BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: We zijn de beste "supporters" van het land

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
cat
 cat - vrijdag 20 februari 2015 - 07:28   quote  deeplink  
we zijn de beste en de gekste
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 20 februari 2015 - 07:41   quote  deeplink  
Soms een beetje té gek.
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 20 februari 2015 - 08:37   quote  deeplink  
noemen we deze mensen die slopen en relschoppen supporters??????

KLOOTZAKKEN,DIE ONZE CLUB GAAN VERNIELEN, BIJ NOG EEN SCHORSING IS HET GEDAAN MET ONZE CLUB
FANdré
 FANdré - vrijdag 20 februari 2015 - 08:56   quote  deeplink  
Ik ben ondanks de toch wel oké-wedstrijd met genoeg inzet, verrot opgestaan door alle negativiteit en de inderdaad compleet doorgeslagen super dronken idioten, die zonder Feijenoordliefde hun BLO/ITO-niveau hebben omgezet in zo´n kudt gedrag. Lekkers fans, zo help je de club mooi naar de kloten, SUFFERDS!
FANdré
 FANdré - vrijdag 20 februari 2015 - 09:04   quote  deeplink  
...dit verhaal kent alleen verliezers, vooral voor degene met echte liefde voor onze club...
sportverteller
 sportverteller - vrijdag 20 februari 2015 - 09:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 februari 2015 - 09:04 schreef FANdré het volgende:
...dit verhaal kent alleen verliezers, vooral voor degene met echte liefde voor onze club...
Het is inderdaad schandalig wat er in Rome gebeurd en het is sneu dat voetbalclubs in één adem met dergelijke figuren wordt genoemd. Maar ik weiger mij verliezer te noemen of het plezier in mijn club en het voetbal in het algemeen, door dit soort figuren en incidenten te laten vergallen.

Ik heb gisteren een fijne avond gehad. Ik zag mijn club, tegen mijn verwachting in, gelijk spelen tegen een internationaal ervaren club met een aantal aanspreekbare voetbalnamen. Het voetbal was niet best, nee, ook niet in de tweede helft. Maar de jongens hebben geknokt voor wat ze waard waren. Meer kan je als supporter niet vragen.

Dus lift ik als supporter met een goed gevoel mee op het sportief succes en distantieer ik mij van relschoppers. Want dat ben ik niet, dat is mijn club niet en zo zijn ook de supporters niet.
hekelaannepsupporter
 hekelaannepsupporter - vrijdag 20 februari 2015 - 09:17   quote  deeplink  
Bestuur/ UEFA.
Dit is nog erger dan rellen met 020 dus ook hier is een gepaste straf om de komende 5 jaar geen supporters mee naar uitwedstrijden te nemen en als clubs in Nederland dat nu ook gaan zeggen kan ik alleen maar zeggen. VOLKOMEN TERECHT
Els
 Els - vrijdag 20 februari 2015 - 09:25   quote  deeplink  
Schandalig gedrag. Om je kapot te schamen. In het stadion was het geweldig, maar het gedrag vooraf was afschuwelijk. Het plein ziet eruit als een vuilnisbelt, er is een eeuwenoude fontein gesloopt. We zijn hier continu in het nieuws. Niet vanwege de prachtige sportieve prestatie, maar omdat de barbaren over Rome zijn gekomen.
En UEFA maffia zou ik even achterwege laten. Ze heb en aangegeven alleen het gedrag in het stadion te beoordelen en daar mogen we heel blij mee zijn
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 20 februari 2015 - 09:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 februari 2015 - 18:37 schreef daan limbos het volgende:
Het gaat mij hierom: als de club Feyenoord geen kaarten afneemt en niet verkoopt, ook niet aan die relschoppers, kan de UEFA Feyenoord niets verwijten. Omdat zij die kaarten verkocht hebben zijn ze volgens mij (en ik ben bang ook volgens de UEFA), mede verantwoordelijk. Laten we hopen dat de idioten het in het stadion niet nog erger gaan maken, maar ik hou mijn hart vast, Mijn Feyenoord-hart dat schreeuwt van de pijn als ik dit allemaal zie gebeuren.
Als ik een bioscoop heb, waar wat jongens een filmpje hebben gepakt, waarna ze de stad in gaan en iemand in elkaar rossen.... Ik vind dat ze dan gerust mijn bioscoop mogen sluiten.. Is toch heel reëel? Ze kunnen Feyenoord nooit aansprakelijk stellen, wat raar genoeg wel gebeurt... Ik ben toch niet aansprakelijk voor wat mijn neef doet? Hoe kan Feyenoord dan aansprakelijk zijn voor mensen die een Feyenoordshirtje dragen en zich Feyenoordfan noemen....? Zo moeilijk is het toch niet de daders op te sporen? Gewoon allemaal oppakken zodat je weet wiet het zijn en alle kosten op deze lui verhalen. Doen ze het nooit weer. Sorry voor diegenen die zich nu aangesproken voelen, maar jullie hebben het aan jullie zelf te danken. Moet je maar niet zo stom doen!
Appie53
 Appie53 - vrijdag 20 februari 2015 - 09:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 februari 2015 - 08:37 schreef piet de paler het volgende:
noemen we deze mensen die slopen en relschoppen supporters??????

