BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: We zijn de beste "supporters" van het land

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Rdamnoord
 Rdamnoord - donderdag 19 februari 2015 - 17:42   quote  deeplink  
Dadelijk weer uitsluiting door "onze jongens"
Terminator1908
 Terminator1908 - donderdag 19 februari 2015 - 17:51   quote  deeplink  
klopt!dat is en blijft zo hoe dan ook!
daan limbos
 daan limbos - donderdag 19 februari 2015 - 17:59   quote  deeplink  
Onze fantastische leiders konden weten dat dit ging gebeuren. Geen supporters via de club naar Rome. Nu zijn ze de hoofdschuldigen van wat een groot drama voor de club dreigt te worden. Als geen kaarten via de club verstrekt hadden waren de klootzakken die toch gegaan zouden zijn,waren die daar op persoonlijke titel geweest en niet als supporter. Weer een bewijs van onvermogen voor de werelvreemde kloothommels in het Maasgebouw.
Petje af voor die rechters in Rome, zo pak je tuig aan. Kan de Nederlandse staat zulke rechters niet een poosje lenen van de Italianen.
Inmiddels kun je keihard stellen: De Feyenoord-leiding heeft weer eens gefaald. Helaas, ze zijn pluche-geil en zullen hieruit geen consequenties voor zichzelf trekken. Ze drinken een glas, doen nog een plas en laten alles zoals het was.
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 19 februari 2015 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 februari 2015 - 17:59 schreef daan limbos het volgende:
Onze fantastische leiders konden weten dat dit ging gebeuren. Geen supporters via de club naar Rome. Nu zijn ze de hoofdschuldigen van wat een groot drama voor de club dreigt te worden. Als geen kaarten via de club verstrekt hadden waren de klootzakken die toch gegaan zouden zijn,waren die daar op persoonlijke titel geweest en niet als supporter. Weer een bewijs van onvermogen voor de werelvreemde kloothommels in het Maasgebouw.
Petje af voor die rechters in Rome, zo pak je tuig aan. Kan de Nederlandse staat zulke rechters niet een poosje lenen van de Italianen.
Inmiddels kun je keihard stellen: De Feyenoord-leiding heeft weer eens gefaald. Helaas, ze zijn pluche-geil en zullen hieruit geen consequenties voor zichzelf trekken. Ze drinken een glas, doen nog een plas en laten alles zoals het was.
Ik vind het wel heel goedkoop om de Feyenoord leiding hierop aan te spreken!

Ik vind dat je ten alle tijden ZELF VERANTWOORDELIJK BENT VOOR JE DADEN ....
moa
 moa - donderdag 19 februari 2015 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 februari 2015 - 17:59 schreef daan limbos het volgende:
Onze fantastische leiders konden weten dat dit ging gebeuren. Geen supporters via de club naar Rome. Nu zijn ze de hoofdschuldigen van wat een groot drama voor de club dreigt te worden. Als geen kaarten via de club verstrekt hadden waren de klootzakken die toch gegaan zouden zijn,waren die daar op persoonlijke titel geweest en niet als supporter. Weer een bewijs van onvermogen voor de werelvreemde kloothommels in het Maasgebouw.
Petje af voor die rechters in Rome, zo pak je tuig aan. Kan de Nederlandse staat zulke rechters niet een poosje lenen van de Italianen.
Inmiddels kun je keihard stellen: De Feyenoord-leiding heeft weer eens gefaald. Helaas, ze zijn pluche-geil en zullen hieruit geen consequenties voor zichzelf trekken. Ze drinken een glas, doen nog een plas en laten alles zoals het was.
Wat moeten we met zulke rechters? Als we op die manier de criminaliteit in ons land gaan aanpakken zijn alle haatbaarden, cultuurverrijkers, kutmarrokanen und so weiter binnen de kortste keren weer terug naar waar ze vandaan kwamen, dat kan toch niet de bedoeling zijn!? Oh wacht..
Terminator1908
 Terminator1908 - donderdag 19 februari 2015 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 februari 2015 - 18:06 schreef moa het volgende:

[..]

