BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Excelsior (Zondag 22 februari 2015, 16:45 uur) 3-2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Terminator1908
 Terminator1908 - zondag 22 februari 2015 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2015 - 21:00 schreef PieterBos het volgende:

[..]

Eens
die L is gewoon een jan lul.zeker als je niks gezien hebt dan is het nog erger dat je zo profileert.ik zie alles van Feyenoord.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 22 februari 2015 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2015 - 19:49 schreef Barabas het volgende:

[..]

Was helemaal geen rode kaart. Werd wel gegeven, maar was geen opzettelijk handspel. Geel en een penalty was terecht geweest, Guzubuyuuk was wederom zeer slecht. Dus rode kaart, pingel en slechte scheids hadden veel meer invloed dan de geniale wissels van Ome Fred.
Wat jij zegt kan in principe niet. Of er is voldoende mate van opzet en is het een penalty en rood omdat een zeker doelpunt voorkomen wordt. Of het is onopzettelijk en dan is er überhaupt geen straf. Dus wat je gevoelsmatig 'terecht' vindt, doet er denk ik weinig toe.
Terminator1908
 Terminator1908 - zondag 22 februari 2015 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2015 - 19:49 schreef Barabas het volgende:

[..]

Was helemaal geen rode kaart. Werd wel gegeven, maar was geen opzettelijk handspel. Geel en een penalty was terecht geweest, Guzubuyuuk was wederom zeer slecht. Dus rode kaart, pingel en slechte scheids hadden veel meer invloed dan de geniale wissels van Ome Fred.
buitenspeldoelpunt van excelsior gemist zeker????was duidelijk hands in de baan van het schot en dan is het rood ja je kan redetwisten of hij het express deed jah dat wel maar sinds welk jaartal winnen wij door de schijds????????
Terminator1908
 Terminator1908 - zondag 22 februari 2015 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2015 - 19:54 schreef Joostpieter het volgende:
Wat vinden jullie ervan dat achahbar opeens weer speelt? Ben zelf nog niet echt onder de indruk.
mwah af en toe op het middenveld kan hij wel.....?
Terminator1908
 Terminator1908 - zondag 22 februari 2015 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2015 - 20:24 schreef JanM het volgende:

[..]

Jij baalt gewoon dat jouw club 2 punten heeft verspeeld in Tilburg!
hehehehe het is gewoon een snavel whehehe
Terminator1908
 Terminator1908 - zondag 22 februari 2015 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2015 - 19:56 schreef sevillana het volgende:

[..]

jij hebt er verstand van, of toch niet? ;)
grrrrrrrrrrrrr ahai captain P:
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 22 februari 2015 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2015 - 20:24 schreef JanM het volgende:

[..]

Jij baalt gewoon dat jouw club 2 punten heeft verspeeld in Tilburg!
Dat is het enige GOEIE nieuws dit weekend, dat die homo's punten hebben verspeeld ...
van geil
 van geil - zondag 22 februari 2015 - 21:17   quote  deeplink  
Volgende week naar Psv
Terminator1908
 Terminator1908 - zondag 22 februari 2015 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2015 - 21:16 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat is het enige GOEIE nieuws dit weekend, dat die homo's punten hebben verspeeld ...
Hahaha

En dat Feyenoord gewonnen heb toch??

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 februari 2015 door Terminator1908 --
Stylzz
 Stylzz - zondag 22 februari 2015 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2015 - 21:19 schreef Terminator1908 het volgende:

[..]

Hahaha

En dat Feyenoord gewonnen heb toch??
Gedeeltelijk. Verlies had ook gemogen.
Oprutten
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 22 februari 2015 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2015 - 21:19 schreef Terminator1908 het volgende:

[..]

