BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: We zijn de beste "supporters" van het land

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 20 februari 2015 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 februari 2015 - 13:10 schreef Barabas het volgende:
De politie en de politiek hebben het bewust uit de hand laten lopen of hebben in ieder geval aangestuurd op de puinhoop die het geworden is. Geen toiletten, geen prullenbakken, wél alcohol verkopen waar het niet mocht. Om over de aanloop naar deze wedstrijd nog maar te zwijgen.
Bepaalde dingen kan je nooit rechtvaardigen maar je kan ze inderdaad wel beter voorkomen dan nu gedaan is. Er zijn meerdere partijen buiten de mafkezen die zichzelf ook wel eens in de spiegel mogen aankijken!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 februari 2015 door Feyenoord till i die --
FANdré
 FANdré - vrijdag 20 februari 2015 - 13:27   quote  deeplink  
Zoals gezegd, veel verliezers. Haal die dikke pad met z´n corpulente lijf en bebloede kop maar eens door de mangel, misschien lapt hij zijn BLO-vriendjes erbij en zijn we daar vanaf. Kunnen ze 16 maanden daar brommen in de bak. Opgeruimd staat netjes. In NL hadden ze 3 uur graffiti moeten poetsen.
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 20 februari 2015 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 februari 2015 - 09:25 schreef Els het volgende:
Schandalig gedrag. Om je kapot te schamen. In het stadion was het geweldig, maar het gedrag vooraf was afschuwelijk. Het plein ziet eruit als een vuilnisbelt, er is een eeuwenoude fontein gesloopt. We zijn hier continu in het nieuws. Niet vanwege de prachtige sportieve prestatie, maar omdat de barbaren over Rome zijn gekomen.
En UEFA maffia zou ik even achterwege laten. Ze heb en aangegeven alleen het gedrag in het stadion te beoordelen en daar mogen we heel blij mee zijn
En dag tuig gewoon de rotzooi op laten ruimen en natuurlijk laten betalen
lecock
 lecock - vrijdag 20 februari 2015 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 februari 2015 - 11:25 schreef RenatoBos het volgende:
Ik vind het niet gek dat het een zootje op een plein is als er zojuist een feestende menigte van een paar duizend man heeft gestaan, en inderdaad denk ik dat het wel erg opgeblazen word allemaal..
Had van jouw niet verwacht dat je dit zooitje schorum zou verdedigen, wel of geen bier we zijn ambassadeurs van Feyenoord en dit schorum moet nooit meer mee kunnen naar een wedstrijd.
Zelf Nancy meegemaakt ( woon daar 130 Km vandaan)en heb daar als nederlander en Feyenoord fan nog een mooie tijd last van gehad,als ik de beelden op tv zie vind ik het walgelijk dat dit soort zich nog Feyenoorder durft te noemen.
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 20 februari 2015 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 februari 2015 - 11:02 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Gaap.
GAAP ...
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 20 februari 2015 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 februari 2015 - 13:56 schreef lecock het volgende:

[..]

Had van jouw niet verwacht dat je dit zooitje schorum zou verdedigen, wel of geen bier we zijn ambassadeurs van Feyenoord en dit schorum moet nooit meer mee kunnen naar een wedstrijd.
Zelf Nancy meegemaakt ( woon daar 130 Km vandaan)en heb daar als nederlander en Feyenoord fan nog een mooie tijd last van gehad,als ik de beelden op tv zie vind ik het walgelijk dat dit soort zich nog Feyenoorder durft te noemen.
Ik had van jouw verwacht dat je mij beter zou lezen, waar neem ik het op voor die lui dan. Nooit meer in een stadion toe laten zeg ik.
Ik vind alleen dat iedereen (lees media en wij) het nogal opblazen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 februari 2015 door RenatoBos --
VVout
 VVout - vrijdag 20 februari 2015 - 14:00   quote  deeplink  
Klaar mee, identificeren die gasten en er voor op laten draaien voor hun suf gedrag. Verder gaan met je leven en die sukkels snel vergeten. Bij terugkomst in Nederland nogmaals aanpakken en een stadionverbod.

Je kan naar iedereen wijzen hoe het beter kan, maar het is ook eenvoudig je gewoon te gedragen. Duizend smoesjes, maar in een fontein pissen is nou niet bepaald netjes toch. Bla bla bla enz.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 20 februari 2015 - 14:01   quote  deeplink  
In een fontein pissen, ik zeg levenslang, hou op er zijn wel ergere dingen..
VVout
 VVout - vrijdag 20 februari 2015 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 februari 2015 - 14:01 schreef RenatoBos het volgende:
In een fontein pissen, ik zeg levenslang, hou op er zijn wel ergere dingen..
Je moet het niet goed willen praten, in de stad krijg je ook een prent voor wildpissen. Een agent heeft alleen in Nederland niet de middelen zijn gezag te laten gelden zoals in Italië, waardoor deze keer die aso`s kennis maakte met de werkwijze van hun daar en terecht. Je kan je gewoon netjes gedragen als je ergens als gast ontvangen wordt.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 20 februari 2015 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 februari 2015 - 13:56 schreef lecock het volgende:

[..]

