|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Rutten zal straks wel zeggen: We hebben ons geweldig teruggeknokt. Zeer tevreden. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Hebben we weer geluk gehad met die rooie kaart !!! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
drie punten in comedy capers lekker rust pakken, om je vervolgens kapot te moeten lopen tegen 10 man. klasse Rutten
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 februari 2015 door van geil -- |
|
|
|
|
jan366
|
|
|
Nu niet meer azijn zeiken zei toch komt goed. |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote: Onzin, rode kaart was terecht. Er was eerder pech vanwege dat buitenspel doelpunt van Excelsior. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
jan366
|
|
|
volgende keer minder ouwehoeren en gewoon achter je club blijven staan. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Nauwelijks hoeven te ergeren, want ik schakelde toevallig pas in bij de penalty van Kazim.
Nog het meest geërgerd aan Theo Reitsma. Verschrikkelijk, dat commentaar van hem.. |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote:Op zondag 22 februari 2015 - 18:38 schreef sportverteller het volgende:[..] Onzin, rode kaart was terecht. Er was eerder pech vanwege dat buitenspel doelpunt van Excelsior. Inderdaad. Laat die azijnzeikers als lijdensweg maar lekker weg blijven. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
pfffffff wat een kut wedstrijd |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Was een 100% rode kaart, tegen 11 of 10 man van excelsior mag geen verschil maken. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
3 punten bijschrijven en héél snel vergeten. |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
2 punten ingelopen op 020 Look at THE bright sight of life |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
de bal was er anders ingegaan. dus hij kan rood geven, maar ik heb wel het idee dat het een beetje een goedmakertje is voor de buitenspel goal |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zoveelste wedstrijd achtereen met ondermaats niveau. Ik zie geen enkele verklaring vanuit de trainer. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zondag 22 februari 2015 - 18:45 schreef hotjumper het volgende:de bal was er anders ingegaan. dus hij kan rood geven, maar ik heb wel het idee dat het een beetje een goedmakertje is voor de buitenspel goal Hij duikt als een reserve keeper naar de bal, uitgestoken arm, niks anders dan rood. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Zo'n stom commentaar zal er wel uitkomen ja ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Poeh , wat een match !! Loser .... |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Maar wel 3 punten, PSV speelt het hele seizoen al zo en wordt er kampioen mee.
Twijfel wel of ik dit er elke week voor over heb om kampioen te worden, dan maar geen kampioenschap. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
PSV speelt voetbal. Wij niets meer. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Ik hoop dat hij zichzelf nog ongeloofwaardiger maakt met zijn persconferentie. |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
bouhlarouz en boeitus nooit meer opstellen.begrijp je dat fred?en nu ga je kiezen als er blessures zijn voor joris MARTHIJSSEN!!!begrepen en niet 4-3-3 spelen als je godverdomme niet in vorm bent gesnopen dus gewoon 4-5-1!zodat je balbezit hebt!anders kom ik je persoonlijk opzoeken lamlul!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 februari 2015 door Terminator1908 -- |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Hou op, PSV heeft al tig keer een wedstrijd zoals wij vandaag gespeeld. Onaangluurbaar voetbal, tot de 80e minuut een doelpunt achter staan en dan nog twee keer scoren. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 22 februari 2015 - 18:51 schreef Terminator1908 het volgende:bouhlarouz en boeitus nooit meer opstellen.begrijp je dat fred?en nu ga je kiezen als er blessures zijn voor joris MARTHIJSSEN!!!begrepen en niet 4-3-3 spelen als je godverdomme niet in vorm bent gesnopen dus gewoon 4-5-1!zodat je balbezit hebt!anders kom ik je persoonlijk opzoeken lamlul! Je bent zelf een lamlul met zo'n bedreiging |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Inderdaad.... De ene sprankelende voetbalmatch na de andere.... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Had niet misstaan bij die relnichten in Rome |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Werkelijk een wanprestatie de eerste helft, onbegrijpelijk. Bizar slecht. Tweede helft dankzij Toornstra en ook Achahbar gelukkig de 3 punten gepakt.