Hahaha

En dat Feyenoord gewonnen heb toch??
Ook natuurlijk !!! Alleen deed het zeer aan mijn ogen ...
Terminator1908
 Terminator1908 - zondag 22 februari 2015 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2015 - 21:26 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ook natuurlijk !!! Alleen deed het zeer aan mijn ogen ...
Hey dat zei Rutte ook haha maja das waar zeker de eerste helft

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 februari 2015 door Terminator1908 --
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 22 februari 2015 - 21:38   quote  deeplink  
Is Vilhena al weg?
Terminator1908
 Terminator1908 - zondag 22 februari 2015 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2015 - 21:38 schreef FR-Henk het volgende:
Is Vilhena al weg?
ja volgens mij wel maar hij komt morgen gewoon weer terug hoor!hij MOET gewoon trainen.P:
jan366
 jan366 - zondag 22 februari 2015 - 21:58   quote  deeplink  
Maar stelletje azijn pissers we hebben wel weer 3 punten in de pocket.. volgende keer gewoon naar de tv beelden kijken ipv hier af te geven. Dat je daar tijd voor hebt zeg om hier zo te ouwe tering hoeren.. zo ik heb gezegd en nee geen dubbel account..
jan366
 jan366 - zondag 22 februari 2015 - 21:59   quote  deeplink  
PieterBos.... geen dubbel account hoor
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 22 februari 2015 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2015 - 21:51 schreef Terminator1908 het volgende:

[..]

ja volgens mij wel maar hij komt morgen gewoon weer terug hoor!hij MOET gewoon trainen.P:
Balen.
Hoort bij het rijtje Boula, Immers, Mathijsen, Achachbar, Mulder, Kazim (?).
Mooi geweest voor hen.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 22 februari 2015 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2015 - 21:58 schreef jan366 het volgende:
Maar stelletje azijn pissers we hebben wel weer 3 punten in de pocket.. volgende keer gewoon naar de tv beelden kijken ipv hier af te geven. Dat je daar tijd voor hebt zeg om hier zo te ouwe tering hoeren.. zo ik heb gezegd en nee geen dubbel account..
Ja meneer.
jan366
 jan366 - zondag 22 februari 2015 - 22:03   quote  deeplink  
Mooi FR Henk .
van geil
 van geil - zondag 22 februari 2015 - 22:09   quote  deeplink  
oktoberfest_girls.jpg
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 22 februari 2015 - 22:13   quote  deeplink  
Weer een foto van rellenschoppers in Rome...
van geil
 van geil - zondag 22 februari 2015 - 22:20   quote  deeplink  
t gaat maar door
Terminator1908
 Terminator1908 - zondag 22 februari 2015 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2015 - 21:58 schreef jan366 het volgende:
Maar stelletje azijn pissers we hebben wel weer 3 punten in de pocket.. volgende keer gewoon naar de tv beelden kijken ipv hier af te geven. Dat je daar tijd voor hebt zeg om hier zo te ouwe tering hoeren.. zo ik heb gezegd en nee geen dubbel account..
Ja we zijn een soort sociale instelling hoor.we geven om elkaar hier.we hebben eigenlijk allemaal hetzelfde probleem en we zijn hier al jaar en dag om precies te zijn minimaal al 15 jaar een oplossing te vinden alleen we zien het licht (nog niet).we komen op voor elkander.of we gaan juist tegen elkaar in.dat ligt aan de stemming.kan jij ons misschien ernaar toe leiden???p

