BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: We zijn de beste "supporters" van het land

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
VVout
 VVout - vrijdag 20 februari 2015 - 22:02   quote  deeplink  
Maar een vliegtuig?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 20 februari 2015 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 februari 2015 - 22:02 schreef VVout het volgende:
Maar een vliegtuig?
Snapte al niet waarom ik onder water het zo benauwt kreeg. Dacht dat ik een duikboot was.
Alexi
 Alexi - vrijdag 20 februari 2015 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 februari 2015 - 18:15 schreef Els het volgende:

[..]

De fontein werkt weer. De teringzooi is er uit verwijderd en wat blijft is de schade aan het ornament. Ik blijf het schandalig vinden. Ik kon wel janken toen een Italiaan me vandaag vroeg waar ik vandaan kom en waarom ik in Rome ben. Ik schaam me echt kapot. En dan lopen er nu ook nog van die halve zachte in Rome die alles afschuiven op de Italianen en de politie. Als je geen bier meer krijgt, is dat geen reden om te gaan rellen.
Kan dat heel goed begrijpen.....
VVout
 VVout - vrijdag 20 februari 2015 - 22:34   quote  deeplink  
Bierkraan dicht draaien is als een duiker die 20 meter onder water zit en merkt dat zijn perlucht op is.
Els
 Els - vrijdag 20 februari 2015 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 februari 2015 - 21:08 schreef van geil het volgende:
Eigenlijk is het te vergelijken met carnaval in Oeteldonk.

150.000 Oeteldonkers vieren carnaval.
50.000 bezoekers vieren dit mee.
en 5000 idioten uit alle windstreken vallen mannen en vrouwen lastig, vernielen de boel, gooien met glazen zeiken alles onder en denken dat ze feest vieren.
Zo is het ook. Je wordt er wel collectief op aa gekeken en daar kijk ik ook niet echt naar uit.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 20 februari 2015 - 22:59   quote  deeplink  
http://gigapica.geenstijl.nl/2015/02/rotterdam_feyenoord_fans_clash.html
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 20 februari 2015 - 23:14   quote  deeplink  
Koppies staan er goed op. Word een makkie zou je zeggen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 februari 2015 door Feyenoord till i die --
van geil
 van geil - vrijdag 20 februari 2015 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 februari 2015 - 22:47 schreef Els het volgende:

[..]

Zo is het ook. Je wordt er wel collectief op aa gekeken en daar kijk ik ook niet echt naar uit.
begrijp precies wat je bedoelt denk ik.
helaas.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 20 februari 2015 - 23:18   quote  deeplink  
Ben benieuwt naar de lengte van de stadionverboden. Snap ook precies wat jij zegt Els.
VVout
 VVout - vrijdag 20 februari 2015 - 23:30   quote  deeplink  
Eigenlijk gewoon geen woorden voor, zitten gewoon helemaal verdwaast daar op een plein.
Vincent1970
 Vincent1970 - vrijdag 20 februari 2015 - 23:34   quote  deeplink  
Pas je wel op voor de gladde praatjes van die Italiaan Els? Voor je het weet ben je zwanger en naar de alimentazzi kan je fluiten.
Verder heb je gelijk hoor.
Dharmpie
 Dharmpie - zaterdag 21 februari 2015 - 00:05   quote  deeplink  
Ik was erbij, heb ook op het plein gestaan. Omdat het duidelijk was dat het fout zou gaan stond ik samen met mijn maat veilig op het moment dat er ingegrepen zou gaan worden. Het gebeurde uiteindelijk ook. Dit nadat hersenlose supporters massaal flessen begonnen te gooien naar de politie. Hierbij werden risico's genomen dat ook mede supporters geraakt konden worden. Volstrekt onverantwoordt en goed voor vele pogingen tot toebrengen van ernstig letsel of erger!

De politie heeft moeten tollereren dat ze bestookt werden met zowel lege als gevulde flessen.
Toen het echt begon met regenen(flessen), dat hoor je ook op menige films, toen konden zij niets anders doen en moesten zij voor hun en de veiligheid van vele niets vermoedende en onschuldige toeristen ingrijpen. Helaas zullen er tijdens de de charges ook onschuldigen meegenomen zijn.
Daar kon de politie niets aan doen. Zij moesten doen wat zij gedaan hebben!

Was alles de schuld van de hersenlozen? Eigenlijk wel!
Wat had de stad Rome kunnen doen om het geheel minder of misschien geheel te vermijden?
( dat laatste geloof ik niet). Ze hadden mobiele toiletten en containers moeten plaatsen om alle flessen en overige troep in te kunnen doen. Dit was zowel bij Campo de Fiori ( daar waren wij niet toen het fout ging) als bij de spaanse trappen geheel niet aanwezig. Het had onnoemelijk gescheeld als dit er wel was geweest.

Vanmiddag om 17.00 zijn wij teruggevlogen uit Rome, de hele dag was er op bijna alle zenders een reportage over gisteren. Ze hadden het over de barbaren, ongemanierden etc, etc..