Wat moeten we met zulke rechters? Als we op die manier de criminaliteit in ons land gaan aanpakken zijn alle haatbaarden, cultuurverrijkers, kutmarrokanen und so weiter binnen de kortste keren weer terug naar waar ze vandaan kwamen, dat kan toch niet de bedoeling zijn!? Oh wacht..
Hahahaha
moa
 moa - donderdag 19 februari 2015 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 februari 2015 - 18:03 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik vind het wel heel goedkoop om de Feyenoord leiding hierop aan te spreken!

Ik vind dat je ten alle tijden ZELF VERANTWOORDELIJK BENT VOOR JE DADEN ....
Natuurlijk treft de Feyenoord leiding geen enkele blaam, onze zogenaamde beste "supporters" maken opnieuw de club helemaal kapot net zoals in Nancy en .. en .. en .. en ..

Dit stelletje compleet achterlijke kut mongolen heeft helemaal NIKS met feyenoord! 0% liefde voor onze club, totaal niet bezig met het ondersteunen van de ploeg alleen maar de boel kapot maken voor de club voor de echte supporters en voor iedereen.

Schieten met scherp ajb!
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 19 februari 2015 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 februari 2015 - 17:59 schreef daan limbos het volgende:
Onze fantastische leiders
Vind je ze echt zo goed?
Barabas
 Barabas - donderdag 19 februari 2015 - 18:23   quote  deeplink  
UEFA = MAFFIA

Ze naaien ons straks een oor aan. En flink ook.

Maar goed dat het zo matig gaat in de competitie: De komende jaren blijven we toch allemaal thuis. De enige internationale uitwedstrijden zijn dan tegen de Friezen.
moa
 moa - donderdag 19 februari 2015 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 februari 2015 - 18:23 schreef Barabas het volgende:
UEFA = MAFFIA

Ze naaien ons straks een oor aan. En flink ook.

Maar goed dat het zo matig gaat in de competitie: De komende jaren blijven we toch allemaal thuis. De enige internationale uitwedstrijden zijn dan tegen de Friezen.
Haha, het frustrerende daarvan is dat beide Friese stadions op een spreekwoordelijke steenworp afstand van mijn woonplaats liggen maar dat als het nog ff zo door gaat ik eerst 2,5 uur in de auto zit op weg naar Rotterdam, om daar de bus combi van Rotterdam naar Leeuwarden te nemen.
moa
 moa - donderdag 19 februari 2015 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 februari 2015 - 18:23 schreef Barabas het volgende:
UEFA = MAFFIA

Ze naaien ons straks een oor aan. En flink ook.

Maar goed dat het zo matig gaat in de competitie: De komende jaren blijven we toch allemaal thuis. De enige internationale uitwedstrijden zijn dan tegen de Friezen.
Maar serieus wij kunnen niet meer genaaid worden, elke straf is terecht en geen straf is te zwaar bij elke keer opnieuw dit gejank met die Joden die zich Feyenoord supporter noemen. Hopelijk kan wel alles verhaald worden op de daders.
Barabas
 Barabas - donderdag 19 februari 2015 - 18:29   quote  deeplink  
Mijn emotionele schade.... kan ik op niemand verhalen.
moa
 moa - donderdag 19 februari 2015 - 18:31   quote  deeplink  
https://www.google.nl/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=emotionele%20schadevergoeding

