BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - zaterdag 16 januari 2016 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 januari 2016 - 21:56 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Huh? Is er een max dan wat we mogen vragen?
Wat er gevraagd is
p111
 p111 - maandag 18 januari 2016 - 12:40   quote  deeplink  
Ik weet dat het niet altijd gewaardeerd wordt,maar sommige zien het nog wel zitten in Raffie.
===========================================================================================
Rafael van der Vaart wordt mogelijk snel verlost van Real Betis. De 32-jarige middenvelder staat in de belangstelling van het Turkse Antalyaspor, meldt Fanatik.

Van der Vaart dacht even dat hij door het ontslag van trainer Pepe Mel meer aan spelen toe ging komen. De situatie is echter verslechterd. Onder trainer Juan Merino zat hij afgelopen weekend niet eens bij de wedstrijdselectie. Het sluit naadloos aan bij de uitspraken die Van der Vaart vorige week deed.

Antalyaspor, de huidige nummer twaalf van Turkije, legde afgelopen zomer Samuel Eto'o al vast. Van der Vaart moet de Kameroener van bruikbare ballen gaan voorzien. De Turkse club zou al in contact getreden zijn met de begeleiders van Van der Vaart. Belangrijk punt is daarbij het salaris dat de Nederlander wil verdienen. Antalyaspor kan zijn Betis-salaris namelijk niet overnemen.

Het ligt niet voor de hand dat Betis een hoge transfersom voor Van der Vaart verlangt. Met zijn salaris drukt hij zwaar op de begroting. Zijn verbintenis loopt nog tot medio 2018, waardoor Betis een hoop kosten bespaard worden als hij snel zou vertrekken.
enough
 enough - maandag 18 januari 2016 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 januari 2016 - 21:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij is de max inclusief bonussen 25 miljoen..
wat ik eruit begrepen heb is dat napoli 25milj euro wil betalen (die staan opzich)
en met nog eens 25milj euro aan bonussen ..dus een totaal van 50milj euro
(bonussen en evt x % doorverkoop percentage )

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 januari 2016 door enough --
Brandje
 Brandje - maandag 18 januari 2016 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 januari 2016 - 12:40 schreef p111 het volgende:
Ik weet dat het niet altijd gewaardeerd wordt,maar sommige zien het nog wel zitten in Raffie.
===========================================================================================
Rafael van der Vaart wordt mogelijk snel verlost van Real Betis. De 32-jarige middenvelder staat in de belangstelling van het Turkse Antalyaspor, meldt Fanatik.

Van der Vaart dacht even dat hij door het ontslag van trainer Pepe Mel meer aan spelen toe ging komen. De situatie is echter verslechterd. Onder trainer Juan Merino zat hij afgelopen weekend niet eens bij de wedstrijdselectie. Het sluit naadloos aan bij de uitspraken die Van der Vaart vorige week deed.

Antalyaspor, de huidige nummer twaalf van Turkije, legde afgelopen zomer Samuel Eto'o al vast. Van der Vaart moet de Kameroener van bruikbare ballen gaan voorzien. De Turkse club zou al in contact getreden zijn met de begeleiders van Van der Vaart. Belangrijk punt is daarbij het salaris dat de Nederlander wil verdienen. Antalyaspor kan zijn Betis-salaris namelijk niet overnemen.

Het ligt niet voor de hand dat Betis een hoge transfersom voor Van der Vaart verlangt. Met zijn salaris drukt hij zwaar op de begroting. Zijn verbintenis loopt nog tot medio 2018, waardoor Betis een hoop kosten bespaard worden als hij snel zou vertrekken.
Ophalen voor in de spits.
bully
 bully - maandag 18 januari 2016 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 januari 2016 - 23:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat er gevraagd is
daar is geen max voor hoor.
is net wat de gek er voor wil betalen.

Transfersom en clausules
Als een club interesse heeft in een speler die bij een andere club onder contract staat, dient deze volgens de richtlijnen eerst formeel contact op te nemen met de club van de speler, daarna mag pas met de speler gepraat worden. Een club is normaal gesproken vrij te vragen wat hij wil voor een speler, van enkele duizenden tot vele miljoenen euro's. De 'prijs' wordt daardoor vooral bepaald door de positie waarin de verkopende club verkeerd, zowel financieel als sportief. Is een speler van groot belang en moeilijk te vervangen, wordt uiteraard veel meer gevraagd dan wanneer een opvolger al binnen de club is of makkelijk te halen. Heeft een club weinig te besteden, zal het sneller ingaan op een bod dan wanneer het geld genoeg heeft.