Ik ga vaak mee met Feyenoord, zelfs toen het niet mocht! ( Lazio in 2000 uit en nog veel meer) maar zo erg als dit heb ik het werkelijk waar nog nooit meegemaakt!

Zelf beschouw ik mijzelf als een normale Feyenoorder waar er gelukkig veel van zijn, maar die hersenloze, snuifende en compleet dronken en gestoorde supporters die er deze keer bij waren heb ik nog nooit meegemaakt. De hersenlozen hadden niet eens respect voor hun eigen mede supporters, omdat ze vaak groot, of vol met tatoo's of compleet van de wereld leken werden de normale supporters geïntimideerd en durfden ze niets te zeggen als de hersenlozen ernstig gingen voordringen of zich buitengewoon grof of associaal gedroegen. De nieuwe ( schreeuwende jongere) generatie namen soms helaas het verkeerde voorbeeld aan.

Ik vermoed dat voor vele normale supporters deze intimiderende en associale ervaring reden zou kunnen zijn om niet meer naar europese uitwedstrijden te gaan. Dit zou erg jammet zijn ( maar ook begrijpelijk).

Ik laat mij niet weerhouden door idioten om niet meer mee te gaan!
Daarvoor houdt ik teveel van deze club en de saamhorigheid bij uitwedstrijden, HEERLIJK! Om dit keer op keer mee te mogen maken.

Overigens, vermoedt ik dat er gisteren meer dan 6000 supporters aanwezig waren, 5000 in de vakken 50,51 en 52. Wij stonden in de vakken ernaast i(n de vakken 48 en 49).

Ondanks enkele andere discussies op dit moment wil ik nog wel dit kwijt!
Feyenoord heeft het beste legioen van Nederland, de beste supporters en ook de meest trouwe aanhang. Het is niet fair om ongeveer 95% van de echte fans met dezelfde kam te scheren als die 5% hersenlozen. We moeten niet de ilussie hebben dat het het 100% kan worden ge(ver)bannen.
We kunnen ons er wel voor blijven inzetten om het de hersenlozen zoveel als mogelijk te verhinderen dat zij mooie gebeurtenissen een ZWARTE RAND(je) geven.

NB: hoewel ik zelf enkele seizoenskaarten bezit ( staan helaas op bedrijfsnaam) en daardoor niet via Feyenoord een kaart kon kopen heb ik bij VIAGOGO kaarten gekocht. Dit hebben vele anderen met mij ook gedaan. Van al deze mensen zijn in ieder geval de namen bekend. Zonder je Naam (naw)gegevens kon je geen kaarten bestellen. Als men echt onderzoek wil gaan doen dan vermoed ik dat dit niet heel moeilijk zal zijn.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 21 februari 2015 - 00:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 februari 2015 - 21:46 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Als je ogen niet dichtzitten door bepaalde middelen! 😂
Heb je jumper gesproken zeker..die had ik namelijk ook al gemist..😁
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 21 februari 2015 - 00:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 februari 2015 - 00:05 schreef Dharmpie het volgende:
Ik was erbij, heb ook op het plein gestaan. Omdat het duidelijk was dat het fout zou gaan stond ik samen met mijn maat veilig op het moment dat er ingegrepen zou gaan worden. Het gebeurde uiteindelijk ook. Dit nadat hersenlose supporters massaal flessen begonnen te gooien naar de politie. Hierbij werden risico's genomen dat ook mede supporters geraakt konden worden. Volstrekt onverantwoordt en goed voor vele pogingen tot toebrengen van ernstig letsel of erger!

De politie heeft moeten tollereren dat ze bestookt werden met zowel lege als gevulde flessen.
Toen het echt begon met regenen(flessen), dat hoor je ook op menige films, toen konden zij niets anders doen en moesten zij voor hun en de veiligheid van vele niets vermoedende en onschuldige toeristen ingrijpen. Helaas zullen er tijdens de de charges ook onschuldigen meegenomen zijn.
Daar kon de politie niets aan doen. Zij moesten doen wat zij gedaan hebben!

Was alles de schuld van de hersenlozen? Eigenlijk wel!
Wat had de stad Rome kunnen doen om het geheel minder of misschien geheel te vermijden?
( dat laatste geloof ik niet). Ze hadden mobiele toiletten en containers moeten plaatsen om alle flessen en overige troep in te kunnen doen. Dit was zowel bij Campo de Fiori ( daar waren wij niet toen het fout ging) als bij de spaanse trappen geheel niet aanwezig. Het had onnoemelijk gescheeld als dit er wel was geweest.

Vanmiddag om 17.00 zijn wij teruggevlogen uit Rome, de hele dag was er op bijna alle zenders een reportage over gisteren. Ze hadden het over de barbaren, ongemanierden etc, etc..

Ik ga vaak mee met Feyenoord, zelfs toen het niet mocht! ( Lazio in 2000 uit en nog veel meer) maar zo erg als dit heb ik het werkelijk waar nog nooit meegemaakt!

