|
|
R()b
|
|
|
Wel een nuchter persoon met non-nonsense. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op maandag 09 maart 2015 - 17:40 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:@Stylzz Volgens mij was jij de gene die een trainer uit de provincie niet vond passen bij een club als Feyenoord? Het is geen typische provincie trainer vind ik. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 09 maart 2015 - 17:40 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:@Stylzz Volgens mij was jij de gene die een trainer uit de provincie niet vond passen bij een club als Feyenoord? Hij wordt toch ook geen hoofdcoach? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Foeke Booij. Ik zie de toegevoegde waarde niet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Vond hem vroeger op Beaker lijken, de assistent van Swedish Chef uit de Muppetshow. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op maandag 09 maart 2015 - 18:53 schreef Vincent1970 het volgende:Vond hem vroeger op Beaker lijken, de assistent van Swedish Chef uit de Muppetshow. Nog steeds toch? |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op maandag 09 maart 2015 - 18:53 schreef Vincent1970 het volgende:Vond hem vroeger op Beaker lijken, de assistent van Swedish Chef uit de Muppetshow. hahahahah!! |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Die (top trainer?) als Foeke Booij niet ik ga nog steeds voor Klopp of Olsen samen met J P & Gio |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar ja, wie neemt dat serieus. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
dr love, kompt er maar weer in! |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Dat weet alleen dr love. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote: Geen rare constructies alla Twente aub. Zoiets past helemaal niet bij een club als Feyenoord. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 09 maart 2015 - 19:54 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:[..] Geen rare constructies alla Twente aub. Zoiets past helemaal niet bij een club als Feyenoord. Dat is t ook niet, aangezien onze mensen wel de papieren hebben. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Staat daar dan wel wat op |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FFvhL
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Ron Jans. Hij weet hoe je Ajax voor lul zet in De Kuip en arena. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: ik nog minder. kan t ook niet geloven. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Ik zie de toegevoegde waarde ook niet. |
|
|
|
|
FFvhL
|
|
|
Al die provincie-mannetjes passen niet bij onze club. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord sprak informeel met Van Gastel en Van Bronckhorst
Feyenoords technisch directeur Martin van Geel heeft een eerste gesprek gevoerd met Jean-Paul van Gastel en Giovanni van Bronckhorst over het trainerschap bij de Rotterdammers. Het betrof een informele sessie over de samenwerking in de toekomst, zonder zaakwaarnemer Guido Albers, aldus Voetbal International. Albers schuift pas aan zodra er contracten moeten worden getekend. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Al die DEBIELEN die het STEEDS weer verkloten voor Feyenoord , die passen ook niet bij onze club ... Dat is veel urgenter en erger dan een provincie mannetje !! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die komen ook vaak uit de provincie.. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 - 07:20 schreef lijdensweg het volgende:[..] Al die DEBIELEN die het STEEDS weer verkloten voor Feyenoord , die passen ook niet bij onze club ... Dat is veel urgenter en erger dan een provincie mannetje !! Eens. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Uit welke provincie kom jij? |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: R K kwam ook uit de provincie toch |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat is niet wat ik bedoel. Het gaat erom dat debielen overal vandaan komen |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
De mijne ook... 😆
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 maart 2015 door Barabas -- |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op maandag 09 maart 2015 - 19:27 schreef de bluffer het volgende:Die (top trainer?) als Foeke Booij niet ik ga nog steeds voor Klopp of Olsen samen met J P & Gio Morten? Hoe kom je daar zo op? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
GBB, Gangbang boys: Gastel, Bronckhorst en Booy ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ik denk eerder uit R'dam en omstreken ... Een wereld van verschil tussen jongeren uit de randstad en de rest van het land. Dat is mij wel duidelijk geworden de laatste jaren !!! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: huiswerk maken of zo? |
|
|
|
|
FFvhL
|
|
|
Ik wil gewoon een echte rotterdammert. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik heb er nog wel 1 liggen Lekker voor bij de borrel... |
|
|
|
|
FFvhL
|
|
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote: Ricardo Muniz de beste keus |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Is geen enkele garantie op succes ! |
|
|
|
|
cat
|
|
|
wat of wie de trainerword wat makt dat uit het gaat om de spelers ,dus kopen ,anders weer kutseizoen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En dat laatste gaat niet gebeuren. Wat van echte topspelers kunnen we met een salaris plafond van 12 miljoen nooit de salarissen betalen. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
watbedol je Met latsrwort em |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 - 21:40 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ik denk eerder uit R'dam en omstreken ... Een wereld van verschil tussen jongeren uit de randstad en de rest van het land. Dat is mij wel duidelijk geworden de laatste jaren !!! Wat een horseshit! Koeman is geen rotterdammer maar deed het ook best aardig. Het maakt toch niet uit waar iemand vandaan komt? Onzin!
Het gaat erom dat hij een goede trainer is... Enige puntje kan zijn dat het geen ajakkesiet mag zijn.... meer niet.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Helena Costa, eerste vrouwelijke trainert in het prof voetbal.
|
|
|
|