Veel spelers, voornamelijk jonge spelers van in de 20, hebben echter een clausule in hun contract, waarmee is bepaald welk bedrag een club maximaal mag vragen. Zo kan het gebeuren dat een speler voor enkele tonnen wordt gehaald op zijn 20e, maar zo'n groot talent wordt toegedicht, dat hij graag vastgelegd heeft dat hij bij een bod van tenminste 5 miljoen weg mag. Zo voorkomt een speler dat hij niet weg mag bij een club, terwijl hij zelf al denkt hoger op te kunnen. Ook gebeurd het wel eens dat een club bij de verkoop meer vraagt dan alleen een éénmalige vergoeding, bijvoorbeeld een deel van een volgende transfersom, een oefenwedstrijd of een (huur-)speler die de omgekeerde transfer maakt. In onder meer Spanje zijn clubs verplicht een transferclausule op te nemen in een contract, wat vaak leidt tot exhorbitant hoge afgesproken bedragen, al snel tientallen miljoenen. Overigens mag een club natuurlijk altijd een lager bod accepteren, de clausule is slechts een stok achter de deur voor de speler

http://sport.infonu.nl/voetbal/84004-contracten-in-het-voetbal-transfers-en-transfervrije-status.html

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 januari 2016 door bully --
remco k
 remco k - maandag 18 januari 2016 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 januari 2016 - 12:40 schreef p111 het volgende:
Ik weet dat het niet altijd gewaardeerd wordt,maar sommige zien het nog wel zitten in Raffie.
===========================================================================================
Rafael van der Vaart wordt mogelijk snel verlost van Real Betis. De 32-jarige middenvelder staat in de belangstelling van het Turkse Antalyaspor, meldt Fanatik.

Van der Vaart dacht even dat hij door het ontslag van trainer Pepe Mel meer aan spelen toe ging komen. De situatie is echter verslechterd. Onder trainer Juan Merino zat hij afgelopen weekend niet eens bij de wedstrijdselectie. Het sluit naadloos aan bij de uitspraken die Van der Vaart vorige week deed.

Antalyaspor, de huidige nummer twaalf van Turkije, legde afgelopen zomer Samuel Eto'o al vast. Van der Vaart moet de Kameroener van bruikbare ballen gaan voorzien. De Turkse club zou al in contact getreden zijn met de begeleiders van Van der Vaart. Belangrijk punt is daarbij het salaris dat de Nederlander wil verdienen. Antalyaspor kan zijn Betis-salaris namelijk niet overnemen.

Het ligt niet voor de hand dat Betis een hoge transfersom voor Van der Vaart verlangt. Met zijn salaris drukt hij zwaar op de begroting. Zijn verbintenis loopt nog tot medio 2018, waardoor Betis een hoop kosten bespaard worden als hij snel zou vertrekken.
Ik zou hem graag terug zien.
remco k
 remco k - maandag 18 januari 2016 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 januari 2016 - 12:57 schreef enough het volgende:

[..]

wat ik eruit begrepen heb is dat napoli 25milj euro wil betalen (die staan opzich)
en met nog eens 25milj euro aan bonussen ..dus een totaal van 50milj euro
(bonussen en evt x % doorverkoop percentage )
Sorry, het kon maximaal 25 miljoen worden. Geen 50.
remco k
 remco k - maandag 18 januari 2016 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 januari 2016 - 13:41 schreef bully het volgende:

[..]

daar is geen max voor hoor.
is net wat de gek er voor wil betalen.

Transfersom en clausules
Als een club interesse heeft in een speler die bij een andere club onder contract staat, dient deze volgens de richtlijnen eerst formeel contact op te nemen met de club van de speler, daarna mag pas met de speler gepraat worden. Een club is normaal gesproken vrij te vragen wat hij wil voor een speler, van enkele duizenden tot vele miljoenen euro's. De 'prijs' wordt daardoor vooral bepaald door de positie waarin de verkopende club verkeerd, zowel financieel als sportief. Is een speler van groot belang en moeilijk te vervangen, wordt uiteraard veel meer gevraagd dan wanneer een opvolger al binnen de club is of makkelijk te halen. Heeft een club weinig te besteden, zal het sneller ingaan op een bod dan wanneer het geld genoeg heeft.