Zelf beschouw ik mijzelf als een normale Feyenoorder waar er gelukkig veel van zijn, maar die hersenloze, snuifende en compleet dronken en gestoorde supporters die er deze keer bij waren heb ik nog nooit meegemaakt. De hersenlozen hadden niet eens respect voor hun eigen mede supporters, omdat ze vaak groot, of vol met tatoo's of compleet van de wereld leken werden de normale supporters geïntimideerd en durfden ze niets te zeggen als de hersenlozen ernstig gingen voordringen of zich buitengewoon grof of associaal gedroegen. De nieuwe ( schreeuwende jongere) generatie namen soms helaas het verkeerde voorbeeld aan.

Ik vermoed dat voor vele normale supporters deze intimiderende en associale ervaring reden zou kunnen zijn om niet meer naar europese uitwedstrijden te gaan. Dit zou erg jammet zijn ( maar ook begrijpelijk).

Ik laat mij niet weerhouden door idioten om niet meer mee te gaan!
Daarvoor houdt ik teveel van deze club en de saamhorigheid bij uitwedstrijden, HEERLIJK! Om dit keer op keer mee te mogen maken.

Overigens, vermoedt ik dat er gisteren meer dan 6000 supporters aanwezig waren, 5000 in de vakken 50,51 en 52. Wij stonden in de vakken ernaast i(n de vakken 48 en 49).

Ondanks enkele andere discussies op dit moment wil ik nog wel dit kwijt!
Feyenoord heeft het beste legioen van Nederland, de beste supporters en ook de meest trouwe aanhang. Het is niet fair om ongeveer 95% van de echte fans met dezelfde kam te scheren als die 5% hersenlozen. We moeten niet de ilussie hebben dat het het 100% kan worden ge(ver)bannen.
We kunnen ons er wel voor blijven inzetten om het de hersenlozen zoveel als mogelijk te verhinderen dat zij mooie gebeurtenissen een ZWARTE RAND(je) geven.

