|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Oké toornstra was even in een dipje beland maar clasie is al twee zeisoenen matig tot redelijk. Maar helaas de meeste coaching zijn angstig voor de feyenoord aanhangers en de kindje van feyenoord en de belangrijkste reden zal ik maar niet noemen dat weten alleen de echte kenners. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
je maakt me opgewonden van spanning. VERTEL |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Matig tot redelijk? Slecht tot matig bedoel je toch zeker? Noem me één wedstrijd waar hij redelijk was..?!
Disclaimer: Ik ben Clasie fan. #jesuisClasie
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 maart 2015 door Bosifyable -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
RT @FR1908Nieuws: Ook zegt Krabbendam dat onder andere Harm van Veldhoven op de lijst van #Feyenoord staat als 'derde man' in de technische staf. #FCRijnmond |
|
|
|
|
ar
|
|
|
pffff..wat moet je daar nu mee. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Lijkt me niet veel toe te kunnen voegen als je van Gastel en van Bronckhorst hebt rond lopen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
En toch Boskamp voor de ervaring en goede sfeer, hij is geen slechte coach en weet veel over int voetbal.en wie weet een goede netwerker. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Nou...
|
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Doe dan Hendrik Larson erbij, heb je ook een trainer erbij die er verstand van heeft hoe het voorin moet gaan lopen! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 15 maart - 20:42 schreef Bosifyable het volgende:RT @FR1908Nieuws: Ook zegt Krabbendam dat onder andere Harm van Veldhoven op de lijst van #Feyenoord staat als 'derde man' in de technische staf. #FCRijnmond Vriendje van van Geel. Die mag dan meteen oprotten als deze rare Belg komt. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Tja ook niet slecht. Of Jon Dahl |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: ik moet zeggen dat Rutten ook al geen succes was. vandaar ineens wat gember in de kont met supporterslievelingen. of moet ik n alu hoedje opzetten? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 15 maart 2015 - 20:42 schreef Bosifyable het volgende:RT @FR1908Nieuws: Ook zegt Krabbendam dat onder andere Harm van Veldhoven op de lijst van #Feyenoord staat als 'derde man' in de technische staf. #FCRijnmond Scouten we tegenwoordig in de spraakgebreken? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op zondag 15 maart 2015 - 20:50 schreef piet de paler het volgende:En toch Boskamp voor de ervaring en goede sfeer, hij is geen slechte coach en weet veel over int voetbal.en wie weet een goede netwerker. Die kun je nog wel tig keer noemen, maar die heeft zelf al lang en breed aangegeven het niet te willen doen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: niet ervaren genoeg? Zou wel leuk zijn btw. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 15 maart 2015 - 20:57 schreef Bosifyable het volgende:[..] Die kun je nog wel tig keer noemen, maar die heeft zelf al lang en breed aangegeven het niet te willen doen. Nog een keer dan Jan Boskamp |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Die wilt niet hoorde ik net. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Je zal er de komende week nog wel een paar keer op terug komen vermoed ik :') |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Op fr12 zijn ze ook blij met Harm haha. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Link van de Roda tijd idd |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
nee, was in dienst. bij de satelliet in India |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Oke... Vandaar... Volgende seizoen Million Dollar Foot? |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Hoe langer ik er over na denk zou Larsson ook wel passen(Neem gelijk je zoon mee). Het enige is dat Larsson een voorstander is van het Engelse voetbal. vlak middenveld met 2 spitsen. Zou best is kunnen passen met Keeper Vermeer een Verdediging Woudenberg Kongolo v Beek Karsdorp met een vlak middenveld Boetius El Achmadi Clasie Bilal en twee spitsen Guidetti en Kuyt. Met zo'n opstelling hebben we onder v Marwijk ook de UEFA beker gewonnen. Dan hoef je alleen een linkermiddenvelder met diepgang en een goede voorzet met zijn linker te halen die de strijd aan gaat met Boetius. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op zondag 15 maart 2015 - 20:42 schreef Bosifyable het volgende:RT @FR1908Nieuws: Ook zegt Krabbendam dat onder andere Harm van Veldhoven op de lijst van #Feyenoord staat als 'derde man' in de technische staf. #FCRijnmond Van Veldhoven mag van mij erbij. Hij deed het bij Roda heel behoorlijk. Van Geel heeft daar dus al eens met hem gewerkt, dus die weet wat hij aan hem heeft. Van Veldhoven werd destijds wel een keer asociaal te kakken gezet door ... ja door wie ook alweer, Gertjan Verbeek?, maakt ook niet uit, maar die persoon zei destijds op zeer denigrerende toon nadat ze het met elkaar aan de stok kregen dat je aan zijn niveau wel kon zien dat hij zijn trainerspapiertje niet in Nederland had gehaald, maar in België... Daarna deed hij het dus toch alleraardigst terwijl Roda op de voorhand zou degraderen... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Liet Roda bijna degraderen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
