BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 24 januari 2016 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 januari 2016 - 14:20 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Eide! Appie naar Marc aub!!

Zsm binnenhalen deze diamant!!
Hahaha. Humor!
Haal dan ook maar gelijk Santos (NEC), Haller (FC Utrecht), Luuk de Jong (PSV), Ziyech (FC Twente) en Veldwijk (PEC Zwolle). Allemaal spelers die kunnen scoren.

Doe je best Eide ;)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 24 januari 2016 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 januari 2016 - 14:02 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Ach inderdaad, AW, zodra er ergens op de Nederlandse velden een speler ineens een aantal doelpunten maakt, roepen er een hoop mensen dat die specifieke speler naar Ajax moet komen. Als het aan die supporters zou liggen, dan hadden we een selectie van 368 spelers... ;)
Yep!
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 24 januari 2016 - 16:38   quote  deeplink  
Ik hoorde net van mijn zoon, dat Streppel (trainer van Willem II) heeft gezegd, dat Zivkovic wat hem betreft niet meer aan spelen toekomt in Tilburg. Ze gaan het met andere spelers doen. Er schijnt achter de schermen gewerkt te gaan worden aan een overgang van Zivkovic naar Roda JC... Ik denk serieus dat Zivkovic overschat is door Ajax. Die gaat het niet redden.

En nee, ik heb geen bron, behalve wat mijn zoon heeft gehoord.
bully
 bully - zondag 24 januari 2016 - 16:52   quote  deeplink  
Rol huurling Zivkovic bij Willem II lijkt nu al uitgespeeld

De relatie tussen Willem II en Richairo Zivkovic staat op klappen. Ajax verhuurde zijn spits, maar het is inmiddels de vraag of Zivkovic het seizoen wel afmaakt in Tilburg. Als Zivkovic al blijft, hoeft hij niet meer op veel speeltijd te rekenen.

Zivkovic scoorde dit seizoen in het shirt van Willem II pas twee keer en keek in Heerenveen vanaf de tribune toe hij zijn tijdelijke teamgenoten met 3-1 verloren. De negentienjarige spits ziet zijn kansen op speeltijd met de week verder slinken en dat is niet waarom hij werd verhuurd.
Ik ben Zivkovic helemaal niet zat, maar we maken nu een keuze met andere spelers op de flanken. Zivkovic speelde er ook een tijdje, maar we weten allemaal dat hij geen flankspeler is. Dat is geen succes gebleken, reageert trainer Jurgen Streppel voor de camera van Fox Sports.
Hij hoeft van mij niet weg, maar... Weet je wat het is: hij komt om te spelen, dat is de afspraak met Ajax. Maar ik bepaal de opstelling. Als Zivkovic beter is dan een ander, speelt-ie. Maar het ziet er bij ons niet naar uit dat hij na de winterstop nog veel gaat spelen.
Een mogelijke oplossing is een verhuizing naar Roda JC. Die link wordt gelegd en als het zo ver komt, betekent dit voor Zivkovic zijn vierde club in krap twee seizoenen tijd. Dat tikt wel erg hard aan en is absoluut geen goed teken...
Roda-trainer Darije Kalezic bevestigt na enig aandringen dat aan de komst van Zivkovic wordt gewerkt. Daar gaan we voor, geeft hij uiteindelijk toe. Streppel meldt op zijn beurt weer dat er 'niks van klopt' en daarmee is de zoveelste soap rond Zivkovic geboren.
Een eventuele verhuizing van de spits naar Kerkrade moet worden goedgekeurd door Willem II, dat met Ajax afspraken heeft die gelden tot het einde van het seizoen. Het is hierbij goed om in het achterhoofd te houden dat Willem II en Roda op de ranglijst allebei bivakkeren in de onderste regionen en dus elkaars concurrent zijn.

http://www.ajaxlife.nl/updates/rol-huurling-zivkovic-bij-willemii-lijkt-nu-al-uitgespeeld?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 24 januari 2016 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 januari 2016 - 16:52 schreef bully het volgende:
Rol huurling Zivkovic bij Willem II lijkt nu al uitgespeeld

De relatie tussen Willem II en Richairo Zivkovic staat op klappen. Ajax verhuurde zijn spits, maar het is inmiddels de vraag of Zivkovic het seizoen wel afmaakt in Tilburg. Als Zivkovic al blijft, hoeft hij niet meer op veel speeltijd te rekenen.