Had van jouw niet verwacht dat je dit zooitje schorum zou verdedigen, wel of geen bier we zijn ambassadeurs van Feyenoord en dit schorum moet nooit meer mee kunnen naar een wedstrijd.
Zelf Nancy meegemaakt ( woon daar 130 Km vandaan)en heb daar als nederlander en Feyenoord fan nog een mooie tijd last van gehad,als ik de beelden op tv zie vind ik het walgelijk dat dit soort zich nog Feyenoorder durft te noemen.
En Nancy ben ik ook geweest en ja heb er ook veel last van gehad, een paar dagen met een manke poot moeten lopen omdat zo'n agent mij sloeg omdat ik op de straat liep ipv op het trottoir, tof he..stond de politie met zijn knuppels op de bus te tikken als we aankwamen, hoezo provoceren..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 20 februari 2015 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 februari 2015 - 14:08 schreef VVout het volgende:

[..]

Je moet het niet goed willen praten, in de stad krijg je ook een prent voor wildpissen. Een agent heeft alleen in Nederland niet de middelen zijn gezag te laten gelden zoals in Italië, waardoor deze keer die aso`s kennis maakte met de werkwijze van hun daar en terecht. Je kan je gewoon netjes gedragen als je ergens als gast ontvangen wordt.
Tuurlijk heb je je netjes te gedragen, maar als jij moet pissen omdat je wat gedronken hebt en er zijn geen wc's voor handen zoals eerder is aangegeven zeik jij dan in je broek..(?)
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 20 februari 2015 - 14:10   quote  deeplink  
Niemand durft meer op mij te reageren. Volgens mij kennen ze me nog? 😊
VVout
 VVout - vrijdag 20 februari 2015 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 februari 2015 - 14:08 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

En Nancy ben ik ook geweest en ja heb er ook veel last van gehad, een paar dagen met een manke poot moeten lopen omdat zo'n agent mij sloeg omdat ik op de straat liep ipv op het trottoir, tof he..stond de politie met zijn knuppels op de bus te tikken als we aankwamen, hoezo provoceren..
Agentje geprovoceerd door eigenwijs op straat te blijven lopen Bossie :)
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 20 februari 2015 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 februari 2015 - 14:10 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Niemand durft meer op mij te reageren. Volgens mij kennen ze me nog? 😊
Klootzak..😁
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 20 februari 2015 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 februari 2015 - 14:10 schreef VVout het volgende:

[..]

Agentje geprovoceerd door eigenwijs op straat te blijven lopen Bossie :)
Of ik verstond geen Frans..😜
VVout
 VVout - vrijdag 20 februari 2015 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 februari 2015 - 14:10 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Niemand durft meer op mij te reageren. Volgens mij kennen ze me nog? 😊
Hoezo, alle spiegels weg gerot thuis?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 20 februari 2015 - 14:14   quote  deeplink  
Spiegels? Daar moeten toch stenen doorheen?
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 20 februari 2015 - 14:15   quote  deeplink  
Ghehe, afijn ik ga werken, kijken of ik daar nog wat kan slopen..
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 20 februari 2015 - 14:19   quote  deeplink  
Jij bent ook niet Roomser dan de kerk! 😆

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 februari 2015 door Feyenoord till i die --
Gewone Feyenoord sym
 Gewone Feyenoord sym - vrijdag 20 februari 2015 - 14:38   quote  deeplink  
Jammer dat er nog mensen zijn die opkomen voor een bloedende hooligan. En communiceren is ook een kunst. Als je zo tegen mij zou praten in het dagelijks leven had ik je allang afgeserveerd als vriend, bekende of wat dan ook. En dat Calimerogedrag... Zo jammer. Die hooligans hebben Feyenoord weer een slechte dienst bewezen, geef dat gewoon toe, zonder er allerlei 'gevoelige' dingen bij te halen. Ik als gewone supporter heb schoon genoeg van die hooligans en wat mij betreft zero tolerance voor dat soort lieden. We mogen in onze handen knijpen dat het in het stadion er prima aan toe ging, zodat we gelukkig nog een mooie return kunnen gaan zien in de Kuip.
Vincent1970
 Vincent1970 - vrijdag 20 februari 2015 - 14:40   quote  deeplink  
pathisant komt er nog bij gok ik.
VVout
 VVout - vrijdag 20 februari 2015 - 15:27   quote  deeplink  
Pffff, man man man ... zie dit dan?