Veel spelers, voornamelijk jonge spelers van in de 20, hebben echter een clausule in hun contract, waarmee is bepaald welk bedrag een club maximaal mag vragen. Zo kan het gebeuren dat een speler voor enkele tonnen wordt gehaald op zijn 20e, maar zo'n groot talent wordt toegedicht, dat hij graag vastgelegd heeft dat hij bij een bod van tenminste 5 miljoen weg mag. Zo voorkomt een speler dat hij niet weg mag bij een club, terwijl hij zelf al denkt hoger op te kunnen. Ook gebeurd het wel eens dat een club bij de verkoop meer vraagt dan alleen een éénmalige vergoeding, bijvoorbeeld een deel van een volgende transfersom, een oefenwedstrijd of een (huur-)speler die de omgekeerde transfer maakt. In onder meer Spanje zijn clubs verplicht een transferclausule op te nemen in een contract, wat vaak leidt tot exhorbitant hoge afgesproken bedragen, al snel tientallen miljoenen. Overigens mag een club natuurlijk altijd een lager bod accepteren, de clausule is slechts een stok achter de deur voor de speler

http://sport.infonu.nl/voetbal/84004-contracten-in-het-voetbal-transfers-en-transfervrije-status.html
Leuk verhaal. Maar ik zeg alleen dat dit de max is wat gevraagd is. Dat men zelf kan bepalen wat men wil hebben snapt onze kat ook wel..
enough
 enough - maandag 18 januari 2016 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 januari 2016 - 14:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Sorry, het kon maximaal 25 miljoen worden. Geen 50.
gister bij studio voetbal hadden ze het eerst ook over 25.milj en later50 milj
en toen kwam er over evt bonussen niets te spraken zelfs ,maar wel bij ajax primeur gelezen van verdubbeling
transfer geld van 25 milj
ik weet het nu ook niet meer
het is eigenlijk helemaal niet relevant meer aangezien bazoer bij ajax blijft

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 januari 2016 door enough --
remco k
 remco k - maandag 18 januari 2016 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 januari 2016 - 16:41 schreef enough het volgende:

[..]

gister bij studio voetbal hadden ze het ook over 50.milj
en toen kwam het over evt bonussen niets te spraken zelfs
ik weet het nu ook niet meer
het is eigenlijk helemaal niet relevant meer aangezien bazoer bij ajax blijft
Ach ja, die tv programma's geloof ik toch al jaren niet mee.r.
enough
 enough - maandag 18 januari 2016 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 januari 2016 - 16:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Ach ja, die tv programma's geloof ik toch al jaren niet mee.r.
het werd niet alleen vermeld in een tv programma.
en trouwens ook niet wie het schrijft //welk side dan ook hoef je geen enige waarde aan te hechten
en meestal in die transfers periode's veelal onzin

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 januari 2016 door enough --
bully
 bully - maandag 18 januari 2016 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 januari 2016 - 14:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Leuk verhaal. Maar ik zeg alleen dat dit de max is wat gevraagd is. Dat men zelf kan bepalen wat men wil hebben snapt onze kat ook wel..
bij meerdere berichtgeving werd gemeld dat het kon oplopen naar 50 miljoen.
dus 25 is zeker niet de max.
alleen die andere 25 is altijd afwachten.
zelfde geld raakt speler geblesseerd dan loop je toch heel wat mis.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 januari 2016 door bully --
Eide
 Eide - maandag 18 januari 2016 - 20:39   quote  deeplink  
Er doet op Twitter een gerucht de ronde dat Chelsea het salaris van Traore wil ontvangen bij verhuur. Hij zou naar verluid 40.000 pond per week verdienen... dat komt neer op (iets meer als) 2.7 miljoen per jaar.
Eide
 Eide - maandag 18 januari 2016 - 20:42   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 januari 2016 door Eide --
Eide
 Eide - maandag 18 januari 2016 - 20:45   quote  deeplink  
Sinkgraven binnen de lijnen bij Jong Ajax, lijkt te vragen om een wissel vanwege pijn aan de hamstring.
enough
 enough - maandag 18 januari 2016 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 januari 2016 - 14:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Sorry, het kon maximaal 25 miljoen worden. Geen 50.
sorry toch 50 milj.
remco k
 remco k - dinsdag 19 januari 2016 - 08:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 januari 2016 - 20:39 schreef Eide het volgende:
Er doet op Twitter een gerucht de ronde dat Chelsea het salaris van Traore wil ontvangen bij verhuur. Hij zou naar verluid 40.000 pond per week verdienen... dat komt neer op (iets meer als) 2.7 miljoen per jaar.
Ik las het ja, dat gaat ajax niet doen
remco k
 remco k - dinsdag 19 januari 2016 - 08:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 januari 2016 - 18:18 schreef bully het volgende:

[..]

bij meerdere berichtgeving werd gemeld dat het kon oplopen naar 50 miljoen.
dus 25 is zeker niet de max.
alleen die andere 25 is altijd afwachten.
zelfde geld raakt speler geblesseerd dan loop je toch heel wat mis.
Ik las in het begin alleen dat het max 25 miljoen kon worden. Daarna stond er bij 1 vage website een bericht dat het kon verdubbelen zonder dat er uberhaubt een bedrag genoemd werd. En vervolgens na de halve Nederlandse media dat bericht weer over..

Nee sorry, 50 miljoen voor een speler uit de ED gaat er bij mij niet in, dan had ik hem zelf voor gebracht man..
Eide
 Eide - dinsdag 19 januari 2016 - 08:57   quote  deeplink  
Wat ik las is dat het om 25 miljoen ging, exc bonussen en doorverkooppercentage. Een verdubbeling heb ik dan weer niet gezien, lijkt mij ook uitgesloten.

Probleem met Italiaanse clubs is dat ze meestal met allerlei betaalregelingen aankomen want ze hebben helemaal geen liquide middelen op dat soort bedragen neer te leggen.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 19 januari 2016 - 13:10   quote  deeplink  
Las net Ghazi kan naar Milan bod van 7 miljoen in beraad kan oplopen tot 11.
Opzich een redelijk bod toch?
Met Youness, Fischer, Cerny en Muric zit je ook nog wel aardig op de flanken.
Dan mag er dus duidelijk wel een spits bij.
remco k
 remco k - dinsdag 19 januari 2016 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 januari 2016 - 21:29 schreef enough het volgende:

[..]

sorry toch 50 milj.
Dat bericht is alleen gepost door een of andere vage website die altijd met kulverhalen komt. De rest van de nl media neemt dat blijkbaar klakkeloos over. Maar dat maakt het nog steeds niet waar. Er is amper geld in Italië op het moment voor de dure spelers. Napoli heeft volgens mij nog nooit voor 50 miljoen een speler gekocht. En hij zou er in 1 klap ruim de duurste Nederlandse speler ooit mee worden. Allemaal redenenen om het dus ook niette geloven.
remco k
 remco k - dinsdag 19 januari 2016 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 januari 2016 - 13:10 schreef Hummel10 het volgende:
Las net Ghazi kan naar Milan bod van 7 miljoen in beraad kan oplopen tot 11.
Opzich een redelijk bod toch?
Met Youness, Fischer, Cerny en Muric zit je ook nog wel aardig op de flanken.
Dan mag er dus duidelijk wel een spits bij.
Nee man. Die jongen is een groter talent dan alle andere aanvallers. Dus gewoon houden. Daarnaast moet dat bedrag minimaal keer twee voordat er over nagedacht zou moeten worden.
p111
 p111 - dinsdag 19 januari 2016 - 13:54   quote  deeplink  
Het enige waar ik bang voor ben is Ghazi zijn mentaliteit hopelijk gaat dat niet verkeerd.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 19 januari 2016 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 januari 2016 - 13:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee man. Die jongen is een groter talent dan alle andere aanvallers. Dus gewoon houden. Daarnaast moet dat bedrag minimaal keer twee voordat er over nagedacht zou moeten worden.
22 miljoen is niet reëel op dit moment. In Engeland misschien maar dat kunnen club uit Italië niet betalen. Ghazi is niet in vorm nog vrij grillig ik denk dat op dit moment 12 miljoen wel een bedrag is om over na te denken. Vooral omdat een Fischer, Ghazi en Youness elkaar op dit moment in de weg zitten.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 19 januari 2016 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 januari 2016 - 13:54 schreef p111 het volgende:
Het enige waar ik bang voor ben is Ghazi zijn mentaliteit hopelijk gaat dat niet verkeerd.
Vind zijn mentaliteit tot op heden helemaal niks mis mee.
Doet geen gekke dingen en werkt hard.
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 19 januari 2016 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 januari 2016 - 13:10 schreef Hummel10 het volgende:
Las net Ghazi kan naar Milan bod van 7 miljoen in beraad kan oplopen tot 11.
Opzich een redelijk bod toch?
Met Youness, Fischer, Cerny en Muric zit je ook nog wel aardig op de flanken.
Dan mag er dus duidelijk wel een spits bij.
In potentie het grootste talent wat we hebben in de aanval. Zou, met deze markt, over anderhalf jaar z'n 25 miljoen kunnen opleveren. Voor 11 zou ik hem sowieso niet laten gaan want dat is hij over een half jaar ook nog wel waard.