Zivkovic scoorde dit seizoen in het shirt van Willem II pas twee keer en keek in Heerenveen vanaf de tribune toe hij zijn tijdelijke teamgenoten met 3-1 verloren. De negentienjarige spits ziet zijn kansen op speeltijd met de week verder slinken en dat is niet waarom hij werd verhuurd.
Ik ben Zivkovic helemaal niet zat, maar we maken nu een keuze met andere spelers op de flanken. Zivkovic speelde er ook een tijdje, maar we weten allemaal dat hij geen flankspeler is. Dat is geen succes gebleken, reageert trainer Jurgen Streppel voor de camera van Fox Sports.
Hij hoeft van mij niet weg, maar... Weet je wat het is: hij komt om te spelen, dat is de afspraak met Ajax. Maar ik bepaal de opstelling. Als Zivkovic beter is dan een ander, speelt-ie. Maar het ziet er bij ons niet naar uit dat hij na de winterstop nog veel gaat spelen.
Een mogelijke oplossing is een verhuizing naar Roda JC. Die link wordt gelegd en als het zo ver komt, betekent dit voor Zivkovic zijn vierde club in krap twee seizoenen tijd. Dat tikt wel erg hard aan en is absoluut geen goed teken...
Roda-trainer Darije Kalezic bevestigt na enig aandringen dat aan de komst van Zivkovic wordt gewerkt. Daar gaan we voor, geeft hij uiteindelijk toe. Streppel meldt op zijn beurt weer dat er 'niks van klopt' en daarmee is de zoveelste soap rond Zivkovic geboren.
Een eventuele verhuizing van de spits naar Kerkrade moet worden goedgekeurd door Willem II, dat met Ajax afspraken heeft die gelden tot het einde van het seizoen. Het is hierbij goed om in het achterhoofd te houden dat Willem II en Roda op de ranglijst allebei bivakkeren in de onderste regionen en dus elkaars concurrent zijn.

http://www.ajaxlife.nl/updates/rol-huurling-zivkovic-bij-willemii-lijkt-nu-al-uitgespeeld?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
Dank je wel, bully. Dat is het inderdaad. Ik had eerder vanmiddag m'n zoon even aan de telefoon en die vertelde dat. Ik had nog geen tijd om het bericht op te zoeken.
Ik durf te veronderstellen, dat het goed mis is met Zivkovic.
p111
 p111 - zondag 24 januari 2016 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 januari 2016 - 11:57 schreef remco k het volgende:

[..]

En dat is weer jouw mening. Maar wat was het gister een goed aanspeelpunt nij Vitesse he.
Tjonge wat een geweldige opmerking weer van je, heel Vitesse kwam amper aan de bal gisteren maar vorige week scoorde hij tegen Cambuur in zijn eentje tussen 3 man in de 16 en vorig jaar of 2 jaar geleden scoorde hij ook tegen Ajax ,maar daar gaat het niet om het gaat over zo,n type speler die volgens mij bij Ajax zou passen.
bully
 bully - zondag 24 januari 2016 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 januari 2016 - 17:07 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Dank je wel, bully. Dat is het inderdaad. Ik had eerder vanmiddag m'n zoon even aan de telefoon en die vertelde dat. Ik had nog geen tijd om het bericht op te zoeken.
Ik durf te veronderstellen, dat het goed mis is met Zivkovic.
denk ook dat het vertrouwen wat de Boer hem gaf ook geen goed heeft gedaan.
Sigthorsson mocht elke wedstrijd verzaken.
terwijl Zivkovic topscorer van jong Ajax geen kans kreeg.
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 24 januari 2016 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 januari 2016 - 17:25 schreef bully het volgende:

[..]