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 februari 2015 door Terminator1908 --
Terminator1908
 Terminator1908 - zondag 22 februari 2015 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2015 - 22:09 schreef van geil het volgende:
[ afbeelding ]
Hehehe geil geil
Terminator1908
 Terminator1908 - zondag 22 februari 2015 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2015 - 22:01 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Balen.
Hoort bij het rijtje Boula, Immers, Mathijsen, Achachbar, Mulder, Kazim (?).
Mooi geweest voor hen.
Immers kazim mogen van mij blijven en vilhena ook.mathijssen stopt volgend jaar.achachbar tjah ik vond hem niet slecht invallen vandaag
Terminator1908
 Terminator1908 - zondag 22 februari 2015 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2015 - 21:58 schreef jan366 het volgende:
Maar stelletje azijn pissers we hebben wel weer 3 punten in de pocket.. volgende keer gewoon naar de tv beelden kijken ipv hier af te geven. Dat je daar tijd voor hebt zeg om hier zo te ouwe tering hoeren.. zo ik heb gezegd en nee geen dubbel account..
Tv beelden kijken we altijd naar en zoiets als de eerste helft willen WIJ NOOIT MEER ZIEN
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 22 februari 2015 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2015 - 18:42 schreef PieterBos het volgende:

[..]

Pleur op man
Ergerlijk he die lul..
VVout
 VVout - maandag 23 februari 2015 - 07:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2015 - 18:38 schreef jan366 het volgende:
volgende keer minder ouwehoeren en gewoon achter je club blijven staan.
Die eerste helft was het niet mogenlijk het te laten er iets van te zeggen, de spelers zelf zeggen dat ook. Achter je club staan heet ook dit te erkennen zowel aanhang als spelers en daarom was het mogenlijk dat het in de 2e helft is recht gezet.

Neemt niet weg dat de 1e helft een wanprestatie blijft en tegen een betere club had je gewoon verloren omdat dat dan niet meer recht te zetten is. Het was gewoon de hele instelling die niet deugde en dat kan en moet je niet willen accepteren!
de bluffer
 de bluffer - maandag 23 februari 2015 - 12:11   quote  deeplink  
zeer verdiend gewonnen, goeie tweede helft
zeer goeie instelling voor a.s. donderdag
Appie53
 Appie53 - maandag 23 februari 2015 - 12:31   quote  deeplink  
't Wordt irritant al die nepsupporters, alleen maar afgeven op je eigen CLUB, stel ontevreden minkukels.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 23 februari 2015 - 12:40   quote  deeplink  
Wie was de laatste speler van ons eigen die uitgefloten werd door ons eigen supporters voor Boulahrouz gisteren? Ik vind dat zo niet-Feyenoord dat ik er zelfs van schrik.... Hij speelde misschien niet zijn beste wedstrijd, maar om hem nou uit te fluiten vond ik zeer overdreven. Dan hadden we ook wel bij anderen kunnen gaan fluiten...

Was het Bruins?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 februari 2015 door Arie.Klooster --
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - maandag 23 februari 2015 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 februari 2015 - 12:31 schreef Appie53 het volgende:
't Wordt irritant al die nepsupporters, alleen maar afgeven op je eigen CLUB, stel ontevreden minkukels.
Kijk jij wel naar de wedstrijden? Of kijk je alleen maar naar het resultaat in de krant?
Het voetbal onder Rutten is niet om aan te zien namelijk. En alle onrust tussen spelers en staf is al helemaal niet wenselijk.
OPRUTTEN met die hoogmoedlijer.
VVout
 VVout - maandag 23 februari 2015 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 februari 2015 - 12:31 schreef Appie53 het volgende:
't Wordt irritant al die nepsupporters, alleen maar afgeven op je eigen CLUB, stel ontevreden minkukels.
Je moet niet je kop in het zand steken, je had gewoon kampioen kunnen worden als je je punten niet onnodig laat leggen en doelpunten verzilverT als de kansen zich voordoen.

Ook de lijst met spelers die niet uit de verf komt, met name je eigen talenten uit de jeugd is te groot, moet je je zelf ook afvragen waarom.

Ben jij de volgende dag happy dan als het niet goed heeft uitgepakt voor de zoveelste keer?

Ga jij bij een achterstand veroorzaakt door inspiratieloos voetbal lekker lopen zingen?

Ik kan een hoop hebben en blijf altijd achter Feyenoord staan, maar niet achter bepaalde gebeurtenissen die wie dan ook Feyenoord aandoen, ook al is dat tijdens de wedstrijd.

