BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: OpRutten

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 14 februari 2015 - 20:17   quote  deeplink  
Klaar mee.
Opzouten.
Incompetente slisbek
MMM
 MMM - zaterdag 14 februari 2015 - 20:17   quote  deeplink  
Oprutten
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 14 februari 2015 - 20:30   quote  deeplink  
ByYO9UjCQAApCt3.jpg
Omekees
 Omekees - zaterdag 14 februari 2015 - 20:30   quote  deeplink  
Hoewel ik niet graag negatief spreek over de eigen club ben ik het hiermee wel eens. Zijn wisselbeleid is dramatisch. Brengt ie te Vrede die al weken niets toevoegt, Vilhena idem. En dan gewoon Boetius opstellen. Verzin is iets anders. Ik ben klaar. waardeloos!
g vieth
 g vieth - zaterdag 14 februari 2015 - 21:08   quote  deeplink  
En dan ook kazim laten staan, in de punt!
Doe die Hermann er in kan dan gelijk wennen aan volgend seizoen!
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 14 februari 2015 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 februari 2015 - 21:08 schreef g vieth het volgende:
En dan ook kazim laten staan, in de punt!
Doe die Hermann er in kan dan gelijk wennen aan volgend seizoen!
Kijk! Er zijn toch nog verstandige supporters ...
cato
 cato - zaterdag 14 februari 2015 - 21:18   quote  deeplink  
We hebben echt aardig voetbal laten zien tot 3 potjes geleden. Dit is niet de schuld van rutte! Kazim kloten Bilal klote,Jp hopeloos uit vorm, elvis geblesseerd, Te vrede komt tekort, kortom van geel je bent echt tekort geschoten!!!! had hier veel beter op in moeten spelen
Terminator1908
 Terminator1908 - zaterdag 14 februari 2015 - 21:20   quote  deeplink  
Boetius totaal NOOIT meer in de basis.als je weet als trainer dat je ploeg niet in vorm is dan blijf je natuurlijk niet 433 spelen.sneller wisselen deed hij ook niet.kongolo had je direct moeten wisselen na zo een grove blunder.daarmee had je een signaal afgegeven.nee rutten gaat mee in de malaise dus hij is net zo schuldig.van mij hoeft hij Nog Niet weg maar als je je elftal als trainer niet kan lezen.het zijn toch allemaal watjes dat je niet eens het kan opbrengen om te werken bij Feyenoord.dat je die mensen moet motiveren om te voetballen voor zover geld is toch te triest.dan maar mindere spelers die wel werken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 februari 2015 door Terminator1908 --
Joeyyy
 Joeyyy - zaterdag 14 februari 2015 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 februari 2015 - 21:18 schreef cato het volgende:
We hebben echt aardig voetbal laten zien tot 3 potjes geleden. Dit is niet de schuld van rutte! Kazim kloten Bilal klote,Jp hopeloos uit vorm, elvis geblesseerd, Te vrede komt tekort, kortom van geel je bent echt tekort geschoten!!!! had hier veel beter op in moeten spelen
Niets aan toe te voegen...
Terminator1908
 Terminator1908 - zaterdag 14 februari 2015 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 februari 2015 - 20:17 schreef Stylzz het volgende:
Klaar mee.
Opzouten.
Incompetente slisbek
Hahaha ja kuttekop.dit is de eerste keer dat jij daadwerkelijk aan de nederlaag heb meegeholpen mevrouw rutten
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - zaterdag 14 februari 2015 - 21:21   quote  deeplink  
Stylzz grote vriend.
Terminator1908
 Terminator1908 - zaterdag 14 februari 2015 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 februari 2015 - 20:30 schreef Omekees het volgende:
Hoewel ik niet graag negatief spreek over de eigen club ben ik het hiermee wel eens. Zijn wisselbeleid is dramatisch. Brengt ie te Vrede die al weken niets toevoegt, Vilhena idem. En dan gewoon Boetius opstellen. Verzin is iets anders. Ik ben klaar. waardeloos!
Hahahaha ja en je had nog beter vormer kunnen opstellen vandaag
dr love
 dr love - zaterdag 14 februari 2015 - 21:38   quote  deeplink  
