BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 16 januari 2016 - 10:10   quote  deeplink  
Fijn dat mensen gelijk geloven dat Overmars dit heeft gezegd tegen Napoli! De Telegraaf is weer flink bezig om nonsens berichten de rondte in te sturen. Ik heb op diverse fora al de nodige kritiek gelezen en dat Overmars nu maar moet vertrekken! Alsof het überhaupt waar is????
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 16 januari 2016 - 10:10   quote  deeplink  
En o ja, erg blij dat ze besloten hebben om van der Vaart niet te halen! Voelde zich in de zomer zogenaamd te goed om naar Ajax te komen en koos voor Spanje. Laat hem nu lekker daar maar wegkwijnen!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 januari 2016 door Ajax Warrior --
Eide
 Eide - zaterdag 16 januari 2016 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 januari 2016 - 10:10 schreef Ajax Warrior het volgende:
Fijn dat mensen gelijk geloven dat Overmars dit heeft gezegd tegen Napoli! De Telegraaf is weer flink bezig om nonsens berichten de rondte in te sturen. Ik heb op diverse fora al de nodige kritiek gelezen en dat Overmars nu maar moet vertrekken! Alsof het überhaupt waar is????
Ik geloof zondermeer dat er hele concrete interesse is voor Bazoer. Daar twijfel ik geen moment aan. Barcelona heeft z'n interesse zelfs al publiekelijk uitgesproken en er zitten wekelijks scouts voor hem op de tribune. Dat zijn allemaal feiten.

Of Napoli daadwerkelijk bereid is geweest 25 miljoen te betalen weten we natuurlijk niet, maar dat er serieus over Bazoer wordt geïnformeerd geloof ik absoluut. En ik geloof ook echt wel als er clubs met 25 miljoen aan komen zetten dat Ajax bereid is om te praten.
p111
 p111 - zaterdag 16 januari 2016 - 11:39   quote  deeplink  
Kan wel janken als ik dit lees.
================================
Hij mag dan een Spaanse moeder hebben, Rafael van der Vaart is de meest Hollandse voetballer van de laatste twintig jaar. Meer dan Arjen Robben, Robin van Persie en zelfs Wesley Sneijder verenigt Van der Vaart alles waarin je de typisch Nederlandse voetballer herkent.

Bravoure aan de bal. Technisch begaafd. Tactisch slim. Schoonheid boven resultaat. Stijl in vertraging. Mét bal veel beter dan zonder. Het is al vaker gezegd: als Van der Vaart dertig jaar eerder was geboren, was hij één van de drie beste voetballers ter wereld geweest. Als voetbal op een half speelveld zou worden gespeeld? Zelfde verhaal.

Maar in werkelijkheid was hij vooral een heel goede. Het klinkt wat zwaar misschien, maar juist in Van der Vaart schuilt het zo tragische tekort van het moderne Nederlandse voetbal. Middenvelders zoals hij: ze bestaan domweg niet meer. Pogba, Rakitic, Kroos; zonder spierballen en hardloopbenen ben je nergens.

Van der Vaart voetbalde precies op het kruispunt van twee tijdperken. Toen hij aan het begin van deze eeuw doorbrak, liep het allemaal zo'n vaart nog niet, in letterlijke zin.

Zinedine Zidane, Paul Gascoigne, Roberto Baggio, Georghe Hagi: de mooiste middenvelders van de jaren negentig hadden lang niet allemaal een granieten borstkas of een sixpack. Voetballers waren nog bovenal voetballers.

Het is geen toeval dat het dieptepunt in de loopbaan van Rafael van der Vaart exact samenvalt met het dieptepunt in de geschiedenis van het Nederlandse voetbal. De wederzijdse aftakeling verliep haast synchroon.

Ik zou willen dat het anders was, maar het afscheid is definitief geworden.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 16 januari 2016 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 januari 2016 - 10:43 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik geloof zondermeer dat er hele concrete interesse is voor Bazoer. Daar twijfel ik geen moment aan. Barcelona heeft z'n interesse zelfs al publiekelijk uitgesproken en er zitten wekelijks scouts voor hem op de tribune. Dat zijn allemaal feiten.

