BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gaat dit te ver?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - woensdag 11 februari 2015 - 12:18   quote  deeplink  
Lees deze topic van de chirurg op geen stijl.
Ik moest lachen.
Gaat mij iets te ver eerlijk gezegt.

http://www.geenstijl.nl/
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - woensdag 11 februari 2015 - 12:21   quote  deeplink  
Nog een stukje uit het boek.

In De Thuiswedstrijd staat een verbijsterende uitspraak van chirurg Rogier. Hij werkte ooit op de Eerste Hulp toen Utrecht tegen Ajax speelde. Er werd een Jood binnengebracht die door een politiehond was gebeten. Hij had een enorme jaap in zijn been. Echt een diepe vleeswond. Zon wond mag je niet sluiten, je moet m openlaten, anders kan het gaan etteren. Ik heb expres de wond toch gehecht. Uit principe help ik geen Joden, maar dit vond ik natuurlijk wel geinig. Ik heb daarna het adres op zijn ziekenfondspas gekopieerd. s Avonds ben ik met een paar vrienden op pad gegaan en hebben we op dat bewuste adres alle ruiten eruit getieft!
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - woensdag 11 februari 2015 - 12:22   quote  deeplink  
Hahaha wat een gek.
Barabas
 Barabas - woensdag 11 februari 2015 - 12:25   quote  deeplink  
Man....
tomson
 tomson - woensdag 11 februari 2015 - 12:42   quote  deeplink  
What's up doc
VVout
 VVout - woensdag 11 februari 2015 - 13:15   quote  deeplink  
"In ieder huis waar ik binnentreed, zal ik slechts komen in het belang van mijn patiënten."

Dan moet je wel eerst een neuzenwoning binnen stappen, zolang dit niet het geval is overtreed je bovenstaande stelling niet toch?

