BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 20 januari 2016 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 januari 2016 - 18:12 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ach als de lijken uit de kast blijven vallen in Enschede zal het me niets verbazen als deze straks zelf is weggestopt in de JL!
Dat zou wel prachtig zijn! Ik vergeet nooit de praatjes overal, toen ze 1 x kampioen werden 😂
enough
 enough - donderdag 21 januari 2016 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 januari 2016 - 18:38 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Dat zou wel prachtig zijn! Ik vergeet nooit de praatjes overal, toen ze 1 x kampioen werden 😂
ja die praatjes zijn wel minder nu hahahha
en die jank smoelen toen we de derde ster pakte was ook wel leuk
eerst nog een hoop poeha ervoor nadat ze de beker wonnen..dachten ze in de ARENA kampioen te worden
AJAX kon die dag niet verliezen..het stond in de sterren;-)
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 21 januari 2016 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 januari 2016 - 16:20 schreef Eide het volgende:
El Azzouzi lijkt het seizoen af te gaan maken bij FC Twente.
Fantastisch nieuws. Die jongen kan het echt een revelatie worden bij Twente. Zeker als Ziyech blijft, ik zie hem er nog zo een stuk of 8 maken daar als hij het vertrouwen krijgt.
Bestt
 Bestt - donderdag 21 januari 2016 - 23:18   quote  deeplink  
Toivonen prima spits kopsterk groot balvast
enough
 enough - donderdag 21 januari 2016 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 januari 2016 - 23:18 schreef Bestt het volgende:
Toivonen prima spits kopsterk groot balvast
sorry,maar om nog heel vriendelijk over te komen
deze eerste post van je ..daar maak je geen vrienden mee

try again!!
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 22 januari 2016 - 06:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 januari 2016 - 12:37 schreef p111 het volgende:
Kijk in mijn ogen is dit de beste Ajax spits in Nederland sterk aan de bal technisch en geweldig in de kleine ruimte .

Vako Qazaishvili

Hij zal wel niet haalbaar zijn maar zijn type spits is wat we nodig hebben.
Hij scoort alleen bijna nooit..
p111
 p111 - vrijdag 22 januari 2016 - 08:35   quote  deeplink  
Afgelopen week nog en in mijn ogen moeten wij zo,n soort type spits hebben.
Eide
 Eide - vrijdag 22 januari 2016 - 09:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 januari 2016 - 08:35 schreef p111 het volgende:
Afgelopen week nog en in mijn ogen moeten wij zo,n soort type spits hebben.
Hij is alleen geen spits. Hij is aanvallende middenvelder en is ook het best als hij kan komen, niet vanuit een diepe positie.
remco k
 remco k - vrijdag 22 januari 2016 - 10:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 januari 2016 - 12:37 schreef p111 het volgende:
Kijk in mijn ogen is dit de beste Ajax spits in Nederland sterk aan de bal technisch en geweldig in de kleine ruimte .

Vako Qazaishvili

Hij zal wel niet haalbaar zijn maar zijn type spits is wat we nodig hebben.
Dat is helemaal geen spits, maar iemand die als aanvallende middenvelder speelt of vanaf de flanken..
p111
 p111 - vrijdag 22 januari 2016 - 12:37   quote  deeplink  
Klopt maar hij kan wel als spits gebruikt worden een soort mee voetballende spits(Patterson/Pantalic) sterk aan de bal en techn/goed en kan ook andere laten scooren.
Eide
 Eide - vrijdag 22 januari 2016 - 13:07   quote  deeplink  
Maar je komt dan met hetzelfde probleem waar heel veel middenvelders mee kampen, namelijk dat ze niet echt met de rug naar de goal kunnen voetballen. Als het alleen op een balsterke en technisch goede voetballer gaat zijn jongens als Fischer, El Ghazi en zelf Younes ook ruim geschikt als spits.

