|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
'Toekomst Rutten onzeker: interesse voor hoofdtrainer komt op gang' (Feyenoordpings.nl)
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Wat een schatje he... jij hebt een stickertje verdient! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 - 14:16 schreef dr love het volgende:Joh ik heb geen zin met zulke down syndroom mensen te discussiëren dus flikker maar een eind op stelletje crack gebruikers. Mensen met down syndroom zijn stukken gezelliger en slimmer dan jij. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ik denk zelf van knoop in je zakdoek. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
KUUUUUUUUUUUT ik heb de dokter gemist.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Hij jou niet.... Heb ik mij laten vertellen. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Haha, juist verwoord!!! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Zouden ze idd ook moeten halen. Maar dan wel in een deal met Chelsea, dat je Mourinho erbij neemt. Als assistent of zo. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 - 13:47 schreef dr love het volgende:Nieuwe zeisoen TRAINER: RB Z SALSZBURG, J.CLUPP VAN DORDMUND EN ANDERS P.BOSZ, H.FRASER, VERTREK spelers : clasie, immers, boularhouz, wilkshere, boeitius. Het is seizoen en geen zeisoen! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Vergeefse moeite Milo... zijn nadenkspier is geslonken tot een bedenkelijk niveau. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Alleen voor Fred Rutten en een deel van de technische staf hoop ik dat Feyenoord verliest ! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
feyenoordq
|
|
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Goed zo lekker verloren Door Fredje en waardeloze clown de tuinkabouter hahahaha nou 13 miljoen waard we moeten hopen dat Southampton hem snel voor 4 miljoen a.u.b wilt hebben meer krijg je niet voor hem. Fredje gouw o pleuren waardeloze coach heel verstandig van vitesse, schalke 04 hem de laan uitgestuurd de enige echte nog Nederlandse coach die nog wat kan met minder materiaal is f.d boer. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Rot dan op naar 020, zeikwijf. |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
naja na vanavond boeit het me niet of hij wel of niet blijft.misschien kun je idee wel beter met van gastel en van bronckhorst verder gaan als trainers.misschien past fred er toch niet zo goed bij.....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 februari 2015 door Terminator1908 -- |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 - 21:06 schreef dr love het volgende:Goed zo lekker verloren Door Fredje en waardeloze clown de tuinkabouter hahahaha nou 13 miljoen waard we moeten hopen dat Southampton hem snel voor 4 miljoen a.u.b wilt hebben meer krijg je niet voor hem. Fredje gouw o pleuren waardeloze coach heel verstandig van vitesse, schalke 04 hem de laan uitgestuurd de enige echte nog Nederlandse coach die nog wat kan met minder materiaal is f.d boer. hahahahahahahahahahahahahahaha daar zit wat in! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
De sssssspirit is ver te zoeken op dit moment, alles en iedereen. Hoe kan dit vraag ik me af, het lijkt wel of het niet echt lekker zit in de groep, voelt Fredje dit niet aan of, wisten we het maar zeg!
Kom op Feyenoord, wat gaan we doen na vandaag! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 15 februari 2015 - 06:25 schreef VVout het volgende:De sssssspirit is ver te zoeken op dit moment, alles en iedereen. Hoe kan dit vraag ik me af, het lijkt wel of het niet echt lekker zit in de groep, voelt Fredje dit niet aan of, wisten we het maar zeg! Kom op Feyenoord, wat gaan we doen na vandaag! Heeft niks met spirit te maken! Er staan teveel spelers erin die er kwalitatief er NIET IN HOREN !!! En dan nog een trainer die er niks van bakt met een technische staf waarvan ik mij van afvraagt of die wel iets toevoegt !!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 februari 2015 door lijdensweg -- |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Hij is nog met z'n veterdiploma bezig. Beetje coulant en heel veel geduld, dan kan hij over 10 jaar misschien taalvaardig posten. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ja ja, probeer mijn frustratie in te houden en vraag me gewoon af waarom het in één keer zo bergafwaarts gaat. Daar zou toch een verklaring voor moeten zijn zonder gelijk met namen te gaan strooien, er was een periode dat het n.l. wel liep en de criticasters de mond gesnoerd werden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 februari 2015 door VVout -- |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Denk ik niet, slechts rudimentair aanwezig. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 - 21:06 schreef dr love het volgende:Goed zo lekker verloren Door Fredje en waardeloze clown de tuinkabouter hahahaha nou 13 miljoen waard we moeten hopen dat Southampton hem snel voor 4 miljoen a.u.b wilt hebben meer krijg je niet voor hem. Fredje gouw o pleuren waardeloze coach heel verstandig van vitesse, schalke 04 hem de laan uitgestuurd de enige echte nog Nederlandse coach die nog wat kan met minder materiaal is f.d boer. Blijf dan op de 020 Topic |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
De interesse zal na gisteren wel flink zijn afgenomen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
laten we maar vast wat namen roepen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik zou het niet weten. Dijkhuizen? Streppel? 3e keer van Marwijk?
Streppel misschien. Dijkhuizen nog ff langer zien. van Marwijk en jeugd... |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
rijsbergen misschien met eventueel de wolf ernog bij want als fred vertrekt gaat die graven berg ook met fred mee hopelijk natuurlijk. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Hmmm valt best mee. We hebben het gebruik van leestekens in zijn zinnen ook al voor elkaar dus er is nog hoop. |
|
|
|
|
flipje tiel
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 - 21:06 schreef dr love het volgende:Goed zo lekker verloren Door Fredje en waardeloze clown de tuinkabouter hahahaha nou 13 miljoen waard we moeten hopen dat Southampton hem snel voor 4 miljoen a.u.b wilt hebben meer krijg je niet voor hem. Fredje gouw o pleuren waardeloze coach heel verstandig van vitesse, schalke 04 hem de laan uitgestuurd de enige echte nog Nederlandse coach die nog wat kan met minder materiaal is f.d boer. word jij nou niet eens gek van jezelf met die achterlijke opmerkingen reageer eens met iets wat je daadwerkelijk ken onder bouwen,maar gezien jou nickname en al die verstandloze posts zal dat je verstand wel te bovengaan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 16 februari 2015 - 16:52 schreef flipje tiel het volgende:[..] word jij nou niet eens gek van jezelf met die achterlijke opmerkingen reageer eens met iets wat je daadwerkelijk ken onder bouwen,maar gezien jou nickname en al die verstandloze posts zal dat je verstand wel te bovengaan. In Fred Rutten geef ik je gelijk maar al het andere is gewoon onzin !!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dit forum is oprecht vermaak. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Lijdensweg op zijn best dit.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dat ik hoop dat Fred Rutten, Lex Immers, Colin Kazim Richards, Mitchell te Vrede, Miquel Nelom, Luke Wilkshire, Erwin Mulder, Wesley Verhoek en Khalid Boulahrouz oprotten. Dan heb je helemaal gelijk: Lijdensweg op zijn best !!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dat ik hoop dat Fred Rutten, Lex Immers, Colin Kazim Richards, Mitchell te Vrede, Miquel Nelom, Luke Wilkshire, Erwin Mulder, Wesley Verhoek en Khalid Boulahrouz oprotten. Dan heb je helemaal gelijk: Lijdensweg op zijn best !!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wel fijn overigens dat je me steeds gelijk geeft maat..!!😃 |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Kampioens elftal opgezet in OSM, heb de jeugd van Feyenoord opgekocht. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Geen flauw idee.. Bert denk ik. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
fred moet lekker op tieft stralen. gio en gastel in de wachtkamer voor die graf limburger. gelijk oprotten die fred. helemaal klaar mee. opgekankert fred! |
|
|
|