Succes ! :D
moa
 moa - donderdag 19 februari 2015 - 18:32   quote  deeplink  
Ik denk dat we wel een sterke zaak hebben als we 50.000 aangiftes ontvangen en in 1 zaak stoppen.
soaperd
 soaperd - donderdag 19 februari 2015 - 18:35   quote  deeplink  
Jammer dat het weer mis gaat.
En wat kan een club er aan doen ,als een stelletje de boel loopt te verzieken.
Ook de manier waarop gereageerd word geschreven dus,gaat ook de verkeerde kant uit.
Taal gebruik en gedrag gaan hier ook hand in hand.
daan limbos
 daan limbos - donderdag 19 februari 2015 - 18:37   quote  deeplink  
Het gaat mij hierom: als de club Feyenoord geen kaarten afneemt en niet verkoopt, ook niet aan die relschoppers, kan de UEFA Feyenoord niets verwijten. Omdat zij die kaarten verkocht hebben zijn ze volgens mij (en ik ben bang ook volgens de UEFA), mede verantwoordelijk. Laten we hopen dat de idioten het in het stadion niet nog erger gaan maken, maar ik hou mijn hart vast, Mijn Feyenoord-hart dat schreeuwt van de pijn als ik dit allemaal zie gebeuren.
moa
 moa - donderdag 19 februari 2015 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 februari 2015 - 18:35 schreef soaperd het volgende:
Jammer dat het weer mis gaat.
En wat kan een club er aan doen ,als een stelletje de boel loopt te verzieken.
Ook de manier waarop gereageerd word geschreven dus,gaat ook de verkeerde kant uit.
Taal gebruik en gedrag gaan hier ook hand in hand.
De woede, haat misschien bij de supporters die hier reageren kan ik me ontzettend goed voorstellen, bij menig supporter staat het bloed te koken als je ziet wat deze gastjes elke keer weer onze club aan doen. Vooral als je er bij bent en je zie die ventjes de boel wéér verstieren, je breekt je hart.
feyenoordfanuitarnhe
 feyenoordfanuitarnhe - donderdag 19 februari 2015 - 18:39   quote  deeplink  
wat zijn dat toch een stel eikels die daar aan het reltrappen zijn kaartje gekocht hebben ze niets aan flinke boete maar daar leren ze toch niet van hou ze maar een jaar vast daar en nooit meer een wedstrijd bijwonen levens lang
van geil
 van geil - donderdag 19 februari 2015 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 februari 2015 - 17:59 schreef daan limbos het volgende:
Onze fantastische leiders konden weten dat dit ging gebeuren. Geen supporters via de club naar Rome. Nu zijn ze de hoofdschuldigen van wat een groot drama voor de club dreigt te worden. Als geen kaarten via de club verstrekt hadden waren de klootzakken die toch gegaan zouden zijn,waren die daar op persoonlijke titel geweest en niet als supporter. Weer een bewijs van onvermogen voor de werelvreemde kloothommels in het Maasgebouw.
Petje af voor die rechters in Rome, zo pak je tuig aan. Kan de Nederlandse staat zulke rechters niet een poosje lenen van de Italianen.
Inmiddels kun je keihard stellen: De Feyenoord-leiding heeft weer eens gefaald. Helaas, ze zijn pluche-geil en zullen hieruit geen consequenties voor zichzelf trekken. Ze drinken een glas, doen nog een plas en laten alles zoals het was.
Je gunt je supporters natuurlijk feest..

Maar nu zou ik als de donder de telefoon pakken, melden dat t relatief meevalt ,maar wel uitsluiten dat dit nog voor gaat komen omdat Feyenoord ivm met de enorme schare supporters heeft besloten geen kaarten meer te verkopen voor Europese wedstrijden.
en dit per direct schriftelijk te bevestigen.
kuipje
 kuipje - donderdag 19 februari 2015 - 19:21   quote  deeplink  
En nu maar hopen dat die gasten die de bak in gaan even lekker in hun reet genomen worden door een aantal julius ceasars daar.. gun het ze van harte
kuipje
 kuipje - donderdag 19 februari 2015 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 februari 2015 - 18:41 schreef van geil het volgende:

[..]

Je gunt je supporters natuurlijk feest..

Maar nu zou ik als de donder de telefoon pakken, melden dat t relatief meevalt ,maar wel uitsluiten dat dit nog voor gaat komen omdat Feyenoord ivm met de enorme schare supporters heeft besloten geen kaarten meer te verkopen voor Europese wedstrijden.
en dit per direct schriftelijk te bevestigen.
Ben ik met je eens.. maar het is toch jammer..

Ik denk dat we allemaal (echte supporters dan), maar dan ook allemaal, bang waren voor dit scenario.. hoe kan dit dan gebeuren? Het kan toch niet dat een paar mongolen een hele stad afbreken.. Voor de tweede keer in 2 jaar? (als we europese overwintering meetellen)?