Ga toch lekker JUICHEN man!!!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 23 februari 2015 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 februari 2015 - 12:31 schreef Appie53 het volgende:
't Wordt irritant al die nepsupporters, alleen maar afgeven op je eigen CLUB, stel ontevreden minkukels.
Mwah, op Rutten afgeven vind ik intussen legitiem.
Weken slecht voetbal en geen alternatief hebben is zorgelijk.
Boula valt niet goed. Kan gebeuren.
Kritiek op Immers cs. is begrijpelijk.

Het belachelijk maken van spelers (Immers weer) kan wel minder.
Appie53
 Appie53 - maandag 23 februari 2015 - 12:48   quote  deeplink  
Nee natuurlijk niet, is voor mij geen reden om alleen negatief te zijn.
Meer geld is alleen de oplossing voor de toekomst!
legrande
 legrande - maandag 23 februari 2015 - 12:57   quote  deeplink  
Even iets heel anders voor de wedstrijd vloog er een heel klein vliegtuigje over het stadion heen. In vak E leek het of deze op ons afkwam. Extreem laag en vele hadden toch een angstig gevoel hierbij dachten al aan Romeinen. Het vloog heel erg dicht over het stadion heen. Is dit anderen ook opgevallen. Ging heel schaaf op het laatst. Ik heb er nergens iets over gehoord maar zo laag vliegen is volgens mij zwaar verboden.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - maandag 23 februari 2015 - 12:58   quote  deeplink  
Dus een nieuwe trainer met een Feyenoord hart die aanvallend voetbal wil spelen.
Als we die dit jaar hadden gehad hadden we echt mee gedaan. Maar as is verbrande turf zij mijn opa altijd.
VVout
 VVout - maandag 23 februari 2015 - 13:03   quote  deeplink  
De huidige lijst van jeugdspelers die niet in vorm is eerder een gevaar voor de toekomstige kapitaalpositie in de toekomst. Datgene wat onze kracht is stagneert, datgene wat ons weer boven water heeft gebracht. Oplossing voor Appie, want met geld ga je geen potten breken in de voetbalwereld. Wel eens om je heen gekeken om wat voor bedragen het gaat vandaag de dag en wat we in de Eredivisie ter beschikking hebben.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - maandag 23 februari 2015 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 februari 2015 - 13:03 schreef VVout het volgende:
De huidige lijst van jeugdspelers die niet in vorm is eerder een gevaar voor de toekomstige kapitaalpositie in de toekomst. Datgene wat onze kracht is stagneert, datgene wat ons weer boven water heeft gebracht. Oplossing voor Appie, want met geld ga je geen potten breken in de voetbalwereld. Wel eens om je heen gekeken om wat voor bedragen het gaat vandaag de dag en wat we in de Eredivisie ter beschikking hebben.
Juist, jongens als Woudenberg en Bilal bv hadden nu al een vaste plek in het elftal moeten hebben volgens de filosefie van Feyenoord.
Stylzz
 Stylzz - maandag 23 februari 2015 - 13:31   quote  deeplink  
Maar dat t niet gebeurd is niet 100% zeker te wijten aan de trainer.
Ze kunnen natuurlijk ook gewoon niet mee kunnen komen. Dat is gissen. Tot een andere trainer t tegendeel bewijst.
VVout
 VVout - maandag 23 februari 2015 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 februari 2015 - 13:31 schreef Stylzz het volgende:
Maar dat t niet gebeurd is niet 100% zeker te wijten aan de trainer.
Ze kunnen natuurlijk ook gewoon niet mee kunnen komen. Dat is gissen. Tot een andere trainer t tegendeel bewijst.
Moet je wel iemand de kans geven het tegendeel te bewijzen, dus laat maar komen.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - maandag 23 februari 2015 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 februari 2015 - 13:31 schreef Stylzz het volgende:
Maar dat t niet gebeurd is niet 100% zeker te wijten aan de trainer.
Ze kunnen natuurlijk ook gewoon niet mee kunnen komen. Dat is gissen. Tot een andere trainer t tegendeel bewijst.
Nelom en Immers krijgen wel degelijk een prominente rol in dit elftal van de trainert. Nergens voor nodig.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - maandag 23 februari 2015 - 13:36   quote  deeplink  
Laat maar komen idd
Stylzz
 Stylzz - maandag 23 februari 2015 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 februari 2015 - 13:35 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:

[..]

