|
|
ar
|
|
|
Van marwijk kent de club door en door,bulk aan ervaring Heeft gepresteerd als (bonds)coach en gebruikt talentvolle Jeugd zeker wel. Naar mijn idee de enige geschikte op dit moment. Of willen jullie een baksteen als Streppel of zo. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
wat ik wil. is de bezem er door , en flink ook. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 - 21:52 schreef ar het volgende:Van marwijk kent de club door en door,bulk aan ervaring Heeft gepresteerd als (bonds)coach en gebruikt talentvolle Jeugd zeker wel. Naar mijn idee de enige geschikte op dit moment. Of willen jullie een baksteen als Streppel of zo. Van Marwijk heeft het in zijn eerste periode bij Feyenoord goed gedaan. Er gaan hardnekkige geruchten dat hij niet zo sterk was als trainer, de ervaren jongens als Van Hooijdonk en Paul Bosvelt bepaalden de strategie. In de 2e periode gingen dezelfde geruchten. Nederlands elftal idem dito. Zonder een ervaren speler met sterke persoonlijkheid en tactisch inzicht, redt hij het niet. Een baksteen hoef ik niet, maar er moeten toch wel trainers te vinden zijn?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 februari 2015 door Els -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
dus Els,als een speler in de vorm van Kuyt arriveerd, Dan is Van Marwijk safe. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Eigenlijk is er geen echt goede kandidaat beschikbaar op dit moment. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
voor dat salaris wel hoor |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
laten we hopen dat gertjan verbeek onslagen wordt en naar ons komt , geen makkelijke man maar wel een vakman |
|
|
|
|
theezakje
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 - 00:20 schreef kenny het volgende:laten we hopen dat gertjan verbeek onslagen wordt en naar ons komt , geen makkelijke man maar wel een vakman ? Happy Days are here again! |
|
|
|
|
theezakje
|
|
|
Ik ga voor Ronald de Boer |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Nieuwe pagina, niet meer van toepassing..!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 februari 2015 door Bosifyable -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
g vieth
|
|
|
Seedorf, lijkt mij wel de juiste man!! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ik zou een lamp nemen dan als Assistent, van Nistelrooij.
Gewoon gek is nl niet gek genoeg. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T worden jp en gio. Aangevuld met een ervaren trainer. |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
he he eindelijk lijkt van geel het licht te zien,wie weet beter dan van gastel en gio wat er rondloopt in de jeugd dan die 2. zet er een ervaren feyenoord man erbij en klaar. waarom denkt niemand aan rijsbergen als ervaren man ook een feyenoorder. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik weet het niet. Ik moet heel eerlijk zeggen, dat ik ook geen vervanger weet. Prima dat Rutten vertrekt, wat mij betreft liever vandaag dan morgen aangezien je nu met een trainer blijft zitten waar de groep nu al van weet dat hij weggaat. Hoe professioneel zijn ze om toch tot het gaatje te blijven gaan?
Met JP en Gio weet ik het ook niet, of dat iets word. Maar zoals eerder gezegd, geen idee wie anders.
