|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
'Toekomst Rutten onzeker: interesse voor hoofdtrainer komt op gang' (Feyenoordpings.nl)
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Hij tekend wel bij, geen zorgen maken Fred is gewoon de beste man voor FEYENOORD |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
De meningen zijn verdeeld. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
slotje, er is al een Rutten topic.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Ik ken hem al jaren |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Grote kans dat hij daarom naar Sydney vertrekt. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
:')
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 februari 2015 door Bosifyable -- |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Het is volgens mij heel makkelijk om te weten te komen of Fred blijft bij de eerst volgende thuis wedstrijd een groot spandoek met daarop Fred moet blijven, of roepen Fred moet blijven Fred moet Blijven laten horen ( hier doe ik wel aan mee)SUCCES allemaal |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Geen gelul, Fredje mag best weten waarom hij bij Feyenoord zit geen geslijm! |
|
|
|
|
Jan Tol
|
|
|
Geen idee waarom Fred zo geheimzinnig doet, Hij moet juist heel erg blij zijn dat hij trainer(t)van Feyenoord MAG zijn! Dus Fred graag of helemaal nooit niet meer! |
|
|
|
|
flipje tiel
|
|
|
Bestuur moet gewoon eisen dat die de tijjd heeft tot half maart om bij te tekenen Zoniet proberen ron jans te halen word je volgens mij ook niet slechter van plus hij is wel gek van jeugd spelers |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
heeft net getekend bij pec |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ron Jans is het broertje van Mario Been. |
|
|
|
|
e.huizinga
|
|
|
Mag blij wezen dat hij Feyenoord m a g trainen. Heeft de jeugd niet beter gemaakt de van Heerenven gekomen buitenspeler zit zelfs op de tribune deze jongen moet speelminuten maken |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Rome is ook niet in één dag gebouwd. Geduld mensen. Jullie branden iemand af voor zijn kans helemaal verkeken is. Hij kan altijd nog bijtekeken, maar het kan ook niet. Nou en? Gun hem daar even de tijd voor. Hij hoeft het niet voor een appel en een ei te doen. Net zo goed dat Feyenoord probeert hem het juist wel voor een appel en een ei te laten doen. Ze onderhandelen tot er een gulden middenweg is gevonden.... Dat is toch heel normaal?
Trouwens, ik weet niet of we hem wel kwijt moeten. Hij doet het eigenlijk goed, alleen ontbeert het dit elftal aan scorend vermogen. Los van dat is Feyenoord een van de beste ploegen. Ik ben wel tevreden over Rutten. Een andere trainer zal het misschien ook kunnen; misschien niet.... Ik hou het op Rutten, ook al mag het van mij wel wat gedurfder... |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Overigens mag van mij hier een slotje op, WANT ER IS AL EEN RUTTEN-TOPIC!!!!! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Mooi ! Dan kan ie snel oprotten ...
Kan ik er al eentje van mijn lijst afvinken. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op woensdag 11 februari 2015 - 14:10 schreef flipje tiel het volgende:Bestuur moet gewoon eisen dat die de tijjd heeft tot half maart om bij te tekenen Zoniet proberen ron jans te halen word je volgens mij ook niet slechter van plus hij is wel gek van jeugd spelers Ron Jans??? Die kan in Rotterdam niet werken ... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dit is toch allang beklonken lijkt mij? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Slotje is een goed idee. Volgens mij zijn er nu 3 Fredtopics |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
quote:Op woensdag 11 februari 2015 - 15:55 schreef Arie.Klooster het volgende:Rome is ook niet in één dag gebouwd. Geduld mensen. Jullie branden iemand af voor zijn kans helemaal verkeken is. Hij kan altijd nog bijtekeken, maar het kan ook niet. Nou en? Gun hem daar even de tijd voor. Hij hoeft het niet voor een appel en een ei te doen. Net zo goed dat Feyenoord probeert hem het juist wel voor een appel en een ei te laten doen. Ze onderhandelen tot er een gulden middenweg is gevonden.... Dat is toch heel normaal? Trouwens, ik weet niet of we hem wel kwijt moeten. Hij doet het eigenlijk goed, alleen ontbeert het dit elftal aan scorend vermogen. Los van dat is Feyenoord een van de beste ploegen. Ik ben wel tevreden over Rutten. Een andere trainer zal het misschien ook kunnen; misschien niet.... Ik hou het op Rutten, ook al mag het van mij wel wat gedurfder... Nee, maar misschien wel afgebroken!.....om te beginnen het park Villa Borghese..... |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Flikker toch op met die Fredje, ik geloof dat feyenoord echt een buitenlandse coach nodig heeft en z,n visie durft te ondernemen want de meeste zijn angsthazen voor het legioen bijv immers, clasie, boeitius komen te kort voor de top maar toch worden ze hand boven hun hoofd gehouden nogmaals van geel niet verlengen met Fredje. R.koeman had de mazzel met pelle maar totaal voetbal niveau was ook zwaar kut. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ik roep al langer dat ze Klopp van Dortmund moeten halen. Gasten hier nemen goed advies niet snel serieus. |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Ik vind dat Rutten het volste recht heeft om te weten welke selectie hij in Juni ter beschikking heeft. Of moet hij weer met een half uitgeklede selectie aan het seizoen beginnen om er aan het einde van de transferperiode een paar afdankertjes (Kazim) bij te krijgen? Waarmee ik niet wil zeggen dat hij de ideale trainer is, maar bekijk het ook eens van zijn kant. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Het feit dat alles zo stilzwijgend blijft vind ik raar. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op woensdag 11 februari 2015 - 22:58 schreef Bosifyable het volgende:Ik roep al langer dat ze Klopp van Dortmund moeten halen. Gasten hier nemen goed advies niet snel serieus. Goede raad is duur. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op woensdag 11 februari 2015 - 23:13 schreef daan limbos het volgende:Ik vind dat Rutten het volste recht heeft om te weten welke selectie hij in Juni ter beschikking heeft. Of moet hij weer met een half uitgeklede selectie aan het seizoen beginnen om er aan het einde van de transferperiode een paar afdankertjes (Kazim) bij te krijgen? Waarmee ik niet wil zeggen dat hij de ideale trainer is, maar bekijk het ook eens van zijn kant. Dat bestaat nooit in de voetballerij. Je kan niet van tevoren weten waar de transfercarrousel stopt en wie waar uitstapt. Waarom zou Fred speciale eisen moeten kunnen stellen op dat gebied ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 februari 2015 door tomson -- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op woensdag 11 februari 2015 - 22:58 schreef Bosifyable het volgende:Ik roep al langer dat ze Klopp van Dortmund moeten halen. Gasten hier nemen goed advies niet snel serieus. Wat een briljant idee! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Realistisch... Vooral ook heel erg realistisch. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Realistisch.. Of sarcastisch..? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Dat weet van Geel inmiddels ook. |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Een top coach is en ben je als met minder kwaliteit spelers toch uiterste haalt uit de spelers en zelfs de landtitel haalt bijv. Ron Jans en f de boer. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nu snap ik ook ineens waarom jouw vriend jou een top coach noemt.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Jammer dat het zo lang duurt voor er duidelijkheid is! Of het nu positief of negatief is ...
Mijn voorkeur is dat ie oprot ! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Steeds meer het idee dat Feyenoord er ook zo over denkt. Maar als dat is omdat Rutten eisen stelt aan selectie volgend seizoen, geeft dat te denken over de ambitie en ruimte daarvoor bij de Feyenoord-directie. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Hop en we zetten nog een middenvelder op de buiten positie. Hij verdiend het want hij speelt zo lekker haha. Haal dan die andere kip zonder kop er een keer af. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Voor Fred is het altijd carnaval in zijn hoofd.
Kazim en Immers staan naast hem.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 februari 2015 door van geil -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hehehe. Tattoos intussen weggebrand. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 - 12:00 schreef FR-Henk het volgende:Steeds meer het idee dat Feyenoord er ook zo over denkt. Maar als dat is omdat Rutten eisen stelt aan selectie volgend seizoen, geeft dat te denken over de ambitie en ruimte daarvoor bij de Feyenoord-directie. eisen en mogelijkheden , daar zit nog een wereld van verschil tussen ... |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
|
|
|
flipje tiel
|
|
|
quote:Op woensdag 11 februari 2015 - 22:58 schreef Bosifyable het volgende:Ik roep al langer dat ze Klopp van Dortmund moeten halen. Gasten hier nemen goed advies niet snel serieus. is toch niet te betalen ken je net zo goed roepen dat ze guardiola moeten halen |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Helaas die mongool zal echt wel bijtekenen bij welke club zal hij met gemak zo veel verdienen druk is er niet voor hem maar spelers en technische directieleden. Supporters heb je ook niks aan die kunnen niet tegen kritiek daarom wordt feyenoord nooit meer een volwaardige topclub als madrid, b.munchen, Juventus. Let maar op l.v.gaal zijn laatste jaar bij man.united in iedergeval heeft hij z.n kluis flink geüpdatet. Dan is er toch een winnaar de Financiële Winnaar Louis van gaal. |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Verstandig dat m.v.geel geen grote aankopen heeft gedaan want die Fredje kan en snapt er helemaal geen tering van elke competitie wedstrijd slaat hij wartaal uit onder z,n leiding speelt feyenoord nog slechter eigenlijk had vitesse op onze plek moeten staan daar missen ze echt een spits. En geloof het of niet maar feyenoord zal zeker 2 a 3 positie zakken en dat is heel erg want feyenoord heeft heus wel goeie spelers in huis maar worden niet goed benut of de spelers staan niet op hun juiste positie |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Nieuwe zeisoen
TRAINER: RB Z SALSZBURG, J.CLUPP VAN DORDMUND EN ANDERS P.BOSZ, H.FRASER,
VERTREK spelers : clasie, immers, boularhouz, wilkshere, boeitius. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Iemand die over andere mensen praat als zijnde mongolen, is zelf niet helemaal 100. |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
En welke varken denkt dat clasie bij Barcelona aan kan heeft totaal geen verstand dat is alleen maar zwaar emotie gevoelens van een clasie supporters. Hem vergelijken met w.sneijder hahahaha dan spoor je echt niet clasie is een aardige voetballertje maar niks extra, s toevoegt. |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Oh was ik effe vergeten er zijn toch nog een paar suporters die een poster boven hun bed hebben van hun voetbal idolen hebben en aan hun trekken komen toch stylzz. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 - 14:01 schreef dr love het volgende:Oh was ik effe vergeten er zijn toch nog een paar suporters die een poster boven hun bed hebben van hun voetbal idolen hebben en aan hun trekken komen toch stylzz. Geen idee man, ik heb jouw slaapkamer nooit gezien, maar ik geloof je op je woord! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Dekbedovertrek van Ernie & Bert.... Wedden? |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Joh ik heb geen zin met zulke down syndroom mensen te discussiëren dus flikker maar een eind op stelletje crack gebruikers. |
|
|
|