NB: hoewel ik zelf enkele seizoenskaarten bezit ( staan helaas op bedrijfsnaam) en daardoor niet via Feyenoord een kaart kon kopen heb ik bij VIAGOGO kaarten gekocht. Dit hebben vele anderen met mij ook gedaan. Van al deze mensen zijn in ieder geval de namen bekend. Zonder je Naam (naw)gegevens kon je geen kaarten bestellen. Als men echt onderzoek wil gaan doen dan vermoed ik dat dit niet heel moeilijk zal zijn.
Top verhaal, en je hebt helemaal gelijk.
ASR1927
 ASR1927 - zaterdag 21 februari 2015 - 00:53   quote  deeplink  
vi dovete vergognare
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 21 februari 2015 - 00:56   quote  deeplink  
avete pulire non piazza
VVout
 VVout - zaterdag 21 februari 2015 - 07:37   quote  deeplink  
Eet je pizza man, ik hoef me helemaal niet te schamen. Dat zijn oproerkraaiers geweest die je niet als normaal kan beschouwen, makkelijk te beïnvloeden pubers meegesleurd in hun verhaal. Ik durf te wedden dat in Nederland een groot deel van deze mensen bekend is bij politie en veel vroeger ingegrepen was geweest en dan de Feyenoord supporter gewoon zijn feestje had kunnen vieren. Helaas door waarschijnlijk gebrekkige communicatie, wat met Italianen nog wel eens stroef kan verlopen, niet op tijd ingegrepen. Ook voorzieningen waren bud. Met WC's, vuilnisbakken, plastic bekers en beeldmateriaal van bekende oproerstichters had alles er beter uitgezien, maar dat is achteraf een koe in zijn kont kijken!
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 21 februari 2015 - 07:57   quote  deeplink  
Ik schaam me er wel voor.
Zelfs ik werd op me werk aangesproken als Feyenoord hooligan. En we hebben t daar nóóit over voetbal.
Peckerwood
 Peckerwood - zaterdag 21 februari 2015 - 08:55   quote  deeplink  
Prima tijd gehad in Rome. Oa bij de Spaanse Trappen geweest. Was barbaars en gezellig. Wedstrijd was top. Werden na de wedtrijd met vier bussen veilg 30 kilometer buiten Rome gebracht na de wedstrijd. Er misten wat mensen, die waren vast nog aan het feestvieren samen met de Romeinen. Die fontein lag vol met flessen, verder niks aan de hand. Opruimen die zooi en weer verder, Zag ook dat ie al weer lekker water stond te spugen. morgen Excelsior thuis, wij zijn Feyenoord. I barbari ? Ja joh Italie, ga lekker maffiaatje spelen en jonge koorknapen lastig vallen als dat beschaving is.....
Peckerwood
 Peckerwood - zaterdag 21 februari 2015 - 08:58   quote  deeplink  
Leuk trouwens dat die beelden van gearresteerde kameraden hier worden gedeeld, in case anybody missed them. Misschien moeten jullie allemaal voor de Telegraaf gaan werken allemaal. De beste supporters van het land? By far!
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 21 februari 2015 - 09:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 februari 2015 - 08:55 schreef Peckerwood het volgende:
Prima tijd gehad in Rome. Oa bij de Spaanse Trappen geweest. Was barbaars en gezellig. Wedstrijd was top. Werden na de wedtrijd met vier bussen veilg 30 kilometer buiten Rome gebracht na de wedstrijd. Er misten wat mensen, die waren vast nog aan het feestvieren samen met de Romeinen. Die fontein lag vol met flessen, verder niks aan de hand. Opruimen die zooi en weer verder, Zag ook dat ie al weer lekker water stond te spugen. morgen Excelsior thuis, wij zijn Feyenoord. I barbari ? Ja joh Italie, ga lekker maffiaatje spelen en jonge koorknapen lastig vallen als dat beschaving is.....
TRIEST dat je het tracht goed te praten ,,,
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 21 februari 2015 - 09:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 februari 2015 - 08:58 schreef Peckerwood het volgende:
Leuk trouwens dat die beelden van gearresteerde kameraden hier worden gedeeld, in case anybody missed them. Misschien moeten jullie allemaal voor de Telegraaf gaan werken allemaal. De beste supporters van het land? By far!
Misschien moeten die klootzakken zorgen dat ze zich gedragen en niet gearresteerd worden?! Ik ben extreem voorstander om zoveel mogelijk foto's te delen. Zo helpen we de club en de supporters die wel willen steunen!
Peckerwood
 Peckerwood - zaterdag 21 februari 2015 - 09:41   quote  deeplink  
Zo gaat dat in Nederland de recher oordeelt, de aanklager klaagt de verdachte aan ( op basis van hear say, roeptoeters van de Telegrof en la huilebalken die laffe stekende Romeinen verwarren met beschaafde mensen...) en dan krijgt de verdachte ook nog een advocaat die de "feiten" die de pers uitkotst wat nuanceert. Ik heb een hard werkende groep supporters gezien die zeker op de wedstrjddag de kleine groepjes supporters die ronddoolden en zich veilg waanden trachtte te beschermen.....daar hoor je niemand over. ik hoop dat de rechter dit mee zal nemen in zijn oordeel over de beste supporters van het land. Hoeveel onschuldige Romeinen die gewoon tussen ons doorliepen en verder gingen met de waan van de dag zijn er geslagen of gestoken door Feyenoorders. Ik durf te beweren nul.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 21 februari 2015 - 09:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 februari 2015 - 09:27 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Misschien moeten die klootzakken zorgen dat ze zich gedragen en niet gearresteerd worden?! Ik ben extreem voorstander om zoveel mogelijk foto's te delen. Zo helpen we de club en de supporters die wel willen steunen!
Geh , iets waar ik volledig mee eens ben !!!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 21 februari 2015 - 10:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 februari 2015 - 09:41 schreef Peckerwood het volgende:
Zo gaat dat in Nederland de recher oordeelt, de aanklager klaagt de verdachte aan ( op basis van hear say, roeptoeters van de Telegrof en la huilebalken die laffe stekende Romeinen verwarren met beschaafde mensen...) en dan krijgt de verdachte ook nog een advocaat die de "feiten" die de pers uitkotst wat nuanceert. Ik heb een hard werkende groep supporters gezien die zeker op de wedstrjddag de kleine groepjes supporters die ronddoolden en zich veilg waanden trachtte te beschermen.....daar hoor je niemand over. ik hoop dat de rechter dit mee zal nemen in zijn oordeel over de beste supporters van het land. Hoeveel onschuldige Romeinen die gewoon tussen ons doorliepen en verder gingen met de waan van de dag zijn er geslagen of gestoken door Feyenoorders. Ik durf te beweren nul.
Als jij dat gezien hebt dan geloof ik het meteen. Hoeveel Feyenoorders zijn er dan neergestoken? Overigens zijn de foto's die hier geplaatst zijn foto's die duidelijk niets met een beschermende groep te maken hadden. Ik heb van vrienden gehoord en gezien dat ze rustig bij het Colloseum hebben gestaan en totaal geen last hebben gehad. Ik zeg maar zo: je word niet gearresteerd omdat je braaf was. Was je dat wel dan had je moeten zorgen dat je niet in een situatie komt waarbij je gearresteerd kan worden. Sta je op een foto dan heb je naar mijn mening iets niet goed gedaan.
Peckerwood
 Peckerwood - zaterdag 21 februari 2015 - 10:28   quote  deeplink  
Ik weet van twee steekpartijen voor de wedstrijd en na de wedstrijd heb ik gehoord ( weet ik dus niet zeker) van een derde. Van de gearresteerden weet ik dat ze meestal niet zonder reden worden gearresteerd. Als je een fles naar de kit gooit wordt je gearresteerd. Fact.
Maar ik weet ook dat er 1 voor wildplassen gearresteerd is terwijl de Taag buiten zijn oevers trad van de zeik, omdat er geen wc's waren. Letterlijk honderden supporters stonden broederlijk naast elkaar een waterval naar het plein te fabriceren....waren dat Hooligans?
;)
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 21 februari 2015 - 10:31   quote  deeplink  
Ok, dat is een andere kant. Ik denk alleen dat de foto's die hier getoond zijn niet over wildplassers gingen. Zo zag het er in ieder geval niet uit.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 februari 2015 door Feyenoord till i die --
Peckerwood
 Peckerwood - zaterdag 21 februari 2015 - 10:39   quote  deeplink  
Klopt denk ik wel, maar is soms moeilijk te beoordelen. Mensen die met een fles in hun hand staanm daarvan kan je moeilijk de onschuld verdedigen....maar als je geboeid of in een greep op de grond ligt zegt dat nog niks. De carabinieri had maar 1 aanpak voor alle arrestanten.
Daarna ga je pas wel of niet veroordeeld worden en zo kan je dus onschuldig en zelfs met een bebloede kop op de foto belanden.....mijn persoonlijke mening is dus dat je erg voorzichtig moet zijn om persfoto's te delen.
VVout
 VVout - zaterdag 21 februari 2015 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 februari 2015 - 07:57 schreef Stylzz het volgende:
Ik schaam me er wel voor.
Zelfs ik werd op me werk aangesproken als Feyenoord hooligan. En we hebben t daar nóóit over voetbal.
Als iemand op je werk iets uithaalt schaam je dan ook voor je bedrijf omdat je daar werkt, jij steekt zo toch niet in elkaar.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 21 februari 2015 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 februari 2015 - 10:39 schreef Peckerwood het volgende:
Klopt denk ik wel, maar is soms moeilijk te beoordelen. Mensen die met een fles in hun hand staanm daarvan kan je moeilijk de onschuld verdedigen....maar als je geboeid of in een greep op de grond ligt zegt dat nog niks. De carabinieri had maar 1 aanpak voor alle arrestanten.
Daarna ga je pas wel of niet veroordeeld worden en zo kan je dus onschuldig en zelfs met een bebloede kop op de foto belanden.....mijn persoonlijke mening is dus dat je erg voorzichtig moet zijn om persfoto's te delen.
Het is gewoon zo dat die KLEINE GROEP DEBIELEN eens hard aangepakt dienen te worden met alle middelen die beschikbaar zijn!
Dan kan de overgrote deel GOEDWILLENDE FEYENOORD SUPPORTERS wel genieten van een leuke trip naar het buitenland zonder in het nieuws te komen vanwege vandalisme en/of geweld ....
moa
 moa - zaterdag 21 februari 2015 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 februari 2015 - 10:44 schreef VVout het volgende:

[..]

Als iemand op je werk iets uithaalt schaam je dan ook voor je bedrijf omdat je daar werkt, jij steekt zo toch niet in elkaar.
Maar je wordt er wel (in)direct op aangekeken, en dat is nooit leuk.

Zelfde geld voor bijvoorbeeld het tuig dat Chersonissos, Ibiza en enkele andere badplaatsen onveilig maakt, ik zou me doodschamen om daar als Nederlander rond te lopen. Wij worden daar gezien als de bontkraagjes van de voor Nederlanders populaire badplaatsen.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 21 februari 2015 - 11:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 februari 2015 - 10:52 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Het is gewoon zo dat die KLEINE GROEP DEBIELEN eens hard aangepakt dienen te worden met alle middelen die beschikbaar zijn!
Dan kan de overgrote deel GOEDWILLENDE FEYENOORD SUPPORTERS wel genieten van een leuke trip naar het buitenland zonder in het nieuws te komen vanwege vandalisme en/of geweld ....
Eens. Denk dat we daar de komende jaren niet onderuit komen. Door het verleden worden we voorlopig onder een vergrootglas gelegd. Of we nou schuld hebben of niet. Het zal altijd uitgemeten worden. Je hoort nu bijvoorbeeld nergens iets van ROMA supporters die Feyenoorders hebben aangevallen. Is toch ook wel degelijk gebeurd.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 21 februari 2015 - 11:05   quote  deeplink  
Ik geloof pas in de BESTE supporters als er openlijk stelling wordt genomen in het stadion , door uitfluiten als er weer iets radars geroepen wordt,of de rug toedraaien. Maar nee dat durven we niet het is net IS in het klein.
Er zullen wel weer mensen een rare reactie geven op MIJN MENiNG maar geen woorden maar daden.
En nogmaals boefjee en boeven streken hoort erbij.
VVout
 VVout - zaterdag 21 februari 2015 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 februari 2015 - 10:57 schreef moa het volgende:

[..]

Maar je wordt er wel (in)direct op aangekeken, en dat is nooit leuk.

