|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De briljante ideeën vliegen weer om de oren. |
|
|
|
|
FFvhL
|
|
|
Ja en als we dan geen kampioen worden nagelen we hem aan het balkon van het Stadhuis. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat is wel een briljant idee. Kunnen we net zo goed al beginnen met nagelen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
We worden kampioen volgend jaar. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Mooi, ik ga gelijk n tattoo zetten |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
mogguh.. ik denk logische keuze,ik hoop een goede. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Gio en JP en als derde Boskamp meer Feyenoord is er niet te bedenken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ben er zeker niet kapot van. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Gio en JP veldtrainers en Boskamp als aanjager en adviseur. Ik zie zakelijkheid,kunde , en passie. Waarom niet? Boskamp is een andere soort man als v Hanegem. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik persoonlijk vind t niks. had liever n frisse nieuwe wind gehad . ( je moet niet raar opkijken als de keuzes hetzelfde blijven bv Immers)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 maart 2015 door van geil -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Je moet niet kijken naar individuele spelers , en Immers voetbalt bij feyenoord en hoort bij de selectie en daar moeten we het mee doen. Er zijn slechtere spelers. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Er zijn op dit moment weinig redelijke alternatieven |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Overgangsjaar komt eraan. Fredje had ook voor een jaar getekend, he. Een slimme td houdt altijd rekening met dát scenario |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
we blijven aan t overgangen, flauwekul. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Geen flauwekul. Blijkbaar missen we nog kwaliteit. Of in de leiding, dan weer op t veld. T is t allemaal nét niet. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Geen overgangen meer gewoon bezem door ideeën en personeel.en investeren |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Overgangen blijven zolang er geen trainer komt die met beperkter materiaal én weinig geld kan en wil werken. En dan val je terug op wat je al hebt. Dat heet realiteitszin. Hoe kut dat ook is |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ik noem t meer makkelijk veilig en fantasieloos. zoals t eigenlijk iedere keer gaat , ook met transfers. iedereen willekeurig op het forum kan zulke dingen, dat hoeft geen tonnen te kosten aan zogenaamd slim besturen. maar goed. het beste er maar van hopen, en t wordt breed gedragen door de supporters. dus hij blijft veilig zitten. nu is het wachten op Jan M :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Boskamp wilt zelf niet, heeft ie reeds aangegeven.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 - 11:32 schreef van geil het volgende:ik noem t meer makkelijk veilig en fantasieloos. zoals t eigenlijk iedere keer gaat , ook met transfers. iedereen willekeurig op het forum kan zulke dingen, dat hoeft geen tonnen te kosten aan zogenaamd slim besturen. maar goed. het beste er maar van hopen, en t wordt breed gedragen door de supporters. dus hij blijft veilig zitten. nu is het wachten op Jan M :) Nee, deze directie (en td) zal zich simpel en star aan cijfers houden. Voor een avontuurlijker visie zijn deze bestuurders minder geschikt. Nogmaals: kut, maar nog zeker een jaar nodig. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Boskamp moet ook niet gevraagd worden. Zal ook niet gebeuren. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Precies daarnaast hoort ie gewoon op Varkenoord.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En daar geniet ie enorm van. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Niks ervan, een Goudrenet kan ie krijgen. |
|
|
|
|
FFvhL
|
|
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
ik heb het al eerder gezegd en ik blijf het nog maar eens zeggen rijsbergen erbij als3e man en hoe of wat je er voor naam aangeeft doet er niet toe als jpg en gio daar mee denken te kunnen werken dan komt het goed. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 - 19:06 schreef Dirk1 het volgende:ik heb het al eerder gezegd en ik blijf het nog maar eens zeggen rijsbergen erbij als3e man en hoe of wat je er voor naam aangeeft doet er niet toe als jpg en gio daar mee denken te kunnen werken dan komt het goed. Die beste man is 73 haha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ach, een verse wind!
