|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 15 februari 2015 - 17:46 schreef Loetje het volgende:[..] Ben vooral blij dat er weer strijd is. Eerst dat voor we het dal uit kunnen. Maar snap de keuze voor Schone gewoon niet. Hoezo een spits die zwerft met flankspelers die voorgeven? Of gasten die naar binnenkomen met een hangende spits, of een type Milik en Sigi met flankspelers. Want de aanvoer naar die 2 was ook nooit goed. En nu spelen we met vleugels... Ik zal maar zwijgen. Snap soms echt De Boer niet En gewoon Schöne aan de aftrap voor de tweede helft.... Pfffff |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 15 februari 2015 - 17:47 schreef Pietje het volgende:Ook Viergever vind ik een behoorlijke wedstrijd spelen tot nu toe. Weet iemand waarom Veltman is gewisseld? Blessure zal wel opspelen. Viergever inderdaad erg goed. Niks om op te merken |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Netjes hoor. Lachwekkend gewoon |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Is toch niet te geloven, 2-2. Shit !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Schone heeft toch iets weg van Ronaldo. Namelijk wanneer iets niet lukt zeiken en klagen en niks meer doen. Erbij lopen als een oud wijf |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Godverdomme, je kon erop wachten. En er gaan er nog meer van Twente komen. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 15 februari 2015 - 17:54 schreef Loetje het volgende:Schone heeft toch iets weg van Ronaldo. Namelijk wanneer iets niet lukt zeiken en klagen en niks meer doen. Erbij lopen als een oud wijf Echt een flapdrol eerste klas lachman mag ook gewoon opkomen en schieten. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Er komt ook echt geen enkele bal aan bij Ajax. |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Nu moet Millik er in komen, willen we kans krijgen voor de 3 punten. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Die is ook echt helemaal niks meer zou een dragende speler moeten zijn. Waar is van der Hart als je hem nodig hebt? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Maar mensen worden geïrriteerd als je het beleid afkraakt. Maar het is toch zo dat er het hele jaar geen structurele verbetering zichtbaar is? Vrijwel elke wedstrijd grote fases door de ondergrens. Kampioen worden was top maar wel met een puntenaantal wat normaal niet volstaat. Voetbal wordt niet beter. Zelfde fouten blijven terugkomen. Taco Van der Velde zei van de week ook, de concurrentie staat niet stil. Ik vind dat bij Ajax wel. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Kijk nu hadden we dus Milik daar moeten hebben. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Hij laat maatje Schone toch staan |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Schöne en Moisander wat ben ik blij als die er van de zomer niet meer zijn! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Inderdaad. Helaas... Maar opnieuw snap ik de Boer niet om Schöne te laten aanmodderen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Schone moet eraf. Van mijn part voor de keeper |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Dat is verdomme een aanval. Tempo! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
3 schijven, omschakelen en erin. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En dat bedoel ik ook met investeren. De helft is niet goed genoeg voor dit Ajax. De lichtpuntjes slepen ons er doorheen |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
El Ghazi, die had er in gemogen |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Wel 3-2. Is gewoon dramatisch om te zien. Laten we hopen dat Milik er nog een in kan tikken. |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
Jongens volgende wedstrijd staat schone gwn weer spits |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
En weer Kishna!!!!!!!!!! 4-2 |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Vd Hoorn en bazoer spelen trouwens erg goed naar mijn idee. Ook tete gaat deze pot beter spelen. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 15 februari 2015 - 18:21 schreef remco k het volgende:Vd Hoorn en bazoer spelen trouwens erg goed naar mijn idee. Ook tete gaat deze pot beter spelen. Boilesen vandaag ook top!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 februari 2015 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Het was grotendeels weer niet goed. Maar mag ik zeggen dat ik enorm genoten heb van Bazoer? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
El Ghazi is momenteel te egoistisch |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Eens speelde erg goed |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Komt wel goed joh was volgens mij Khisna die laatste? |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Vreselijk was het, de wedstrijd. Ajax speelde als een dweil, al zijn we 3 punten rijker. Kan me niet voorstellen dat De Boer lekker blij is. Ik ben erg benieuwd de komende 2 wedstrijden, Tegen de Polen en PSV. Wordt erg lekker voor Ajax ( maar niet heus ). |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Sinkgraven tov Andersen vind ik ook wel een verbetering momenteel |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 15 februari 2015 - 18:36 schreef nieuwe ajax het volgende:Vreselijk was het, de wedstrijd. Ajax speelde als een dweil, al zijn we 3 punten rijker. Kan me niet voorstellen dat De Boer lekker blij is. Ik ben erg benieuwd de komende 2 wedstrijden, Tegen de Polen en PSV. Wordt erg lekker voor Ajax ( maar niet heus ). Grote kans dat we Psv niet winnen inderdaad. Die Polen durf ik nog wel aan. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Nee, dat was El Ghazi volgens mij. Totaal geen oog voor zijn medespelers. Maar goed, hij is nog jong. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Is hij en Kishna allbei wel, andere kant we worden er weer beter van en winnen er de wedstrijd mee hè |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Al met al zijn we wel weer 3 punten rijker, daar waar Ajax tot heden ver onder de maat speelt. Nu maar eerst op tegen de Polen komende week, daar waar Ajax minimaal met 2-0 zou moeten winnen. Dan moeten ze wel echt veel beter gaan spelen als vanavond !!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 15 februari 2015 - 18:36 schreef nieuwe ajax het volgende:Vreselijk was het, de wedstrijd. Ajax speelde als een dweil, al zijn we 3 punten rijker. Kan me niet voorstellen dat De Boer lekker blij is. Ik ben erg benieuwd de komende 2 wedstrijden, Tegen de Polen en PSV. Wordt erg lekker voor Ajax ( maar niet heus ). Volgens mij is het volgende week Willem II uit? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Beetje een wedstrijd met 2 gezichten maar zonder meer een verbetering ten opzichte van GAE en alles wat ervoor gebeurde. Ik zeg 2 gezichten omdat Ajax korte periodes met heel goed voetbal afwisselde met periodes van zwak voetbal en het zo nu en dan tergend slordig was.