Hier gaat iets fout, ik geloof niet dat dit alleen maar Rotterdam is.. In amsterdam lopen ook genoeg mongolen rond.. Op de een of andere manier weet feyenoord dit niet op te lossen
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 19 februari 2015 - 21:34   quote  deeplink  
Graziano Pellè ‏@GPelle19 · 2m2 minutes ago

Doveroso dire che ciò che è successo fuori dal campo,sono atteggiamenti inaccettabili :(Ovvio senza generalizzare ai splendidi tifosi delFEY

Pellè is niet zo blij met wat er gisteren en vanmiddag is aangericht in Rome..
Stylzz
 Stylzz - donderdag 19 februari 2015 - 21:43   quote  deeplink  
Eerlijk om te zeggen dat wat er gebeurd is buiten het veld , zijn onaanvaardbaar attitudes: ( Uiteraard niet generaliseren naar de prachtige fans van FEY
Stylzz
 Stylzz - donderdag 19 februari 2015 - 21:48   quote  deeplink  
B-OaNN_IgAAcg7U.jpg
B-OaNZ_IQAAbMZr.jpg
B-OaNg9IMAEU6yn.jpg
B-OaNnjIUAAYGGj.jpg
B-OZn-eIYAArX6y.jpg
theezakje
 theezakje - donderdag 19 februari 2015 - 21:50   quote  deeplink  
Ik heb er helaas maar een zin voor, wat een klootzakken die dit in Rome geflikt hebben.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 19 februari 2015 - 21:53   quote  deeplink  
Geen sjaaltjes, geen petjes.
Veel capuchons en hoodies.
ar
 ar - donderdag 19 februari 2015 - 21:55   quote  deeplink  
hufters
R()b
 R()b - donderdag 19 februari 2015 - 21:55   quote  deeplink  
En heel veel alcohol zo te zien.
Terminator1908
 Terminator1908 - donderdag 19 februari 2015 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
waar is de ambulance voor die gozer?niet normaal dat ze iemand zomaar laten liggen.ook al keur ik het niet goed.de gevoelens begrijp ik en dat heeft niks maar dan ook helemaal niks met roma te maken dit heeft met al jaaaaaaaarenlangeeeeeeee frustratie te maken maar dan nog moet je iemand niet zo op straat laten liggen.ambulance is wel netjes lijkt mij en de kosten ja idd die moeten ze vergoeden helemaal mee eens.
waarom denken jullie dat ik nooit een seizoenkaart zou nemen.ik ben te erg feyenoorder en ik zou net als die gasten flippen.......maar nogmaals dit heeft niks met roma te maken maar met pure jarenlange frustratie in eigen land waar je dit seizoen nog steeds het beste voetbal speelt maar weer met lege handen staat mede door ik blijf het zeggen de knjb.

come on feyenoord!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 februari 2015 door Terminator1908 --
theezakje
 theezakje - donderdag 19 februari 2015 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 februari 2015 - 21:55 schreef Terminator1908 het volgende:

[..]

waar is de ambulance voor die gozer?niet normaal dat ze iemand zomaar laten liggen.ook al keur ik het niet goed.de gevoelens begrijp ik en dat heeft niks maar dan ook helemaal niks met roma te maken dit heeft met al jaaaaaaaarenlangeeeeeeee frustratie te maken maar dan nog moet je iemand niet zo op straat laten liggen.ambulance is wel netjes lijkt mij en de kosten ja idd die moeten ze vergoeden helemaal mee eens.
Sorry maar ik kan er geen medelijden voor opbrengen, ik zou bijna zeggen eigen schuld dikke bult
theezakje
 theezakje - donderdag 19 februari 2015 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 februari 2015 - 21:55 schreef Terminator1908 het volgende:

[..]

waar is de ambulance voor die gozer?niet normaal dat ze iemand zomaar laten liggen.ook al keur ik het niet goed.de gevoelens begrijp ik en dat heeft niks maar dan ook helemaal niks met roma te maken dit heeft met al jaaaaaaaarenlangeeeeeeee frustratie te maken maar dan nog moet je iemand niet zo op straat laten liggen.ambulance is wel netjes lijkt mij en de kosten ja idd die moeten ze vergoeden helemaal mee eens.
Sorry maar ik kan er geen medelijden voor opbrengen, ik zou bijna zeggen eigen schuld dikke bult
Terminator1908
 Terminator1908 - donderdag 19 februari 2015 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 februari 2015 - 21:58 schreef theezakje het volgende:

[..]

