|
|
JOOD
|
|
|
Weten jullie wel dat we nog 13 speelrondes te gaan hebben?
Seizoen van ajax zit erop.. Ajax moet zich richten op de tweede plek..
Haha! Fuck you!
Zou niet de eerste keer zijn dat psv het af laat weten en dat ajax 10 wedstrijden op rij gaat winnen. En dan?
Wij zijn ajax, wij zijn de beste!! |
|
|
|
|
biebie
|
|
|
Geeuw, gaap, geeuw. Tuurlijk zijn wij de besten. Maar dit seizoen niet, al zouden er nog 20 speelrondes zijn. Het is slechts hopen dat ze voor komend seizoen voor elke linie een ervaren speler aantrekken. En die kan gewoon uit de Nederlandse competitie komen, want wij doen daar altijd zo geringschattend over, maar er lopen buiten Amsterdam genoeg goede voetballers rond die Ajax beter zouden maken. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Vergeet het maar snel! Ajax staat inmiddels 15 punten (maar wel een wedstrijd minder gespeeld) achter op de Eindhovenaren en hebben een minder goed doelsaldo. Bovendien hebben we nog een paar akelige uitwedstrijden tegoed (Heerenveen, PSV, PEC Zwolle, Willem II en FC Utrecht). Gezien het huidige spelniveau van Ajax zal het zelfs vandaag tegen de Eagles moeilijk genoeg worden. Het zal me zelfs niet verbazen, wanneer dit Ajax niet eens de tweede plaats weet vast te houden. Kortom: haal het vraagteken maar weg in je topic. PSV kampioen! Helaas... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Verwijder dit topic ff snel man!! Elke keer zie ik die vieze naam psv staan tussen onze topics!!! 😠 |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 08 februari 2015 - 12:44 schreef Pietje het volgende:Vergeet het maar snel! Ajax staat inmiddels 15 punten (maar wel een wedstrijd minder gespeeld) achter op de Eindhovenaren en hebben een minder goed doelsaldo. Bovendien hebben we nog een paar akelige uitwedstrijden tegoed (Heerenveen, PSV, PEC Zwolle, Willem II en FC Utrecht). Gezien het huidige spelniveau van Ajax zal het zelfs vandaag tegen de Eagles moeilijk genoeg worden. Het zal me zelfs niet verbazen, wanneer dit Ajax niet eens de tweede plaats weet vast te houden. Kortom: haal het vraagteken maar weg in je topic. PSV kampioen! Helaas... PSV naar Alkmaar, twente en Rotterdam. Als we volgende week op 9 punten komen en dan twee weken later winnen in Eindhoven dan kan het nog best leuk worden van het meest gunstige scenario uitgaande. Maar laten we eerst het spelpeil maar weer omhoog krikken en dan volgend seizoen een paar gerichte aankopen doen en dan knallen |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 08 februari 2015 - 13:35 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Verwijder dit topic ff snel man!! Elke keer zie ik die vieze naam psv staan tussen onze topics!!! 😠 PISBOEREN zijn het!!!! En verder snap ik niet wat zo'n topic hier moet!! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 08 februari 2015 - 13:41 schreef Brandje het volgende:[..] PSV naar Alkmaar, twente en Rotterdam. Als we volgende week op 9 punten komen en dan twee weken later winnen in Eindhoven dan kan het nog best leuk worden van het meest gunstige scenario uitgaande. Maar laten we eerst het spelpeil maar weer omhoog krikken en dan volgend seizoen een paar gerichte aankopen doen en dan knallen Ach, in Rotjeknor zullen ze wel weer het trainingsveld oprennen en eisen dat hun spelers verliezen!!! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 08 februari 2015 - 09:47 schreef JOOD het volgende:Weten jullie wel dat we nog 13 speelrondes te gaan hebben? Seizoen van ajax zit erop.. Ajax moet zich richten op de tweede plek.. Haha! Fuck you! Zou niet de eerste keer zijn dat psv het af laat weten en dat ajax 10 wedstrijden op rij gaat winnen. En dan? Wij zijn ajax, wij zijn de beste!! EENS!!!! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 08 februari 2015 - 13:43 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ach, in Rotjeknor zullen ze wel weer het trainingsveld oprennen en eisen dat hun spelers verliezen!!! Neuh want hunnie kunnen ook nog tweede worden. Weet trouwens niet wanneer die twee tegen elkaar spelen. Volgens mij pas vrij laat. PSV speelt ook als een draak maar doen het slim. Loeren op de counter en dat kunnen ze. Het spel maken hebben ze ook grote problemen mee. Zie W2 en gisteren. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 08 februari 2015 - 17:32 schreef Brandje het volgende:[..] Neuh want hunnie kunnen ook nog tweede worden. Weet trouwens niet wanneer die twee tegen elkaar spelen. Volgens mij pas vrij laat. PSV speelt ook als een draak maar doen het slim. Loeren op de counter en dat kunnen ze. Het spel maken hebben ze ook grote problemen mee. Zie W2 en gisteren. Psv is volwassen geworden.. tov van vorig seizoen hebben ze helaas wel een stap vooruit gemaakt. Ben bang dat we ze niet meer in halen. Nu zijn wij te onvolwassen als ploeg en kunnen we waarschijnlijk geen constante wedstrijden gaan spelen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 08 februari 2015 - 18:31 schreef Hummel10 het volgende:[..] Psv is volwassen geworden.. tov van vorig seizoen hebben ze helaas wel een stap vooruit gemaakt. Ben bang dat we ze niet meer in halen. Nu zijn wij te onvolwassen als ploeg en kunnen we waarschijnlijk geen constante wedstrijden gaan spelen. Eens! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 08 februari 2015 - 17:32 schreef Brandje het volgende:[..] Neuh want hunnie kunnen ook nog tweede worden. Weet trouwens niet wanneer die twee tegen elkaar spelen. Volgens mij pas vrij laat. PSV speelt ook als een draak maar doen het slim. Loeren op de counter en dat kunnen ze. Het spel maken hebben ze ook grote problemen mee. Zie W2 en gisteren. zondag 22 maart 2015 12:30 PEC Zwolle Excelsior 14:30 FC Groningen FC Twente 14:30 Feyenoord PSV 16:45 Ajax ADO Den Haag |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Ja zeker, maar het is toch ook omdat ze een andere speelwijze zijn gaan hanteren. Natuurlijk, ze hebben Wijnaldum, Narsingh en Depay kunnen behouden die allemaal beter zijn geworden en achterin is het veel stabieler maar het is toch met name dat ze niet meer "Nederlands" spelen in dat ze wat afwachtender zijn geworden. Ze laten de tegenstander fouten maken waarna ze snel eruit komen. En dat ligt dit PSV enorm goed. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 08 februari 2015 - 22:56 schreef Eide het volgende:[..] Ja zeker, maar het is toch ook omdat ze een andere speelwijze zijn gaan hanteren. Natuurlijk, ze hebben Wijnaldum, Narsingh en Depay kunnen behouden die allemaal beter zijn geworden en achterin is het veel stabieler maar het is toch met name dat ze niet meer "Nederlands" spelen in dat ze wat afwachtender zijn geworden. Ze laten de tegenstander fouten maken waarna ze snel eruit komen. En dat ligt dit PSV enorm goed. Yes! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 08 februari 2015 - 18:31 schreef Hummel10 het volgende:[..] Psv is volwassen geworden.. tov van vorig seizoen hebben ze helaas wel een stap vooruit gemaakt. Ben bang dat we ze niet meer in halen. Nu zijn wij te onvolwassen als ploeg en kunnen we waarschijnlijk geen constante wedstrijden gaan spelen. Absoluut waar, Hummel. De huidige statistieken van PSV zegt genoeg, zo niet alles. Als je 19 van de 22 wedstrijden hebt gewonnen, sta je terecht bovenaan en word je terecht kampioen. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 08 februari 2015 - 22:56 schreef Eide het volgende:[..] Ja zeker, maar het is toch ook omdat ze een andere speelwijze zijn gaan hanteren. Natuurlijk, ze hebben Wijnaldum, Narsingh en Depay kunnen behouden die allemaal beter zijn geworden en achterin is het veel stabieler maar het is toch met name dat ze niet meer "Nederlands" spelen in dat ze wat afwachtender zijn geworden. Ze laten de tegenstander fouten maken waarna ze snel eruit komen. En dat ligt dit PSV enorm goed. Klopt. Dat kon je vooral ook goed zien in de wedstrijd tegen Ajax in Amsterdam. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 09 februari 2015 - 13:36 schreef Pietje het volgende:[..] Absoluut waar, Hummel. De huidige statistieken van PSV zegt genoeg, zo niet alles. Als je 19 van de 22 wedstrijden hebt gewonnen, sta je terecht bovenaan en word je terecht kampioen. Inderdaad. En dat zouden ze ook zijn geworden als wij wel anders hadden ingekocht. Er zit heel veel kwaliteit en geld in dat elftal. Je kan niet ieder jaar kampioen worden en een club als PSV zal dus ook af en toe de titel pakken. |
|
|
|
|
Smeerburg
|
|
|