Bovendien is hij pas 20 met een contract tot 2019, als Ajax die nu met één jaar verlengt kunnen ze na het WK 2018 echt heel veel geld vangen. Er van uitgaande dat Nederland zich kwalificeert dan hé.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 19 januari 2016 - 14:37   quote  deeplink  
Telegraaf kwam ermee dat 25 miljoen wil voor Bazoer exclusief bonussen en door verkoop percentage.

Mike verweij kwam er mee dat het bedrag bijna kon verdubbelen, als de alles bij elkaar worden opgeteld.

Normaal zijn ze wel goed ingevoerd binnen Ajax.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 januari 2016 door Positieve Arrogantie --
remco k
 remco k - dinsdag 19 januari 2016 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 januari 2016 - 13:59 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

22 miljoen is niet reëel op dit moment. In Engeland misschien maar dat kunnen club uit Italië niet betalen. Ghazi is niet in vorm nog vrij grillig ik denk dat op dit moment 12 miljoen wel een bedrag is om over na te denken. Vooral omdat een Fischer, Ghazi en Youness elkaar op dit moment in de weg zitten.
Dus dan moet je hem gewoon niet verkopen naar Italie. Echt een veel te laag bedrag.

En ben jij het niet die altijd roept dat de selectie zo breed mogelijk moet zijn met gelijkwaardige spelers?

Geef spelers eens de tijd om in vorm te komen of dat weer terug te krijgen. Want dan gaat ie weg, komt er weer een nieuw talent, en talenten zijn wisselvallig, en hebben we weer hetzelfde verhaal..

Gewoon niet verkopen, behouden en zorgen dat ie weer beter gaat renderen, misschien zelfs wel op 9 de rest van dit seizoen, want hij was in die tien minuten echt beter en dreigender dan Millik de gehele wedstrijd was. Sowieso zag ik dingen die ik heel dit seizoen niet op 9 gezien heb.

Waarom moet je hem verkopen??
remco k
 remco k - dinsdag 19 januari 2016 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 januari 2016 - 14:37 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Telegraaf kwam ermee dat 25 miljoen wil voor Bazoer exclusief bonussen en door verkoop percentage.

Mike verweij kwam er mee dat het bedrag bijna kon verdubbelen, als de alles bij elkaar worden opgeteld.

Normaal zijn ze wel goed ingevoerd binnen Ajax.
Ik las het al op een site voordat Verweij ermee kwam.
p111
 p111 - dinsdag 19 januari 2016 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 januari 2016 - 14:00 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Vind zijn mentaliteit tot op heden helemaal niks mis mee.
Doet geen gekke dingen en werkt hard.
Ik heb altijd het idee dat hij op 60 procent voetbalt !!
Brandje
 Brandje - dinsdag 19 januari 2016 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 januari 2016 - 14:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Dus dan moet je hem gewoon niet verkopen naar Italie. Echt een veel te laag bedrag.

En ben jij het niet die altijd roept dat de selectie zo breed mogelijk moet zijn met gelijkwaardige spelers?

Geef spelers eens de tijd om in vorm te komen of dat weer terug te krijgen. Want dan gaat ie weg, komt er weer een nieuw talent, en talenten zijn wisselvallig, en hebben we weer hetzelfde verhaal..

Gewoon niet verkopen, behouden en zorgen dat ie weer beter gaat renderen, misschien zelfs wel op 9 de rest van dit seizoen, want hij was in die tien minuten echt beter en dreigender dan Millik de gehele wedstrijd was. Sowieso zag ik dingen die ik heel dit seizoen niet op 9 gezien heb.