Gelukkig zijn er een aantal spelers die vandaag erg goed speelden die Ajax er doorheen sleepten. Viergever speelde achterin ruimschoots z'n beste wedstrijd sinds hij bij Ajax zit. Bazoer was zeer goed op het middenveld en voorin speelde Kishna ook buitengewoon goed. Met name Bazoer was vandaag heel belangrijk voor Ajax. Altijd aanspeelbaar, altijd vooruit denkend en vrijwel altijd de juiste oplossing. Het is te vroeg iets definitiefs over hem te zeggen maar als je hem vandaag ziet is het maar moeilijk te bedenken dat PSV een centrale verdediger in hem zag.
Toch was het te vaak gewoon zwak. Tete had duidelijk moeite met het niveau en zat een aantal keren opzichtig mis zoals bij de 0-1. Het was geen heel slecht debuut maar je merkte aan alles dat hij niet heel lekker speelde. Klaassen was vandaag ook niet heel goed als CVM. Was opzichtig afwezig bij zijn man bij de 2-2 en oogde op mij wat loom. Sinkgraven was erg slordig en leed heel veel balverlies. Ten slotte speelde El Ghazi gewoon een zwakke wedstrijd. Gaf een goede voorzet bij de 4-2 en een prima assist bij de 3-2 maar lijkt erg met zichzelf bezig te zijn. Maar zijn rendement is geweldig en dat maakt veel goed.
En dan het spitsenprobleem. Ik vond de wissel van Schone naar Milik een verademing. Je merkt meteen dat verdedigers toch veel meer rekening moeten houden met Milik dan met Schone. Hij is rapper, sterker en gewoon meer een handenbinder. Milik was aan de bal weer niet geweldig maar je hebt dan ten minste iemand diep staan die je aan kan spelen. En de assist voor de 4-2 was fenomenaal hoewel ik stiekem twijfel of het een bewussie was.
Al met al niet goed, maar wel een wedstrijd die past in de stijgende lijn die Ajax voorzichtig te pakken lijkt te hebben.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 februari 2015 door Eide -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
En nog een pluim voor Cillissen die prima keepte in mijn ogen. |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
He he he, eindelijk een goede overwinning gezien. In beide helften heb ik 20 minuten goed spel gezien. Schöne is werkelijk een en al disaster, Frank kan hem volgende week nog als keeper inzetten. Sinkgraven niet op zijn best, maar dan nog altijd veel beter als Andersen en laat altijd de bal het werk doen en ook verdedigend beter. Bazoer ook prima gespeeld. Moisander zeg ik niets meer over. Ook Tete vindt ik veel agressiever spelen als de altijd teruglopende van Rhijn en het foutje kan, is nog steeds heel jong en onervaren.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 februari 2015 door Ztjes -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 15 februari 2015 - 18:59 schreef Eide het volgende:Beetje een wedstrijd met 2 gezichten maar zonder meer een verbetering ten opzichte van GAE en alles wat ervoor gebeurde. Ik zeg 2 gezichten omdat Ajax korte periodes met heel goed voetbal afwisselde met periodes van zwak voetbal en het zo nu en dan tergend slordig was. Gelukkig zijn er een aantal spelers die vandaag erg goed speelden die Ajax er doorheen sleepten. Viergever speelde achterin ruimschoots z'n beste wedstrijd sinds hij bij Ajax zit. Bazoer was zeer goed op het middenveld en voorin speelde Kishna ook buitengewoon goed. Met name Bazoer was vandaag heel belangrijk voor Ajax. Altijd aanspeelbaar, altijd vooruit denkend en vrijwel altijd de juiste oplossing. Het is te vroeg iets definitiefs over hem te zeggen maar als je hem vandaag ziet is het maar moeilijk te bedenken dat PSV een centrale verdediger in hem zag. Toch was het te vaak gewoon zwak. Tete had duidelijk moeite met het niveau en zat een aantal keren opzichtig mis zoals bij de 0-1. Het was geen heel slecht debuut maar je merkte aan alles dat hij niet heel lekker speelde. Klaassen was vandaag ook niet heel goed als CVM. Was opzichtig afwezig bij zijn man bij de 2-2 en oogde op mij wat loom. Sinkgraven was erg slordig en leed heel veel balverlies. Ten slotte speelde El Ghazi gewoon een zwakke wedstrijd. Gaf een goede voorzet bij de 4-2 en een prima assist bij de 3-2 maar lijkt erg met zichzelf bezig te zijn. Maar zijn rendement is geweldig en dat maakt veel goed. En dan het spitsenprobleem. Ik vond de wissel van Schone naar Milik een verademing. Je merkt meteen dat verdedigers toch veel meer rekening moeten houden met Milik dan met Schone. Hij is rapper, sterker en gewoon meer een handenbinder. Milik was aan de bal weer niet geweldig maar je hebt dan ten minste iemand diep staan die je aan kan spelen. En de assist voor de 4-2 was fenomenaal hoewel ik stiekem twijfel of het een bewussie was. Al met al niet goed, maar wel een wedstrijd die past in de stijgende lijn die Ajax voorzichtig te pakken lijkt te hebben. Puike analyse, Eide. Ik hoef (en kan) hier niets aan toe (te) voegen! |
|
|
|