Of Napoli daadwerkelijk bereid is geweest 25 miljoen te betalen weten we natuurlijk niet, maar dat er serieus over Bazoer wordt geïnformeerd geloof ik absoluut. En ik geloof ook echt wel als er clubs met 25 miljoen aan komen zetten dat Ajax bereid is om te praten.
Je begrijpt waarschijnlijk niet wat ik bedoel! Er is een krant die iets roept en iedereen neemt dat maar voor geloofwaardigheid aan om vervolgens de mensen op kantoor weer te kunnen afkraken. Ik zeg namelijk nergens dat ik niet geloof dat er concrete belangstelling is voor Bazoer, ik geef alleen aan dat men de kranten wel heel snel geloofd! Als alle berichten toch eens waar zouden wezen dan hadden wij waarschijnlijk 3 selecties kunnen vullen met spelers.!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 16 januari 2016 - 12:45   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 januari 2016 door Ajax Warrior --
Eide
 Eide - zaterdag 16 januari 2016 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 januari 2016 - 12:45 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Je begrijpt waarschijnlijk niet wat ik bedoel! Er is een krant die iets roept en iedereen neemt dat maar voor geloofwaardigheid aan om vervolgens de mensen op kantoor weer te kunnen afkraken. Ik zeg namelijk nergens dat ik niet geloof dat er concrete belangstelling is voor Bazoer, ik geef alleen aan dat men de kranten wel heel snel geloofd! Als alle berichten toch eens waar zouden wezen dan hadden wij waarschijnlijk 3 selecties kunnen vullen met spelers.!
Ik ben zeer sceptisch tegenover de media gappie, maar dat Napoli voor Bazoer komt en Ajax dat, voor exceptionele bedragen, best over wil praten geloof ik meteen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 16 januari 2016 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 januari 2016 - 12:56 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik ben zeer sceptisch tegenover de media gappie, maar dat Napoli voor Bazoer komt en Ajax dat, voor exceptionele bedragen, best over wil praten geloof ik meteen.
Dan vind ik 25 miljoen nog enorm meevallen en totaal niet exceptioneel te noemen! En ik had het ook niet over jouw in deze!
Eide
 Eide - zaterdag 16 januari 2016 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 januari 2016 - 12:58 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dan vind ik 25 miljoen nog enorm meevallen en totaal niet exceptioneel te noemen! En ik had het ook niet over jouw in deze!
Ik vind 25 miljoen, exclusief bonussen en percentages, voor een 19 jarige middenvelder een enorm bedrag.
Brandje
 Brandje - zaterdag 16 januari 2016 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 januari 2016 - 12:45 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Je begrijpt waarschijnlijk niet wat ik bedoel! Er is een krant die iets roept en iedereen neemt dat maar voor geloofwaardigheid aan om vervolgens de mensen op kantoor weer te kunnen afkraken. Ik zeg namelijk nergens dat ik niet geloof dat er concrete belangstelling is voor Bazoer, ik geef alleen aan dat men de kranten wel heel snel geloofd! Als alle berichten toch eens waar zouden wezen dan hadden wij waarschijnlijk 3 selecties kunnen vullen met spelers.!
Net als dat jij geloofd dat het niet waar is wat er in de media staat. Precies hetzelfde.
Brandje
 Brandje - zaterdag 16 januari 2016 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 januari 2016 - 13:28 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik vind 25 miljoen, exclusief bonussen en percentages, voor een 19 jarige middenvelder een enorm bedrag.
Dus eigenlijk zeg je dat Overmars het goed heeft gedaan. Ik vind een lachwekkend bedrag. Wij Nederlanders zijn een ster om onze spelers te "verschijten". maw voor veel te laag te verkopen. Brands uitgezonderd.
Martial wordt 80 miljoen betaald. Wij nemen als een stel kruideniers weer genoegen met minder dan een derde van die prijs. Daarbij geef je als club aan dat geld belangrijker is de prestaties op het veld want je verkoopt in potentie je allerbeste speler.
Overmars heeft gewoon 25 miljoen genoemd en die Italianen zijn tot zijn eigen verbazing akkoord gegaan. Die extra bonussen zijn leuk maar geven totaal een garantie. Wat als hij ernstig geblesseerd raakt zoals Strootman.
Hij valt bij mij weer de mand en laat weer zien totaal ongeschikt te zijn voor deze functie!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 januari 2016 door Brandje --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 16 januari 2016 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 januari 2016 - 13:28 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik vind 25 miljoen, exclusief bonussen en percentages, voor een 19 jarige middenvelder een enorm bedrag.
Toen was er nog geen sprake over de bonussen en percentages! En dan nog vind ik het minimaal. Wij laten onze spelers continu veel te gemakkelijk gaan!
Eide
 Eide - zaterdag 16 januari 2016 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 januari 2016 - 14:11 schreef Brandje het volgende:

[..]

Dus eigenlijk zeg je dat Overmars het goed heeft gedaan.
Nee, dat zeg jij en leg je vervolgens aan mijn voeten. Maar dit zijn jouw woorden en alleen de jouwe.
Brandje
 Brandje - zaterdag 16 januari 2016 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 januari 2016 - 14:28 schreef Eide het volgende:

[..]

Nee, dat zeg jij en leg je vervolgens aan mijn voeten. Maar dit zijn jouw woorden en alleen de jouwe.
Jij vond het een enorm bedrag en vin dat Ajax de hoofdprijs heeft gevraagd dus zo vreemd is die conclusie toch niet?
Maarv jammer dat je weer een zin uit een hele reactie pakt.
Eide
 Eide - zaterdag 16 januari 2016 - 14:38   quote  deeplink  
Die zin is de basis voor alles wat volgt. Waarom zou ik op de rest reageren als de basis nergens op slaat? Komt het anyhow wel eens bij jou op om te vragen hoe iets bedoelt wordt? Het enige wat jij doet is jouw eigen conclusies trekken, die anderen in de schoenen schuiven en dan verontwaardigd doen als blijkt dat je de plank mis slaat.
Eide
 Eide - zaterdag 16 januari 2016 - 14:47   quote  deeplink  
Maar om op de inhoud in te gaan: Ik vind 25 miljoen, exclusief bonussen en percentages een enorm bedrag voor een 19-jarige middenvelder uit de Nederlandse competitie met 3 minuten speeltijd in het nationale elftal. En ik geloof zondermeer dat Ajax, als er een bedrag van 25 miljoen op tafel ligt, bereid is om te praten.

Of het het daarmee eens ben is vraag 2. Ik denk eigenlijk dat de speler zelf in deze al zou moeten aangegeven hierin niet mee te willen gaan, wat Bazoer overigens kennelijk ook heeft gedaan. Maar ben denk ook dat het voor de club weinig zin heeft bij voorbaat 'nee' te verkopen, met omdat de speler zelf ook partij is. Een speler die absoluut weg wil hoef je er ook weer niet bij te hebben.

Ik zal wel weer te genuanceerd zijn voor velen omdat ik het niet meteen geweldig of dramatisch vindt maar de ruimte daar tussenin ook zie. Ik zie liever niet dat Ajax over dit soort spelers praat met andere clubs. Ik denk ook dat je, als we het hebben over totaalbedragen die mogelijk boven de 30 miljoen liggen, je misschien wel de serieuze overweging moet maken om toch te praten.

Uiteindelijk ben gewoon blij dat Bazoer lekker blijft.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 januari 2016 door Eide --
bully
 bully - zaterdag 16 januari 2016 - 14:49   quote  deeplink  
De Boer blij met 'verstandig' besluit begeerde Bazoer

Trainer Frank de Boer van Ajax vindt het verstandig van middenvelder Riechedly Bazoer (19) dat hij vooralsnog niet ingaat op een verleidelijke aanbieding van Napoli.

,,Als hij vindt dat hij klaar is voor een volgende club, is dat zijn keuze. Ik vind dat hij al heel grote stappen heeft gemaakt, maar hij kan nog veel grotere stappen maken door elke week bij Ajax te spelen. De overgang zal dan veel makkelijker zijn dan nu'', laat De Boer weten in De Telegraaf.