Zelfde geld voor bijvoorbeeld het tuig dat Chersonissos, Ibiza en enkele andere badplaatsen onveilig maakt, ik zou me doodschamen om daar als Nederlander rond te lopen. Wij worden daar gezien als de bontkraagjes van de voor Nederlanders populaire badplaatsen.
Is niet leuk, maar dat geld ook voor de Romeinen. Niet iedere Romein heeft een mes in zijn binnenzak om een vreemdeling neer te steken. Niet iedere moslim zijn kofferbak vol explosieven enz. enz.
JanM
 JanM - zaterdag 21 februari 2015 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 februari 2015 - 10:52 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Het is gewoon zo dat die KLEINE GROEP DEBIELEN eens hard aangepakt dienen te worden met alle middelen die beschikbaar zijn!
Dan kan de overgrote deel GOEDWILLENDE FEYENOORD SUPPORTERS wel genieten van een leuke trip naar het buitenland zonder in het nieuws te komen vanwege vandalisme en/of geweld ....
Ondanks dat ik het met de strekking van je post eens ben blijf je een vervelende

perroquets-08.gif

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 februari 2015 door JanM --
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 21 februari 2015 - 11:27   quote  deeplink  
T ene gedrag maakt t andere niet beter of slechter en vice versa.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 21 februari 2015 - 12:21   quote  deeplink  
Opnamen van hekken gooiende, verkeersborden slopende gasten.
Bevuiling, beschadiging monumenten.

Domme Romeinen. Volgende keer alles weghalen.
van geil
 van geil - zaterdag 21 februari 2015 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 februari 2015 - 00:05 schreef Dharmpie het volgende:
Ik was erbij, heb ook op het plein gestaan. Omdat het duidelijk was dat het fout zou gaan stond ik samen met mijn maat veilig op het moment dat er ingegrepen zou gaan worden. Het gebeurde uiteindelijk ook. Dit nadat hersenlose supporters massaal flessen begonnen te gooien naar de politie. Hierbij werden risico's genomen dat ook mede supporters geraakt konden worden. Volstrekt onverantwoordt en goed voor vele pogingen tot toebrengen van ernstig letsel of erger!

De politie heeft moeten tollereren dat ze bestookt werden met zowel lege als gevulde flessen.
Toen het echt begon met regenen(flessen), dat hoor je ook op menige films, toen konden zij niets anders doen en moesten zij voor hun en de veiligheid van vele niets vermoedende en onschuldige toeristen ingrijpen. Helaas zullen er tijdens de de charges ook onschuldigen meegenomen zijn.
Daar kon de politie niets aan doen. Zij moesten doen wat zij gedaan hebben!

Was alles de schuld van de hersenlozen? Eigenlijk wel!
Wat had de stad Rome kunnen doen om het geheel minder of misschien geheel te vermijden?
( dat laatste geloof ik niet). Ze hadden mobiele toiletten en containers moeten plaatsen om alle flessen en overige troep in te kunnen doen. Dit was zowel bij Campo de Fiori ( daar waren wij niet toen het fout ging) als bij de spaanse trappen geheel niet aanwezig. Het had onnoemelijk gescheeld als dit er wel was geweest.

Vanmiddag om 17.00 zijn wij teruggevlogen uit Rome, de hele dag was er op bijna alle zenders een reportage over gisteren. Ze hadden het over de barbaren, ongemanierden etc, etc..

Ik ga vaak mee met Feyenoord, zelfs toen het niet mocht! ( Lazio in 2000 uit en nog veel meer) maar zo erg als dit heb ik het werkelijk waar nog nooit meegemaakt!

Zelf beschouw ik mijzelf als een normale Feyenoorder waar er gelukkig veel van zijn, maar die hersenloze, snuifende en compleet dronken en gestoorde supporters die er deze keer bij waren heb ik nog nooit meegemaakt. De hersenlozen hadden niet eens respect voor hun eigen mede supporters, omdat ze vaak groot, of vol met tatoo's of compleet van de wereld leken werden de normale supporters geïntimideerd en durfden ze niets te zeggen als de hersenlozen ernstig gingen voordringen of zich buitengewoon grof of associaal gedroegen. De nieuwe ( schreeuwende jongere) generatie namen soms helaas het verkeerde voorbeeld aan.

Ik vermoed dat voor vele normale supporters deze intimiderende en associale ervaring reden zou kunnen zijn om niet meer naar europese uitwedstrijden te gaan. Dit zou erg jammet zijn ( maar ook begrijpelijk).

Ik laat mij niet weerhouden door idioten om niet meer mee te gaan!
Daarvoor houdt ik teveel van deze club en de saamhorigheid bij uitwedstrijden, HEERLIJK! Om dit keer op keer mee te mogen maken.

Overigens, vermoedt ik dat er gisteren meer dan 6000 supporters aanwezig waren, 5000 in de vakken 50,51 en 52. Wij stonden in de vakken ernaast i(n de vakken 48 en 49).

Ondanks enkele andere discussies op dit moment wil ik nog wel dit kwijt!
Feyenoord heeft het beste legioen van Nederland, de beste supporters en ook de meest trouwe aanhang. Het is niet fair om ongeveer 95% van de echte fans met dezelfde kam te scheren als die 5% hersenlozen. We moeten niet de ilussie hebben dat het het 100% kan worden ge(ver)bannen.
We kunnen ons er wel voor blijven inzetten om het de hersenlozen zoveel als mogelijk te verhinderen dat zij mooie gebeurtenissen een ZWARTE RAND(je) geven.