denk ook dat het vertrouwen wat de Boer hem gaf ook geen goed heeft gedaan.
Sigthorsson mocht elke wedstrijd verzaken.
terwijl Zivkovic topscorer van jong Ajax geen kans kreeg.
Klopt beslist wat je schrijft. Een valkuil van de Boer is dat hij veel te lang het vertrouwen schenkt aan spelers die min of meer falen. Dat heb ik hier vaker gelezen van een hoop forumleden en daar ben ik het absoluut mee eens.
Overigens las ik vorige week ergens dat FC Nantes, de huidige werkgever van Sightorsson, ook alweer op hem uitgekeken is en dat hij daar weer mag (moet?) vertrekken.
p111
 p111 - zondag 24 januari 2016 - 18:54   quote  deeplink  
Misschien wat voor Ajax ha ha
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 24 januari 2016 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 januari 2016 - 18:54 schreef p111 het volgende:
Misschien wat voor Ajax ha ha
Hahaha. Nou, eh... Ze zoeken inderdaad nog een spits, maar laat maar zitten ;)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 25 januari 2016 - 07:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 januari 2016 - 17:25 schreef bully het volgende:

[..]

denk ook dat het vertrouwen wat de Boer hem gaf ook geen goed heeft gedaan.
Sigthorsson mocht elke wedstrijd verzaken.
terwijl Zivkovic topscorer van jong Ajax geen kans kreeg.
Hou alsjeblieft op zeg! Zivkovic is totaal overschat met 0 aan respect! Als hij gewoon vorig seizoen zijn best had gedaan had hij de kansen wel gekregen! Maar zo goed was hij overigens ook niet bij Jong Ajax hoor!
Brandje
 Brandje - maandag 25 januari 2016 - 08:13   quote  deeplink  
Overmars mag van de RvC nu wel de markt op.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 25 januari 2016 - 08:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 januari 2016 - 08:13 schreef Brandje het volgende:
Overmars mag van de RvC nu wel de markt op.
Hopen dat hij er wat mee doet en niet weer aankomt met c-garnituur!
Brandje
 Brandje - maandag 25 januari 2016 - 08:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 januari 2016 - 08:17 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hopen dat hij er wat mee doet en niet weer aankomt met c-garnituur!
Dat hoopt iedereen. Maar ja lekker duidelijk allemaal weer. De RvC ligt eerst dwars wat je gewoon tijd kost en de laatste paar dagen mag Overmars ineens wel spelers kopen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 25 januari 2016 - 08:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 januari 2016 - 08:27 schreef Brandje het volgende:

[..]

Dat hoopt iedereen. Maar ja lekker duidelijk allemaal weer. De RvC ligt eerst dwars wat je gewoon tijd kost en de laatste paar dagen mag Overmars ineens wel spelers kopen.
Tja, wij kennen niet het hele verhaal!
Eide
 Eide - maandag 25 januari 2016 - 09:37   quote  deeplink  
Als Zivko door FdB te licht wordt bevonden en daarna door Streppel ook te licht wordt bevonden mogen we toch wel concluderen dat dat niet ligt aan het "FdB en moeilijke jongens" verhaal hoop ik?

Ik wil Zivkovic trouwens nu niet als ongeschikt bestempelen. Bij vlagen heeft hij echt wel knappe dingen laten zien. Ik denk ook dat het heel rap is gegaan met een jongen die daar mentaal en qua volwassenheid misschien nog niet klaar voor is. Zivko is typisch een jongen die misschien nog wel 2 of 3 jaar nodig heeft voor het er uit komt. De vraag is of Ajax daar op kan en wil wachten, zeker met een jeugdopleiding zoals Ajax die heeft.
p111
 p111 - maandag 25 januari 2016 - 10:06   quote  deeplink  
Ik vrees dat Zivko het voorlopig niet gaat redden, net wat je zegt hij zal misschien meer tijd nodig hebben maar ik vrees dat het geen Ajax wordt.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 25 januari 2016 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 januari 2016 - 10:06 schreef p111 het volgende:
Ik vrees dat Zivko het voorlopig niet gaat redden, net wat je zegt hij zal misschien meer tijd nodig hebben maar ik vrees dat het geen Ajax wordt.
Als hij gewoon weer het vertrouwen van een club krijgt en hij keihard gaat werken geef ik hem nog niet op hoor. Hij kan echt wel iets.
Eide
 Eide - maandag 25 januari 2016 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 januari 2016 - 12:12 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Als hij gewoon weer het vertrouwen van een club krijgt en hij keihard gaat werken geef ik hem nog niet op hoor. Hij kan echt wel iets.
Hij kreeg vertrouwen bij Willem II, hij deed er alleen niets mee. En ook bij Willem II waren er dingetjes omtrent discipline.