Napoli, dat eerder ook al interesse toonde in Ajacied Davy Klaassen, had toestemming van directeur spelerszaken Marc Overmars om met Bazoer te praten over een mogelijke overgang. Het grote talent van de Amsterdamse club had echter geen trek in een gesprek met de Italiaanse koploper.

Napoli legde zich niet meteen neer bij diens afwijzing en schrok evenmin terug van het prijskaartje van ongeveer 25 miljoen euro dat Ajax aan hem had gehangen. Via de broer en tevens zaakwaarnemer van Bazoer werd een nieuwe poging gedaan, inclusief een uitnodiging voor een bezoekje aan de bekerwedstrijd tegen Internazionale (dinsdag in Napels), maar de Italiaanse club kreeg opnieuw een negatief antwoord vanuit Nederland. Het kamp-Bazoer kiest liever voor een geleidelijke weg naar de Europese top, om te beginnen bij Ajax.

,,Het is allemaal supersnel met hem gegaan'', erkent De Boer. "Hij heeft ongelooflijk veel talent.''

als de Boer er al op reageert zal het toch wel waar zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 januari 2016 door bully --
Eide
 Eide - zaterdag 16 januari 2016 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 januari 2016 - 14:49 schreef bully het volgende:
als de Boer er al op reageert zal het toch wel waar zijn.
Het lijkt er wel op. Erg blij dat Bazoer niet vertrekt en een verstandige weg bewandeld.
Eide
 Eide - zaterdag 16 januari 2016 - 14:57   quote  deeplink  
Even om 25 miljoen binnen een Eredivisie context te plaatsen, gewoon ter lering en vermaak en dus nadrukkelijk niet als argument of onderbouwing voor iets voordat ik dat gelul weer krijg:

transferrecords_zpsdatzty0p.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 januari 2016 door Eide --
bully
 bully - zaterdag 16 januari 2016 - 16:05   quote  deeplink  
in vergelijking met Wijnaldum vind ik 25 miljoen nou niet zoveel.
Wijnaldum was dan wel ouder maar denk dat Bazoer meer potentie heeft.
Wijnaldum is leuk voor de Europese subtop maar niet voor de echte top.
als Barcelona al zijn interesse uit voor Bazoer denk ik toch dat hij wel meer waard moet zijn.
en een lijstje van alle transfers is leuk maar is toch van de laatste tijd dat de Absurde bedragen worden betaald.
mede door het media contract wat in engeland is afgesloten.
p111
 p111 - zaterdag 16 januari 2016 - 16:07   quote  deeplink  
Bazoer is 19 jaar dus moet zich nog bewijzen het is een groot talent maar is nog geen grote speler in Europa dus begrijp ik het wel dat 25 miljoen als bod nou geen kattepis is.
Maar als we ooit weer wat willen betekenen in Europa moeten we toch echt proberen dit soort talenten wat langer bij de club houden.
Pavlov14
 Pavlov14 - zaterdag 16 januari 2016 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 januari 2016 - 16:05 schreef bully het volgende:
in vergelijking met Wijnaldum vind ik 25 miljoen nou niet zoveel.
Wijnaldum was dan wel ouder maar denk dat Bazoer meer potentie heeft.
Wijnaldum is leuk voor de Europese subtop maar niet voor de echte top.
als Barcelona al zijn interesse uit voor Bazoer denk ik toch dat hij wel meer waard moet zijn.
en een lijstje van alle transfers is leuk maar is toch van de laatste tijd dat de Absurde bedragen worden betaald.
mede door het media contract wat in engeland is afgesloten.
Je hebt volstrekt gelijk. Bazoer is een absolute groeibriljant. Of ik moet me wel heel erg vergissen, maar ik denk dat Bazoer al snel tot de wereldtop zal gaan behoren.
bully
 bully - zaterdag 16 januari 2016 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 januari 2016 - 16:07 schreef p111 het volgende:
Bazoer is 19 jaar dus moet zich nog bewijzen het is een groot talent maar is nog geen grote speler in Europa dus begrijp ik het wel dat 25 miljoen als bod nou geen kattepis is.
Maar als we ooit weer wat willen betekenen in Europa moeten we toch echt proberen dit soort talenten wat langer bij de club houden.
denk dat hij met de groei die hij momenteel meemaakt al genoeg bewijst.
bij Wijnaldum heeft het wel wat langer geduurt
Pavlov14
 Pavlov14 - zaterdag 16 januari 2016 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 januari 2016 - 16:07 schreef p111 het volgende:
Bazoer is 19 jaar dus moet zich nog bewijzen het is een groot talent maar is nog geen grote speler in Europa dus begrijp ik het wel dat 25 miljoen als bod nou geen kattepis is.
Maar als we ooit weer wat willen betekenen in Europa moeten we toch echt proberen dit soort talenten wat langer bij de club houden.
Op zich heb je best wel gelijk, maar wat doe je wanneer bijvoorbeeld Barcelona, Real Madrid (als ze dat tenminste nog mogen van de FIFA), Bayern Munchen of Manchester United met de portemonnee gaan rammelen? Dan is er geen houden meer aan.
Eide
 Eide - zaterdag 16 januari 2016 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 januari 2016 - 16:07 schreef p111 het volgende:
Bazoer is 19 jaar dus moet zich nog bewijzen het is een groot talent maar is nog geen grote speler in Europa dus begrijp ik het wel dat 25 miljoen als bod nou geen kattepis is.
Maar als we ooit weer wat willen betekenen in Europa moeten we toch echt proberen dit soort talenten wat langer bij de club houden.
Dit is precies wat ik ook een beetje bedoel. Uiteindelijk is hij een talent maar zeker nog geen jongen die zich echt heeft laten zien. Dan is dit bedrag echt wel fors te noemen.