NB: hoewel ik zelf enkele seizoenskaarten bezit ( staan helaas op bedrijfsnaam) en daardoor niet via Feyenoord een kaart kon kopen heb ik bij VIAGOGO kaarten gekocht. Dit hebben vele anderen met mij ook gedaan. Van al deze mensen zijn in ieder geval de namen bekend. Zonder je Naam (naw)gegevens kon je geen kaarten bestellen. Als men echt onderzoek wil gaan doen dan vermoed ik dat dit niet heel moeilijk zal zijn.
Eerlijk.
Els
 Els - zaterdag 21 februari 2015 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 februari 2015 - 23:34 schreef Vincent1970 het volgende:
Pas je wel op voor de gladde praatjes van die Italiaan Els? Voor je het weet ben je zwanger en naar de alimentazzi kan je fluiten.
Verder heb je gelijk hoor.
Heb enorm opgepast ;)
Els
 Els - zaterdag 21 februari 2015 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 februari 2015 - 10:28 schreef Peckerwood het volgende:
Ik weet van twee steekpartijen voor de wedstrijd en na de wedstrijd heb ik gehoord ( weet ik dus niet zeker) van een derde. Van de gearresteerden weet ik dat ze meestal niet zonder reden worden gearresteerd. Als je een fles naar de kit gooit wordt je gearresteerd. Fact.
Maar ik weet ook dat er 1 voor wildplassen gearresteerd is terwijl de Taag buiten zijn oevers trad van de zeik, omdat er geen wc's waren. Letterlijk honderden supporters stonden broederlijk naast elkaar een waterval naar het plein te fabriceren....waren dat Hooligans?
;)
Twee Feyenoordsupporters zijn neergestoken en in het ziekenhuis geweest voor behandeling (tot nu toe). Verschrikkelijk en niet goed te praten. Ook niet als reactie op de vernielingen in de stad.
Maar ook de vernielingen zijn niet goed te praten. Op het plein kon je gewoon in de café's en bij McDonalds naar het toilet. Maar om een of andere reden vinden een aantal van ons het echt superstoer om zich overal zo onbeschoft mogelijk te gedragen. En altijd met die houding 'kijk mij eens lekker onaantastbaar en onverschillig zijn'. Onbeschoft gedrag in het vliegtuig naar Rome, onbeschoft gedrag in Rome, pissen waar je staat, al is het midden in de menigte of tegen een monument, vervelend en neerbuigend gedrag op de terrassen , grof op het vliegveld, in het vliegtuig terug en in de parkeergarage in Brussel. Je ziet iedereen kijken. Het getuigt van zo'n absolute domheid dat het stuitend wordt.
In het stadion was het gedrag voorbeeldig. Het kan dus wel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 februari 2015 door Els --
Barabas
 Barabas - zaterdag 21 februari 2015 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 februari 2015 - 00:05 schreef Dharmpie het volgende:
Ik was erbij, heb ook op het plein gestaan. Omdat het duidelijk was dat het fout zou gaan stond ik samen met mijn maat veilig op het moment dat er ingegrepen zou gaan worden. Het gebeurde uiteindelijk ook. Dit nadat hersenloze supporters massaal flessen begonnen te gooien naar de politie. Hierbij werden risico's genomen dat ook mede supporters geraakt konden worden. Volstrekt onverantwoord en goed voor vele pogingen tot toebrengen van ernstig letsel of erger!

De politie heeft moeten tolereren dat ze bestookt werden met zowel lege als gevulde flessen.
Toen het echt begon met regenen(flessen), dat hoor je ook op menige films, toen konden zij niets anders doen en moesten zij voor hun en de veiligheid van vele niets vermoedende en onschuldige toeristen ingrijpen. Helaas zullen er tijdens de de charges ook onschuldigen meegenomen zijn.

Was alles de schuld van de hersenlozen? Eigenlijk wel!
Wat had de stad Rome kunnen doen om het geheel minder of misschien geheel te vermijden?
( dat laatste geloof ik niet). Ze hadden mobiele toiletten en containers moeten plaatsen om alle flessen en overige troep in te kunnen doen. Dit was zowel bij Campo de Fiori ( daar waren wij niet toen het fout ging) als bij de spaanse trappen geheel niet aanwezig. Het had onnoemelijk gescheeld als dit er wel was geweest.

Vanmiddag om 17.00 zijn wij teruggevlogen uit Rome, de hele dag was er op bijna alle zenders een reportage over gisteren. Ze hadden het over de barbaren, ongemanierden etc, etc..

Ik ga vaak mee met Feyenoord, zelfs toen het niet mocht! ( Lazio in 2000 uit en nog veel meer) maar zo erg als dit heb ik het werkelijk waar nog nooit meegemaakt!