http://forum.headliner.nl/topic-28851/#1286391
Rdamnoord
 Rdamnoord - vrijdag 20 februari 2015 - 16:44   quote  deeplink  
volgende week as Roma thuis pakken en dan volgende ronde Napoli loten
Napels here we come!,,
Barabas
 Barabas - vrijdag 20 februari 2015 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 februari 2015 - 15:27 schreef VVout het volgende:
Pffff, man man man ... zie dit dan?

http://forum.headliner.nl/topic-28851/#1286391
Wat is dat dan voor een eigenheimer?!
Els
 Els - vrijdag 20 februari 2015 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 februari 2015 - 11:18 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ik lees net dat de fontein het gewoon weer doet..(?)
[ afbeelding ]
De fontein werkt weer. De teringzooi is er uit verwijderd en wat blijft is de schade aan het ornament. Ik blijf het schandalig vinden. Ik kon wel janken toen een Italiaan me vandaag vroeg waar ik vandaan kom en waarom ik in Rome ben. Ik schaam me echt kapot. En dan lopen er nu ook nog van die halve zachte in Rome die alles afschuiven op de Italianen en de politie. Als je geen bier meer krijgt, is dat geen reden om te gaan rellen.
Els
 Els - vrijdag 20 februari 2015 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 februari 2015 - 11:18 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ik lees net dat de fontein het gewoon weer doet..(?)
[ afbeelding ]
De fontein werkt weer. De teringzooi is er uit verwijderd en wat blijft is de schade aan het ornament. Ik blijf het schandalig vinden. Ik kon wel janken toen een Italiaan me vandaag vroeg waar ik vandaan kom en waarom ik in Rome ben. Ik schaam me echt kapot. En dan lopen er nu ook nog van die halve zachte in Rome die alles afschuiven op de Italianen en de politie. Als je geen bier meer krijgt, is dat geen reden om te gaan rellen.
Els
 Els - vrijdag 20 februari 2015 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 februari 2015 - 11:18 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ik lees net dat de fontein het gewoon weer doet..(?)
[ afbeelding ]
De fontein werkt weer. De teringzooi is er uit verwijderd en wat blijft is de schade aan het ornament. Ik blijf het schandalig vinden. Ik kon wel janken toen een Italiaan me vandaag vroeg waar ik vandaan kom en waarom ik in Rome ben. Ik schaam me echt kapot. En dan lopen er nu ook nog van die halve zachte in Rome die alles afschuiven op de Italianen en de politie. Als je geen bier meer krijgt, is dat geen reden om te gaan rellen.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 20 februari 2015 - 18:17   quote  deeplink  
Foto's van vandalen daar, plaatsen her en der in Rotterdam?
Els
 Els - vrijdag 20 februari 2015 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 februari 2015 - 11:27 schreef VVout het volgende:
De goed willende Feyenoorder moet gewoon zo'n eikel zelf bij zijn kraag grijpen de volgende keer. Je geeft een som geld uit aan een leuke trip, daar ga je vanuit en door omstandigheden wordt dat steeds meer ingeperkt door deze mannen. Ik heb van mijn leven nog geen agressieve dronk gehad, maar ken mensen die dat wel hebben, ook die worden binnen onze groep ter plaatse gecorrigeerd en is in de regel opgelost voordat er maar iemand erg in heeft.
Ik heb het geprobeerd, maar was als goedwillende supporter die bereid was wat te zeggen ernstig in de minderheid.
Els
 Els - vrijdag 20 februari 2015 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 februari 2015 - 11:55 schreef RenatoBos het volgende:
Ti's niet goed te praten, maar kom op waar hebben we het over 3 of 4 % van de meegereisde groep die zich zou hebben misdragen. Beter hebben we het over die 96-97% die zich goed hebben gedragen..
Maak die kleine groep nou niet belangrijker dan ze denken te zijn..
Maak er maar minimaal 10% van.
Els
 Els - vrijdag 20 februari 2015 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 februari 2015 - 12:56 schreef sportverteller het volgende:
Ik begin zo langzamerhand ook te begrijpen dat Rome onvolledig geanticipeerd heeft op de komst van circa 5000 supporters. Als dat zo is, dan valt vandalisme of relschoppende nog steeds niet goed te praten. Het bepaalt wel mede de hoogte / impact van de schade die wordt veroorzaakt of de overlast die wordt ervaren.
Het had echt beter georganiseerd moeten worden. En kunnen worden. Gewoon een beetje nadenken en onze geschiedenis bestuderen. Maar niets geeft iemand het recht zich zo te misdragen. En dan ook geen spijt hebben maar direct naar anderen wijzen. Ergerlijk.
Els
 Els - vrijdag 20 februari 2015 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 februari 2015 - 13:10 schreef Barabas het volgende:
De politie en de politiek hebben het bewust uit de hand laten lopen of hebben in ieder geval aangestuurd op de puinhoop die het geworden is. Geen toiletten, geen prullenbakken, wél alcohol verkopen waar het niet mocht. Om over de aanloop naar deze wedstrijd nog maar te zwijgen.
Ja, absoluut. Ik wil het ook nog eens een keer met jou over die geënsceneerde maanlandingen en de verdwijning van Elvis en Marilyn uit het openbare leven hebben.
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 20 februari 2015 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 februari 2015 - 18:19 schreef Els het volgende:

[..]

