|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 - 09:42 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Ik heb vannacht nog over je gedroomd Joopie... Je was in een bos en er liepen wel 100 eekhoorntjes achter jou aan.... Ze hadden nog nooit zo'n grote eikel gezien! [ afbeelding ] Makkelijkste wat je kunt doen. Als je het niet meer weet begin je toch gewoon te schelden. Haha. Inhoudelijk reageren blijft lastig voor sommige mensen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 maart 2015 door JoopieKlepzeikerT -- |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 - 10:56 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:[..] Computer (voor / achter / aan / op de -) Vraag Zit je voor, achter, aan of op de computer? Antwoord De vier voorzetsels zijn correct. Achter, aan of op de computer zitten wordt door veel taalgebruikers geïnterpreteerd als 'werken op de pc' of 'actief bezig zijn met de pc'. Op de computer zitten is informeel taalgebruik. Voor de computer zitten wordt doorgaans opgevat als 'passief voor het scherm zitten'. Toelichting Achter een toestel of instrument zitten (of staan) houdt in dat je ermee werkt, of er actief mee bezig bent. Het voorzetsel kan dan meestal ook vervangen worden door aan. (1) Achter/aan de piano zit Daniël Blumenthal. (2) Onze beste deejay staat nu achter/aan de draaitafel. De combinatie zitten + voor + toestel betekent dat je passief naar het toestel kijkt. (3) Vader zat de hele avond voor de televisie. (4) Kinderen zouden maximaal een uurtje per dag voor de buis mogen zitten. Bij computer is zowel aan, op, achter als voor correct. Wie actief met zijn computer bezig is, gebruikt doorgaans achter of aan de computer zitten. Ook op de computer zitten is mogelijk in die betekenis, maar deze combinatie is informeler. Bovendien lijkt op de computer zitten vooral gebruikt te worden in de context van vrijetijdsbesteding; het heeft dan de betekenis 'tijd doorbrengen aan de computer'. Voor de computer zitten wordt gewoonlijk geïnterpreteerd als 'passief voor het scherm zitten'. (5) Afwisselend werk vermindert niet alleen de werkdruk, maar het zorgt er ook voor dat je niet de hele dag achter/aan/op de computer zit. (6) Zijn kamergenote zat de hele dag achter/aan/op haar pc. (7) Ik zit al een uur voor mijn pc, maar ben met m'n gedachten ergens anders. Taal advies is nooit weg Bluffer. Moet je wel weten wat je zegt overigens. Je zit niet op school (op het dak dus) maar in school! |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 - 11:00 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:[..] Makkelijkste wat je kunt doen. Als je het niet meer weet begin je toch gewoon te schelden. Haha. Inhoudelijk reageren blijft lastig voor sommige mensen. Dat maak jij ervan, terwijl jij niet eens begrijpt wat ik ermee bedoel te zeggen? Ach, ik heb er al veel te veel op gereageerd. Dat jij doet alsof ik zo overdreven reageerde op nieuws wat vanaf meerdere kanten verschijnt, kan ik ook niet helpen. En dan ga jij ineens heel schijnheilig roepen dat ik dat niet mag zeggen, want ik weet niet eens of het klopt. Nou en? Ik reageer op het nieuws en heb daar mijn oordeel over. Dan hoef jij me niet neer te zetten als een of andere nitwit, waar je jezelf als hooggeleerde wilt wegzetten. En als je me dan ook nog met Wilders gaat vergelijken, ben je een eikel... (of bedoelde je dat als compliment?) Dat jij dat opvat als schelden, geeft maar weer aan dat je de inhoud van het woord eikel niet snapt... trouwens ik noem het beestje bij zijn naam, dus wat is daar mis mee? Je hebt die titel zelf verworven, buddy... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Ik zat meestal voor school.... |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote: Op maandag 16 maart 2015 - 10:33 schreef Arie.Klooster het volgende:
[..]