Stelletje homo,s je moet niet v.geel de schuld geven de coach is daar hoofdverantwoordeljk voor die rrutten kan er gewoon niks van het spel is en visie was al begin van het seizoen al waardeloos en we eindigen ook waardeloos die lulletje heeft geadviseerd om wilkshere, boularhouz en clasie de hemel ingeprezen terwijl die snot aap maar een zeer beperkt spelertje is nee achter af goed gedaan van geel om geen dure spits te halen voor onderleiding van Fredje rutten sorry ik kan hem niet uitstaan en die clasie hopen dat ie verkocht wordt maar wie wil hem nou echt hebben zelfs r.koeman is nog aan het treuzelen snap hem niet bij feyenoord was ie vol lof over hem en nu ?
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 14 februari 2015 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 februari 2015 - 21:38 schreef dr love het volgende:
Stelletje homo,s je moet niet v.geel de schuld geven de coach is daar hoofdverantwoordeljk voor die rrutten kan er gewoon niks van het spel is en visie was al begin van het seizoen al waardeloos en we eindigen ook waardeloos die lulletje heeft geadviseerd om wilkshere, boularhouz en clasie de hemel ingeprezen terwijl die snot aap maar een zeer beperkt spelertje is nee achter af goed gedaan van geel om geen dure spits te halen voor onderleiding van Fredje rutten sorry ik kan hem niet uitstaan en die clasie hopen dat ie verkocht wordt maar wie wil hem nou echt hebben zelfs r.koeman is nog aan het treuzelen snap hem niet bij feyenoord was ie vol lof over hem en nu ?
giphy.gif
dr love
 dr love - zaterdag 14 februari 2015 - 21:48   quote  deeplink  
Kijk nou hebben jullie zeker wel spijt dat vormer is verkast doet het echt fantastisch bij club vele klasse beter dan die walgelijke clasie zwaar overschatte en overbetaalde kinds en dan aanvoerder gemaakt ook echt heel slecht beleidsplan nee laat a.u.b fraser komen of bosz, gastel en bronckhorst zijn ook angst hazen die durven ook niet een ander koers te varen zoals clasie en immers te vervangen voor een andere talent de kans te geven.
morkanne
 morkanne - zaterdag 14 februari 2015 - 21:54   quote  deeplink  
Ik snap niet dat jullie dit topic hier openen en niet op het eigen Ajax deel..
Barabas
 Barabas - zaterdag 14 februari 2015 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 februari 2015 - 21:18 schreef cato het volgende:
We hebben echt aardig voetbal laten zien tot 3 potjes geleden. Dit is niet de schuld van rutte! Kazim kloten Bilal klote,Jp hopeloos uit vorm, elvis geblesseerd, Te vrede komt tekort, kortom van geel je bent echt tekort geschoten!!!! had hier veel beter op in moeten spelen
Weer zo'n realistische kijk op de situatie. Zeg dan meteen dat het je eigenlijk de pet te boven gaat en laat het geven van commentaar maar over aan mensen die wel meer verstand dan een peultje hebben.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 14 februari 2015 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 februari 2015 - 21:48 schreef dr love het volgende:
Kijk nou hebben jullie zeker wel spijt dat vormer is verkast doet het echt fantastisch bij club vele klasse beter dan die walgelijke clasie zwaar overschatte en overbetaalde kinds en dan aanvoerder gemaakt ook echt heel slecht beleidsplan nee laat a.u.b fraser komen of bosz, gastel en bronckhorst zijn ook angst hazen die durven ook niet een ander koers te varen zoals clasie en immers te vervangen voor een andere talent de kans te geven.
giphy.gif
de bluffer
 de bluffer - zaterdag 14 februari 2015 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 februari 2015 - 21:08 schreef g vieth het volgende:
En dan ook kazim laten staan, in de punt!
Doe die Hermann er in kan dan gelijk wennen aan volgend seizoen!
Met Fred
de bluffer
 de bluffer - zaterdag 14 februari 2015 - 22:09   quote  deeplink  
Stel dat we een zeer goed resultaat halen in Rome
dan denk ik dat o.a. Fred weer Oké is bij de zogenaamde supporters
en dat snap ik dan niet