KLOOTZAKKEN,DIE ONZE CLUB GAAN VERNIELEN, BIJ NOG EEN SCHORSING IS HET GEDAAN MET ONZE CLUB
Tuig en ik durf wel te zeggen ook brandstichters.
Els
 Els - vrijdag 20 februari 2015 - 09:33   quote  deeplink  
Schandalig gedrag. Om je kapot te schamen. In het stadion was het geweldig, maar het gedrag vooraf was afschuwelijk. Het plein ziet eruit als een vuilnisbelt, er is een eeuwenoude fontein gesloopt. We zijn hier continu in het nieuws. Niet vanwege de prachtige sportieve prestatie, maar omdat de barbaren over Rome zijn gekomen.
En UEFA maffia zou ik even achterwege laten. Ze heb en aangegeven alleen het gedrag in het stadion te beoordelen en daar mogen we heel blij mee zijn
Appie53
 Appie53 - vrijdag 20 februari 2015 - 09:35   quote  deeplink  
Wie duikt er hier eigenlijk in al die videobeelden, om het tuig optesporen.
Vincent1970
 Vincent1970 - vrijdag 20 februari 2015 - 09:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 februari 2015 - 09:35 schreef Appie53 het volgende:
Wie duikt er hier eigenlijk in al die videobeelden, om het tuig optesporen.
Sorry, heb nog een hoop te doen vandaag. Helaas geen tijd voor.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 20 februari 2015 - 09:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 februari 2015 - 09:35 schreef Appie53 het volgende:
Wie duikt er hier eigenlijk in al die videobeelden, om het tuig optesporen.
De orderhandhaver, want die legt ook de straffen op..... Wie anders?
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 20 februari 2015 - 10:00   quote  deeplink  
IK SCHAMM MIJ DOOD om FEYENOORD supporter te zijn
wat er gisteren is gebeurd in Rome
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 20 februari 2015 - 10:21   quote  deeplink  
Te idioot voor woorden wat een stelletje van die klootzakken daar doen. Ik Denk alleen dat er maar weinig echte raddraaiers zijn geweest. Ik denk dat ze de beelden eens goed moeten bestuderen. Ik zag woensdagavond bijv. maar een enkeling gooien met dingen. De echte raddraaiers moeten ze (barbaarse) straffen uitdelen. Voor de rest moeten de organisatie van Feyenoord uit en de lokale autoriteiten zichzelf eens achter de oren krabben. Er zijn denk ik ook genoeg dingen opgeblazen en is er gewoon geen rekening gehouden met een goede locatie en opvang van zo'n grote groep mensen. Wat er bij die bussen bijv. gebeurde sloeg helemaal nergens op. Heb dat bijna een uur live zitten volgen en moest aan iets heel anders denken dan aan supportersvervoer.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 februari 2015 door Feyenoord till i die --
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 20 februari 2015 - 10:27   quote  deeplink  
Als je alle kranten foto's en TV deelden bekijkt dan weet je wel genoeg nogmaals
GROTE SCHANDE wat er is gebeurd niet goed te praten kosten door de oppak mensen laten betalen en nooit meer los laten
flipje tiel
 flipje tiel - vrijdag 20 februari 2015 - 10:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 februari 2015 - 21:55 schreef Terminator1908 het volgende:

[..]

waar is de ambulance voor die gozer?niet normaal dat ze iemand zomaar laten liggen.ook al keur ik het niet goed.de gevoelens begrijp ik en dat heeft niks maar dan ook helemaal niks met roma te maken dit heeft met al jaaaaaaaarenlangeeeeeeee frustratie te maken maar dan nog moet je iemand niet zo op straat laten liggen.ambulance is wel netjes lijkt mij en de kosten ja idd die moeten ze vergoeden helemaal mee eens.
waarom denken jullie dat ik nooit een seizoenkaart zou nemen.ik ben te erg feyenoorder en ik zou net als die gasten flippen.......maar nogmaals dit heeft niks met roma te maken maar met pure jarenlange frustratie in eigen land waar je dit seizoen nog steeds het beste voetbal speelt maar weer met lege handen staat mede door ik blijf het zeggen de knjb.