We zoeken alleen volgens mij geen middenvelder of buitenspeler "die ook in de spits kan", toch?
remco k
 remco k - vrijdag 22 januari 2016 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 januari 2016 - 12:37 schreef p111 het volgende:
Klopt maar hij kan wel als spits gebruikt worden een soort mee voetballende spits(Patterson/Pantalic) sterk aan de bal en techn/goed en kan ook andere laten scooren.
Huh? Pantelic en Peterson vergelijken met hem? Lijken wat spel betreft niet eens op elkaar. Nee sorry. Kan me er niet in vinden om hem als spits te zien
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 22 januari 2016 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 januari 2016 - 13:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Huh? Pantelic en Peterson vergelijken met hem? Lijken wat spel betreft niet eens op elkaar. Nee sorry. Kan me er niet in vinden om hem als spits te zien
Hij is wel sterk aan de bal dat dan weer wel.
Pavlov14
 Pavlov14 - vrijdag 22 januari 2016 - 17:49   quote  deeplink  
'Ook Wolverhampton past niet in straatje van Boilesen'

NICOLAI BOILESEN gaat niet naar het Engelse Wolverhampton Wanderers als we The Express and Star moeten geloven. De Deen heeft het aanbod naast zich neer gelegd.

Volgens de krant wil Boilesen naar een club die op het hoogste niveau uitkomt. Wolves speelt in de Engelse Championship en heeft met een tiende plaats geen uitzicht op promotie naar de felbegeerde Premier League. Zodoende paste de club dus niet in het straatje van de 23-jarige verdediger van Ajax.

De linksback komt al een half jaar niet meer voor in de plannen van Frank de Boer. Nadat de Deen in de zomerse transferwindow geen nieuwe club vond, zette de oefenmeester hem terug naar de beloften. Daar lieten trainers Andries Ulderink en Jaap Stam ook weten geen gebruik te maken van de 15-voudig (voormalig) international.


Het bericht

Wat mij betreft lijkt het erop of Boilesen Ajax aan het pesten is. Of hij lijdt aan grootheidswaanzin. Wat heeft meneertje zoal gepresteerd om het zo hoog in de bol te hebben?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 22 januari 2016 - 19:35   quote  deeplink  
Samen in een bootje met Kazim bij Hoek van Holland afduwen....
p111
 p111 - vrijdag 22 januari 2016 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 januari 2016 - 14:09 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Hij is wel sterk aan de bal dat dan weer wel.
juist en in de kleine ruimte een geweldenaar
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 22 januari 2016 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 januari 2016 - 23:16 schreef p111 het volgende:

[..]

juist en in de kleine ruimte een geweldenaar
Houdini was dat ook....ken die hele gozer niet
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 22 januari 2016 - 23:34   quote  deeplink  
Topic titel is inmiddels verouderd.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 22 januari 2016 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 januari 2016 - 23:34 schreef NatjosFC het volgende:
Topic titel is inmiddels verouderd.
Hehehe.....houdbaar datum klinkt sjieker
Eide
 Eide - vrijdag 22 januari 2016 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 januari 2016 - 23:16 schreef p111 het volgende:

[..]

juist en in de kleine ruimte een geweldenaar
Maar geen spits en bovendien een type waar we er zeker 2 en misschien wel 3 van hebben. Hij is dus geen directe versterking en daarom dus ook weinig zinvol om aan te trekken vind ik dan.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 23 januari 2016 - 09:10   quote  deeplink  
http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=267702

Nou ik betwijfel of de Boer wist wat hij binnenhaalde. Milik, Zimling,Sanogo en Duarte zullen zich dit ook wel afvragen.
p111
 p111 - zaterdag 23 januari 2016 - 10:51   quote  deeplink  
Ik ben toch een fan van hem en ik hoop dat mijn angst niet bewaarheid wordt.
============================================================================
Qazaishvili scoorde dit seizoen in het met 1-3 verloren treffen in Arnhem en bewaart ook goede herinneringen aan de Amsterdam ArenA. "Ik heb er drie keer gespeeld en twee keer gescoord. Het bevalt me wel daar.
p111
 p111 - zaterdag 23 januari 2016 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 januari 2016 - 23:49 schreef Eide het volgende:

[..]