(NB: Dit is sarcasme) |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Van Gastel en van Bronckhorst hoofdkandidaten voor het trainerschap volgens van Geel bij De Tafel van Kees. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Wat mij betreft zijn er betere opties.
Desalniettemin wens ik beide heren veel succes! |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Als Gio en JP het roer volledig kunnen omdraaien met bv 4 3 3 zonder Immers en Nelom en met eigen jeugd geef ik het een kans van slagen. Anders volkomen kansloze missie. 2 versterkingen voorin bv. Kuyt en Giudetti helpen daar ook bij. Persoonlijk zie ik het ook niet zo zitten maar ik kan mij vergissen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Laat ze maar starten. Ik hoop alleen dat van Geel met hen ook een zekere spelvisie voor ogen heeft. Wordt toch eens tijd dat er een vaster smoel aangaande de spelopvatting ontstaat. Dan haal je ook de spelers die daarbij horen. Niet andersom. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op zondag 15 maart 2015 - 11:17 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:Als Gio en JP het roer volledig kunnen omdraaien met bv 4 3 3 zonder Immers en Nelom en met eigen jeugd geef ik het een kans van slagen. Anders volkomen kansloze missie. 2 versterkingen voorin bv. Kuyt en Giudetti helpen daar ook bij. Persoonlijk zie ik het ook niet zo zitten maar ik kan mij vergissen. Ik denk dat het voor jou weinig uit maakt welke trainer komt, als Immers en Nelom er maar uitgehaald worden.. ;) |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote:Op zondag 15 maart 2015 - 11:25 schreef Bosifyable het volgende:[..] Ik denk dat het voor jou weinig uit maakt welke trainer komt, als Immers en Nelom er maar uitgehaald worden.. ;) En geen middenvelders op de buitenposities. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote:Op zondag 15 maart 2015 - 11:25 schreef Bosifyable het volgende:[..] Ik denk dat het voor jou weinig uit maakt welke trainer komt, als Immers en Nelom er maar uitgehaald worden.. ;) Wel makkelijk om altijd op een ander reageren in plaats van zelf met een mening komen. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Toch wat beter lezen dan. Maar voor er straks weer een hele discussie ontstaat, ik bedoelde er niets lulligs mee hoor. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 15 maart 2015 - 11:25 schreef Bosifyable het volgende:[..] Ik denk dat het voor jou weinig uit maakt welke trainer komt, als Immers en Nelom er maar uitgehaald worden.. ;) Daar ben ik het ook helemaal mee eens !!! |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Ik denk dat het beste voor feyenoord is j.p.gastel en g.v.bronckhorst als hoofdchoach en geen derde coach erbij dat gaat niet goedkomen omdat de derde persoon misschien wel op de voorgrond wil betekenen en of gaat eisen. Nee gun gewoon die twee de kans die kunnen een goede mix vormen van jeugd en ervaren vedetten en wat ben ik blij dat die verwende zogenaamde coachen hebben afgemeld bij feyenoord ( b.v.marwijk, d.advocaat, Co Adriaantje en nog vele die feyenoord onwaardig zijn. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En wat vind je van Clasie? |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Oh ja was ik vergeten misschien een top combinatie R.muniz met g.v.bronckhorst. een van gastel vindt ik toch echt een te veel ja knikker en angstig type bijv durf clasie niet te wisselen want hij is geen topspeler, durft niet in te grijpen toen toornstra werd gewisseld hij en achmadi de beste middenvelders van feyenoord. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 15 maart 2015 - 14:13 schreef dr love het volgende:Oh ja was ik vergeten misschien een top combinatie R.muniz met g.v.bronckhorst. een van gastel vindt ik toch echt een te veel ja knikker en angstig type bijv durf clasie niet te wisselen want hij is geen topspeler, durft niet in te grijpen toen toornstra werd gewisseld hij en achmadi de beste middenvelders van feyenoord. Watis er in 12 minuten veranderd ? |
|
|
|