Boulahrouz per direct optyfen en nooit meer terug komen!! |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Prima overwinning Feyenoord!! Alleen verdedigen mag wel wat beter. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat niet. Maar beter dan wij |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
20 punten beter, even lelijk.
Wij geen spits, zij 4. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote: Ik wil rutten ook wel eentje op zijn smoel poffen. Heeft nog helemaal niks gepresenteerd als trainert maar loopt erbij als v Gaal. Zelfoverschatting die zichzelf groter voelt dan alles wat Feyenoord ademt. |
|
|
|
|
donskie kanonskie
|
|
|
ton vil en jp boe zijn zo slecht op dit moment waardoor er helemaal niets gebeurt voorin daarom loop je steeds achter de feiten aan,gelukkig wel nog gewonnen |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zondag 22 februari 2015 - 19:13 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:[..] Ik wil rutten ook wel eentje op zijn smoel poffen. Heeft nog helemaal niks gepresenteerd als trainert maar loopt erbij als v Gaal. Zelfoverschatting die zichzelf groter voelt dan alles wat Feyenoord ademt. Beetje overdreven, maar ik ben ook ontevreden. |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote: whehehe tjah maar ik hoop wel dat fred nog een jaar blijft.je hoeft me niet verkeerd te begrijpen.... |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote: ach fred is 1 van ons dus ik zal hem nooit wat aandoen.(niet dat ik dat anderen wel zou doen...P:)maar je moet dingen simpel houden als tactische opstellingen op een bepaald moment niet werken 4-3-3 dan moet je gewoon omschakelen naar een 4-5-1 waar het spel beter tot uiting komt.ook tegen excelsior.dat bedoel ik.maar buiten dat ik hoop dat fred nog een jaar blijft!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 februari 2015 door Terminator1908 -- |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Volgens nos was de eerste goal millimeter werk voor buitenspel haha. 020 tv |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote: tjah die zijn achterlijk maar ja dat zijn ze allemaal in de bijlmer!haha |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zondag 22 februari 2015 - 19:13 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:[..] Ik wil rutten ook wel eentje op zijn smoel poffen. Heeft nog helemaal niks gepresenteerd als trainert maar loopt erbij als v Gaal. Zelfoverschatting die zichzelf groter voelt dan alles wat Feyenoord ademt. Ga met je frustratie naar een Moskee alsjeblieft, |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Lessen van vandaag: Karsdorp is geen back, Nelom kan er écht helemaal niets van, wat kan Lex eigenlijk wel, Kazim wordt inderdaad nooit een spits, Rutten krijgt Boëtius en Vilhena niet meer aan de praat, Rutten kan nog steeds niet wisselen. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote: Zitten daar gefrustreerde mensen dan? Nog nooit geweest dus geen idee |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote:Op zondag 22 februari 2015 - 19:25 schreef Barabas het volgende:Lessen van vandaag: Karsdorp is geen back, Nelom kan er écht helemaal niets van, wat kan Lex eigenlijk wel, Kazim wordt inderdaad nooit een spits, Rutten krijgt Boëtius en Vilhena niet meer aan de praat, Rutten kan nog steeds niet wisselen. Eens |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Klopt als een bus! Zijn wel minstens 500 millimeters , maar het zijn millimeters.... |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote:Op zondag 22 februari 2015 - 19:25 schreef Barabas het volgende:Lessen van vandaag: Karsdorp is geen back, Nelom kan er écht helemaal niets van, wat kan Lex eigenlijk wel, Kazim wordt inderdaad nooit een spits, Rutten krijgt Boëtius en Vilhena niet meer aan de praat, Rutten kan nog steeds niet wisselen. ik vond nelom goed spelen.al tijdje lang eigenlijk magoed.karsdorp tjah tegen roma was hij goed alleen vandaag niet end e vorige keer ook niet echt.nee is niet een echte back maar hij moet het toch wel aan kunnen of niet?je moet in mijn optiek gewoon met 5 middenvelders spelen en daar reken ik manu en toornstra ook onder terwijl die meer naar voren ook staan gericht en dan samen met el ahamdi en clasie en immers.misschien vilhena als die meer in vorm komt...
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote: Wordt het wel druk met forumgasten in de moskee |
|
|
|