Ik heb het geprobeerd, maar was als goedwillende supporter die bereid was wat te zeggen ernstig in de minderheid.
Dat vind ik dan weer zo jammer dat jij deze ellende mee moet maken ...
JanM
 JanM - vrijdag 20 februari 2015 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 februari 2015 - 18:42 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat vind ik dan weer zo jammer dat jij deze ellende mee moet maken ...
Meen je geen woord van schijnheil!
Els
 Els - vrijdag 20 februari 2015 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 februari 2015 - 18:42 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat vind ik dan weer zo jammer dat jij deze ellende mee moet maken ...
Ik ben geen poppetje, hoor. Ik vind het wel ontzettend jammer dat we dit allemaal hebben moeten meemaken. We waren hier te gast.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 20 februari 2015 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 februari 2015 - 14:19 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Jij bent ook niet Roomser dan de kerk! 😆
Nou ja😢
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 20 februari 2015 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 februari 2015 - 19:04 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Nou ja😢
En al zeker niet Roomser dan de paus! 😆😂
Alexi
 Alexi - vrijdag 20 februari 2015 - 19:39   quote  deeplink  
Stelletje kleine kinderen, geef ze een lolli,
verzieken van alles wat Feyenoord een warm hart toedraagt!!!!!!!!
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 20 februari 2015 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 februari 2015 - 18:48 schreef JanM het volgende:

[..]

Meen je geen woord van schijnheil!
Mag jij vinden mafketel !
Barabas
 Barabas - vrijdag 20 februari 2015 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 februari 2015 - 18:31 schreef Els het volgende:

[..]

Ja, absoluut. Ik wil het ook nog eens een keer met jou over die geënsceneerde maanlandingen en de verdwijning van Elvis en Marilyn uit het openbare leven hebben.
Lijkt mij hartstikke gezellig. Chips of pinda's?
Barabas
 Barabas - vrijdag 20 februari 2015 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 februari 2015 - 18:28 schreef Els het volgende:

[..]

Het had echt beter georganiseerd moeten worden. En kunnen worden. Gewoon een beetje nadenken en onze geschiedenis bestuderen. Maar niets geeft iemand het recht zich zo te misdragen. En dan ook geen spijt hebben maar direct naar anderen wijzen. Ergerlijk.
Je bent lukraak aan het reageren. Niet alles is zoals het in jouw ogen lijkt. Je doet net alsof forumleden die de andere kant ook benoemen daarmee het wangedrag van een bepaalde groep goedkeuren. En dat terwijl ook die forumleden hun afkeuring hebben uitgesproken.

Het is net een filmrecensie waarbij je na de pauze binnen bent komen lopen.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 20 februari 2015 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 februari 2015 - 19:20 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

En al zeker niet Roomser dan de paus! 😆😂
Tomtomtidom

Trouwens wanneer zien we je weer eens man..
van geil
 van geil - vrijdag 20 februari 2015 - 21:08   quote  deeplink  
Eigenlijk is het te vergelijken met carnaval in Oeteldonk.

150.000 Oeteldonkers vieren carnaval.
50.000 bezoekers vieren dit mee.
en 5000 idioten uit alle windstreken vallen mannen en vrouwen lastig, vernielen de boel, gooien met glazen zeiken alles onder en denken dat ze feest vieren.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 20 februari 2015 - 21:11   quote  deeplink  
Ik ben een idioot.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 20 februari 2015 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 februari 2015 - 21:11 schreef FR-Henk het volgende:
Ik ben een idioot.
ik blijf hier maar terugkomen, ik dus ook.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 20 februari 2015 - 21:40   quote  deeplink  
Willen ook de andere 4.998 idioten zich onmiddellijk melden?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 20 februari 2015 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 februari 2015 - 21:03 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Tomtomtidom

Trouwens wanneer zien we je weer eens man..
Als je ogen niet dichtzitten door bepaalde middelen! 😂
van geil
 van geil - vrijdag 20 februari 2015 - 21:48   quote  deeplink  
4997
VVout
 VVout - vrijdag 20 februari 2015 - 21:53   quote  deeplink  
4995, tel voor twee!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 20 februari 2015 - 21:56   quote  deeplink  
Ik en mijn andere zes iks zijn idioten maar ik ben niet gek.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3161
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: We zijn de beste "supporters" van het land









0.0106561