|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 - 14:39 schreef de bluffer het volgende:[..] Je kijkt zeker elke maandag om 20.30 uur naar RTL 7 blijf daar maar naar kijken en blijft op de topic's weg Dank u voor het advies, o grote kenner. |
|
|
|
|
NickyTee
|
|
|
Is het niet handig om dit jaar af te maken met van Gastel en van Bronkhorst. Dan kunnen ze ondersteund worden door Rutten. Het lijkt me niet handig dat deze man |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 - 16:33 schreef NickyTee het volgende:Is het niet handig om dit jaar af te maken met van Gastel en van Bronkhorst. Dan kunnen ze ondersteund worden door Rutten. Het lijkt me niet handig dat deze man .............. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Rutten gaat beter een lange vakantie houden.. |
|
|
|
|
NickyTee
|
|
|
Lijkt me niet handig dat deze man nog verantwoordelijk is voor plaatsing Europees voetbal, Zeker als hij dit liever met Twente wil volgend jaar!! |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
van Gastel en Bronki 3jaar ervaring met o.a. Koeman, weten nu echt wel de kneepjes van het vak. Moet lukken. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
zou helemaal top zijn als wim janssen erbij komt zitten als ervaren man voor erbij |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Eens en wie moet die "derde man" dan zijn.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Of van Hanegem vragen, zijn we van dat gezeur ook af |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
A.u.b geen marwijk succes van eufa cup te danken aan p.v.hooydonk. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hij was wel erg belangrijk..maar hij kon het niet alleen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Als je dan nog een ervaren assistent zoekt, dan komt misschien Meulensteen nu wel in beeld. Als hoofdtrainer niet geweldig, maar over zijn tijd bij United als assistent van Ferguson was men wel enthousiast.. |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
H.fraser met g.v.bronckhorst zou een goeie zijn. Of R.muniz met de twee ass. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 - 19:13 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Als je dan nog een ervaren assistent zoekt, dan komt misschien Meulensteen nu wel in beeld. Als hoofdtrainer niet geweldig, maar over zijn tijd bij United als assistent van Ferguson was men wel enthousiast.. Als je dan een keer verstandig uit de hoek komt dan doe je dat wel meteen goed! 😉
Eens. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 - 14:34 schreef de bluffer het volgende:[..] Ik wel toen hij de UEFA cup in handen had in de KUIP toen liepen jullie nog achter hem aan en nu krijgt hij een TRAP naar HEEL ZIELIG hij mag wel komen Een trap na? Jij ziet dingen die er niet zijn. Pierre was voor ons van grote waarde als voetballer, maar dat neemt niet weg dat hij een zelfingenomen l*lhannes is. Hij vindt zijn mening belangrijk, ook al is die inhoudsloos, onwaar of (meestal) erg dom. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 - 14:34 schreef de bluffer het volgende:[..] Ik wel toen hij de UEFA cup in handen had in de KUIP toen liepen jullie nog achter hem aan en nu krijgt hij een TRAP naar HEEL ZIELIG hij mag wel komen Hij is er al... En als hij die spelersgrappenmakerij maar thuis bij zijn vrouw laat. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Geen drama... missen we niets meer aan. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wat deed jij donderdag achter de dug out? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahaha, tis goed met je!
Je kan nog ruim 20.000 posts van me teruglezen. Af en toe zit er een pareltje tussen.. ;) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 - 14:34 schreef de bluffer het volgende:[..] Ik wel toen hij de UEFA cup in handen had in de KUIP toen liepen jullie nog achter hem aan en nu krijgt hij een TRAP naar HEEL ZIELIG hij mag wel komen Nee, ben je gek of zo? Die kan helemaal niet met de jeugd omgaan ... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Duurt 7 jaar, maar tis me eindelijk gelukt! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Geef mij dan de kans als trainer dan weet ik zeker dat ik met deze selectie 3× kampioen maakt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ik ben voor eventueel maar wat is de tegenprestatie? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Schrijf een open sollicitatie held.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
Dharmpie
|
|
|
Ik zou gaan voor JP , GIO en Fraser |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
JP en GIO prima, een buitenlandse trainer lijkt me ook wel wat, welke? geen idee. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zondag 01 maart 2015 - 09:50 schreef Appie53 het volgende:JP en GIO prima, een buitenlandse trainer lijkt me ook wel wat, welke? geen idee. Klopp |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Jaja, die gaat een miljoenen contract inleveren voor een hongersloontje bij Feyenoord !!! |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Excelsior speelt mooi aanvallend voetbal. Heerlijk om na te kijken. Dikke pluim Marinus. Rutten kijk je mee. Exc-hee 3-0
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 maart 2015 door JoopieKlepzeikerT -- |
|
|
|
|
RdamStyle
|
|
|
100% Marinus Dijkhuizen Echte no nonsens trainer. Tactisch zeer sterk. Brengt hoge discipline en een goede mentaliteit bij de spelers. Heeft een autoritaire uitstraling. Is gewoon de perfecte optie voor ons. Geen Henk de Jong. Aan het begin dit seizoen vond ik hem een optie, maar Dijkhuizen is gewoon ideaal. Fräser is (nog) niet goed genoeg. Jans is vervelend. Ik zou eerder Verbeek nog een keer de kans geven dan, maar niemand past beter dan Marinus |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote:Op zondag 01 maart 2015 - 15:02 schreef RdamStyle het volgende:100% Marinus Dijkhuizen Echte no nonsens trainer. Tactisch zeer sterk. Brengt hoge discipline en een goede mentaliteit bij de spelers. Heeft een autoritaire uitstraling. Is gewoon de perfecte optie voor ons. Geen Henk de Jong. Aan het begin dit seizoen vond ik hem een optie, maar Dijkhuizen is gewoon ideaal. Fräser is (nog) niet goed genoeg. Jans is vervelend. Ik zou eerder Verbeek nog een keer de kans geven dan, maar niemand past beter dan Marinus Kijk maar na zijn (kleine) erelijst als trainert. Een echte winnaar. Denk niet dat v Geel dat aandurft. En of de huidige assistenten dat pruimen. Mijn zegen heeft die. |
|
|
|
|
cat
|
|
|
maak geen tering uit wie er trainer wordt spelers moeten erkomen ,wat een kut elftal zeg om te schamen |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Maakt mij ook niet meer uit wie er voor de groep staat, slechter kan niet. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Vertrouwen is het toverwoord |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De spelers gaan voor deze trainer niet meer lopen. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Kan ik me zelfs nog iets bij voorstellen. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zondag 01 maart 2015 - 11:17 schreef RenatoBos het volgende:[..] Binnen.. ik ben het Jurgen Klopp wil graag Chery, van Anhold en een spits en hoop dat de rest blijft dan kom ik eerst voor 2 jaqar |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Van Anholt kan er werkelijkwaar niks van |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Chery is ook niet goed genoeg. kan je beter Slabbekoorn voor de leeuwen gooien.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 maart 2015 door Stylzz -- |
|
|
|