|
|
VVout
|
|
|
Wesley Verhoek dus, dat een Feyenoord huurling Ajax aan drie puntjes moet helpen das pas collegiaal.
Ik persoonlijk ben er minder blij mee, de lul! Laat hem die bal gewoon tegen houden. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Was ook wel een goed geplaatste bal toch. Ben niet van mening dat de keeper iets te verwijten valt hier. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Overigens: ik kreeg altijd aangeleerd dat je een terugspeelbal nooit tussen de palen terug speelt als het even kan, juist vanwege polletjes, wegglijden en het doorlopen van spelers op de keeper. Simpele dingetjes maar soms toch wel belangrijk. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Feyenoord weet waarom hij weg mag, helaas niet aan de straatstenen te verkopen :) |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Hij had gewoon lekker het seizoen bij ons nutteloos moeten afmaken. Dan waren we weer 2 puntjes dichterbij gekomen. Kut van Geel! |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Sarcastisch bedoeld dan hè. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Haha, hij weet het toch altijd weer op één of andere manier te verprutsen. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Cillessen natuurlijk, gaf Kazim 2 bidons omdat hij dorst had na de wedstrijd. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: En dan later bij de dopingcontrole positief getest worden natuurlijk, of heeft hij er in de rust 2 vol gezeken... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Hoho, we spelen niet allemaal bij IJsselmeervogels he. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Misschien dat Kazim daar beter uit de verf komt, meer zijn niveau denk ik. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik werd trouwens terecht gewezen, het was Spakenburg. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Heb het gelezen dat van Spakenburg, een refodofp met scheinheilige mannetjes dus. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Het is bizar hoor hoe die hoofdklasse en tegenwoordig topklasse leeft in die kleine dorpjes. Ik kom van origine uit de regio Leiden. Als je zag hoeveel geld er toen al in clubs als Katwijk, Quick Boys, Noordwijk, Rijnsburgse Boyse en dergelijke zat... Die vier die ik nu noem zitten binnen 10km van elkaar. Pure strijd tussen verschillende groepjes vissers en bollenboeren. Echt onvoorstelbaar. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Spakenburg ken ik nog van vroeger, moesten maandverband hebben voor ma en dat op zondag. Wij er op uit in Spakenburg waren daar met het schip, een omatje gevonden die dat wel kon regelen of we in een uurtje terug konden komen. Oh ja één ding, als ik achter ben vraag je maar naar een onsje ham, had liever niet dat we het maandverband noemde.
Zulke dingen gaan niet in z'n dorp maar doping dan wel weer, omdat voetbal zooooooooo belangrijk is??? Ik moet dan ook vanuit mijn bovenstaande belevenis ook me de schompes lachen dat juist zoiets in Spakenburg opduikt, proest. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|