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 februari 2015 door de bluffer --
Barabas
 Barabas - zaterdag 14 februari 2015 - 22:12   quote  deeplink  
Fred is het probleem niet. De uitverkoop, de incomplete selectie en de mentale weerbaarheid van een aantal spelers laat te wensen over.

6 maanden geleden stonden we nog rood en nu verwachten we structureel goed voetbal?
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 14 februari 2015 - 22:12   quote  deeplink  
Allemaal nummerborden tellen.
Barabas
 Barabas - zaterdag 14 februari 2015 - 22:13   quote  deeplink  
Goed idee. Hokje is alleen te klein vrees ik....
R()b
 R()b - zaterdag 14 februari 2015 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 februari 2015 - 21:48 schreef dr love het volgende:
Kijk nou hebben jullie zeker wel spijt dat vormer is verkast doet het echt fantastisch bij club
Nee.. ik vindt het nog steeds een paniekerig wijf aan de bal, zolang ze blonde haartjes maar goed dansen in de wind.
Maar daarom waarschijnlijk standaard bij het NL-Elftal selectie die Vormer.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 14 februari 2015 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 februari 2015 - 22:09 schreef de bluffer het volgende:
Stel dat we een zeer goed resultaat halen in Rome
dan denk ik dat o.a. Fred weer Oké is bij de zogenaamde supporters
en dat snap ik dan niet
Niet bij deze jongen, ook niet als een speler toevallig een keer goed speelt.
Kwaliteit zie je zo en dat komt er niet in als het er niet is !!!
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 14 februari 2015 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 februari 2015 - 21:48 schreef dr love het volgende:
Kijk nou hebben jullie zeker wel spijt dat vormer is verkast doet het echt fantastisch bij club vele klasse beter dan die walgelijke clasie zwaar overschatte en overbetaalde kinds en dan aanvoerder gemaakt ook echt heel slecht beleidsplan nee laat a.u.b fraser komen of bosz, gastel en bronckhorst zijn ook angst hazen die durven ook niet een ander koers te varen zoals clasie en immers te vervangen voor een andere talent de kans te geven.
Jij heb er echt helemaal geen verstand van! Clasie minder dan Vormer ?
Barabas
 Barabas - zaterdag 14 februari 2015 - 22:50   quote  deeplink  
Laat hem maar.... shit for brains
van geil
 van geil - zaterdag 14 februari 2015 - 22:51   quote  deeplink  
mafkees die Fred
Terminator1908
 Terminator1908 - zaterdag 14 februari 2015 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 februari 2015 - 22:48 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Jij heb er echt helemaal geen verstand van! Clasie minder dan Vormer ?
nou sry hoor moet je kijken hoe die kleine jood.... er bij liep.was ook niet echt positief he.tjah en vormer ja zelfs vormer was op dit moment zeker in deze wedstrijd beter als clasie geweest dat weet ik bijna zeker!en als je zo goed bent als iedereen zegt dan MOET je het elke week kunnen opbrengen en ook clasie kan het niet dus zo geod is hij niet als iedereen zegt.feyenoord.er zit gewoon geen mannenkarakter in.zelfs kazim die gaf het op.....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 februari 2015 door Terminator1908 --
Terminator1908
 Terminator1908 - zaterdag 14 februari 2015 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 februari 2015 - 22:09 schreef de bluffer het volgende:
Stel dat we een zeer goed resultaat halen in Rome
dan denk ik dat o.a. Fred weer Oké is bij de zogenaamde supporters
en dat snap ik dan niet
europees is wat anders dan competitie vriend.ze zijn al moe na 1 wedstrijd of beter gezegd ze hebben er al geen zin in als ze naar heracles moeten hahahahaha triestelijke figuren.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 15 februari 2015 - 01:26   quote  deeplink  
Rutten ziet al 3 weken dat het niet goed zit.
En toch blijft ie bij zijn oude strijdplan.
Dan sla je planken mis.
Terminator1908
 Terminator1908 - zondag 15 februari 2015 - 01:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 februari 2015 - 01:26 schreef FR-Henk het volgende:
Rutten ziet al 3 weken dat het niet goed zit.
En toch blijft ie bij zijn oude strijdplan.
Dan sla je planken mis.
precies
Terminator1908
 Terminator1908 - zondag 15 februari 2015 - 01:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 februari 2015 - 20:30 schreef Stylzz het volgende:
[ afbeelding ]
LUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