Maar geen spits en bovendien een type waar we er zeker 2 en misschien wel 3 van hebben. Hij is dus geen directe versterking en daarom dus ook weinig zinvol om aan te trekken vind ik dan.
Eide wie zijn dat dan die in de kleine ruimte kan wat hij kan ?
Eide
 Eide - zaterdag 23 januari 2016 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 januari 2016 - 10:52 schreef p111 het volgende:

[..]

Eide wie zijn dat dan die in de kleine ruimte kan wat hij kan ?
Spelers die handig zijn in de kleine ruimte en veel voorwaartse drang? Fischer, Youness, Sinkgraven en Nouri die er vanuit de jeugd aankomt. En daarmee is het aantrekken van nog een middenvelder, hoe gecharmeerd je dan ook van een bepaalde speler bent, volslagen onnodig. Dat is natuurlijk tenzij een speler echt nadrukkelijk en aantoonbaar beter is als het materieel dat Ajax ter beschikking heeft. Maar in die categorie valt Qazaishvili dan weer niet.

Edit: grappig trouwens dat balvastheid juist als een zwakte wordt omschreven op Whoscored (dus op basis van statistische waarneming)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 januari 2016 door Eide --
Eide
 Eide - zaterdag 23 januari 2016 - 12:04   quote  deeplink  
De vraag overigens niet of het een goede voetballer is of niet. De vraag is of hij een speler is die van onmiddellijke meerwaarde is voor Ajax. En dat lijkt mij niet.
p111
 p111 - zaterdag 23 januari 2016 - 12:23   quote  deeplink  
Oke ik vind hun minder in een overvol strafschopgebied, maar het gaat mij alleen om een vervanging van Milik als het met hem niet werkt kan je met zo,n soort speler een ander spelletje spelen en ik vind hem goed daar in.En ik heb niks met statistiek ik ga altijd op eigen waarneming af.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 23 januari 2016 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 januari 2016 - 12:23 schreef p111 het volgende:
Oke ik vind hun minder in een overvol strafschopgebied, maar het gaat mij alleen om een vervanging van Milik als het met hem niet werkt kan je met zo,n soort speler een ander spelletje spelen en ik vind hem goed daar in.En ik heb niks met statistiek ik ga altijd op eigen waarneming af.
Ben wel met je eens wat je ziet hoor alleen Vitesse is geen Ajax en dan moet je nog maar zien of hij echt beter is. Hij is beter dan Youness omdat hij bepalender is. Bepalender dan Fischer en sterker dan Sinkgraven. Alleen Ghazi(in vorm is vergelijkbaar denk ik).
Maar hij doet alles bij Vitesse dat is toch anders. Kijken vanavond wat hij tegen Ajax klaarspeelt. Het is wel een gevaarlijke speler.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 januari 2016 door Hummel10 --
Brandje
 Brandje - zaterdag 23 januari 2016 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 januari 2016 - 11:42 schreef Eide het volgende:

[..]

Spelers die handig zijn in de kleine ruimte en veel voorwaartse drang? Fischer, Youness, Sinkgraven en Nouri die er vanuit de jeugd aankomt. En daarmee is het aantrekken van nog een middenvelder, hoe gecharmeerd je dan ook van een bepaalde speler bent, volslagen onnodig. Dat is natuurlijk tenzij een speler echt nadrukkelijk en aantoonbaar beter is als het materieel dat Ajax ter beschikking heeft. Maar in die categorie valt Qazaishvili dan weer niet.