Maar wel vaag, een arts die een spelletje met primaire levenszaken koppelt. Het kan ook nog een schoonheidschirurg zijn, wees eerlijk aan een jodengok valt geen eer aan te behalen :) Maar na het stuk gelezen te hebben blijkt het om een verwonding te gaan welke hij opzettelijk niet juist behandeld, als dit juist is gewoon te gek voor woorden dus.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 februari 2015 door VVout --
broer van Ted
 broer van Ted - woensdag 11 februari 2015 - 14:25   quote  deeplink  
Het is een stuk vuil en wanneer deze gevaarlijke gek denk dat ik dit accepteer no way stuk vuil .kom me maar verrot slaan want pfff ikke stel niks voor 1klap en m,n kaak is in 2 stukken . Als je dat wilt kom maar . Stuk vuil . De klassieker vermoord ja nu helemaal . Of = ,t uitlokking is helegaar niet waar . Net als die idioot met z,n nep pistool die het voor elkaar krijgt dat het NOS journaal bibber bibber we zijn zo bang zo bang was ik nog nooooit (alfred jodocus kwak) ik zie het wel fijne dag allemaal
VVout
 VVout - woensdag 11 februari 2015 - 14:30   quote  deeplink  
??? Jo bedankt, ook een prettige dag...
Gerard_FR
 Gerard_FR - woensdag 11 februari 2015 - 15:38   quote  deeplink  
Had ie niet gelijk een granaat naar binne kenne gooie?
As ie d'r toch ben doe ut dan goed.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 11 februari 2015 - 16:45   quote  deeplink  
Ja, dit gaat veel te ver.
Normbesef van een amoebe.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 11 februari 2015 - 17:58   quote  deeplink  
Te stom om waar te zijn.
Pietje
 Pietje - woensdag 11 februari 2015 - 18:08   quote  deeplink  
En? Gelooft iemand dit zelf? Dit kan simpelweg niet waar zijn, want elke arts heeft de Eed van Hippocarates afgelegd, waarin hij of zij zweert of belooft er alles aan te doen om een patiënt te verzorgen, proberen te helen ongeacht geloof, ras, et cetera. Dit verhaal is dus gewoon gelogen. Maar zonder twijfel zal zo'n boek "lekker" verkopen.
Els
 Els - woensdag 11 februari 2015 - 19:12   quote  deeplink  
Raar verhaal. Als het waar is, dan zal men proberen te achterhalen wie het is en komt er minimaal een tuchtzaak. Maar het zal wel de categorie sterke-verhalen-aan-de-borreltafel zijn.
tomson
 tomson - woensdag 11 februari 2015 - 19:13   quote  deeplink  
Precies. ..kletskoek
daan limbos
 daan limbos - woensdag 11 februari 2015 - 19:49   quote  deeplink  
Walgelijk. Geen enkele arts zal zoiets doen of zeggen. Gezien de hele toestand van antisemitisme in Nederland denk dat wij als feyenoorders nu een streep moeten zetten onder dit hele "Joden en Neuzen " geschetter. Dit gaat van kwaad tot erger. Ik heb ook een hekel aan die eikels uit Mokum die zichzelf Joden noemen, maar gewoon Amdterdams afval zijn. Ze misbruiken de vlag van een bevriende natie en die klootzakken in de gemeenteraad in Amsterdam doen er niks aan. Ik zou willen dat wij vanuit Feyenoord een voorbeelds geven en voor dat Arena-tuig een nieuwe naam verzinnen. Kan niet smerig genoeg zijn. Maar laat Nederlanders weten dat wij Feyenoorders geen antisemieten zijn.
Vincent1970
 Vincent1970 - woensdag 11 februari 2015 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 februari 2015 - 19:49 schreef daan limbos het volgende:
Walgelijk. Geen enkele arts zal zoiets doen of zeggen. Gezien de hele toestand van antisemitisme in Nederland denk dat wij als feyenoorders nu een streep moeten zetten onder dit hele "Joden en Neuzen " geschetter. Dit gaat van kwaad tot erger. Ik heb ook een hekel aan die eikels uit Mokum die zichzelf Joden noemen, maar gewoon Amdterdams afval zijn. Ze misbruiken de vlag van een bevriende natie en die klootzakken in de gemeenteraad in Amsterdam doen er niks aan. Ik zou willen dat wij vanuit Feyenoord een voorbeelds geven en voor dat Arena-tuig een nieuwe naam verzinnen. Kan niet smerig genoeg zijn. Maar laat Nederlanders weten dat wij Feyenoorders geen antisemieten zijn.
Stuur "de bluffer" even een berichtje. Hij was ook bezig met een liedje. Misschien is het te combineren.
R()b
 R()b - woensdag 11 februari 2015 - 20:25   quote  deeplink  
Dr Giggles
VVout
 VVout - woensdag 11 februari 2015 - 20:32   quote  deeplink  
Rotterdam has a doctor and his name is Rogier
Stay away from his house cause he's the doctor from Hell.
He killed all his patients, every last one,
And cut off their noses...purely for fun.
So if you're from Amsterdom and you get sick
Fall on your knees and pray you die quick.
tomson
 tomson - woensdag 11 februari 2015 - 23:38   quote  deeplink  
giphy.gif?w=320
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 17 februari 2015 - 18:11   quote  deeplink  
kendie rutten ook niet opereren? tong eraf ofzo... slissende mongol
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 21 februari 2015 - 10:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 februari 2015 - 18:08 schreef Pietje het volgende:
En? Gelooft iemand dit zelf? Dit kan simpelweg niet waar zijn, want elke arts heeft de Eed van Hippocarates afgelegd, waarin hij of zij zweert of belooft er alles aan te doen om een patiënt te verzorgen, proberen te helen ongeacht geloof, ras, et cetera. Dit verhaal is dus gewoon gelogen. Maar zonder twijfel zal zo'n boek "lekker" verkopen.
Ik ken wel meer mensen die een eed afleggen en zich er niet aan houden. Of dit verhaal echt waar is zullen we echter nooit weten.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gaat dit te ver?









0.0058710