Waarom moet je hem verkopen??
Met deze trainer komt hij nooit meer in vorm want die zorgt er wel voor dat alle spelvreugde uit de spelers wordt gehaald.
Dat hij die tien minuten dreigender was kwam omdat Ado 1 op 1 ging spelen want Beugelsdijk schoof door en het feit dat Sinkgraven wel meer naar voren voetbalde.
Brandje
 Brandje - dinsdag 19 januari 2016 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 januari 2016 - 13:10 schreef Hummel10 het volgende:
Las net Ghazi kan naar Milan bod van 7 miljoen in beraad kan oplopen tot 11.
Opzich een redelijk bod toch?
Met Youness, Fischer, Cerny en Muric zit je ook nog wel aardig op de flanken.
Dan mag er dus duidelijk wel een spits bij.
Muric heeft nog nooit ene ruk laten zien. Fisher als rechtsbuiten is ook om te janken dus we hebben El Ghazi hard nodig al maakt dat met deze trainer ook weer niet heel veel uit want die vind risicoloos spel veel belangrijker dan de een mooie en frivole aanval.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 19 januari 2016 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 januari 2016 - 14:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Dus dan moet je hem gewoon niet verkopen naar Italie. Echt een veel te laag bedrag.

En ben jij het niet die altijd roept dat de selectie zo breed mogelijk moet zijn met gelijkwaardige spelers?

Geef spelers eens de tijd om in vorm te komen of dat weer terug te krijgen. Want dan gaat ie weg, komt er weer een nieuw talent, en talenten zijn wisselvallig, en hebben we weer hetzelfde verhaal..

Gewoon niet verkopen, behouden en zorgen dat ie weer beter gaat renderen, misschien zelfs wel op 9 de rest van dit seizoen, want hij was in die tien minuten echt beter en dreigender dan Millik de gehele wedstrijd was. Sowieso zag ik dingen die ik heel dit seizoen niet op 9 gezien heb.

Waarom moet je hem verkopen??
Je moet niks hoor. Alleen denk ik dat 12 miljoen voor Ghazi op dit moment gewoon erg veel is.
Daarbij mag hij van mij de tijd krijgen hoor hij heeft de eerste wedstrijden ook gewoon laten zien dat hij erg nuttig is. Dan inderdaad maar als spits opstellen vanaf nu.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 19 januari 2016 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 januari 2016 - 15:46 schreef Brandje het volgende:

[..]

Muric heeft nog nooit ene ruk laten zien. Fisher als rechtsbuiten is ook om te janken dus we hebben El Ghazi hard nodig al maakt dat met deze trainer ook weer niet heel veel uit want die vind risicoloos spel veel belangrijker dan de een mooie en frivole aanval.
Muric was laatst aardig bezig hoor. Maar Cerny zit daar nog voor dus zoveel speeltijd gaat hij dit seizoen dan toch niet krijgen.
Pavlov14
 Pavlov14 - dinsdag 19 januari 2016 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 januari 2016 - 16:04 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Je moet niks hoor. Alleen denk ik dat 12 miljoen voor Ghazi op dit moment gewoon erg veel is.
Daarbij mag hij van mij de tijd krijgen hoor hij heeft de eerste wedstrijden ook gewoon laten zien dat hij erg nuttig is. Dan inderdaad maar als spits opstellen vanaf nu.
Ik snap sowieso een discussie niet waarom een jochie van 20 jaar al weg wil. Laten ze eerst eens een aantal seizoenen op rij presteren bij hun huidige club. Veruit de meeste jongens komen vaak niet verder dan de reservebank (of de tribune) en moeten genoegen nemen met een enkele invalbeurt. Frank de Boer en Marc Overmars zouden El Ghazi ervan moeten overtuigen om nog een aantal jaren te rijpen bij Ajax. Er zijn legio voorbeelden van mislukte Nederlandse voetballers in grote competities. Als Anwar El Ghazi nu al vertrekt, kiest hij (en zijn zaakwaarnemer) duidelijk voor het grote geld en niet voor de spelvreugde. Zeer jammer.
remco k
 remco k - dinsdag 19 januari 2016 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 januari 2016 - 15:43 schreef Brandje het volgende:

[..]