Klootzak, geen woorden aan vuil maken.. Is hij niet waard. Zo'n dronken klootzak rijdt eerst iemand bijna dood om er vervolgens ook nog eens vandoor te gaan.... In de bak met hem.
Joopie Gedurfde uitspraak, of weet jij meer dan het bericht in de pers? Want hoeveel ugl blies hij dan. Had hij 1 biertje te veel op of tien? Klink een beetje als Wilders nu.
Tja, kusje der op? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik stond meestal op de gang.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Godverd. Ging ik dat hierboven bijna nog allemaal lezen ook.
Wie gaat er op/met vakantie? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Al ben je betrokken bij een aanrijding en je heb teveel gedronken is voor mij al een reden om iemand te ontslaan toen ik het voor het zeggen had ... Dus ik zou het wel goed vinden als Feyenoord deze trainer ontslaat !!! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Rutten maar eens laten blazen |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Wie oh wie wordt de ervaren man naast Gio en Jepe ?? |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
Ik vind Rijsbergen een serieuze optie, sympathieke rustige man. Als analist heeft hij altijd goede inbreng. Heeft niet veel trainerservaring volgens mij, althans, niet op niveau.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 maart 2015 door Peckerwood -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Drie choachen gaat niet werken en zeker niet iemand met naambekendheid, het beste is g.v.bronckhorst als mens een voortreffelijke persoon geen schrijntje arrogantie rustig beleefd echte gentleman sportief echte feyenoorder in hart en nieren alles op voetbal veel gespeeld bij zeer grote clubs.
Als coach moet hij wel verder ontwikkelen, ik ben er wel van overtuigd dat hij het Veel beter zal doen.en die schijterd gastel dan maar assistent gebruiken durf geen risico's te nemen anders is hij z.n baan en riante salaris kwijt. Die kutje. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
soms zeg je door de dingen heen zinvolle dingen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Vind ik wel bij meerdere posts van love Alleen het verhaal Clasie slaat natuurlijk nergens op:) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Die kutje. Da's wel zinvol. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Hahahaha het knaagt wel aan de aanhangers van clasie ik heb geen persoonlijke hekel aan hem maar ik bekijk het puur op sportief en ik heb jongen al drie jaar gepolst en tuurlijk kan je een dipje hebben maar z.n voetbal kwaliteit komt hij echt te kort geloof mij nou anders was die jongen echt al verkocht hij is en zal ook geen type snijder worden en de grote Europese clubs zijn ook niet helemaal achterlijk feyenoord mag vreselijk blij zijn als er een club komt voor clasie die 6 a 8 miljoen wil betalen.meer krijg je echt niet voor hem. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 - 21:50 schreef dr love het volgende:Hahahaha het knaagt wel aan de aanhangers van clasie ik heb geen persoonlijke hekel aan hem maar ik bekijk het puur op sportief en ik heb jongen al drie jaar gepolst en tuurlijk kan je een dipje hebben maar z.n voetbal kwaliteit komt hij echt te kort geloof mij nou anders was die jongen echt al verkocht hij is en zal ook geen type snijder worden en de grote Europese clubs zijn ook niet helemaal achterlijk feyenoord mag vreselijk blij zijn als er een club komt voor clasie die 6 a 8 miljoen wil betalen.meer krijg je echt niet voor hem. heb jij je huiswerk al af? |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Wat is er met Mathijssen aan de hand waarom speelt hij niet meer ? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Joris is niet zo goed meer als Clasie wel is. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
AUW das tegen het zere been.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Mocht JP dan wel Gio naar voren geschoven worden is als ervaren man erbij Ernie Brands misschien wat? Iemand met veel voetbalkennis, hooguit te zacht voor de top, maar daarom is hij juist de perfecte derde man. Adri Koster is misschien nog wel een betere keuze daarin...? Waar zit hij momenteel? Stuttgart? |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Ik vind het allemaal maar zulke flauwekul. Een ervaren 3de man. Wat slaat dat op. Als je als trainert voor jezelf een duidelijk verhaal en systeem hebt dan heb je toch niet zo'n repel hondje nodig. Want die voelt zich dan de Ervaren Man. Nou poeh. Wat is dan zijn exacte functie. Wie kan mij dat uitleggen? Als ik aan zo'n repel hondje denk komt mij alleen maar de naam Andries Jonken naar boven. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op woensdag 18 maart 2015 - 08:26 schreef Arie.Klooster het volgende:Mocht JP dan wel Gio naar voren geschoven worden is als ervaren man erbij Ernie Brands misschien wat? Iemand met veel voetbalkennis, hooguit te zacht voor de top, maar daarom is hij juist de perfecte derde man. Adri Koster is misschien nog wel een betere keuze daarin...? Waar zit hij momenteel? Stuttgart? JA bij Stevens |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ik snap dat je het niet begrijpt, maar ja... The Third Man moet er m.i. wel komen.