Overigens, hij blijft en als hij zich blijft ontwikkelen zoals hij dat tot nu toe heeft gedaan.... Poeh.
Pavlov14
 Pavlov14 - zaterdag 16 januari 2016 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 januari 2016 - 16:36 schreef Eide het volgende:

[..]

Dit is precies wat ik ook een beetje bedoel. Uiteindelijk is hij een talent maar zeker nog geen jongen die zich echt heeft laten zien. Dan is dit bedrag echt wel fors te noemen.

Overigens, hij blijft en als hij zich blijft ontwikkelen zoals hij dat tot nu toe heeft gedaan.... Poeh.
Ligt dat nu aan mij of zij er nog meer onder ons die vinden dat de volwassen manier van spelen van Bazoer sterk doet denken aan de beginjaren van Seedorf? En dan bedoel ik niet zijn huidskleur.
Eide
 Eide - zaterdag 16 januari 2016 - 16:41   quote  deeplink  
Hij doet mij ook denken aan Seedorf, al eens eerder gezegd ook. Ook zo'n krachtmens die echt heerst op het middenveld.
Pavlov14
 Pavlov14 - zaterdag 16 januari 2016 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 januari 2016 - 16:41 schreef Eide het volgende:
Hij doet mij ook denken aan Seedorf, al eens eerder gezegd ook. Ook zo'n krachtmens die echt heerst op het middenveld.
Precies! En laten we wel wezen, Seedorf heeft de top bepaald wel gehaald. Dat voorspelt veel goeds voor Bazoer. Ik heb een aantal weken geleden een interview gehoord met Bazoer: zo ontzettend volwassen, net als Seedorf aan het begin van zijn carrière. Volgens mij was dat destijds na de eindoverwinning (op AC Milan) in de (toen nog) Europa Cup I.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 16 januari 2016 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 januari 2016 - 13:28 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik vind 25 miljoen, exclusief bonussen en percentages, voor een 19 jarige middenvelder een enorm bedrag.
Eens! Maar toch als je dit leest, is 30 miljoen niet gek...
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 16 januari 2016 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 januari 2016 - 14:57 schreef Eide het volgende:
Even om 25 miljoen binnen een Eredivisie context te plaatsen, gewoon ter lering en vermaak en dus nadrukkelijk niet als argument of onderbouwing voor iets voordat ik dat gelul weer krijg:

[ afbeelding ]
Gbabaaabahababababbababababababahahahahahahhahahahahahahahajhajajahajajjaaanahahahahhaahhahahahahahahhahahahahahahahahhahaha altijd feiten hoor die Eide!

