|
|
FR-Han
|
|
|
Beste Henk! van harte welkom! fijn dat je terug komt! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Henk gaat voor jaar tekenen toch? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dat afwachten! Als de resultaten tegenvallen wordt ie hier toch afgemaakt !!! |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Winnende goal uit tegen PSV voor de beker. Legendarisch. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: En jij bent er als eerste bij haha! |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
11 april 1991. Elk jaar reden voor koffie met gebak. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dat zou heel goed kunnen , ligt er helemaal aan wat ie presteert en wat ie doe. Geeft ie de jeugd de kans dan zal ik een trainer niet snel aanvallen ... ongeacht zijn prestaties! Maar stelt ie onbehouwen sukkels op en zet ie de jeugd op de bank dan moet ie verrekte goed presteren wil ik dan niet negatief zijn!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 februari 2015 door lijdensweg -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ook zo ver afgezakt na gisteravond.. :') |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Heeft onze Han goed gedaan, beter dan dat getier van hem in andere topics. |
|
|
|
|
flipje tiel
|
|
|
qua mentaliteit past die wel bij ons,maar nu is het te vroeg doe eerst maar eens jp met gio een kans geven en dan wel direct als die slisbek niet wil tekenen kunnen ze in dit seizoen al laten zien of ze als hoofdtrainer kunnen werken |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Ik denk niet dat fraser het grote verschil gaat durven maken omdat toch de angst voor de suporters insluipt bijv. Immers, clasie hebben te veel krediet gekregen dat men hen niet gauw wisselt terwijl daar de motor hapert.en Hoe kan dat dat bilal het niet trekt in de kuip want we moeten nou niet gaan doen dat de top 5 ajax, psv, twente, Heerenveen, vitesse, feyenoord niveau is van topkwaliteit, van geel maakt hier een grove fout maar ook rutten is ook schuldig met over the hill spelers boularhouz, wilkshere en dan had hij nog d.lazovic, havenaar in het vizier die achterlijk gek en nu weer Kuijt ik gun hem graag in de kuip maar we moeten niet gaan vergelijken in de Turkse competitie want daar ligt de niveau en druk toch wel iets hoger dan in Nederland het enige verschil is het salarissen. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Heeft nog geen ervaring bij een TOP CLUB dus NOG niet welkom |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
ALS Fred gaat dan maar één man onze BvM weer terug halen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Weet niet of Fraser geschikt is. |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Nee, geen b.v.m walgelijk ventje dan beter w.rijsbergen.nee demarrage Jurgen klupp. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op woensdag 18 februari 2015 - 11:10 schreef dr love het volgende:Ik denk niet dat fraser het grote verschil gaat durven maken omdat toch de angst voor de suporters insluipt bijv. Immers, clasie hebben te veel krediet gekregen dat men hen niet gauw wisselt terwijl daar de motor hapert.en Hoe kan dat dat bilal het niet trekt in de kuip want we moeten nou niet gaan doen dat de top 5 ajax, psv, twente, Heerenveen, vitesse, feyenoord niveau is van topkwaliteit, van geel maakt hier een grove fout maar ook rutten is ook schuldig met over the hill spelers boularhouz, wilkshere en dan had hij nog d.lazovic, havenaar in het vizier die achterlijk gek en nu weer Kuijt ik gun hem graag in de kuip maar we moeten niet gaan vergelijken in de Turkse competitie want daar ligt de niveau en druk toch wel iets hoger dan in Nederland het enige verschil is het salarissen. Goh, leef ge nog ??? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
VVout