Wat ie doen moet? Meekijken, meepraten, misschien zelfs beslissingen nemen, allemaal om te voorkomende dat beginnersfoutjes op welke manier dan ook roet in ons eten gooien. Lijkt mij niet zo vreemd, maar ja... is ook maar mijn mening. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote:Op woensdag 18 maart 2015 - 11:13 schreef Barabas het volgende:Ik snap dat je het niet begrijpt, maar ja... The Third Man moet er m.i. wel komen. Wat ie doen moet? Meekijken, meepraten, misschien zelfs beslissingen nemen, allemaal om te voorkomende dat beginnersfoutjes op welke manier dan ook roet in ons eten gooien. Lijkt mij niet zo vreemd, maar ja... is ook maar mijn mening. Van die mensen heb je genoeg lopen bij Feyenoord lijkt me. Als je hoofdtrainer bent moet je er gewoon klaar voor zijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 maart 2015 door JoopieKlepzeikerT -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
In die redenatie is de aanstelling van Gio en JP een slechte zaak. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Ik ben ook geen voorstander idd. Maar dat heeft een andere reden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 maart 2015 door JoopieKlepzeikerT -- |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Ga één seizoen met J P en Gio en haal dan Morten Olsen er bij, want hij komt in 2016 vrij bij het Deens nationaal elftal |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op woensdag 18 maart 2015 - 11:02 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:Ik vind het allemaal maar zulke flauwekul. Een ervaren 3de man. Wat slaat dat op. Als je als trainert voor jezelf een duidelijk verhaal en systeem hebt dan heb je toch niet zo'n repel hondje nodig. Want die voelt zich dan de Ervaren Man. Nou poeh. Wat is dan zijn exacte functie. Wie kan mij dat uitleggen? Als ik aan zo'n repel hondje denk komt mij alleen maar de naam Andries Jonken naar boven. Zo kun je het ook zien, maar bij pisvee gingen ze nog niet zo lang geleden op hun bek omdat ze alleen maar jonkies aan het roer hadden. Een man met ervaring e.d. kan juist goed werken. Dan hoef je volgens mij niet direct iemand aan te stellen om het aanstellen. Nee, omdat hij wat toevoegt. Er moet toch een derde bij (blijkbaar), nou waarom dan niet een wat meer ervaren trainer, juist omdat deze jongens nog geen ervaring als hoofdtrainer op het hoogste niveau hebben? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op woensdag 18 maart 2015 - 11:02 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:Ik vind het allemaal maar zulke flauwekul. Een ervaren 3de man. Wat slaat dat op. Als je als trainert voor jezelf een duidelijk verhaal en systeem hebt dan heb je toch niet zo'n repel hondje nodig. Want die voelt zich dan de Ervaren Man. Nou poeh. Wat is dan zijn exacte functie. Wie kan mij dat uitleggen? Als ik aan zo'n repel hondje denk komt mij alleen maar de naam Andries Jonken naar boven. Eens.......... |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote:Op woensdag 18 maart 2015 - 12:45 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Zo kun je het ook zien, maar bij pisvee gingen ze nog niet zo lang geleden op hun bek omdat ze alleen maar jonkies aan het roer hadden. Een man met ervaring e.d. kan juist goed werken. Dan hoef je volgens mij niet direct iemand aan te stellen om het aanstellen. Nee, omdat hij wat toevoegt. Er moet toch een derde bij (blijkbaar), nou waarom dan niet een wat meer ervaren trainer, juist omdat deze jongens nog geen ervaring als hoofdtrainer op het hoogste niveau hebben? Een derde trainer hoort volgens mij een loop fysiek of techniek trainer te zijn. Als hoofdtrainer moet je kijken wat jou het beste aanvult. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Het hoeft toch geen trainer te zijn? Eerder een soort van teammanager... |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote: Zou ook kunnen idd. Zoals ik zij, als hoofdtrainer moet je kijken wat jou het beste aanvult. |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote:Op woensdag 18 maart 2015 - 12:01 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:[..] Van die mensen heb je genoeg lopen bij Feyenoord lijkt me. Als je hoofdtrainer bent moet je er gewoon klaar voor zijn. Eens. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Team psycholoog, nog een manager zit niemand op te wachten.