Edit: grappig trouwens dat balvastheid juist als een zwakte wordt omschreven op Whoscored (dus op basis van statistische waarneming)
Fisher sterk in de kleine ruimte? Vraag mij af hoe je daar bij komt. Vind hem juist ronduit zwak in de kleine ruimte. Hij moet juist lekker draven en vervolgens de boel dichtlopen.
remco k
 remco k - zaterdag 23 januari 2016 - 15:00   quote  deeplink  
Ronaldinho ophalen voor een half jaar. Geen echte 9 maar daar bij barca wel af en toe gespeeld en deed dat prima. Sowieso een speler waarvoor men naar het stadion gaat.
remco k
 remco k - zaterdag 23 januari 2016 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 januari 2016 - 13:38 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ben wel met je eens wat je ziet hoor alleen Vitesse is geen Ajax en dan moet je nog maar zien of hij echt beter is. Hij is beter dan Youness omdat hij bepalender is. Bepalender dan Fischer en sterker dan Sinkgraven. Alleen Ghazi(in vorm is vergelijkbaar denk ik).
Maar hij doet alles bij Vitesse dat is toch anders. Kijken vanavond wat hij tegen Ajax klaarspeelt. Het is wel een gevaarlijke speler.
Hebben we het echt nog steeds over quazasvilie? Ofzo. Want als dat zo is vraag ik me oprecht af of sommige mensen hier überhaupt wel voetbal kijken naast Ajax.
remco k
 remco k - zaterdag 23 januari 2016 - 15:05   quote  deeplink  
Vind hem ook niet bepalender. 7 uit 17 goals tegen 5 uit 11 voor youness. En evenveel assists.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 23 januari 2016 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 januari 2016 - 15:05 schreef remco k het volgende:
Vind hem ook niet bepalender. 7 uit 17 goals tegen 5 uit 11 voor youness. En evenveel assists.
Younes staat op 0 assist en kasaishvilli op 2..
p111
 p111 - zaterdag 23 januari 2016 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 januari 2016 - 15:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Hebben we het echt nog steeds over quazasvilie? Ofzo. Want als dat zo is vraag ik me oprecht af of sommige mensen hier überhaupt wel voetbal kijken naast Ajax.
Weer een geweldige reactie t/o andere meningen misschien moet je is in de spiegel kijken of jij wel de juiste kijk op voetbal hebt.
remco k
 remco k - zaterdag 23 januari 2016 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 januari 2016 - 16:58 schreef p111 het volgende:

[..]

Weer een geweldige reactie t/o andere meningen misschien moet je is in de spiegel kijken of jij wel de juiste kijk op voetbal hebt.
Hahaha. Ja want hij is echt een type pantelic. Echt een lange sterke spits met een beperkte techniek die aast op goals en een bal bij zich kan houden met de rug naar de goal. Whahahahahahah. Hij is echt het compleet tegen overgestelde van dat. Lang geleden dat ik hier zo hard gelachen heb.
remco k
 remco k - zaterdag 23 januari 2016 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 januari 2016 - 16:37 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Younes staat op 0 assist en kasaishvilli op 2..
Sorry. Je hebt wat assists betreft gelijk. Overigens is ie dan nog steeds niet een stuk bepalender.
enough
 enough - zaterdag 23 januari 2016 - 18:41   quote  deeplink  
volgens statistiek
is die goed in de dribbel en heeft een afstandschot
voor de rest is het kut
Eide
 Eide - zaterdag 23 januari 2016 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 januari 2016 - 18:41 schreef enough het volgende:
volgens statistiek
is die goed in de dribbel en heeft een afstandschot
voor de rest is het kut
Het is wel z'n spel natuurlijk, dribbelen, aanrommelen en dan van een meter of 16 schieten. Daarmee heb je echt het aanvallende spel van die gozer samen gevat. En als je dus graag dribbelt en rommelt leidt je ook veelvuldig balverlies. Koppen is niet z'n vak. Nou, ga zo maar door.