van Veldhoven moet je in een hoftuintje laten werken en niet in de grote wereld. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
zet die Everse er maar bij , zou ik een goede keus vinden , heeft veel verstand van het spelletje en durft ook tegengas te geven en heeft een feyenoord verleden |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op maandag 16 maart 2015 - 09:57 schreef kenny het volgende:zet die Everse er maar bij , zou ik een goede keus vinden , heeft veel verstand van het spelletje en durft ook tegengas te geven en heeft een feyenoord verleden Mooie praatjes, maar zeker geen toptrainer.. Als ervaren assistent... weet ik niet van... Mij te dominant.., maar dat zou misschien nog een keer kunnen..., maar van mij hoeft het niet... |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Dat was in het eerste seizoen. Daarna zou hij geen kans hebben met zijn matige selectie... Nou, ik heb het nog even nagezocht op Wikipedia.. lees het zelf maar:
Zijn eerste seizoen bij Roda JC zou nochtans geen makkelijke opdracht worden. Het team kampte met degradatiestress en aanslepende fusieperikelen hadden de relatie met de supporters verzuurd. De financiële situatie van de Limburgse club was bovendien allesbehalve rooskleurig. Deze zaken werden extra zichtbaar toen de supporters in een thuiswedstrijd tegen Ajax stoeltjes op het veld wierpen en er op training enkele spelers met elkaar op de vuist gingen.[18] van Veldhoven had de handen vol om alle spelers op dezelfde lijn te krijgen, maar verdedigde zijn kern naar buiten. Toen hij in de media enkele straffe uitspraken over scheidsrechterlijke beslissingen deed, leek de publieke opinie zich tegen de Belg te keren. Ondanks alle externe omstandigheden wist van Veldhoven zijn team voor rechtstreekse degradatie te behoeden met een onwaarschijnlijke 2-3 winst in De Kuip van Feyenoord. In de nacompetitie werden FC Dordrecht en Cambuur Leeuwarden (na penalties) verslagen, waardoor het horrorseizoen van Roda alsnog een gelukkig einde kreeg met een verlengd verblijf in de eredevisie. In het seizoen Eredivisie 2009/10 verraste van Veldhoven door met het geredde Roda meteen voor Europees voetbal mee te spelen. Het Deense spitsenduo Mads Junker & Morten Skoubo baarde opzien in de Eredivisie, wat hun coach de naam bezorgde om spelers met 'een krasje' tot maximale prestaties te bewegen. Na een rel op de persconferentie met Heracles-trainer Gert-Jan Verbeeck kreeg van Veldhoven ook voor het eerst de Nederlandse publieke opinie op zijn hand.[19][20] Roda werd 9e en plaatste zich voor de eindronde voor Europees voetbal. Daarin werd Heracles Almelo uitgeschakeld, maar in de finale moest de ploeg het uiteindelijk afleggen tegen FC Utrecht. Harm van Veldhoven kreeg tijdens het seizoen zijn eerste contractverlenging bij de club uit Kerkrade. Het seizoen Eredivisie 2010/2011 werd een topjaar voor Roda JC. Ondanks besparingen werd het seizoen afgesloten op de 6e plaats.[21] De 'ruit op het middenveld' van Roda JC werd een bekende speltactiek en voetballers als Willem Janssen en Ruud Vormer speelden zich in de kijker. Ruud Vormer werd zelfs verkozen tot speler van het jaar.[22] van Veldhoven zelf werd beloond met een nominatie voor trainer van het jaar.[23] In de eindronde kon er echter weer geen Europees voetbal bereikt worden. De ploeg van van Veldhoven moest hierin de duimen leggen tegen ADO Den Haag. Het seizoen Eredivisie 2011/2012 zou het vierde en laatste worden bij Roda JC. Opnieuw werd er bespaard en van Veldhoven zag een groot aantal basisspelers vertrekken, maar slaagde er wel in zijn vroegere goudhaantje Malki transfervrij los te weken bij Lokeren.[24] Na enkele minder fortuinlijke jaren sloeg de motor van de Syrische Belg weer aan en scoorde hij 25 treffers in het systeem van van Veldhoven.[25] Daarmee werd hij ook meteen clubtopscorer aller tijden bij de club uit Kerkrade.[26] Roda speelde op de laatste speeldag gelijk en greep daarmee net naast de play-offs voor Europees voetbal. De ploeg werd 10e. Daarvoor al had de Limburgse Belg aangegeven zijn aflopende contract niet meer te verlengen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 maart 2015 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Klootzak, geen woorden aan vuil maken.. Is hij niet waard. Zo'n dronken klootzak rijdt eerst iemand bijna dood om er vervolgens ook nog eens vandoor te gaan.... In de bak met hem. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote:Op maandag 16 maart 2015 - 10:33 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Klootzak, geen woorden aan vuil maken.. Is hij niet waard. Zo'n dronken klootzak rijdt eerst iemand bijna dood om er vervolgens ook nog eens vandoor te gaan.... In de bak met hem. Gedurfde uitspraak, of weet jij meer dan het bericht in de pers? Want hoeveel ugl blies hij dan. Had hij 1 biertje te veel op of tien? Klink een beetje als Wilders nu. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 16 maart 2015 - 11:56 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:[..] Gedurfde uitspraak, of weet jij meer dan het bericht in de pers? Want hoeveel ugl blies hij dan. Had hij 1 biertje te veel op of tien? Klink een beetje als Wilders nu. Haha, vooral die laatste zin. Eerst meer weten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op maandag 16 maart 2015 - 11:56 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:[..] Gedurfde uitspraak, of weet jij meer dan het bericht in de pers? Want hoeveel ugl blies hij dan. Had hij 1 biertje te veel op of tien? Klink een beetje als Wilders nu. Ik ga af op de berichten die de pers naar buiten brengt. Ik ben geen journalist die zijn bronnen dubbel moet checken. 1 biertje teveel is trouwens ook teveel he. Vorige week heeft een kerel die teveel op had in het oosten een babietje van drie weken doodgereden door drank.... is gewoon doodslag. Wel vreemd trouwens dat je het voor hem opneemt, want als hij met een biertje teveel iemand had doodgereden zeg je toch ook niet dat het maar eentje teveel was, geen tien?... En de connectie naar wilders snap ik al helemaal niet.. doet er niet eens toe... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Referentie naar Wilders: vooroordelen en veroordelen vooraf, zonder kennis van zaken. En natuurlijk meteen kenmerken als gespuis. Doe jij bij Erwin ook. Eerst feiten afwachten. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote:Op maandag 16 maart 2015 - 12:10 schreef FR-Henk het volgende:Referentie naar Wilders: vooroordelen en veroordelen vooraf, zonder kennis van zaken. En natuurlijk meteen kenmerken als gespuis. Doe jij bij Erwin ook. Eerst feiten afwachten. Yup |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote:Op maandag 16 maart 2015 - 12:08 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Ik ga af op de berichten die de pers naar buiten brengt. Ik ben geen journalist die zijn bronnen dubbel moet checken. 1 biertje teveel is trouwens ook teveel he. Vorige week heeft een kerel die teveel op had in het oosten een babietje van drie weken doodgereden door drank.... is gewoon doodslag. Wel vreemd trouwens dat je het voor hem opneemt, want als hij met een biertje teveel iemand had doodgereden zeg je toch ook niet dat het maar eentje teveel was, geen tien?... En de connectie naar wilders snap ik al helemaal niet.. doet er niet eens toe... Klopt, de lokale media staat er vol mee hier. Dit is gebeurt bij mij in de regio. De dader(zware alcoholist) had geen rijbewijs meer door eerdere veroordelingen voor drinken achter het stuur. En jij wilt deze twee zaken met elkaar vergelijken? Gelukkig hebben we een rechtstaat die dit gaat beoordelen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 16 maart 2015 - 12:24 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:[..] Klopt, de lokale media staat er vol mee hier. Dit is gebeurt bij mij in de regio. De dader(zware alcoholist) had geen rijbewijs meer door eerdere veroordelingen voor drinken achter het stuur. En jij wilt deze twee zaken met elkaar vergelijken? Gelukkig hebben we een rechtstaat die dit gaat beoordelen. Yup in het kwadraat. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
met drank op achter het stuur is een misdaad, omdat je donders goed weet wat de gevolgen kunnen zijn. En ja, ik vergelijk het met elkaar, want de insteek is hetzelfde alleen onze feyenoordert had geluk dat hij niemand dood reed... |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op maandag 16 maart 2015 - 12:10 schreef FR-Henk het volgende:Referentie naar Wilders: vooroordelen en veroordelen vooraf, zonder kennis van zaken. En natuurlijk meteen kenmerken als gespuis. Doe jij bij Erwin ook. Eerst feiten afwachten. Hoezo feiten afwachten? Volgens mij is het toch duidelijk? Het is geen vooroordeling maar een veroordeling van mij... is toch anders... En zonder kennis klopt ook niet, want volgens mij staat het toch al vast dat hij een ongeluk heeft veroorzaakt, dat hij drank op had, dat hij door reed en dat hij een stukje verder op staande is gehouden... duidelijk.... Ik snap niet dat jullie het voor zo'n klootzak opnemen... |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Gelukkig zijn we in Nederland niet allemaal zo kortzichtig. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 16 maart 2015 - 12:34 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Hoezo feiten afwachten? Volgens mij is het toch duidelijk? Het is geen vooroordeling maar een veroordeling van mij... is toch anders... En zonder kennis klopt ook niet, want volgens mij staat het toch al vast dat hij een ongeluk heeft veroorzaakt, dat hij drank op had, dat hij door reed en dat hij een stukje verder op staande is gehouden... duidelijk.... Ik snap niet dat jullie het voor zo'n klootzak opnemen... Neem het niet voor 'm op. Ik wacht eerst verdere berichtgeving af. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote: Zo als het hoort idd |
|
|
|