Ik stel Ds. Hans Visser voor.
Nee serieus v. Gastel en Gio moeten het samen zo zachtjes aan alleen af kunnen, hooguit nog een techniek trainer ter assistentie van de spits posities en klaar. Dus een assistent en van de huidige twee assistent trainers wordt er één hoofdtrainer.
Of dit riskant is, jazeker maar je geloofd er in of laat het. In het laatste geval een nieuwe hoofdtrainer die zelf zijn crew mag samenstellen, want dan moeten v. Gastel en Gio ergens anders aan de slag. Ik vind niet dat je ze dan niet de kans kan ontnemen het ergens anders te proberen om verder te groeien. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
We zullen zien wat MvG uit zijn hoed tovert. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op woensdag 18 maart 2015 - 13:32 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:[..] Een derde trainer hoort volgens mij een loop fysiek of techniek trainer te zijn. Als hoofdtrainer moet je kijken wat jou het beste aanvult. Waar baseer je dat dan op? Het is toch maar net waar je voor kiest? Wie is er nu dan de loop fysiek of techniek trainer? Van Bronckhorst? Of toch Van Gastel? Oh nee, nu zijn ze ook met zijn drieën.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik zou echt graag Henke erbij zien.. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Ze kennen elkaar al, heeft als voetballer wereldervaring, dus zou een hele goede keuze kunnen zijn... ook met het oog op de continuïteit.. Zou ik ook best mee kunnen leven... (kan zijn zoon ook mooi meekomen)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 maart 2015 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote:Op woensdag 18 maart 2015 - 14:50 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Waar baseer je dat dan op? Het is toch maar net waar je voor kiest? Wie is er nu dan de loop fysiek of techniek trainer? Van Bronckhorst? Of toch Van Gastel? Oh nee, nu zijn ze ook met zijn drieën.... Jij moet is leren goed te lezen. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
is? of eens? maakt niet uit. Jij geeft aan dat volgens jou een derde trainer een loop fysiek of techniek trainer moet zijn, terwijl dat Feyenoord al jaaaaaaaren drie trainers heeft.... Waarom begin je er dan over. Jij doet net alsof ze nu afwijken van wat normaal is... |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote:Op woensdag 18 maart 2015 - 15:28 schreef Arie.Klooster het volgende:is? of eens? maakt niet uit. Jij geeft aan dat volgens jou een derde trainer een loop fysiek of techniek trainer moet zijn, terwijl dat Feyenoord al jaaaaaaaren drie trainers heeft.... Waarom begin je er dan over. Jij doet net alsof ze nu afwijken van wat normaal is... Altijd een discussie zonder einde met jou. Lees nou is goed wat ik zeg en wat mijn mening is. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Begint de fanfare weer, ga vast popcorn halen en een biertje. |
|
|
|