|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Kan Boudewijn jouw account niet aanpassen ? Zou graag zien dat de mogelijkheid nutteloze kut topics te openen voor jou geblokkeerd zou worden. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Tegen PEC winnen en ergens anders punten laten leggen, 't is toch scheiß egal. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Valt me nog mee dat die niet een topic opent met de vraag wat er in een Happy Meal zit deze periode. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 15 februari 2015 - 13:34 schreef Bosifyable het volgende:Valt me nog mee dat die niet een topic opent met de vraag wat er in een Happy Meal zit deze periode. |
|
|
|
|
cat
|
|
|
17 mei staan we misschien al 7 of 8 ste dus wat heeft dit voor zin |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zondag 15 februari 2015 - 13:32 schreef tomson het volgende:Kan Boudewijn jouw account niet aanpassen ? Zou graag zien dat de mogelijkheid nutteloze kut topics te openen voor jou geblokkeerd zou worden. Je hoeft het niet te lezen en antwoord op te geven misschien ben je daar te dom voor om dat te begrijpen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 15 februari 2015 - 13:43 schreef de bluffer het volgende:[..] Je hoeft het niet te lezen en antwoord op te geven misschien ben je daar te dom voor om dat te begrijpen Inderdaad Domson..😉 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 15 februari 2015 - 13:43 schreef de bluffer het volgende:[..] Je hoeft het niet te lezen en antwoord op te geven misschien ben je daar te dom voor om dat te begrijpen Hey bluffer, wat zit er eigenlijk in een goede chili con carne?
Alvast bedankt! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
As Roma en pisvee thuis is veel belangrijker. Incidenteel pieken kan nog. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Een zeer goeie spits denk ik |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Riblap, cayennepeper, chilipeper, paprika, gerookte paprikapoeder, rode peper, gehakt en kidneybonen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 15 februari 2015 - 14:02 schreef Barabas het volgende:[..] Riblap, cayennepeper, chilipeper, paprika, gerookte paprikapoeder, rode peper, gehakt en kidneybonen Lekker algemeen. Als ik m zo maak smaakt t naar bluffert. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zondag 15 februari 2015 - 13:59 schreef Gerard_FR het volgende:As Roma en pisvee thuis is veel belangrijker. Incidenteel pieken kan nog. [/quot Ben ik wel met je eens maar 17 mei ook |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
De belangrijkste wedstrijd wordt in voorjaar en zomer gespeeld. Door van Geel. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
17 Mei liggen we straatlengte achter op PEC Zwolle, dus niet meer van belang! Hahahaha .... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ja dat is 100% waar, op trainers gebied en betreft spelers ... Wordt nog afwachten wat betreft seizoenkaart houders betreft !! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
"Wordt nog afwachten wat betreft seizoenkaart houders betreft !!" |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Bij mij is het ook altijd een automatisme en hangt het absoluut niet af van welke spelers komen of voor welke positie we spelen. Maar ik krijg wel steeds meer last van dat principe. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 15 februari 2015 - 14:51 schreef Els het volgende:[..] Bij mij is het ook altijd een automatisme en hangt het absoluut niet af van welke spelers komen of voor welke positie we spelen. Maar ik krijg wel steeds meer last van dat principe. Afgezien van je laatste zin, eens..!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Zinsbouw? L. gaat niet meer naar het stadion, dusss... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nee zinsbouw of taalfouten maak ik me niet druk om.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: ik heb nog een jeugdtrauma overgehouden aan die kutpipo... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ghèhe, hoe sommige dingen kunnen blijven hangen hè. Ik heb b.v. als kind een droom gehad die ik als de dag van gisteren herinner. Insecten van een paar meter hoog en ik maar rennen door Zuid, kletsnat was ik toen ik wakker werd. |
|
|
|