Feide heet je vanaf nu 😉
Eide
 Eide - zaterdag 16 januari 2016 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 januari 2016 - 17:23 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Eens! Maar toch als je dit leest, is 30 miljoen niet gek...
Nou ja, weet je, 35 miljoen klinkt dan wel wat beter hoor ;)
remco k
 remco k - zaterdag 16 januari 2016 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 januari 2016 - 09:53 schreef Eide het volgende:
Ik denk niet dat Bazoer op dit moment snel weg gaat, tenzij een club van het kaliber Barca of Bayern zich meldt. In dat geval kan ik het hem ook absoluut niet kwalijk nemen. Maar bij andere clubs zie ik dat gewoon niet zo snel gebeuren.

Wel denk ik dat Bazoer, als hij zich zo blijft ontwikkelen, volgend jaar al moeilijk wordt om te behouden. Wat zeg ik, aankomende zomer al. Gelukkig hebben we met Van de Beek en Nouri al 2 klasbakken in aantocht.

25 miljoen vind ik trouwens een gigantisch bedrag voor een 19 jarige middenvelder. Het toont in ieder geval dat Ajax de hoofdprijs vraagt.
Sorry, maar met de prijzen die de laatste twee jaar betaald worden, vind ik dit bedrag gewoon te laag. Nederland moet voor dit soort spelers ook maar eens gewoon 35 tot 40 miljoen gaan eisen..
Pavlov14
 Pavlov14 - zaterdag 16 januari 2016 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 januari 2016 - 17:25 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Gbabaaabahababababbababababababahahahahahahhahahahahahahahajhajajahajajjaaanahahahahhaahhahahahahahahhahahahahahahahahhahaha altijd feiten hoor die Eide!

Feide heet je vanaf nu 😉
Haha. Maar ik ben wel heel erg blij met al die feiten hoor!
Eide
 Eide - zaterdag 16 januari 2016 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 januari 2016 - 17:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Sorry, maar met de prijzen die de laatste twee jaar betaald worden, vind ik dit bedrag gewoon te laag. Nederland moet voor dit soort spelers ook maar eens gewoon 35 tot 40 miljoen gaan eisen..
Je kan dat wel eisen, maar ik denk dat de marktwaarde van Bazoer nog lang niet van dien aard is. Het zou als eis wel aardig zijn natuurlijk, je geeft er wel een signaal mee af. Je sluit ook meteen een hele grote groep clubs uit wat een aardig neveneffect is.
remco k
 remco k - zaterdag 16 januari 2016 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 januari 2016 - 16:05 schreef bully het volgende:
in vergelijking met Wijnaldum vind ik 25 miljoen nou niet zoveel.
Wijnaldum was dan wel ouder maar denk dat Bazoer meer potentie heeft.
Wijnaldum is leuk voor de Europese subtop maar niet voor de echte top.
als Barcelona al zijn interesse uit voor Bazoer denk ik toch dat hij wel meer waard moet zijn.
en een lijstje van alle transfers is leuk maar is toch van de laatste tijd dat de Absurde bedragen worden betaald.
mede door het media contract wat in engeland is afgesloten.
Ik vind dat je helemaal niet kan kijken naar de bedrag uit het verleden. Zoals je al aangeeft is alles veranderd na de media deal in Engeland. Zelfs voor de tweede divisie worden daar bedragen ruim boven de tien miljoen betaald.

De echte toptalenten bij Ajax met een langlopend contract moeten dan ook gewoon tussen de 35 en 40 miljoen op gaan brengen..
remco k
 remco k - zaterdag 16 januari 2016 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 januari 2016 - 16:36 schreef Eide het volgende:

[..]

Dit is precies wat ik ook een beetje bedoel. Uiteindelijk is hij een talent maar zeker nog geen jongen die zich echt heeft laten zien. Dan is dit bedrag echt wel fors te noemen.

Overigens, hij blijft en als hij zich blijft ontwikkelen zoals hij dat tot nu toe heeft gedaan.... Poeh.
Wat had die Martial laten zien? had ook zijn debuut nog niet gemaakt en scoorde ook niet veel als spits zijnde.