Met deze trainer komt hij nooit meer in vorm want die zorgt er wel voor dat alle spelvreugde uit de spelers wordt gehaald.
Dat hij die tien minuten dreigender was kwam omdat Ado 1 op 1 ging spelen want Beugelsdijk schoof door en het feit dat Sinkgraven wel meer naar voren voetbalde.
Ik doelde meer op bijvoorbeeld de grote kans die hij kreeg, die kans werd gecreerd door het goed afleggen van een bal die Millik ook 10 keer per wedstrijd aangespeeld krijgt, Ghazi legt die bal wel netjes met de borst klaar en beweegt door, dat heb ik een Millik echt nog nooit zien doen. Ghazi heb ik twee keer wel goed zien kaatsen en een bal even bij zich houden.. Al die dingen maken hem potentieel gewoon een top spits. Ik denk zelfs dat hij op die positie mee kans heeft om de wereldtop te halen dan als rechtsbuiten.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 19 januari 2016 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 januari 2016 - 16:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik doelde meer op bijvoorbeeld de grote kans die hij kreeg, die kans werd gecreerd door het goed afleggen van een bal die Millik ook 10 keer per wedstrijd aangespeeld krijgt, Ghazi legt die bal wel netjes met de borst klaar en beweegt door, dat heb ik een Millik echt nog nooit zien doen. Ghazi heb ik twee keer wel goed zien kaatsen en een bal even bij zich houden.. Al die dingen maken hem potentieel gewoon een top spits. Ik denk zelfs dat hij op die positie mee kans heeft om de wereldtop te halen dan als rechtsbuiten.
Wereldtop weet ik niet maar kan me er wel in vinden dat hij meer kwaliteiten bezit dan Milik voor het type Ajaxspits. Hij zal altijd de bal vragen en er gaat veel dreiging van hem uit.
Enige wat hij moet verbeteren is overzicht om medespelers te vinden.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 19 januari 2016 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 januari 2016 - 12:40 schreef p111 het volgende:
Ik weet dat het niet altijd gewaardeerd wordt,maar sommige zien het nog wel zitten in Raffie.
===========================================================================================
Rafael van der Vaart wordt mogelijk snel verlost van Real Betis. De 32-jarige middenvelder staat in de belangstelling van het Turkse Antalyaspor, meldt Fanatik.

Van der Vaart dacht even dat hij door het ontslag van trainer Pepe Mel meer aan spelen toe ging komen. De situatie is echter verslechterd. Onder trainer Juan Merino zat hij afgelopen weekend niet eens bij de wedstrijdselectie. Het sluit naadloos aan bij de uitspraken die Van der Vaart vorige week deed.

Antalyaspor, de huidige nummer twaalf van Turkije, legde afgelopen zomer Samuel Eto'o al vast. Van der Vaart moet de Kameroener van bruikbare ballen gaan voorzien. De Turkse club zou al in contact getreden zijn met de begeleiders van Van der Vaart. Belangrijk punt is daarbij het salaris dat de Nederlander wil verdienen. Antalyaspor kan zijn Betis-salaris namelijk niet overnemen.

Het ligt niet voor de hand dat Betis een hoge transfersom voor Van der Vaart verlangt. Met zijn salaris drukt hij zwaar op de begroting. Zijn verbintenis loopt nog tot medio 2018, waardoor Betis een hoop kosten bespaard worden als hij snel zou vertrekken.
Voelde zich in de zomer te goed voor Ajax dus nu mag hij ook lekker wegkwijnen!!
Brandje
 Brandje - dinsdag 19 januari 2016 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 januari 2016 - 16:18 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Ik snap sowieso een discussie niet waarom een jochie van 20 jaar al weg wil. Laten ze eerst eens een aantal seizoenen op rij presteren bij hun huidige club. Veruit de meeste jongens komen vaak niet verder dan de reservebank (of de tribune) en moeten genoegen nemen met een enkele invalbeurt. Frank de Boer en Marc Overmars zouden El Ghazi ervan moeten overtuigen om nog een aantal jaren te rijpen bij Ajax. Er zijn legio voorbeelden van mislukte Nederlandse voetballers in grote competities. Als Anwar El Ghazi nu al vertrekt, kiest hij (en zijn zaakwaarnemer) duidelijk voor het grote geld en niet voor de spelvreugde. Zeer jammer.
Tsja zo denken de supporters erover en terecht maar spelers denken anders en ook van hun uit terecht.
remco k
 remco k - dinsdag 19 januari 2016 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 januari 2016 - 17:28 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Wereldtop weet ik niet maar kan me er wel in vinden dat hij meer kwaliteiten bezit dan Milik voor het type Ajaxspits. Hij zal altijd de bal vragen en er gaat veel dreiging van hem uit.
Enige wat hij moet verbeteren is overzicht om medespelers te vinden.
Indrdaad, en juist als spits is dat egoïstische ook wel weer lekker.. Ik wil juist wel weer eens een egoistische spits die er gewoon 25 inlegt...
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 20 januari 2016 - 07:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 januari 2016 - 23:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Indrdaad, en juist als spits is dat egoïstische ook wel weer lekker.. Ik wil juist wel weer eens een egoistische spits die er gewoon 25 inlegt...
Dat ben ik ook met je eens hoor een spits moet dat ook wel hebben. Alleen als hij kansen om zeep helpt terwijl er andere beter voorstaan dat is ook niks. Dit Ajax heeft ook wel een spits nodig die aanspeelbaar is en zelf wat kan rommelen en creëren.
p111
 p111 - woensdag 20 januari 2016 - 12:37   quote  deeplink  
Kijk in mijn ogen is dit de beste Ajax spits in Nederland sterk aan de bal technisch en geweldig in de kleine ruimte .

