|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 - 13:21 schreef Appie53 het volgende:Rutten gaat, laat een zeer beperkte groep achter zich, zelf misschien ook beperkt, alweer voor de zo veelste keer opnieuw beginnen. Ik zie komende jaren duister in, niemand met me eens denk ik, jammer dan, tís de REALITEIT. Ben ik nu wel met je eens !! Van de zomer kan dat weer heel anders zijn ... |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 - 13:18 schreef lijdensweg het volgende:[..] Eerst maar eens na de trainer ook die waardeloze voetballers lozen ... jullie weten wie dat zijn !!! Nee, vertel... |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 - 13:21 schreef Appie53 het volgende:Rutten gaat, laat een zeer beperkte groep achter zich, zelf misschien ook beperkt, alweer voor de zo veelste keer opnieuw beginnen. Ik zie komende jaren duister in, niemand met me eens denk ik, jammer dan, tís de REALITEIT.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 februari 2015 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 - 13:21 schreef Appie53 het volgende:Rutten gaat, laat een zeer beperkte groep achter zich, zelf misschien ook beperkt, alweer voor de zo veelste keer opnieuw beginnen. Ik zie komende jaren duister in, niemand met me eens denk ik, jammer dan, tís de REALITEIT. De groep is niet beperkt hoor. Zit wel kwaliteit in. Je moet ze alleen wel goed gebruiken. |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
Het gaat er steeds meer op lijken dat Feyenoord niet door wil met Rutten, ipv andersom. Ben benieuwd wat dan de plannen zijn, de nieuwe trainer moet dan al gevonden zijn, anders is er weer sprake van onzekerheid in de technische staf van de club. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Nee maar misschien ook een stoelpotenzager-bij-uitstek ? 😂
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 februari 2015 door tomson -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Tuurlijk ! Ik zeg tijd voor een avondje bananenbar ! |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Wie wil het laatste hapje? |
|
|
|
|
Feyenoorder voor alt
|
|
|
Laat Rutten maar direct opstappen. Kunnen Gio en van Gastel het gelijk overnemen en kunnen we zien of ze er volgend seizoen klaar voor zijn. Rutten heeft nu ook geen enkel krediet meer bij de supporters. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Er is meer dan voldoende kwaliteit in deze selectie, ondanks een 10 tegen 12 overtal situatie gisteren mogen we toch wel trots zijn op onze jonge knapen. Vergeet niet dan van Beek, Kongolo, Karsdorp, e.d. voor dit seizoen nog maar amper of geen minuten gemaakt hadden in de eredivisie.
Rutten kan beter direct aftreden als hij zondag bekend maakt te vertrekken, een stuurloos schip met een kapitein die al heeft opgegeven heeft geen zin. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 - 14:09 schreef Feyenoorder voor alt het volgende:Laat Rutten maar direct opstappen. Kunnen Gio en van Gastel het gelijk overnemen en kunnen we zien of ze er volgend seizoen klaar voor zijn. Rutten heeft nu ook geen enkel krediet meer bij de supporters. Gudde en van Geel dan wel |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Ik had lieve gezien dat die beiden vertrokken |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Gudde en van Geel? Gudde zeker nog niet. Van Geel moet deze maanden koopmanschap tonen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Zeker wel. Al heeft die Gudde de uitstraling van een pannekoek. MvG heeft (bijna) niets verkeerd gedaan, zeker niets om een ontslag mee te kunnen rechtvaardigen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Koopmanschap in een markt waar weinig tot niets te halen valt voor een club uit Nederland. Wel een belangrijk gegeven, dus ik meld het nog maar eens. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 - 16:16 schreef Barabas het volgende:[..] Koopmanschap in een markt waar weinig tot niets te halen valt voor een club uit Nederland. Wel een belangrijk gegeven, dus ik meld het nog maar eens. Er liggen heus wel mogelijkheden,kijk naar afgelopen zomer..het was Bilal of Villalba, een Argentijnse jongen.In die contreien loopt er heus wel iemand die geschikt is. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
In elk geval nog een beetje goed nieuws deze week, volgend seizoen zijn we van die omscholer af. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: we lopen wel n sponsor mis
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Hmmm, da's best wel jammer. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 - 03:17 schreef van geil het volgende:[..] Dan snap je er echt helemaal niets van, maar datzelfde mag je de complete technische staf en hun baas verwijten. t is continue vette onzin met opstellingen en wissels . Bijna geen een speler wordt benut op zijn kwaliteiten. Inderdaad, Vilhena had gewoon links back gemoeten. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Inderdaad , die DROPLUL |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Meer dan die slissert ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
90 minuten Immers en Te Vrede, optyfen! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Hopelijk heeft hij zijn eigen auto bij zich. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Nu twijfel ik wel of het wel aan rutten ligt deze selectie komt echt kwaliteit te kort alleen toornstra, vermeer, kazim zijn nog feyenoord waardig maar de rest.... |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote: Anders breng ik hem wel even weg. |
|
|
|