Natuurlijk kan hij wel iets, maar het wordt wel zaak dat Zivkovic zelf gaat snappen dat de knop om moet. Bij de jeugd en als doorgeschoven jeugdspeler kan je drijven op talent en daarnaast en beetje freewheelen. Een profvoetballer is echter gewoon iemand die dag in, dag ui, moeten laten zien waarom hij z'n salaris verdient net als elke werkende Nederlander.

Als jij een paar maanden prutswerk aflevert en dat combineert met disciplinaire overtredingen en niet de indruk wekt er keihard aan te werken om dat te veranderen gaat jou werkgever ook een serieus gesprek met je aan over je toekomst. Dat is voor een profvoetballer niet anders. Zie VDV in Spanje bijvoorbeeld en dat geldt net zo goed voor Zivkovic.

Talent is geen excuus waarachter iemand zich pauzeloos kan verschuilen. Dat moet wel gecombineerd worden met profmentaliteit en hard werken. Een periode slecht presteren kan, maar dan moeten de andere factoren wel goed zijn.
Boca
 Boca - maandag 25 januari 2016 - 14:07   quote  deeplink  
Frank de Boer en Marc Overmars; als jullie dit lezen? Kijk effe deze spits;
Miguel Murillo, Colombia, 22jr. Club: Deportivo Cali (Primera A, competitie)
p111
 p111 - maandag 25 januari 2016 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 januari 2016 - 14:07 schreef Boca het volgende:
Frank de Boer en Marc Overmars; als jullie dit lezen? Kijk effe deze spits;
Miguel Murillo, Colombia, 22jr. Club: Deportivo Cali (Primera A, competitie)
Volgens mij is hij geen 22 maar wordt in July 28

iguel Murillo
Fullname: Miguel Antonio Murillo Rivas
Dateofbirth: 3 July 1988
Cityofbirth: Bogotá
Countryofbirth: Colombia
Position: Striker
Currentclub: El Tanque Sisley
Clubnumber: 11
Years1: 2006-10
Clubs1: Juventud
Caps1: 40
Goals1: 14
Years2: 2010-
Clubs2: El Tanque Sisley
Caps2: 25
Goals2: 4
Club-Update: February 8, 2012
Miguel Antonio Murillo Rivas (born July 03, 1988 in Bogotá) is a Colombian footballer currently playing as a striker for El Tanque Sisley of the Uruguayan Primera División.

External links

Profile at BDFA
Profile at soccerway
Profile at transfermarket
This article is licensed under the GNU Free Documentation License. It uses material from the Wikipedia article "Miguel Murillo (Colombian footballer)".
Boca
 Boca - maandag 25 januari 2016 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 januari 2016 - 14:16 schreef p111 het volgende:

[..]

Volgens mij is hij geen 22 maar wordt in July 28

iguel Murillo
Fullname: Miguel Antonio Murillo Rivas
Dateofbirth: 3 July 1988
Cityofbirth: Bogotá
Countryofbirth: Colombia
Position: Striker
Currentclub: El Tanque Sisley
Clubnumber: 11
Years1: 2006-10
Clubs1: Juventud
Caps1: 40
Goals1: 14
Years2: 2010-
Clubs2: El Tanque Sisley
Caps2: 25
Goals2: 4
Club-Update: February 8, 2012
Miguel Antonio Murillo Rivas (born July 03, 1988 in Bogotá) is a Colombian footballer currently playing as a striker for El Tanque Sisley of the Uruguayan Primera División.

