|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote: Daar draait je maag ook van om. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Godzijdank hebben ze die Koster afgeschoten |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Gio beslist dus en gelukkig niet v Geel. Zoals het hoort 👍 |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Gelukkig maar dat Gio het laatste woord heeft ... |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Straks komt hij met Ten Cate op de proppen... Die hebben al eens samen gewerkt bij Barca... heeft in Rotterdam al een verleden als trainer.... Oh, alsjeblieft niet. Dat vind ik zo'n arrogante bal...., maar ik zou er niet raar van opkijken.. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Waarom moet die derde man een trainer zijn die niet meer een hoofdtrainersschap ambieert? Is dit v Geel zijn keuze? Ik zou toch voor de ervaren Techniek trainer Ricardo Moniz gaan. Ricardo was ook assistent bij het laatste kampioenschap en is beschikbaar. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Toch niet, heeft gister al ergens anders getekend. Notts County. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Noem nog eens wat namen mensen. Waarschijnlijk wordt het iemand met wat meer levenservaring, oftewel die een jaar of vijftien, twintig ouder is dan Gio. Wie zou het moeten worden. Toch maar Rijsbergen? En Frank Rijkaart dan? Of is dat teveel ajakkesiet? Noemt u nog eens een stuk of wat namen, aub? Ik zoek inspiratie haha... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Stanley Brard
Wim Jansen
Rob Maas
Co de Fag |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Neeskens heb ik ook al eens geopperd. Vond ik bij NEC een zeer bekwame trainer, die wel wat te lief overkwam, maar dat wil niet zeggen dat hij als trainer ook te lief is... |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Ik vind het allemaal gelul in de ruimte. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Larsson een echte winnaar. Leeftijd zegt niks. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Mooi dat jij dat vindt! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Ja he.... 😉
Vindt het net zo'n goed idee als Trustfull. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op woensdag 08 april 2015 - 14:33 schreef Arie.Klooster het volgende:Neeskens heb ik ook al eens geopperd. Vond ik bij NEC een zeer bekwame trainer, die wel wat te lief overkwam, maar dat wil niet zeggen dat hij als trainer ook te lief is... Eerder kalm en weloverwogen dan te lief. Maar goed. Hij is m.i. een van de betere opties. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: schei toch uit, wat hebben we aan zo'n oude gast? die niet zelf meer voor de groep wil staan. En een beetje advies geeft......Gio en jp moeten het gewoon doen! Anders ben je gewoon niet geschikt voor deze club! En aan 2de rangs ouwe bokken hebben we ook niks! want waarom zijn deze gasten nooit eerder trainer geweest van onze club?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 april 2015 door Milo -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op woensdag 08 april 2015 - 16:10 schreef Milo het volgende:[..] schei toch uit, wat hebben we aan zo'n oude gast? die niet zelf meer voor de groep wil staan. En een beetje advies geeft......Gio en jp moeten het gewoon doen! Anders ben je gewoon niet geschikt voor deze club! En aan 2de rangs ouwe bokken hebben we ook niks! want waarom zijn deze gasten nooit eerder trainer geweest van onze club? Flauwekul! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Barry Hughes. Kunnen we meer lachen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wiljan Vloet. Kop van Jut, want enorme lulhannes. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Met Vloet komt het idd niet goed. Ik zou Larsson een prima keuze vinden! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tsja. Wat moet die 3e man eigenlijk als taak hebben? Bliksemafleider? Kuyt in een dubbelrol? |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote: Internationale allure? Bepaalde markten openen? |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote:Op woensdag 08 april 2015 - 16:10 schreef Milo het volgende:[..] schei toch uit, wat hebben we aan zo'n oude gast? die niet zelf meer voor de groep wil staan. En een beetje advies geeft......Gio en jp moeten het gewoon doen! Anders ben je gewoon niet geschikt voor deze club! En aan 2de rangs ouwe bokken hebben we ook niks! want waarom zijn deze gasten nooit eerder trainer geweest van onze club? Helemaal eens |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 08 april 2015 - 16:10 schreef Milo het volgende:[..] schei toch uit, wat hebben we aan zo'n oude gast? die niet zelf meer voor de groep wil staan. En een beetje advies geeft......Gio en jp moeten het gewoon doen! Anders ben je gewoon niet geschikt voor deze club! En aan 2de rangs ouwe bokken hebben we ook niks! want waarom zijn deze gasten nooit eerder trainer geweest van onze club? tja, met die redenatie hebben we ook niks aan Gio. Die is ook nooit eerder hoofdtrainer geweest.