Je moet het gewoon durven vragen, zeker in de winter..
remco k
 remco k - zaterdag 16 januari 2016 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 januari 2016 - 17:39 schreef Eide het volgende:

[..]

Je kan dat wel eisen, maar ik denk dat de marktwaarde van Bazoer nog lang niet van dien aard is. Het zou als eis wel aardig zijn natuurlijk, je geeft er wel een signaal mee af. Je sluit ook meteen een hele grote groep clubs uit wat een aardig neveneffect is.
Marktwaarde is een nietszeggend begrip tegenwoordig, ik begrijp heel goed wat je zegt en in een normale wereld zou ik het ook volledig met je eens zijn. Maar 25 miljoen is gewoon veel te weinig als je ziet welke potentie hem wordt toegedicht..
Eide
 Eide - zaterdag 16 januari 2016 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 januari 2016 - 17:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat had die Martial laten zien? had ook zijn debuut nog niet gemaakt en scoorde ook niet veel als spits zijnde.

Je moet het gewoon durven vragen, zeker in de winter..
Het was niets voor niets dat heel voetballend Europa collectief met de kaak op de vloer zat toen daar 50 miljoen voor werd betaald. Ik denk dat niemand had verwacht dat die jongen 50 miljoen zou gaan opleveren...

Bovendien gaan aanvallers eigenlijk altijd voor meer als middenvelders. Ik denk dat Bazoer echt wel 30+ miljoen kan opbrengen, maar ik blijf erbij dat ik op dit moment 25 miljoen echt wel een fors bedrag vindt voor zo'n jongen.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 16 januari 2016 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 januari 2016 - 17:45 schreef Eide het volgende:

[..]

Het was niets voor niets dat heel voetballend Europa collectief met de kaak op de vloer zat toen daar 50 miljoen voor werd betaald. Ik denk dat niemand had verwacht dat die jongen 50 miljoen zou gaan opleveren...

Bovendien gaan aanvallers eigenlijk altijd voor meer als middenvelders. Ik denk dat Bazoer echt wel 30+ miljoen kan opbrengen, maar ik blijf erbij dat ik op dit moment 25 miljoen echt wel een fors bedrag vindt voor zo'n jongen.
Als ik je lijstje bekijkt valt me gelijk op dat we Suarez te "goedkoop" verkocht hebben..
bully
 bully - zaterdag 16 januari 2016 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 januari 2016 - 17:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind dat je helemaal niet kan kijken naar de bedrag uit het verleden. Zoals je al aangeeft is alles veranderd na de media deal in Engeland. Zelfs voor de tweede divisie worden daar bedragen ruim boven de tien miljoen betaald.

De echte toptalenten bij Ajax met een langlopend contract moeten dan ook gewoon tussen de 35 en 40 miljoen op gaan brengen..
als je leest zie je ook dat ik al zeg dat je niet naar zo`n lijst mag kijken
bully
 bully - zaterdag 16 januari 2016 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 januari 2016 - 17:45 schreef Eide het volgende:

[..]

Het was niets voor niets dat heel voetballend Europa collectief met de kaak op de vloer zat toen daar 50 miljoen voor werd betaald. Ik denk dat niemand had verwacht dat die jongen 50 miljoen zou gaan opleveren...

Bovendien gaan aanvallers eigenlijk altijd voor meer als middenvelders. Ik denk dat Bazoer echt wel 30+ miljoen kan opbrengen, maar ik blijf erbij dat ik op dit moment 25 miljoen echt wel een fors bedrag vindt voor zo'n jongen.
in deze tijd denk ik gewoon dat de vraagprijs telaag is.
waar hij dan voor weg gaat moet je dan afwachten want er word toch onderhandelt.
maar als je 25 vraagt staat dat bedrag ook vast als hij instemt.
enough
 enough - zaterdag 16 januari 2016 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 januari 2016 - 18:16 schreef bully het volgende:

[..]