DEZE WEDSTRIJD was JIJ de zwakste schakel!sneller ingrijpen als het niet loopt en meer verdedigend gaan spelen.en spelers op de bank zetten die gewoon niet functioneren zoals boetius maja deze wedstrijd kon je iedereen banken maar nooit geen 4-3-3 meer en dit seizoen geen boetius meer graag!
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 15 februari 2015 - 01:31   quote  deeplink  
Boëtius ja. Exit. Kan ook ff niet meer.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 15 februari 2015 - 07:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 februari 2015 - 01:26 schreef FR-Henk het volgende:
Rutten ziet al 3 weken dat het niet goed zit.
En toch blijft ie bij zijn oude strijdplan.
Dan sla je planken mis.
Fred Rutten slaat wel meer mis!!!
Els
 Els - zondag 15 februari 2015 - 09:42   quote  deeplink  
Feyenoord begint al een paar jaar matig aan de competitie (doordat de selectie laat compleet (?) is) en teams onder Rutten spelen slecht na de winterstop. Het eerste is uitgekomen dit seizoen, het tweede lijkt bezig. Hebben we alvast wat perspectief voor wat we nog kunnen verwachten.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 15 februari 2015 - 16:03   quote  deeplink  
Ben ook niet kapot van Fred. En als hij die contractverlenging maar uit blijft stellen, moet je je afvragen of hij wel de juiste man is. Een kans geven is tot daar aan toe, maar dan is het wel graag of niet lijkt me.
Stylzz
 Stylzz - zondag 15 februari 2015 - 16:05   quote  deeplink  
Ik was de eerste helft van t seizoen steeds meer tevreden. Maar nu niet meer.
Appie53
 Appie53 - zondag 15 februari 2015 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 februari 2015 - 16:03 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Ben ook niet kapot van Fred. En als hij die contractverlenging maar uit blijft stellen, moet je je afvragen of hij wel de juiste man is. Een kans geven is tot daar aan toe, maar dan is het wel graag of niet lijkt me.
Hij wil eerst weten wat voor spelers hij krijgt, gelijk heeft ie.
Terminator1908
 Terminator1908 - zondag 15 februari 2015 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 februari 2015 - 16:05 schreef Stylzz het volgende:
Ik was de eerste helft van t seizoen steeds meer tevreden. Maar nu niet meer.
kwa voetbal wel maar kwa punten niet en nu zelfs kwa punten en voetbal niet!
Appie53
 Appie53 - zondag 15 februari 2015 - 16:09   quote  deeplink  
graag of niet? alleen de naam Feijenoord wordt je geen kampioen mee, geef hem gelijk!
Terminator1908
 Terminator1908 - zondag 15 februari 2015 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 februari 2015 - 16:06 schreef Appie53 het volgende:

[..]

Hij wil eerst weten wat voor spelers hij krijgt, gelijk heeft ie.
als hij nou eerst eens zelf de spelers wisselt die niet functioneren zoals boetius en kongolo en niet zo aanvallend start iedere keer misschien dat ze dan een beetje beter in hun spel kunnen gaan komen want je kan wel blijven aanvallen maar als je ze steeds om je fucking oren krijgt zou ik eerst maar eens mijn verdediging enmiddenveld op safe zetten door de nul te houden en wat er voorin gebeurt zien we dan wel weer want als je zelfs tegen de club die de meeste tegengoals tegenkrijgt niet eens 1 kans creert en zelf bij 2 kansen tegen 2 goals weggeeft dan schort er iets niet aan je verdediging en middenveld die kan het gewoon zelfs dan niet aan tegen de slechte club uit de eredivisie heracles.dan moet je toch gaan nadenken en meer verdedigend gaan spelen.lok de tegenstanders nou maar eens uit hun tent!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 februari 2015 door Terminator1908 --
R()b
 R()b - zondag 15 februari 2015 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 februari 2015 - 16:10 schreef Terminator1908 het volgende:

[..]

als hij nou eerst eens zelf de spelers wisselt die niet functioneren zoals boetius en kongolo en niet zo aanvallend start iedere keer misschien dat ze dan een beetje beter in hun spel kunnen gaan komen want je kan wel blijven aanvallen maar als je ze steeds om je fucking oren krijgt zou ik eerst maar eens mijn verdediging enmiddenveld op safe zetten door de nul te houden en wat er voorin gebeurt zien we dan wel weer want als je zelfs tegen de club die de meeste tegengoals tegenkrijgt niet eens 1 kans creert en zelf bij 2 kansen tegen 2 goals weggeeft dan schort er iets niet aan je verdediging en middenveld die kan het gewoon zelfs dan niet aan tegen de slechte club uit de eredivisie heracles.dan moet je toch gaan nadenken en meer verdedigend gaan spelen.lok de tegenstanders nou maar eens uit hun tent!
Kongolo niks mis mee, speelt misschien iets minder de afgelopen wedstrijden en logisch.
Elke bal die hun (van Beek en Kongolo) naar voren spelen en of opbouwen, komt met de zelfde rotgang weer terug.
Clasie en Karim tikken het liefst terug op de verdediging , of lopen een stukje met de bal (die ze vervolgens 99 van de 100 x kwijtraken) om safe breed te tikken of weer terug.
Misschien schort het ook aan een afspeelpunt voorin , dat zal allemaal wel... maar om Kongolo op de bank te zetten gaat veel te ver.
Terminator1908
 Terminator1908 - zondag 15 februari 2015 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 februari 2015 - 16:23 schreef R()b het volgende:

[..]