Sorry maar ik kan er geen medelijden voor opbrengen, ik zou bijna zeggen eigen schuld dikke bult
dus als iemand jouw doodrijdt en zelf bijna op sterven ligt zou je dat ook zeggen want als je dronken achter het stuur zit dan vermoord je ook iemand en dan zeggen ze toch ook niet tegen de bestuurder die het op zijn geweten heeft laat maar liggen eigen schuld dikke bult dan komt er toch ook een ambulance of niet?ik zou dan echt zeggen laat maar liggen eigen schuld dikke bult moordenaar.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 februari 2015 door Terminator1908 --
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 19 februari 2015 - 22:01   quote  deeplink  
Vraag me eerder af welke lolbroek hier foto's van maakt.
Ramptoerisme?
Stylzz
 Stylzz - donderdag 19 februari 2015 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 februari 2015 - 22:01 schreef FR-Henk het volgende:
Vraag me eerder af welke lolbroek hier foto's van maakt.
Ramptoerisme?
zijn ze mij ff te scherp voor.
Alexmem
 Alexmem - donderdag 19 februari 2015 - 22:06   quote  deeplink  
Schaafwondje, niet janken.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 19 februari 2015 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 februari 2015 - 22:01 schreef FR-Henk het volgende:
Vraag me eerder af welke lolbroek hier foto's van maakt.
Ramptoerisme?
Was de nodige media aanwezig.
theezakje
 theezakje - donderdag 19 februari 2015 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 februari 2015 - 22:00 schreef Terminator1908 het volgende:

[..]

dus als iemand jouw doodrijdt en zelf bijna op sterven ligt zou je dat ook zeggen want als je dronken achter het stuur zit dan vermoord je ook iemand en dan zeggen ze toch ook niet tegen de bestuurder die het op zijn geweten heeft laat maar liggen eigen schuld dikke bult dan komt er toch ook een ambulance of niet?ik zou dan echt zeggen laat maar liggen eigen schuld dikke bult moordenaar.
Sorry ik vind dat niet relevant, er is duidelijk gezegd dat alcohol en ongeregeldheden niet geaccepteerd zouden worden, is dus niet hetzelfde voorbeeld als waar jij nu mee komt.
te lang is het pappen en nathouden geweest in mijn ogen.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 19 februari 2015 - 22:17   quote  deeplink  
Ik weiger vanaf nu deze mensen als Feyenoordsupporters te beschouwen.
Doet geen recht aan die andere 1000-en die hier niets mee te maken hebben.
Pet af!
Terminator1908
 Terminator1908 - donderdag 19 februari 2015 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 februari 2015 - 22:14 schreef theezakje het volgende:

[..]

Sorry ik vind dat niet relevant, er is duidelijk gezegd dat alcohol en ongeregeldheden niet geaccepteerd zouden worden, is dus niet hetzelfde voorbeeld als waar jij nu mee komt.
te lang is het pappen en nathouden geweest in mijn ogen.
gelul en ten tweede kan er nooit wat gebeuren want feyenoord supporters hebben zich uitmuntend gedragen in het stadion en daar gaat het om en wat er buiten het stadion gebeurt dat is voor politie en jusitie en de daders..zijn gestraft dus.en die italianen hebben zich niet aan de afspraken gehouden die maanden van te voren gemaakt zijn dus hebben zij er indirect voor gezorgd dat het een zooitje werd.heel dom!geen beloftes doen als je het niet waar kan maken!niet lopen liegen tegen feyenoorders,wij worden namelijk al ons hele leven in de zeik genomen en dat moet je niet doen bij boze supporters!

come on feyenoord!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 februari 2015 door Terminator1908 --
theezakje
 theezakje - donderdag 19 februari 2015 - 22:21   quote  deeplink  
Voor die andere 1000én die zich wel netjes hebben gedragen vind ik het eerlijk gezegd nog het meest triest.
MMM
 MMM - donderdag 19 februari 2015 - 22:22   quote  deeplink  
Belachelijk gedrag inderdaad. Jammer dat een klein groepje het weer verziekt.