quote:Op maandag 09 februari 2015 - 16:24 schreef remco k het volgende:[..] Inderdaad. En dat zouden ze ook zijn geworden als wij wel anders hadden ingekocht. Er zit heel veel kwaliteit en geld in dat elftal. Je kan niet ieder jaar kampioen worden en een club als PSV zal dus ook af en toe de titel pakken. Helaas wel. Zijn niet te beroerd aankopen te doen wanneer nodig. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Jep. Maar dat hebben ze de afgelopen 6 jaar ook gedaan. Zonder enig succes. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Ze kopen al jaren en jaren. En nu juist in een jaar waarin ze nauwelijks aankopen hebben gedaan gaat het goed. Rara politiepet. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 09 februari 2015 - 17:56 schreef Eide het volgende:[..] Ze kopen al jaren en jaren. En nu juist in een jaar waarin ze nauwelijks aankopen hebben gedaan gaat het goed. Rara politiepet. Inderdaad opvallend, maar ik denk echt dat het doorslaggevende feit van hun huidige succes het aantrekken (huren) van Guardado is geweest. Hun ontbrekende schakel. Het was een gok, maar het heeft voor PSV goed uitgepakt. Overigens, hij is er niet bij tegen AZ a.s. vrijdag. Een liesblessure. Zo zou ik heel erg graag Gudelj van AZ volgend seizoen willen zien spelen. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op maandag 09 februari 2015 - 17:56 schreef Eide het volgende:[..] Ze kopen al jaren en jaren. En nu juist in een jaar waarin ze nauwelijks aankopen hebben gedaan gaat het goed. Rara politiepet. Jup vrij logisch. Elke keer een verandering in samenstelling is slecht voor een team. Spelers allemaal spelers die voor onrust zorgen of een topper waar je op bouwt. Nu houden ze de selectie bij elkaar en groeien ze als team. Cocu is gegroeid en inderdaad er is ervaring bij. Toch denk ik dat ervaring niet zoveel kan schelen in een selectie dat je ineens veel meer punten haalt. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 09 februari 2015 - 18:03 schreef Pietje het volgende:[..] Inderdaad opvallend, maar ik denk echt dat het doorslaggevende feit van hun huidige succes het aantrekken (huren) van Guardado is geweest. Hun ontbrekende schakel. Het was een gok, maar het heeft voor PSV goed uitgepakt. Overigens, hij is er niet bij tegen AZ a.s. vrijdag. Een liesblessure. Zo zou ik heel erg graag Gudelj van AZ volgend seizoen willen zien spelen. En weer zijn we het eens! Hahahaha..... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Inderdaad een prachtige column. Maar één ding klopt helaas niet, daar waar de schrijver zegt dat als de Depaytjes en de Wijnaldums vertrokken zijn, PSV min of meer inklapt. Ik heb echt begrepen, dat PSV alle inkomsten uit transfers mag benutten om nieuwe spelers aan te trekken. Per saldo zou het dus nog wel eens kunnen meevallen. Of tegenvallen. Het is net hoe je dat bekijkt. |
|
|
|
|
Cyprioot
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 - 16:15 schreef Pietje het volgende:[..] Inderdaad een prachtige column. Maar één ding klopt helaas niet, daar waar de schrijver zegt dat als de Depaytjes en de Wijnaldums vertrokken zijn, PSV min of meer inklapt. Ik heb echt begrepen, dat PSV alle inkomsten uit transfers mag benutten om nieuwe spelers aan te trekken. Per saldo zou het dus nog wel eens kunnen meevallen. Of tegenvallen. Het is net hoe je dat bekijkt. Eens. Je wil niet weten hoeveel poen die lampen binnen krijgen als ze en kampioen worden en Depay en Wijnaldum verkopen. CL deelname is minimaal 15 mio, Wijnaldum en Depay verkoop je voor minimaal 30 mio. Dat kunnen ze allemaal investeren en in tegenstelling tot Ajax hebben die gasten vaak een goede hand in aankopen. Dus de lampen worden een nog meer geduchte concurrent. Aan de ene kant jammer, aan de andere kant hebben we concurrentie nodig. Dat maakt ons beter. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Als je als enige Nederlandse ploeg deelneemt wel. Zodra er twee teams zijn worden de TV gelden verdeeld en zakt dat getal.
quote: PSV is nog altijd afhankelijk van incidentele inkomsten om de begroting rond te krijgen. Ze kunnen dus zeer zeker niet allemaal investeren. Bovendien blijft er van al die miljoen een stuk minder over nadat er centjes overgemaakt zijn aan de belastingdienst, de solidariteitsbijdrage, opleidingsvergoeding, tekengeld voor de speler en de zaakwaarnemer.
PSV zal dus zeker geld te besteden hebben na een eventueel kampioenschap en verkoop van Wijnaldum en Depay, maar toch lang niet zoveel als jij schetst.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 februari 2015 door Eide -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 08 februari 2015 - 13:35 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Verwijder dit topic ff snel man!! Elke keer zie ik die vieze naam psv staan tussen onze topics!!! 😠 Je hebt iig het respect om het (psv) gewoon bij zijn naam te noemen ;-) |
|
|
|
|
Foquintha
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K