come on feyenoord!
niet helpen zulke figuren,kapot laten gaan daar in rome laat ze maar stikken in hun eigen bloed deze neandertalers.
Alles laten betalen tot op de laatste cent,en als onze club hier weer voor moet boeten van de uefa ook dit verhalen op deze staats gekken
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 20 februari 2015 - 10:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 februari 2015 - 10:36 schreef flipje tiel het volgende:

[..]

niet helpen zulke figuren,kapot laten gaan daar in rome laat ze maar stikken in hun eigen bloed deze neandertalers.
Alles laten betalen tot op de laatste cent,en als onze club hier weer voor moet boeten van de uefa ook dit verhalen op deze staats gekken
BEN IK 100% MEE EENS
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 20 februari 2015 - 10:39   quote  deeplink  
Wat lees ik nu?

Feyenoord - Roma waarschijnlijk in een lege kuip??

Bedankt stelletjes debielen voor de gezelligheid in Rome !!!
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 20 februari 2015 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 februari 2015 - 10:39 schreef lijdensweg het volgende:
Wat lees ik nu?

Feyenoord - Roma waarschijnlijk in een lege kuip??

HELAAS DAT DAT GEBEURD

Bedankt stelletjes debielen voor de gezelligheid in Rome !!!
VVout
 VVout - vrijdag 20 februari 2015 - 10:58   quote  deeplink  
Debielen die de onofficiële weg zijn gegaan, via omwegen in Rome of internet aan een kaartje zijn gekomen.

Dit zijn de woorden van Feyenoord, hoever kan je nog verantwoordelijk worden gesteld voor deze fuckerTs.
Clyde Best
 Clyde Best - vrijdag 20 februari 2015 - 11:01   quote  deeplink  
UEFA heeft volgens teletekst gereageerd. Zijn niet bevoegd om straffen uit te delen op basis van dingen die in stad gebeuren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 februari 2015 door Clyde Best --
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 20 februari 2015 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 februari 2015 - 10:39 schreef lijdensweg het volgende:
Wat lees ik nu?

Feyenoord - Roma waarschijnlijk in een lege kuip??

Bedankt stelletjes debielen voor de gezelligheid in Rome !!!
Gaap.
daan limbos
 daan limbos - vrijdag 20 februari 2015 - 11:08   quote  deeplink  
Ik ben een geweldloos mens, bijna passifistisch, maar toen ik gisteren die beelden zag schoot het heel even door mij heen. waarom zetten ze geen automatische wapens in tegen dat tuig. Ik mag dat niet denken, maar toch.......................
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 20 februari 2015 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 februari 2015 - 09:33 schreef Els het volgende:
Schandalig gedrag. Om je kapot te schamen. In het stadion was het geweldig, maar het gedrag vooraf was afschuwelijk. Het plein ziet eruit als een vuilnisbelt, er is een eeuwenoude fontein gesloopt. We zijn hier continu in het nieuws. Niet vanwege de prachtige sportieve prestatie, maar omdat de barbaren over Rome zijn gekomen.
En UEFA maffia zou ik even achterwege laten. Ze heb en aangegeven alleen het gedrag in het stadion te beoordelen en daar mogen we heel blij mee zijn
Ik lees net dat de fontein het gewoon weer doet..(?)
dvrnky.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 februari 2015 door RenatoBos --
Barabas
 Barabas - vrijdag 20 februari 2015 - 11:21   quote  deeplink  
Niet vergeten dat die Romeinen een behoorlijk gevoel voor drama hebben. Of dat de media daar al drie weken de boel aan het opnaaien was. Of dat er gewoon wél bier werd verkocht door Italiaanse winkeliers terwijl het verboden was.

Verder hebben supporters zich gewoon te gedragen.
Barabas
 Barabas - vrijdag 20 februari 2015 - 11:24   quote  deeplink  
En als ze overal vuilnisbakken neerzetten dan ziet het ook niet uit alsof er een bom ontploft is.

Ik wil alleen maar zeggen dat de lokale overheid haar verantwoordelijkheid niet of onvoldoende heeft genomen.
Barabas
 Barabas - vrijdag 20 februari 2015 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 februari 2015 - 11:01 schreef Clyde Best het volgende:
UEFA heeft volgens teletekst gereageerd. Zijn niet bevoegd om straffen uit te delen op basis van dingen die in stad gebeuren.
Mooi voor de rouwende supporters
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 20 februari 2015 - 11:25   quote  deeplink  
Ik vind het niet gek dat het een zootje op een plein is als er zojuist een feestende menigte van een paar duizend man heeft gestaan, en inderdaad denk ik dat het wel erg opgeblazen word allemaal..
VVout
 VVout - vrijdag 20 februari 2015 - 11:27   quote  deeplink  
De goed willende Feyenoorder moet gewoon zo'n eikel zelf bij zijn kraag grijpen de volgende keer. Je geeft een som geld uit aan een leuke trip, daar ga je vanuit en door omstandigheden wordt dat steeds meer ingeperkt door deze mannen. Ik heb van mijn leven nog geen agressieve dronk gehad, maar ken mensen die dat wel hebben, ook die worden binnen onze groep ter plaatse gecorrigeerd en is in de regel opgelost voordat er maar iemand erg in heeft.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 20 februari 2015 - 11:28   quote  deeplink  
Eens..
sportverteller
 sportverteller - vrijdag 20 februari 2015 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 februari 2015 - 11:27 schreef VVout het volgende:
De goed willende Feyenoorder moet gewoon zo'n eikel zelf bij zijn kraag grijpen de volgende keer. Je geeft een som geld uit aan een leuke trip, daar ga je vanuit en door omstandigheden wordt dat steeds meer ingeperkt door deze mannen. Ik heb van mijn leven nog geen agressieve dronk gehad, maar ken mensen die dat wel hebben, ook die worden binnen onze groep ter plaatse gecorrigeerd en is in de regel opgelost voordat er maar iemand erg in heeft.
Eens.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 20 februari 2015 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 februari 2015 - 11:27 schreef VVout het volgende:
De goed willende Feyenoorder moet gewoon zo'n eikel zelf bij zijn kraag grijpen de volgende keer. Je geeft een som geld uit aan een leuke trip, daar ga je vanuit en door omstandigheden wordt dat steeds meer ingeperkt door deze mannen. Ik heb van mijn leven nog geen agressieve dronk gehad, maar ken mensen die dat wel hebben, ook die worden binnen onze groep ter plaatse gecorrigeerd en is in de regel opgelost voordat er maar iemand erg in heeft.
Je hebt gelijk, maar in de praktijk gebeurt dat niet, want dat durven velen niet.... Jij gaat ook niet tegen een kerel die helemaal door het dolle heen is, zeggen dat hij dat niet mag doen, terwijl hij met honderd mensen achter hem staat te rellen... Dan kijk jij ook wel uit, dus het gebeurt niet.... Maar het zou idd. wel moeten...
ViezeFurr
 ViezeFurr - vrijdag 20 februari 2015 - 11:45   quote  deeplink  
Wat een drama wordt er van gemaakt. Ze weten lang van tevoren dat er 5000 man naar Rome komen, en die zet je op een monumentaal plein neer. Vervolgens wordt er 'geen bier meer geschonken' en veegt de ME het plein leeg. Lekker de (veel te late) bus in gemept worden, waaronder ook alle normale Feyenoord fans.

Praat absoluut niet goed dat er dingen gesloopt zijn. Dat is schandalig. Maar het had door de autoriteiten ook even iets handiger opgepakt kunnen worden.

Ben blij voor ons dat de UEFA alleen kan straffen over het stadion, geluk is daar niks gebeurd.
sportverteller
 sportverteller - vrijdag 20 februari 2015 - 11:49   quote  deeplink  
Enige objectieve, volledig en juiste berichtgeving wordt in dit verhaal inderdaad node gemist. Hopelijk komt het er nog wel van. Het juiste verhaal moet verteld worden, zodat ook de juiste personen gestraft of ter verantwoording geroepen kunnen worden.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 20 februari 2015 - 11:55   quote  deeplink  
Ti's niet goed te praten, maar kom op waar hebben we het over 3 of 4 % van de meegereisde groep die zich zou hebben misdragen. Beter hebben we het over die 96-97% die zich goed hebben gedragen..
Maak die kleine groep nou niet belangrijker dan ze denken te zijn..
Rdamnoord
 Rdamnoord - vrijdag 20 februari 2015 - 12:02   quote  deeplink  
RARE JONGENS DIE ROMEINEN
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 20 februari 2015 - 12:04   quote  deeplink  
Op FR12 wordt gezegd dat de schade wel meevalt, maar niet goed te praten
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 20 februari 2015 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 februari 2015 - 12:02 schreef Rdamnoord het volgende:
RARE JONGENS DIE ROMEINEN
NET ALS SPARTANEN..
ViezeFurr
 ViezeFurr - vrijdag 20 februari 2015 - 12:26   quote  deeplink  
Lees ook dat er fans zijn neergestoken door de Ultras van Roma? Weet iemand daar iets van?
kenny
 kenny - vrijdag 20 februari 2015 - 12:39   quote  deeplink  
we komen goed weg dat de uefa niet machtig is om ons te straffen ,
maar geloof elke misstap in het stadion aankomende donderdag zal onder en super groot vergrootglas liggen
ik hoop dat de hersenlozen zich kunnen gedragen en dat houd ook in geen vuurwerk of zo suf aanstekers of dergelijken naar spelers te gooien
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 20 februari 2015 - 12:41   quote  deeplink  
Feyenoord en supporters gaan beelden 'rellen' analyseren

5e7q01.jpg

Supportersvereniging Feyenoord gaat samen met de Rotterdamse club beelden analyseren van de rellen in Rome. Er wordt dan gekeken welke relschoppers eventueel gestraft kunnen worden, zegt de supportersvereniging. De manager algemene zaken van de supportersvereniging is geschokt door de onlusten van woensdagavond en gistermiddag. "Dit houd je niet voor mogelijk", zegt Joop Verschuuren.

Welke gevolgen er zijn voor de hooligans als ze weer terug zijn in Nederland, weet Verschuuren nog niet. "Daar moeten we het nog over hebben." Of er consequenties zijn voor Feyenoord is ook onbekend. "Naar mijn weten is er niets in het stadion gebeurd en is alles daar goed verlopen", zegt Verschuuren.

Gisteren zei algemeen directeur Eric Gudde van Feyenoord dat hij niet denkt dat de UEFA de club zwaar zal straffen. "De UEFA oordeelt over wat er in het stadion gebeurt en, dat heb je zelf gezien, dat was zo vlekkeloos als wat", zei hij in Nieuwsuur.

Tientallen Feyenoordfans werden in Rome opgepakt. Drie fans kregen 16 maanden cel, zes andere acht maanden en enkele fans hebben een schikking getroffen van tienduizenden euro's. De Nederlandse ambassadeur heeft de burgemeester van Rome toegezegd alle medewerking te verlenen om de hooligans in Nederland gestraft te krijgen.
bron:NOS
Barabas
 Barabas - vrijdag 20 februari 2015 - 12:48   quote  deeplink  
Ze verdienen een paar flinke klappen tegen die dikke schedels van ze.
Vincent1970
 Vincent1970 - vrijdag 20 februari 2015 - 12:48   quote  deeplink  
Volgens NOS-correspondent Rob Zoutberg in Rome viel de schade erg mee.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 februari 2015 door Vincent1970 --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 20 februari 2015 - 12:51   quote  deeplink  
Hoewel de fysieke schade meevalt, hebben de supporters een verschrikkelijke indruk gemaakt op de Romeinen. "Je moet je voorstellen dat iemand met bemodderde laarzen door je mooiste porseleinkast heen dendert. Zo voelen de Romeinen het. Er waren geen toiletten, maar dat gepis hier op straat, in de fontein en rond de monumenten heeft de Romeinen in hun ziel geraakt", aldus Zoutberg.
Vincent1970
 Vincent1970 - vrijdag 20 februari 2015 - 12:53   quote  deeplink  
https://www.google.nl/search?redir_esc=&client=ms-android-samsung&hl=nl-NL&safe=images&oe=utf-8&q=psycholoog+in+rome&source=android-browser-type&qsubts=1424433143798&action=devloc#mldd=0
sportverteller
 sportverteller - vrijdag 20 februari 2015 - 12:56   quote  deeplink  
Ik begin zo langzamerhand ook te begrijpen dat Rome onvolledig geanticipeerd heeft op de komst van circa 5000 supporters. Als dat zo is, dan valt vandalisme of relschoppende nog steeds niet goed te praten. Het bepaalt wel mede de hoogte / impact van de schade die wordt veroorzaakt of de overlast die wordt ervaren.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 20 februari 2015 - 12:58   quote  deeplink  
Zelfs hun burgemeester wilt het politieoptreden onderzoeken aldaar..
Barabas
 Barabas - vrijdag 20 februari 2015 - 13:10   quote  deeplink  
De politie en de politiek hebben het bewust uit de hand laten lopen of hebben in ieder geval aangestuurd op de puinhoop die het geworden is. Geen toiletten, geen prullenbakken, wél alcohol verkopen waar het niet mocht. Om over de aanloop naar deze wedstrijd nog maar te zwijgen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: We zijn de beste "supporters" van het land









0.0067279