Verhalen over het uit het toernooi schoppen kan niet volgens mij? De UEFA kan alleen straffen wat er binnen het stadion is gebeurd?
Stylzz
 Stylzz - donderdag 19 februari 2015 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 februari 2015 - 22:22 schreef MMM het volgende:
Belachelijk gedrag inderdaad. Jammer dat een klein groepje het weer verziekt.

Verhalen over het uit het toernooi schoppen kan niet volgens mij? De UEFA kan alleen straffen wat er binnen het stadion is gebeurd?
ja, daarom was Nancy uiteindelijk ook.
theezakje
 theezakje - donderdag 19 februari 2015 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 februari 2015 - 22:21 schreef Terminator1908 het volgende:

[..]

gelul en ten tweede kan er nooit wat gebeuren want feyenoord supporters hebben zich uitmuntend gedragen in het stadion en daar gaat het om en wat er buiten het stadion gebeurt dat is voor politie en jusitie en de daders..zijn gestraft dus.en die italianen hebben zich niet aan de afspraken gehouden die maanden van te voren gemaakt zijn dus hebben zij er indirect voor gezorgd dat het een zooitje werd.heel dom!geen beloftes doen als je het niet waar kan maken!niet lopen liegen tegen feyenoorders,wij worden namelijk al ons hele leven in de zeik genomen en dat moet je niet doen bij boze supporters!

come on feyenoord!
je mag het gelul vinden, dat is jouw mening en ik heb een andere mening.
Terminator1908
 Terminator1908 - donderdag 19 februari 2015 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 februari 2015 - 22:22 schreef MMM het volgende:
Belachelijk gedrag inderdaad. Jammer dat een klein groepje het weer verziekt.

Verhalen over het uit het toernooi schoppen kan niet volgens mij? De UEFA kan alleen straffen wat er binnen het stadion is gebeurd?
precies wat er binnen gebeurd en binnen waren de feyenoord supporters uitmuntend!
Terminator1908
 Terminator1908 - donderdag 19 februari 2015 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 februari 2015 - 22:23 schreef theezakje het volgende:

[..]

je mag het gelul vinden, dat is jouw mening en ik heb een andere mening.
goed voor jouw houd dan je snavel je begint L te worden die blijft ook maar doordraven iedere keer.wedden dat je morgen vandaag overmorgen weer met je statement komt.maar ik kom ook weer terug hahaha
theezakje
 theezakje - donderdag 19 februari 2015 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 februari 2015 - 22:23 schreef Terminator1908 het volgende:

[..]

precies wat er binnen gebeurd en binnen waren de feyenoord supporters uitmuntend!
Dat ben ik wel 100% met je eens
theezakje
 theezakje - donderdag 19 februari 2015 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 februari 2015 - 22:24 schreef Terminator1908 het volgende:

[..]

goed voor jouw houd dan je snavel je begint L te worden die blijft ook maar doordraven iedere keer.wedden dat je morgen vandaag overmorgen weer met je statement komt.maar ik kom ook weer terug hahaha
?
Terminator1908
 Terminator1908 - donderdag 19 februari 2015 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 februari 2015 - 22:24 schreef theezakje het volgende:

[..]

Dat ben ik wel 100% met je eens
ach ja we blijven in ieder geval communiceren met elkaar!dat deed kongolo en vermeer vandaag wel gelukkig ook met elkaar hahaha maar dan op de juiste manier....P
Terminator1908
 Terminator1908 - donderdag 19 februari 2015 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 februari 2015 - 22:26 schreef theezakje het volgende:

[..]

?
íeder zijn mening das helemaal waar.
theezakje
 theezakje - donderdag 19 februari 2015 - 22:28   quote  deeplink  
Lol, even onder ons gezegd ik ben geen snavel hoor!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5137
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: We zijn de beste "supporters" van het land









0.0060448