|
|
ar
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Oh ja Fred Rutten , te Vrede, Gio , van Geel , Eric Gudde .... nog meer ??? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
V town madness
|
|
|
Zeldzaam slecht, inclusief trainer. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 - 20:00 schreef lion1 het volgende:Lekker hoor . 2 horken in de spits elkaar in de weglopen , en de 3e hork erachter. Zo scoor je nooit ! Slecht van Rutten ook. Bilal had er in gemoeten , veld breed houden Gewoon een KUT trainer die we bij Feyenoord hebben ... en dan zijn er die het gek vinden dat wij voorlopig niet meer naar de kuip willen !!! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 - 20:03 schreef lijdensweg het volgende:[..] Gewoon een KUT trainer die we bij Feyenoord hebben ... en dan zijn er die het gek vinden dat wij voorlopig niet meer naar de kuip willen !!! Wij? Spreek voor jezelf. |
|
|
|
|
feyenoordster!
|
|
|
Elk loser team uit deze competitie wint hiervan maar Feyenoord krijgt welgeteld 0 kansen, ook prestatie. En werken kennen ze ook al niet, wordt een drama donderdag en de rest van het seizoen zo. Schande en tijd voor veranderingen en van geel ook jij bedankt met deze softies wordt het niks. En hoelang wordt ook kongolo het hand boven het hoofd gehouden? Sjonge jonge om te schamen! Man man man als ik dit doe dan krijg ik op m'n kop en ik moet nog betalen ook om te voetballen 😓 En heel de week werken voor normaal inkomen en hun Pfff |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Zeldzaam? Kijk jij wel geregeld naar Feyenoord dan? Ik zag en zie elke week genoeg slechts in het elftal !!! |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
Enige doelpoging van IMMERS. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Wij , dat is mijn familie ... |
|
|
|
|
lion1
|
|
|
De ballen moeten vanaf de flanken zegt Rutten ....!!! MOET JE LEKKER ZONDER BUITENSPELERS SPELEN !! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 - 20:03 schreef lijdensweg het volgende:[..] Gewoon een KUT trainer die we bij Feyenoord hebben ... en dan zijn er die het gek vinden dat wij voorlopig niet meer naar de kuip willen !!! Alsof er iemand is die jou daar mist ontzettende droeftoeter! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
Iemand al belchinezen gezien op de tribune? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Hard he? Om nu achter waarheid te komen ! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Robben vandaag weer buitenaards goed... zag ik in mijn tweede scherm.
Misschien iets voor ons? Ruilen voor Lex! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 - 20:09 schreef Barabas het volgende:Robben vandaag weer buitenaards goed... zag ik in mijn tweede scherm. Misschien iets voor ons? Ruilen voor Lex! Die klootzak zal wel bij PSV komen afbouwen. |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
Helaas seizoen voor ons OVER. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dat was vanaf de dag dat Fred Rutten werd gepresenteerd !!! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Nou, bedankt weer Feyenoord. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
Leuke opsteker voor de 5000 die naar Rome gaan.....gelukkig heeft Rutten nog niet bijgetekend.....raus, dat verstaat ie wel met zn fantasie opstellingen. |
|
|
|
|
lion1
|
|
|
Donderdag word het 12-0 denk ik. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Schandalig schandalig zelfs ik als positivo wil even geen commentaren en exuus meer hoeren , ik haak even af bah bah bah schande schande schannde |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zag het al enige weken aankomen. Het is sloom, leeg, voorspelbaar, geen verassing. Klaar met Rutten. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
V town madness
|
|
|
Dank je wel Martin. Weer een seizoen naar de klote. |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
Totaal geen mentaliteit.en zet je zelf maar weer voor lul |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Haha, veel plezier in Rome , Een mooie stad voor een romantisch uitje!!! |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
Nou geef excelsior ook maar 3 punten volgende week
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 februari 2015 door Terminator1908 -- |
|
|
|
|
lion1
|
|
|
Martin zal morgen wel aankondigen dat Rutten en Immers verlengd hebben ! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hopelijk goede pizza in Rome |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kongolo is het ook al kwijt. Allemaal. |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
De kippen leggen geen eieren deze maand. ....ik begrijp hem nu, Is dat Rotterdam en Feyenoord onwaardig oder wass? |
|
|
|
|
lion1
|
|
|
Jammer, hoopte zelfs op de 3-0 |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
Dat word een gezellige terug reis in de bus met ze allen!!!!!!!! Wat een brandhout zeg! Word leuk donderdag........................................................................................................................................................! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
En maar lekker die anti voetballers blijven aanmoedigen hé ... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: krijg jij toch eens lekker iets waardoor je niet meer kunt reageren joh, irritantje |
|
|
|
|
lion1
|
|
|
Zij hebben Totti , wij hebben Immers |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Zoals ik al zei; De beste club om tegen te spelen als je in de problemen zit is Feyenoord Is vandaag alweer gebleken ... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk