BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Toekomst Rutten onzeker: interesse voor hoofdtrainer komt op gang'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - woensdag 11 februari 2015 - 10:41
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

'Toekomst Rutten onzeker: interesse voor hoofdtrainer komt op gang' (Feyenoordpings.nl)

de bluffer
 de bluffer - woensdag 11 februari 2015 - 10:48   quote  deeplink  
Hij tekend wel bij, geen zorgen maken Fred is gewoon de beste man voor FEYENOORD
tomson
 tomson - woensdag 11 februari 2015 - 11:53   quote  deeplink  
De meningen zijn verdeeld.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 11 februari 2015 - 12:03   quote  deeplink  
slotje, er is al een Rutten topic..
de bluffer
 de bluffer - woensdag 11 februari 2015 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 februari 2015 - 11:53 schreef tomson het volgende:
De meningen zijn verdeeld.
Ik ken hem al jaren
Vincent1970
 Vincent1970 - woensdag 11 februari 2015 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 februari 2015 - 12:26 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Ik ken hem al jaren
Grote kans dat hij daarom naar Sydney vertrekt.
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 11 februari 2015 - 12:28   quote  deeplink  
:')

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 februari 2015 door Bosifyable --
de bluffer
 de bluffer - woensdag 11 februari 2015 - 12:39   quote  deeplink  
Het is volgens mij heel makkelijk om te weten te komen of Fred blijft
bij de eerst volgende thuis wedstrijd een groot spandoek met daarop Fred moet blijven, of roepen Fred moet blijven Fred moet Blijven laten horen ( hier doe ik wel aan mee)SUCCES allemaal
VVout
 VVout - woensdag 11 februari 2015 - 13:11   quote  deeplink  
Geen gelul, Fredje mag best weten waarom hij bij Feyenoord zit geen geslijm!
Jan Tol
 Jan Tol - woensdag 11 februari 2015 - 13:55   quote  deeplink  
Geen idee waarom Fred zo geheimzinnig doet, Hij moet juist heel erg blij zijn dat hij trainer(t)van Feyenoord MAG zijn! Dus Fred graag of helemaal nooit niet meer!
flipje tiel
 flipje tiel - woensdag 11 februari 2015 - 14:10   quote  deeplink  
Bestuur moet gewoon eisen dat die de tijjd heeft tot half maart om bij te tekenen
Zoniet proberen ron jans te halen word je volgens mij ook niet slechter van plus hij is wel gek van jeugd spelers
Milo
 Milo - woensdag 11 februari 2015 - 14:21   quote  deeplink  
heeft net getekend bij pec
MMM
 MMM - woensdag 11 februari 2015 - 14:39   quote  deeplink  
Ron Jans is het broertje van Mario Been.
e.huizinga
 e.huizinga - woensdag 11 februari 2015 - 15:45   quote  deeplink  
Mag blij wezen dat hij Feyenoord m a g trainen.
Heeft de jeugd niet beter gemaakt de van Heerenven gekomen buitenspeler zit zelfs op de tribune deze jongen moet speelminuten maken
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 11 februari 2015 - 15:55   quote  deeplink  
Rome is ook niet in één dag gebouwd. Geduld mensen. Jullie branden iemand af voor zijn kans helemaal verkeken is. Hij kan altijd nog bijtekeken, maar het kan ook niet. Nou en? Gun hem daar even de tijd voor. Hij hoeft het niet voor een appel en een ei te doen. Net zo goed dat Feyenoord probeert hem het juist wel voor een appel en een ei te laten doen. Ze onderhandelen tot er een gulden middenweg is gevonden.... Dat is toch heel normaal?

Trouwens, ik weet niet of we hem wel kwijt moeten. Hij doet het eigenlijk goed, alleen ontbeert het dit elftal aan scorend vermogen. Los van dat is Feyenoord een van de beste ploegen. Ik ben wel tevreden over Rutten. Een andere trainer zal het misschien ook kunnen; misschien niet.... Ik hou het op Rutten, ook al mag het van mij wel wat gedurfder...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 11 februari 2015 - 15:57   quote  deeplink  
Overigens mag van mij hier een slotje op, WANT ER IS AL EEN RUTTEN-TOPIC!!!!!
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 11 februari 2015 - 18:27   quote  deeplink  
Mooi ! Dan kan ie snel oprotten ...

Kan ik er al eentje van mijn lijst afvinken.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 11 februari 2015 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 februari 2015 - 14:10 schreef flipje tiel het volgende:
Bestuur moet gewoon eisen dat die de tijjd heeft tot half maart om bij te tekenen
Zoniet proberen ron jans te halen word je volgens mij ook niet slechter van plus hij is wel gek van jeugd spelers
Ron Jans??? Die kan in Rotterdam niet werken ...
ar
 ar - woensdag 11 februari 2015 - 20:38   quote  deeplink  
Dit is toch allang beklonken lijkt mij?
Barabas
 Barabas - woensdag 11 februari 2015 - 21:05   quote  deeplink  
Slotje is een goed idee. Volgens mij zijn er nu 3 Fredtopics
Peckerwood
 Peckerwood - woensdag 11 februari 2015 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 februari 2015 - 15:55 schreef Arie.Klooster het volgende:
Rome is ook niet in één dag gebouwd. Geduld mensen. Jullie branden iemand af voor zijn kans helemaal verkeken is. Hij kan altijd nog bijtekeken, maar het kan ook niet. Nou en? Gun hem daar even de tijd voor. Hij hoeft het niet voor een appel en een ei te doen. Net zo goed dat Feyenoord probeert hem het juist wel voor een appel en een ei te laten doen. Ze onderhandelen tot er een gulden middenweg is gevonden.... Dat is toch heel normaal?

Trouwens, ik weet niet of we hem wel kwijt moeten. Hij doet het eigenlijk goed, alleen ontbeert het dit elftal aan scorend vermogen. Los van dat is Feyenoord een van de beste ploegen. Ik ben wel tevreden over Rutten. Een andere trainer zal het misschien ook kunnen; misschien niet.... Ik hou het op Rutten, ook al mag het van mij wel wat gedurfder...
Nee, maar misschien wel afgebroken!.....om te beginnen het park Villa Borghese.....
dr love
 dr love - woensdag 11 februari 2015 - 21:48   quote  deeplink  
Flikker toch op met die Fredje, ik geloof dat feyenoord echt een buitenlandse coach nodig heeft en z,n visie durft te ondernemen want de meeste zijn angsthazen voor het legioen bijv immers, clasie, boeitius komen te kort voor de top maar toch worden ze hand boven hun hoofd gehouden nogmaals van geel niet verlengen met Fredje. R.koeman had de mazzel met pelle maar totaal voetbal niveau was ook zwaar kut.
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 11 februari 2015 - 22:58   quote  deeplink  
Ik roep al langer dat ze Klopp van Dortmund moeten halen. Gasten hier nemen goed advies niet snel serieus.
daan limbos
 daan limbos - woensdag 11 februari 2015 - 23:13   quote  deeplink  
Ik vind dat Rutten het volste recht heeft om te weten welke selectie hij in Juni ter beschikking heeft. Of moet hij weer met een half uitgeklede selectie aan het seizoen beginnen om er aan het einde van de transferperiode een paar afdankertjes (Kazim) bij te krijgen? Waarmee ik niet wil zeggen dat hij de ideale trainer is, maar bekijk het ook eens van zijn kant.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 11 februari 2015 - 23:14   quote  deeplink  
Het feit dat alles zo stilzwijgend blijft vind ik raar.
tomson
 tomson - woensdag 11 februari 2015 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 februari 2015 - 22:58 schreef Bosifyable het volgende:
Ik roep al langer dat ze Klopp van Dortmund moeten halen. Gasten hier nemen goed advies niet snel serieus.
Goede raad is duur.
tomson
 tomson - woensdag 11 februari 2015 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 februari 2015 - 23:13 schreef daan limbos het volgende:
Ik vind dat Rutten het volste recht heeft om te weten welke selectie hij in Juni ter beschikking heeft. Of moet hij weer met een half uitgeklede selectie aan het seizoen beginnen om er aan het einde van de transferperiode een paar afdankertjes (Kazim) bij te krijgen? Waarmee ik niet wil zeggen dat hij de ideale trainer is, maar bekijk het ook eens van zijn kant.
Dat bestaat nooit in de voetballerij. Je kan niet van tevoren weten waar de transfercarrousel stopt en wie waar uitstapt. Waarom zou Fred speciale eisen moeten kunnen stellen op dat gebied ?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 februari 2015 door tomson --
JanM
 JanM - donderdag 12 februari 2015 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 februari 2015 - 22:58 schreef Bosifyable het volgende:
Ik roep al langer dat ze Klopp van Dortmund moeten halen. Gasten hier nemen goed advies niet snel serieus.
Wat een briljant idee!
Barabas
 Barabas - donderdag 12 februari 2015 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 februari 2015 - 14:12 schreef JanM het volgende:

[..]

Wat een briljant idee!
Realistisch... Vooral ook heel erg realistisch.
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 12 februari 2015 - 15:16   quote  deeplink  
Realistisch.. Of sarcastisch..?
van geil
 van geil - donderdag 12 februari 2015 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 februari 2015 - 23:26 schreef tomson het volgende:

[..]

Goede raad is duur.
Dat weet van Geel inmiddels ook.
dr love
 dr love - donderdag 12 februari 2015 - 21:50   quote  deeplink  
Een top coach is en ben je als met minder kwaliteit spelers toch uiterste haalt uit de spelers en zelfs de landtitel haalt bijv. Ron Jans en f de boer.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 12 februari 2015 - 23:07   quote  deeplink  
Nu snap ik ook ineens waarom jouw vriend jou een top coach noemt..
van geil
 van geil - zaterdag 14 februari 2015 - 10:59   quote  deeplink  
Kip zonder kop
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 14 februari 2015 - 11:49   quote  deeplink  
Jammer dat het zo lang duurt voor er duidelijkheid is! Of het nu positief of negatief is ...

Mijn voorkeur is dat ie oprot !
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 14 februari 2015 - 12:00   quote  deeplink  
Steeds meer het idee dat Feyenoord er ook zo over denkt.
Maar als dat is omdat Rutten eisen stelt aan selectie volgend seizoen, geeft dat te denken over de ambitie en ruimte daarvoor bij de Feyenoord-directie.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - zaterdag 14 februari 2015 - 12:06   quote  deeplink  
Hop en we zetten nog een middenvelder op de buiten positie. Hij verdiend het want hij speelt zo lekker haha. Haal dan die andere kip zonder kop er een keer af.
van geil
 van geil - zaterdag 14 februari 2015 - 12:15   quote  deeplink  
Voor Fred is het altijd carnaval in zijn hoofd.
y9ujyseh.jpg
Kazim en Immers staan naast hem.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 februari 2015 door van geil --
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 14 februari 2015 - 12:21   quote  deeplink  
Hehehe.
Tattoos intussen weggebrand.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 14 februari 2015 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 februari 2015 - 12:00 schreef FR-Henk het volgende:
Steeds meer het idee dat Feyenoord er ook zo over denkt.
Maar als dat is omdat Rutten eisen stelt aan selectie volgend seizoen, geeft dat te denken over de ambitie en ruimte daarvoor bij de Feyenoord-directie.
eisen en mogelijkheden , daar zit nog een wereld van verschil tussen ...
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - zaterdag 14 februari 2015 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 februari 2015 - 12:15 schreef van geil het volgende:
Voor Fred is het altijd carnaval in zijn hoofd.
[ afbeelding ]
Kazim en Immers staan naast hem.
Hahaha
flipje tiel
 flipje tiel - zaterdag 14 februari 2015 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 februari 2015 - 22:58 schreef Bosifyable het volgende:
Ik roep al langer dat ze Klopp van Dortmund moeten halen. Gasten hier nemen goed advies niet snel serieus.