Vako Qazaishvili

Hij zal wel niet haalbaar zijn maar zijn type spits is wat we nodig hebben.
Pavlov14
 Pavlov14 - woensdag 20 januari 2016 - 13:21   quote  deeplink  
Hiddink biedt Ajax Traoré-hoop

BERTRAND TRAORÉ is een stap dichterbij een wintertransfer naar Ajax op huurbasis. Zijn manager bij Chelsea, Guus Hiddink, heeft laten weten dat een verhuur voor sommige spelers goed zou zijn.

"Nu ik hier een paar weken ben, heb ik een beter beeld en ook een betere analyse kunnen maken van de jongere spelers", zegt de ex-bondscoach op de clubsite van de Londenaren. De Varssevelder vindt dat het voor talenten moeilijk is om in een keer door te breken op Premier League-niveau. "Dus als de mogelijkheden er zijn, kunnen we misschien een of twee spelers die nu op de deur kloppen verhuren tot aan het eind van dit seizoen."

Een van de spelers waar Hiddink op doelt, is ongetwijfeld Traoré. De 20-jarig spits uit Burkina Faso speelde dit seizoen nog maar zeven minuten in de Premier League. Vorig seizoen ontwikkelde de aanvaller zich in de Eredivisie heel sterk bij Vitesse. Hij speelde 29 duels voor de Arnhemmers en scoorde daarin dertien keer.

Ajax hoopt die Traoré in de Arena weer boven te toveren. Trainer Frank de Boer heeft dan meteen de gewenste concurrent voor Arek Milik in de punt van de aanval.


bericht
p111
 p111 - woensdag 20 januari 2016 - 13:50   quote  deeplink  
Hopelijk maar nog erg wazig dit bericht
remco k
 remco k - woensdag 20 januari 2016 - 15:07   quote  deeplink  
Gewoon een algemeen bericht van Hiddink over de jonge spelers.
Pavlov14
 Pavlov14 - woensdag 20 januari 2016 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 januari 2016 - 15:07 schreef remco k het volgende:
Gewoon een algemeen bericht van Hiddink over de jonge spelers.
Daar heb je beslist gelijk in. Ik kwam dit bericht tegen en wilde dat op het forum delen. Oorspronkelijk was niets bespreekbaar voor Guus Hiddink, geen enkel speler mocht van hem vertrekken en nu heeft hij het - in zijn algemeenheid inderdaad - over een eventueel verhuur van twee jonge spelers. Ik meen me te herinneren dat Frank de Boer geopperd heeft Troaré er graag bij te willen hebben. Wie weet... Bij Vitesse heeft hij veel indruk op mij gemaakt.
Eide
 Eide - woensdag 20 januari 2016 - 16:20   quote  deeplink  
El Azzouzi lijkt het seizoen af te gaan maken bij FC Twente.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 20 januari 2016 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 januari 2016 - 16:20 schreef Eide het volgende:
El Azzouzi lijkt het seizoen af te gaan maken bij FC Twente.
Krijgt hier toch geen kans meer ben benieuwd hoe hij het daar gaat doen..
Eide
 Eide - woensdag 20 januari 2016 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 januari 2016 - 16:52 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Krijgt hier toch geen kans meer ben benieuwd hoe hij het daar gaat doen..
Het is in ieder geval een verhuur naar de Eredivisie. Dat is altijd beter als hem ergens in de Jupiler League wegstoppen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 20 januari 2016 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 januari 2016 - 17:09 schreef Eide het volgende:

[..]

Het is in ieder geval een verhuur naar de Eredivisie. Dat is altijd beter als hem ergens in de Jupiler League wegstoppen.
Ach als de lijken uit de kast blijven vallen in Enschede zal het me niets verbazen als deze straks zelf is weggestopt in de JL!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6006
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.0632419