Die gegevens zeggen niet dat hij een slechte speler is of iets dergelijks, het laat wel heel nadrukkelijk zien dat het een speler is met een hele selectieve speelwijze.
p111
 p111 - zaterdag 23 januari 2016 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 januari 2016 - 18:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Hahaha. Ja want hij is echt een type pantelic. Echt een lange sterke spits met een beperkte techniek die aast op goals en een bal bij zich kan houden met de rug naar de goal. Whahahahahahah. Hij is echt het compleet tegen overgestelde van dat. Lang geleden dat ik hier zo hard gelachen heb.
Jij vind dat prima maar doe normaal over een andere mening want je wordt steeds lachwekkender t/o andere meningen
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 23 januari 2016 - 20:42   quote  deeplink  
http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=267775

Zivkovic naar Roda rest van het seizoen
p111
 p111 - zaterdag 23 januari 2016 - 23:21   quote  deeplink  
Willem 2 trainer ontkent geen contact met Roda ?
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 24 januari 2016 - 01:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 januari 2016 - 23:45 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Hehehe.....houdbaar datum klinkt sjieker
't valt me tegen dat jou dat nog niet was opgevallen na 5 dagen ;)
enough
 enough - zondag 24 januari 2016 - 03:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 januari 2016 - 19:07 schreef Eide het volgende:

[..]

Het is wel z'n spel natuurlijk, dribbelen, aanrommelen en dan van een meter of 16 schieten. Daarmee heb je echt het aanvallende spel van die gozer samen gevat. En als je dus graag dribbelt en rommelt leidt je ook veelvuldig balverlies. Koppen is niet z'n vak. Nou, ga zo maar door.

Die gegevens zeggen niet dat hij een slechte speler is of iets dergelijks, het laat wel heel nadrukkelijk zien dat het een speler is met een hele selectieve speelwijze.
ja dat natuurlijk wel
het was ook maar simpel samengevat..
komt ook wel overeen met jou en Remco bevinding..geen speler die/voor AJAX nodig .
enough
 enough - zondag 24 januari 2016 - 03:13   quote  deeplink  
tegen ajax probeerde hij het wel op zijn maniertje,maar liep zich steeds vast en van een
schot is het nooit gekomen
Hummel10
 Hummel10 - zondag 24 januari 2016 - 07:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 januari 2016 - 15:00 schreef remco k het volgende:
Ronaldinho ophalen voor een half jaar. Geen echte 9 maar daar bij barca wel af en toe gespeeld en deed dat prima. Sowieso een speler waarvoor men naar het stadion gaat.
Als er iemand balvast is..
remco k
 remco k - zondag 24 januari 2016 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 januari 2016 - 19:41 schreef p111 het volgende:

[..]

Jij vind dat prima maar doe normaal over een andere mening want je wordt steeds lachwekkender t/o andere meningen
En dat is weer jouw mening. Maar wat was het gister een goed aanspeelpunt nij Vitesse he.
remco k
 remco k - zondag 24 januari 2016 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 januari 2016 - 07:10 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Als er iemand balvast is..
Jazeker. Je moet alleen geen wonderen verwachten bij het druk zetten.
Ajax30
 Ajax30 - zondag 24 januari 2016 - 13:55   quote  deeplink  
Vinsent Janssen halen van az
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 24 januari 2016 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 januari 2016 - 13:55 schreef Ajax30 het volgende:
Vinsent Janssen halen van az
Omdat????
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 24 januari 2016 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 januari 2016 - 13:58 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Omdat????
Ach inderdaad, AW, zodra er ergens op de Nederlandse velden een speler ineens een aantal doelpunten maakt, roepen er een hoop mensen dat die specifieke speler naar Ajax moet komen. Als het aan die supporters zou liggen, dan hadden we een selectie van 368 spelers... ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 januari 2016 door Pavlov14 --
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 24 januari 2016 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 januari 2016 - 13:55 schreef Ajax30 het volgende:
Vinsent Janssen halen van az
Eide! Appie naar Marc aub!!

Zsm binnenhalen deze diamant!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5946
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.0675508