is toch niet te betalen ken je net zo goed roepen dat ze guardiola moeten halen
dr love
 dr love - zaterdag 14 februari 2015 - 13:14   quote  deeplink  
Helaas die mongool zal echt wel bijtekenen bij welke club zal hij met gemak zo veel verdienen druk is er niet voor hem maar spelers en technische directieleden. Supporters heb je ook niks aan die kunnen niet tegen kritiek daarom wordt feyenoord nooit meer een volwaardige topclub als madrid, b.munchen, Juventus. Let maar op l.v.gaal zijn laatste jaar bij man.united in iedergeval heeft hij z.n kluis flink geüpdatet. Dan is er toch een winnaar de Financiële Winnaar Louis van gaal.
dr love
 dr love - zaterdag 14 februari 2015 - 13:37   quote  deeplink  
Verstandig dat m.v.geel geen grote aankopen heeft gedaan want die Fredje kan en snapt er helemaal geen tering van elke competitie wedstrijd slaat hij wartaal uit onder z,n leiding speelt feyenoord nog slechter eigenlijk had vitesse op onze plek moeten staan daar missen ze echt een spits. En geloof het of niet maar feyenoord zal zeker 2 a 3 positie zakken en dat is heel erg want feyenoord heeft heus wel goeie spelers in huis maar worden niet goed benut of de spelers staan niet op hun juiste positie
dr love
 dr love - zaterdag 14 februari 2015 - 13:47   quote  deeplink  
Nieuwe zeisoen

TRAINER: RB Z SALSZBURG, J.CLUPP VAN DORDMUND EN ANDERS P.BOSZ, H.FRASER,

VERTREK spelers : clasie, immers, boularhouz, wilkshere, boeitius.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 14 februari 2015 - 13:55   quote  deeplink  
Iemand die over andere mensen praat als zijnde mongolen, is zelf niet helemaal 100.
dr love
 dr love - zaterdag 14 februari 2015 - 13:57   quote  deeplink  
En welke varken denkt dat clasie bij Barcelona aan kan heeft totaal geen verstand dat is alleen maar zwaar emotie gevoelens van een clasie supporters. Hem vergelijken met w.sneijder hahahaha dan spoor je echt niet clasie is een aardige voetballertje maar niks extra, s toevoegt.
dr love
 dr love - zaterdag 14 februari 2015 - 14:01   quote  deeplink  
Oh was ik effe vergeten er zijn toch nog een paar suporters die een poster boven hun bed hebben van hun voetbal idolen hebben en aan hun trekken komen toch stylzz.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 14 februari 2015 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 februari 2015 - 14:01 schreef dr love het volgende:
Oh was ik effe vergeten er zijn toch nog een paar suporters die een poster boven hun bed hebben van hun voetbal idolen hebben en aan hun trekken komen toch stylzz.
Geen idee man, ik heb jouw slaapkamer nooit gezien, maar ik geloof je op je woord!
Barabas
 Barabas - zaterdag 14 februari 2015 - 14:09   quote  deeplink  
Dekbedovertrek van Ernie & Bert.... Wedden?
dr love
 dr love - zaterdag 14 februari 2015 - 14:16   quote  deeplink  
Joh ik heb geen zin met zulke down syndroom mensen te discussiëren dus flikker maar een eind op stelletje crack gebruikers.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8733
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Toekomst Rutten onzeker: interesse voor hoofdtrainer komt op gang'









0.0101978