in deze tijd denk ik gewoon dat de vraagprijs telaag is.
waar hij dan voor weg gaat moet je dan afwachten want er word toch onderhandelt.
maar als je 25 vraagt staat dat bedrag ook vast als hij instemt.
veels te laag
overmars heeft napoli toestemming gegeven om met bazoer te praten
gelukkig wil die zelf niet
met bonussen kan het tranfergeld van 25milj verdubbeld worden,maar dan vraag ik me af..wat er dan
door napoli bereikt moet worden om die bonus te verzilveren
wnnaar el of halve finale cl..kampioen italiè???
ik vind dat maar duister.
Ajax moet z'n poot stijf houden ..net als met klaassen
de 2 komende seizoenen mag niemand weg.
tenminste als je nog ooit wat wil bereiken europees.
remco k
 remco k - zaterdag 16 januari 2016 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 januari 2016 - 17:45 schreef Eide het volgende:

[..]

Het was niets voor niets dat heel voetballend Europa collectief met de kaak op de vloer zat toen daar 50 miljoen voor werd betaald. Ik denk dat niemand had verwacht dat die jongen 50 miljoen zou gaan opleveren...

Bovendien gaan aanvallers eigenlijk altijd voor meer als middenvelders. Ik denk dat Bazoer echt wel 30+ miljoen kan opbrengen, maar ik blijf erbij dat ik op dit moment 25 miljoen echt wel een fors bedrag vindt voor zo'n jongen.
daar werd 80 miljoen voor betaald.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=254873

En zo zijn er veel meer voorbeelden van talenten die nog niets gepresteerd hebben die ruim boven de 35 a 30 miljoen weggingen..
remco k
 remco k - zaterdag 16 januari 2016 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 januari 2016 - 18:11 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Als ik je lijstje bekijkt valt me gelijk op dat we Suarez te "goedkoop" verkocht hebben..
Nee want die had amper nog een contract, ik geloof nog maar anderhalf jaar. Dat is veelal bepalend voor de hoogte van het bedrag bij topspelers..
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 16 januari 2016 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 januari 2016 - 17:37 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Haha. Maar ik ben wel heel erg blij met al die feiten hoor!
Hahaha me too pik!
remco k
 remco k - zaterdag 16 januari 2016 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 januari 2016 - 20:01 schreef enough het volgende:

[..]

veels te laag
overmars heeft napoli toestemming gegeven om met bazoer te praten
gelukkig wil die zelf niet
met bonussen kan het tranfergeld van 25milj verdubbeld worden,maar dan vraag ik me af..wat er dan
door napoli bereikt moet worden om die bonus te verzilveren
wnnaar el of halve finale cl..kampioen italiè???
ik vind dat maar duister.
Ajax moet z'n poot stijf houden ..net als met klaassen
de 2 komende seizoenen mag niemand weg.
tenminste als je nog ooit wat wil bereiken europees.
Volgens mij is de max inclusief bonussen 25 miljoen..
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 16 januari 2016 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 januari 2016 - 21:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij is de max inclusief bonussen 25 miljoen..
Huh? Is er een max dan wat we mogen vragen?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 16 januari 2016 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 januari 2016 - 21:52 schreef remco k het volgende:

[..]

daar werd 80 miljoen voor betaald.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=254873

En zo zijn er veel meer voorbeelden van talenten die nog niets gepresteerd hebben die ruim boven de 35 a 30 miljoen weggingen..
Is de waan van de dag....sommige clubs hebben poen zat en dan heerst er iets van.....ach doe maar
Binnen 10 jaar of misschien wel eerder is die bubble gebarsten en dan gebeurd het niet meer.
Het voetbal richt zichzelf ten gronde op deze manier....ik kan niet wachten
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 16 januari 2016 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 januari 2016 - 22:00 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Is de waan van de dag....sommige clubs hebben poen zat en dan heerst er iets van.....ach doe maar
Binnen 10 jaar of misschien wel eerder is die bubble gebarsten en dan gebeurd het niet meer.
Het voetbal richt zichzelf ten gronde op deze manier....ik kan niet wachten
Ik wacht (niet) met je mee vriend!!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 16 januari 2016 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 januari 2016 - 22:15 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Ik wacht (niet) met je mee vriend!!
Top...ondertussen nemen we een pulletje gap

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.0608978