External links

Profile at BDFA
Profile at soccerway
Profile at transfermarket
This article is licensed under the GNU Free Documentation License. It uses material from the Wikipedia article "Miguel Murillo (Colombian footballer)".
Je hebt de verkeerde ouwe. Check deze link: http://nl.soccerway.com/players/miguel-angel-murillo-garcia/260753/
enough
 enough - maandag 25 januari 2016 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 januari 2016 - 12:12 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Als hij gewoon weer het vertrouwen van een club krijgt en hij keihard gaat werken geef ik hem nog niet op hoor. Hij kan echt wel iets.
als je zo'n bevoorrecht mens bent..en je loop nu nog zo te klootzakken vraag ik me af
wanneer valt dat kwartje eens (in zijn naaste omg is er alles aan gedaan qua mentaliteits verandering)
bij willem ll zag je ook bij omschakeling (verdedigend) dat hij er nog lang niet is en ook èèn van de
reden dat hij weg moet.
had hij feye uit de beker geschopt en 5 goals in de competitie dan lagen zijn kaarten weer anders ..
zo simpel is voetbal ook weer
enough
 enough - maandag 25 januari 2016 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 januari 2016 - 14:18 schreef Boca het volgende:

[..]

Je hebt de verkeerde ouwe. Check deze link: http://nl.soccerway.com/players/miguel-angel-murillo-garcia/260753/
aub Eide hier heb je weer een naam..dit keer met statistiek ;-)
ik kan hem niet ..omdat (we die competitie niet volgen)
kan deze wel met z'n rug naar het doel spelen..balvast en goed is in de kleine ruimte??
22jr dat is echt wat we nodig hebben.en met een wennings periode van pak weg 1 jr
weer goed onderbouwd Boca !!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 januari 2016 door enough --
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 25 januari 2016 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 januari 2016 - 14:07 schreef Boca het volgende:
Frank de Boer en Marc Overmars; als jullie dit lezen? Kijk effe deze spits;
Miguel Murillo, Colombia, 22jr. Club: Deportivo Cali (Primera A, competitie)
06-33190033 = marc overmars, moet je ff een appie sturen.

Of

06-38190038 = Eide, die kan het ook regelen.

Top dit, weer een speler binnen!!
enough
 enough - maandag 25 januari 2016 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 januari 2016 - 08:46 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Tja, wij kennen niet het hele verhaal!
dan moet de boer ook niet eerst met een hoop bombarie roepen we willen/halen een spits erbij(vanaf de winterstop)
(waar hij weinig of niets over te zeggen heeft blijkt)
eerst moest er wat verkocht worden,maar nu sanogo een flop is en milik in de 2 wedstrijden tegen ado en vitesse weinig of niets heeft laten zien..schijnt het ineens 5voor12 te zijn
en dat die rvc zo in alles bepalend kan zijn ..klopt niets van.
nu las ik ook ergens dat het ook een nieuwe buitenspeler kan worden en dat mischien Fischer of Ghazi
in de spits ga spelen
dan kan je in mij ogen beter cerny er gelijk vast bij de selectie doen en vergeet deze transfer periode dan maar weer.
enough
 enough - maandag 25 januari 2016 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 januari 2016 - 15:33 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

06-33190033 = marc overmars, moet je ff een appie sturen.

Of

06-38190038 = Eide, die kan het ook regelen.

Top dit, weer een speler binnen!!
hahahah Eide heeft het al zo druk
en zeker in de transfer periode's
(1 ding is wel zeker..hij weet wel wat AJAX nodig heeft)
nog een weekje Eide dan mag je weer uitpuffen..of je moet hoofd scout bij ajax worden..dan heb je ook rust;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 25 januari 2016 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 januari 2016 - 15:53 schreef enough het volgende:

[..]