quote:Het aan- en verkoopbeleid was het grootste struikelblok voor zowel club als coach, bericht De Telegraaf vandaag over de reden van de aanstaande breuk. Zo wilde Rutten afgelopen maand al FC Groningen-aanvaller Tjaronn Chery vastleggen. Feyenoord heeft liever dat de eigen talenten Tonny Vilhena en Jean-Paul Boëtius stappen gaan maken, omdat hun ontwikkeling onder Rutten stagneert. Dit bevalt mij wel. Inderdaad, EIGEN talenten maken geen stappen meer onder Rutten. Dus in plaats van Chery halen, investeren in Tony en Boëtius. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dus blijkbaar heeft OpRutten in de winterstop laten zien wat zijn plannen zijn en schoot dat in het verkeerde keelgat. Aangevuld met de resultaten heb je nu dit |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 - 11:11 schreef Stylzz het volgende:Dus blijkbaar heeft OpRutten in de winterstop laten zien wat zijn plannen zijn en schoot dat in het verkeerde keelgat. Aangevuld met de resultaten heb je nu dit Waarom zegt Martin dan 3 weken geleden, dat Rutten nog steeds de ideale man is? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Was volgens mij langer geleden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Precies. het is andersom geweest MMM
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 februari 2015 door van geil -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 - 11:11 schreef Stylzz het volgende:Dus blijkbaar heeft OpRutten in de winterstop laten zien wat zijn plannen zijn en schoot dat in het verkeerde keelgat. Aangevuld met de resultaten heb je nu dit Denk ik ook |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ff opzoeken. Maar volgens mij was die berichtgeving langer geleden. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Omdat ze afspraken gemaakt hadden over de communicatie mbt de contract verlenging, zodra van Geel zegt dat ze twijfelen over de toekomst van Rutten bij de club weet je meteen dat ie exit is. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Even gegraven. Eind van november berichtgeving over verlenging. Daarna alleen maar uitspraken over tevredenheid over t werk van Rutten met de groep. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Direkt ophalen nu: BERT VAN MARWIJK de beste trainer die na RONALD KOEMAN en FRED RUTTEN past bij FEYENOORD
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 februari 2015 door de bluffer -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
poeh, maar niet doen dan. |
|
|
|
|
broer van Ted
|
|
|
Rene v.d Gijp kunnen we lachen en hij heeft kijk op het spelletje . Vertelde precies wat Fred verkeerd heeft gedaan tactische blunders . Anders van Gastel maar |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 - 14:18 schreef broer van Ted het volgende:Rene v.d Gijp kunnen we lachen en hij heeft kijk op het spelletje . Vertelde precies wat Fred verkeerd heeft gedaan tactische blunders . Anders van Gastel maar hij had wel gelijk ja. volgens mij |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Van Markwijk inplaats van Van Geel halen en dan van Gastel hoofdtrainer met op de bank Gio en Pierre van Hooidonk sterk team
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 februari 2015 door de bluffer -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Neeeeee geen Pierre aub.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Van Marwijk technisch directeur..(?)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 februari 2015 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Jammer gr. KENNER Ik vind dat helemaal niet verkeerd
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik ben wel klaar met die praatjes van hem in oa Studio Voetbal.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Ja dan is hij daar dan ook niet meer welkom |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Pierre is alleen maar geïnteresseerd in het merk Van Hooijdonk en de bijbehorende marktpositionering.
Wat een drol van een vent die ik nog nooit heb kunnen betrappen op een goed idee, laat staan verstandige taal over voetbal. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Wie Pierre? Halfbroers misschien.... |
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 - 14:28 schreef Barabas het volgende:Pierre is alleen maar geïnteresseerd in het merk Van Hooijdonk en de bijbehorende marktpositionering. Wat een drol van een vent die ik nog nooit heb kunnen betrappen op een goed idee, laat staan verstandige taal over voetbal. Ik wel toen hij de UEFA cup in handen had in de KUIP toen liepen jullie nog achter hem aan en nu krijgt hij een TRAP naar HEEL ZIELIG hij mag wel komen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 - 14:34 schreef de bluffer het volgende:[..] Ik wel toen hij de UEFA cup in handen had in de KUIP toen liepen jullie nog achter hem aan en nu krijgt hij een TRAP naar HEEL ZIELIG hij mag wel komen Heb je wel eens gehoord hoe die soms naar Feyenoord trapt, als voetballer heb ik hem best hoog zitten als analist niet en dat heeft niks met natrappen te maken bluffie.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Zo denkt z'n vrouw er ook over. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Ik ken hem veel te zacht zeer goed voor de jeugd groepen tot 18 jaar |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Je kijkt zeker elke maandag om 20.30 uur naar RTL 7 blijf daar maar naar kijken en blijft op de topic's weg |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 - 14:34 schreef de bluffer het volgende:[..] Ik wel toen hij de UEFA cup in handen had in de KUIP toen liepen jullie nog achter hem aan en nu krijgt hij een TRAP naar HEEL ZIELIG hij mag wel komen Jij doet graag alsof je het niet begrijpt.... |
|
|
|