Kongolo niks mis mee, speelt misschien iets minder de afgelopen wedstrijden en logisch.
Elke bal die hun (van Beek en Kongolo) naar voren spelen en of opbouwen, komt met de zelfde rotgang weer terug.
Clasie en Karim tikken het liefst terug op de verdediging , of lopen een stukje met de bal (die ze vervolgens 99 van de 100 x kwijtraken) om safe breed te tikken of weer terug.
Misschien schort het ook aan een afspeelpunt voorin , dat zal allemaal wel... maar om Kongolo op de bank te zetten gaat veel te ver.
wrom laat hij gisteren die kutbal niet gewoon los voor vermeer.LEG MIJ DAT EENS UIT.is hij doof ofsow???heeft hij bananen in zijn oren??hij zat er ook al een keer aan met zijn hoofd toen vermeer de bal wilde pakken?!!wrom moet hij eraan zitten en als je hem wegschiet schiet hem dan goed weg en niet als een mank wijf!je bent er gewoon niet mee bezig!en hij speelt de laatste slecht net als boeitus dus gewoon wisselen die 2!
Stylzz
 Stylzz - zondag 15 februari 2015 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 februari 2015 - 16:23 schreef R()b het volgende:

[..]

Kongolo niks mis mee, speelt misschien iets minder de afgelopen wedstrijden en logisch.
Elke bal die hun (van Beek en Kongolo) naar voren spelen en of opbouwen, komt met de zelfde rotgang weer terug.
Clasie en Karim tikken het liefst terug op de verdediging , of lopen een stukje met de bal (die ze vervolgens 99 van de 100 x kwijtraken) om safe breed te tikken of weer terug.
Misschien schort het ook aan een afspeelpunt voorin , dat zal allemaal wel... maar om Kongolo op de bank te zetten gaat veel te ver.
t scheelt aan baltempo. overal.
R()b
 R()b - zondag 15 februari 2015 - 16:30   quote  deeplink  
Precies wisselwerking.
Alexi
 Alexi - zondag 15 februari 2015 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 februari 2015 - 21:13 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Kijk! Er zijn toch nog verstandige supporters ...
Van mij mag hier een slotje op!
Alexi
 Alexi - zondag 15 februari 2015 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 februari 2015 - 21:40 schreef Stylzz het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wat is dit voor apparaat?
daan limbos
 daan limbos - zondag 15 februari 2015 - 16:41   quote  deeplink  
Ben ook niet de grootste fan van Fred-net-niet, maar de grote schuldigen aan dit hele débacle zitten in het Maasgebouw en houden nu hun bek dicht.Je kunt als trainer nog zo veel willen, als je niet het juiste materiaal ter beschikking krijgt van je TD blijft het vechten tegen de bierkaai. Er is maar één oplossing: Gudde, van Geel, Koevermans en Rutten er uit. De nieuwe staf: Robert Eenhoorn als Algemeen Manager, Van Bronckhorst, Wijnstekers en Houtman (of misschien toch Gullit) als gelijkwaardigen in de Technische Commissie. Want als het blijft in die staf zoals het nu is kun je er gif op innemen hoe de nieuwe competitie begint: er worden weer een aantal sterkhouders verkocht en van Geel gaat tegen het einde van de transferperiode wel eens op zoek naar een paar goedkope vervangers. Van mijn moeder heb ik geleerd dat goedkoop heel vaak duurkoop is. En, l'histoire se répète, begin je de nieuwe competitie al weer met een gigantische achterstand op Pisvee en 020. Waar hebben wij, Feyenoord-supporters, het aan te danken dat we een stelletje nep-bankiers als technische staf hebben en geen mensen met een Feyenoord- en voetbalhart!!
Stylzz
 Stylzz - zondag 15 februari 2015 - 16:43   quote  deeplink  
ah ja we hadden geld moeten uitgeven dat we niet hadden en moeten gokken op een incidenteel succes en op de manier CL halen en zo uit de schulden komen meneer Wotte?

We willen allemaal zo graag en veel te snel. Overigens moet het deze zomer WEL gaan gebeuren. Het vijfjarenplan gaat zijn laatste fase in. De visie van lange termijn moet nu op korte termijn dus ook successen gaan opleveren, in tastbare prijzen en niet in hulde en loftuitingen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5946
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: OpRutten









0.0075199