dan moet de boer ook niet eerst met een hoop bombarie roepen we willen/halen een spits erbij(vanaf de winterstop)
(waar hij weinig of niets over te zeggen heeft blijkt)
eerst moest er wat verkocht worden,maar nu sanogo een flop is en milik in de 2 wedstrijden tegen ado en vitesse weinig of niets heeft laten zien..schijnt het ineens 5voor12 te zijn
en dat die rvc zo in alles bepalend kan zijn ..klopt niets van.
nu las ik ook ergens dat het ook een nieuwe buitenspeler kan worden en dat mischien Fischer of Ghazi
in de spits ga spelen
dan kan je in mij ogen beter cerny er gelijk vast bij de selectie doen en vergeet deze transfer periode dan maar weer.
Klopt, dat is het probleem! Je leest teveel!
enough
 enough - maandag 25 januari 2016 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 januari 2016 - 16:23 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Klopt, dat is het probleem! Je leest teveel!
dat kan je wel zeggen ja
als er 1% waarheid in zit wat je allemaal over ajax leest is het veel
Brandje
 Brandje - maandag 25 januari 2016 - 17:56   quote  deeplink  
Plaats hem hier ook maar. Tete 10 tot 12 weken out! GVD
Eide
 Eide - maandag 25 januari 2016 - 17:59   quote  deeplink  
Dat is klote. Afgescheurde enkelband las ik.

Dan ben ik benieuwd of FdB Veltman en Van der Hoorn laat staan of dat we Van Rhijn terug gaan zien.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 25 januari 2016 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 januari 2016 - 17:59 schreef Eide het volgende:
Dat is klote. Afgescheurde enkelband las ik.

Dan ben ik benieuwd of FdB Veltman en Van der Hoorn laat staan of dat we Van Rhijn terug gaan zien.
Doe maar van de Hoorn....die vind ik verdedigend beter
Hummel10
 Hummel10 - maandag 25 januari 2016 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 januari 2016 - 17:56 schreef Brandje het volgende:
Plaats hem hier ook maar. Tete 10 tot 12 weken out! GVD
gvd nog door overtreding ook
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 25 januari 2016 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 januari 2016 - 20:34 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

gvd nog door overtreding ook
Ieder nadeel heeft zijn voordeel....blijft hij voorlopig in Mokum
Hummel10
 Hummel10 - maandag 25 januari 2016 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 januari 2016 - 20:39 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ieder nadeel heeft zijn voordeel....blijft hij voorlopig in Mokum
Als hij niet speelt heb je er ook niks aan.. :p
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 25 januari 2016 - 22:04   quote  deeplink  
Anass Achahbar halen....de spits voor Ajax

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 januari 2016 door Nenam_tiL --
Paulus Pietma
 Paulus Pietma - maandag 25 januari 2016 - 23:36   quote  deeplink  
Was vanavond bij AFC en hoorde dat Jack van Gelder wist te vertellen dat Ajax de Litouwse spits van Odense, Lukas Spalvis (21 jaar) wil halen. Hij is gewend om 4/3/3 te spelen en is een echte afronder voor de goal, links, met een hard schot. Heeft nog wel een contract voor jaren en schijnt momenteel topscorer van Denemarken te zijn.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 25 januari 2016 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 januari 2016 - 23:36 schreef Paulus Pietma het volgende:
Was vanavond bij AFC en hoorde dat Jack van Gelder wist te vertellen dat Ajax de Litouwse spits van Odense, Lukas Spalvis (21 jaar) wil halen. Hij is gewend om 4/3/3 te spelen en is een echte afronder voor de goal, links, met een hard schot. Heeft nog wel een contract voor jaren en schijnt momenteel topscorer van Denemarken te zijn.
21....kansloos...we zoeken een ervaren spits
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 25 januari 2016 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 januari 2016 - 23:36 schreef Paulus Pietma het volgende:
Was vanavond bij AFC en hoorde dat Jack van Gelder wist te vertellen dat Ajax de Litouwse spits van Odense, Lukas Spalvis (21 jaar) wil halen. Hij is gewend om 4/3/3 te spelen en is een echte afronder voor de goal, links, met een hard schot. Heeft nog wel een contract voor jaren en schijnt momenteel topscorer van Denemarken te zijn.
Wat word het weer morgen ??
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 25 januari 2016 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 januari 2016 - 23:41 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Wat word het weer morgen ??
In de avond en de nacht donker en overdag een stuk lichter ;-))
Loetje
 Loetje - maandag 25 januari 2016 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 januari 2016 - 23:41 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Wat word het weer morgen ??
Ineens besef ik weer waarom ik er niet elke dag meer ben gap😂😂 Ajaxboy2 lijkt het wel...
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 26 januari 2016 - 07:09   quote  deeplink  