Nelom en Immers krijgen wel degelijk een prominente rol in dit elftal van de trainert. Nergens voor nodig.
ja dat is mij ook een raadsel, maar dat betekent nog steeds niet dat andere per definitie beter zijn.
(al kan t nooit slechter)
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 23 februari 2015 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 februari 2015 - 13:35 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:

[..]

Nelom en Immers krijgen wel degelijk een prominente rol in dit elftal van de trainert. Nergens voor nodig.
Woudenberg is gewoon tweede in de pikorde, en terecht.... Bilal mag van mij daarentegen gerust een wedstrijd of vijf de kans krijgen.... Hij heeft nog niet een echte eerlijke kans gehad... Invallen is meestal moeilijker dan als je van meet af aan begint... Ik denk dat hij even een paar wedstrijdjes nodig heeft goed ingespeeld te raken (hij op het elftal, èn het elftal ook op hem), maar dan staat hij er...
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 23 februari 2015 - 15:10   quote  deeplink  
En waarom is het dan terecht dat Woudenberg tweede keus is..? Verdient hij niet dezelfde kans?
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 23 februari 2015 - 15:32   quote  deeplink  
Al vaker gezegd. Rutten heeft geen B-plan als het niet loopt.
Een B-plan waarbij ook jeugd een rol zou moeten spelen.
Ik zie nu -noodgedwongen pas- Karsdorp zich ontwikkelen.
Bij de gratie van blessures.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 23 februari 2015 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 februari 2015 - 15:10 schreef Bosifyable het volgende:
En waarom is het dan terecht dat Woudenberg tweede keus is..? Verdient hij niet dezelfde kans?
Omdat Nelom gewoon beter is? En dan ga jij weer zeggen dat het niet zo is, waarop ik weer zeg dat ik dat wel vind.... Ik kan me in die keuze van de trainer wèl vinden, maar dat hij Bilal aan de kant zet weer niet... Van mijn part zet hij Vilhena op links, Toornstra achter de spits/aanvallende middenvelder en Bilal op rechts....
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 23 februari 2015 - 16:59   quote  deeplink  
Ah fijn, jij gaat alvast een scenario schetsen. Rare manier van communiceren heb je Arie. Waar baseer je op dat Nelom beter is? Hoe vaak heeft Woudenberg voor Feyenoord gespeeld en aangetoond slechter te zijn? Ik geef nergens een oordeel over, wie beter is dan de ander, ik stel je een vraag. W
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 23 februari 2015 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 februari 2015 - 14:20 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Woudenberg is gewoon tweede in de pikorde, en terecht.... Bilal mag van mij daarentegen gerust een wedstrijd of vijf de kans krijgen.... Hij heeft nog niet een echte eerlijke kans gehad... Invallen is meestal moeilijker dan als je van meet af aan begint... Ik denk dat hij even een paar wedstrijdjes nodig heeft goed ingespeeld te raken (hij op het elftal, èn het elftal ook op hem), maar dan staat hij er...
Zoals Woudenberg in Luik speelde heb ik Nelom nog NOOIT zien spelen ...
Ik heb allang gezien dat Woudenberg 4 klasses beter is dan Nelom, alleen die LUL van een Rutten zie dat weer niet ...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5924
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Excelsior (Zondag 22 februari 2015, 16:45 uur) 3-2









0.0136430