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Kan je ook Gullit zeggen. Zo lang hij maar niets mag beslissen :) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ach gaan we zo beginnen, Rijkaard in alle opzichten een dikke neus en een oude bekende van Gio... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Dan mag ie alleen maar lachen, bier en bitterballen halen! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Das gemeen, mag ie er aan ruiken maar niet op eten :) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Hij schreef toch ook HALEN! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op woensdag 08 april 2015 - 20:35 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] tja, met die redenatie hebben we ook niks aan Gio. Die is ook nooit eerder hoofdtrainer geweest.. Dat weten we niet Feijenoord heeft deze keuze gemaakt. Niet zeiken gewoon.... |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote: Gullit heeft een veel te grote ego om niets te mogen beslissen. Bovendien zijn kans gehad en gefaald. Mij persoonlijk lijkt mij Larsson wel wat voor Feyenoord. Maar misschien is Larsson ook wel totaal ongeschikt?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 april 2015 door JoopieKlepzeikerT -- |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Dat is niet mijn punt. Ik vind Gio een logische keuze van Feyenoord. Ik reageer op jouw argumentatie. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Dan komt Boskamp dus niet, want die kan zich toch niet beheersen, haha... |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op woensdag 08 april 2015 - 16:10 schreef Barabas het volgende:[..] Eerder kalm en weloverwogen dan te lief. Maar goed. Hij is m.i. een van de betere opties. Dat is ook alleen maar naar de pers toe. Ik vind het een sympathieke kerel, die het dus goed deed bij NEC als hoofdtrainer. Stiekem hoop ik dat hij het wordt, maar er zijn vast wel meer namen waar ik mee kan leven... |
|
|
|
|
Johnny Mountain
|
|
|
Gio aangesteld prima zaak met Jean Paul als assistent. Derde man moet volgens mij zijn of Ten Cate of John de Wolf |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Volgens mij is Rijsbergen de juiste man |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Met twee handen ergens een grote schaal bitterballen voor je buik naar toe BRENGEN, weet je hoe ver het dan van je neus zit. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op donderdag 09 april 2015 - 10:36 schreef Johnny Mountain het volgende:Gio aangesteld prima zaak met Jean Paul als assistent. Derde man moet volgens mij zijn of Ten Cate of John de Wolf Alsjeblieft niet die arrogante zak van een Ten Cate. En John de Wolf vind ik een geweldig mens, maar zijn er geen betere trainers te vinden? Dan kunnen ze Jan Everse er ook wel bij nemen. Leuke vent om een borrel mee te drinken, maar dat hij nou zo'n geweldige trainer is.... mwoah... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
John de Wolf.... Proest! 😵 |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Hé, Schreuder is de kop van jut bij de tukkers. Zou hij misschien een goede derde trainer kunnen zijn? Twente wil maar al te graag van hem af, plus dat Rutten die kant ws. opgaat. Schreuder zit er nu ook alleen maar voor zijn geld, maar als ze hem daarin enigszins tegemoet komen, wil Twente ons ongetwijfeld "subsidiëren", bijvoorbeeld door Schreuder eeen afkoopsommetje mee te doen. Daarna is iedereen weer gelukkig... Nu loopt Schreuder zelfs de kans dat hij helemaal naast de pot piest omdat zijn aanstelling niet rechtsgeldig zou zijn. Het lijkt mij dat je niet zo met mensen omgaat plus dat ze hem eerst ruim een jaar aan het werk laten, terwijl ze er mee op de proppen komen nu ze van hem af willen... Zo ga je niet met je mensen om, maar die lui zijn hard en nemen de hoon vast voor lief, immers ze gaan nu toch al door de stront, dus dan kan dat er nu beter bij dan later...
Kortom, is Schreuder een goed idee? Ik denk wel als derde trainer, heeft inmiddels toch ervaring....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 april 2015 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|