Als ik het filmpje bekijk is de link met Ajax ook wel gelegd.
21 jaar speelt in Denemarken met nr 33 en in shirts die op Ajax lijken scheelt weer tijd in aanpassing. :)
Eide
 Eide - dinsdag 26 januari 2016 - 07:14   quote  deeplink  
Het ligt misschien aan mij, maar ik vind het enorm rustig aan het transferfront. Niet alleeen geen transfers maar de geruchtenstroom loopt ook absoluut niet over.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 26 januari 2016 - 09:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 januari 2016 - 07:14 schreef Eide het volgende:
Het ligt misschien aan mij, maar ik vind het enorm rustig aan het transferfront. Niet alleeen geen transfers maar de geruchtenstroom loopt ook absoluut niet over.
Nou geruchten zat hoor.. Duarte, Zivkovic, Bazoer, Klaassen, vd Hoorn, Fischer, Ghazi, Boilesen, van Rhijn, Dijks hoeveel wil je horen?
p111
 p111 - dinsdag 26 januari 2016 - 10:12   quote  deeplink  
Kutzooi ik ben blij dat het over een paar dagen afgelopen is en dat gezeik van een nw spits over is want Frankie roept constant we gaan kijken maar het blijft altijd bij kijken,dus als het 1 februari is zijn we van dat gezeik af.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 26 januari 2016 - 11:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 januari 2016 - 10:12 schreef p111 het volgende:
Kutzooi ik ben blij dat het over een paar dagen afgelopen is en dat gezeik van een nw spits over is want Frankie roept constant we gaan kijken maar het blijft altijd bij kijken,dus als het 1 februari is zijn we van dat gezeik af.
Haha geeft weer rust in de tent(waarschijnlijk ook een klein beetje teleurstelling).
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 26 januari 2016 - 11:41   quote  deeplink  
btw. is Ziyech niets als balvaste spits? :p
Eide
 Eide - dinsdag 26 januari 2016 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 januari 2016 - 09:12 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Nou geruchten zat hoor.. Duarte, Zivkovic, Bazoer, Klaassen, vd Hoorn, Fischer, Ghazi, Boilesen, van Rhijn, Dijks hoeveel wil je horen?
Bazoer, Duarte en El Ghazi leek wat concreet, maar verder was het veel geroep in de ruimte maar weinig als concrete houvast. Boilesen ontkent alles, Van Rhijn bleek gebakken lucht en al die anderen hebben ik niets gezien wat ik ook maar als gerucht zou bestempelen, laat staan als concrete intresse uit het buitenland.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 26 januari 2016 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 januari 2016 - 12:34 schreef Eide het volgende:

[..]

Bazoer, Duarte en El Ghazi leek wat concreet, maar verder was het veel geroep in de ruimte maar weinig als concrete houvast. Boilesen ontkent alles, Van Rhijn bleek gebakken lucht en al die anderen hebben ik niets gezien wat ik ook maar als gerucht zou bestempelen, laat staan als concrete intresse uit het buitenland.
Klaassen Napoli(mogelijk zomertransfer), Dijks Hsv, Rhijn Everton en Galataseray, Fischer las ik vandaag Sampdoria. Maar inderdaad hoe groot of concreet dat allemaal is heb ik geen idee van.
p111
 p111 - dinsdag 26 januari 2016 - 14:26   quote  deeplink  
Traoré niet naar Ajax, wel naar Marseille

Dat meldt l'Équipe. De Zuid-Franse topclub wil de international van Burkina Faso graag een halfjaar huren. Diens werkgever Chelsea zou al hebben ingestemd met het verzoek. Terwijl The Blues eerder te veel twijfelden bij aanbiedingen van Ajax, Hamburger SV en Borussia Dortmund.
Dus daar hoeven wij ons ook niet meer druk om te maken de zoveelste die voor een ander kiest, ik vraag mij wel eens af of Ajax echt moeite heeft gedaan of dat het allemaal Media lucht is.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5983
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.0622820