BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Een bewogen voorstelrondje!

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - dinsdag 12 februari 2008 - 21:20   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Een bewogen voorstelrondje!

De gasten nemen plaats op de bank maar krijgen door alle commotie die ontstaat geen kans om zich voor te stellen. Ze hebben een kleine kefhond bij zich die meteen aanslaat zodra hij Dilana opmerkt. "Als jij langer blijft, dan schop ik die kleine kuttenlikker dood!", dreigt Huub direct. Als de honden weer wat bedaart zijn krijgt het bezoek de kans om zich voor te stellen. "Mijn naam is Erin Pariz", zegt de jongen. "En mijn naam is Christina Princess", vervolgt het meisje. "Wij stammen af van een Russische Tsaar, en we zijn nu zeven jaar in Nederland. Wij zijn hier gekomen om jullie manieren bijbrengen", klinkt het in koor. "Althans sommigen van jullie", voegt Erin snel toe. "Ik vind het bont dat je om hebt anders niet beleefd. Dat kun je beter af doen", oppert Brian. Vooral Huub neemt aanstoot aan dit onbekende directe bezoek en gooit meteen een hoop dreigementen op het bezoek af om ze op hun plek te wijzen. Het is bepaald geen gezellig ontvangst. Dat belooft wat!

bron: tien.tv
tino
 tino - woensdag 13 februari 2008 - 11:28   quote  deeplink  
Huub kan zijn hart ophalen...dat belooft weer wat

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Een bewogen voorstelrondje!

0.0048348