Zelf beschouw ik mijzelf als een normale Feyenoorder waar er gelukkig veel van zijn, maar die hersenloze, snuivende en compleet dronken en gestoorde supporters die er deze keer bij waren heb ik nog nooit meegemaakt. De hersenlozen hadden niet eens respect voor hun eigen mede supporters, omdat ze vaak groot, of vol met tattoos of compleet van de wereld leken werden de normale supporters geïntimideerd en durfden ze niets te zeggen als de hersenlozen ernstig gingen voordringen of zich buitengewoon grof of asociaal gedroegen. De nieuwe ( schreeuwende jongere) generatie namen soms helaas het verkeerde voorbeeld aan.

Ik vermoed dat voor vele normale supporters deze intimiderende en asociale ervaring reden zou kunnen zijn om niet meer naar europese uitwedstrijden te gaan. Dit zou erg jammer zijn ( maar ook begrijpelijk).

Bedankt voor je neutrale verslag van de gebeurtenissen in Rome.

Geen supporters maar polyverslaafde psychopaten dus. Mooi naadje, maar ik reken op de burgemeester zijn beloftes. Dit kun je dus niet tegengaan. Hetzelfde verhaal als die idioten uit de Bijlmer die de bekerfinale verneukten... en ons veld erbij. Stelletje doorgesnoven sukkels zonder ruggengraat.
Barabas
 Barabas - zaterdag 21 februari 2015 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 februari 2015 - 09:12 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

TRIEST dat je het tracht goed te praten ,,,
Ik lees dat niet. Ik lees het verslag van een supporter.
Barabas
 Barabas - zaterdag 21 februari 2015 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 februari 2015 - 10:52 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Het is gewoon zo dat die KLEINE GROEP DEBIELEN eens hard aangepakt dienen te worden met alle middelen die beschikbaar zijn!
Dan kan de overgrote deel GOEDWILLENDE FEYENOORD SUPPORTERS wel genieten van een leuke trip naar het buitenland zonder in het nieuws te komen vanwege vandalisme en/of geweld ....
Wens de burgemeester veel succes!
Barabas
 Barabas - zaterdag 21 februari 2015 - 14:47   quote  deeplink  
Volgens Klaas Dijkhof van de VVD zijn wij trots op het wangedrag dat in Rome heeft plaatsgevonden.
Els
 Els - zaterdag 21 februari 2015 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 februari 2015 - 14:47 schreef Barabas het volgende:
Volgens Klaas Dijkhof van de VVD zijn wij trots op het wangedrag dat in Rome heeft plaatsgevonden.
Voor een aantal geldt dat ook. Ik heb met stomme verbazing de reacties van enkelen in Rome aangehoord. Rare reacties. En helaas gaan anderen dat dan ook weer genaraliseren. Feyenoord en de goedwillende supporters zullen alleen maar last hebben van wat in Rome gebeurd is.
En er mag donderdag helemaal niets mis gaan. Niet sportief en niet in het stadion. Want de kleinste misstap zal Feyenoord heel veel kosten.
VVout
 VVout - zaterdag 21 februari 2015 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 februari 2015 - 14:47 schreef Barabas het volgende:
Volgens Klaas Dijkhof van de VVD zijn wij trots op het wangedrag dat in Rome heeft plaatsgevonden.
Inderdaad waar, raar om gelijk maar iedereen over één kam te scheren. Ik en met mij vele Feyenoorders zijn gewoon kwaad op dit soort van wangedrag. Ook de aard en wijze dat politiek en media dit dan nog eens opkloppen en misbruiken hun gelijk te halen doet mij inwendig overkoken.

De tering allemaal die hier ook maar enigszins schuld aan heeft, wie dan ook media, politiek of Hooly! Godvergeven fuckerTs zijn jullie...

http://www.volkskrant.nl/dossier-eredivisie/rotterdam-onderzoekt-relschoppers-rome~a3870007/
Colina 17
 Colina 17 - zaterdag 21 februari 2015 - 14:58   quote  deeplink  
De 'normale'Feyenoordsupporters wel, maar dit schorem is een schande voor het menselijk ras!
Barabas
 Barabas - zaterdag 21 februari 2015 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 februari 2015 - 14:53 schreef Els het volgende:

[..]

Voor een aantal geldt dat ook. Ik heb met stomme verbazing de reacties van enkelen in Rome aangehoord. Rare reacties. En helaas gaan anderen dat dan ook weer genaraliseren. Feyenoord en de goedwillende supporters zullen alleen maar last hebben van wat in Rome gebeurd is.
En er mag donderdag helemaal niets mis gaan. Niet sportief en niet in het stadion. Want de kleinste misstap zal Feyenoord heel veel kosten.
Hele domme gebruikers met een stadionverbod heb ik inmiddels begrepen...
Barabas
 Barabas - zaterdag 21 februari 2015 - 15:01   quote  deeplink  
Ook ik maak mij ernstig zorgen om donderdag. Zit te overwegen de zaak dicht te gooien en alsnog naar Rotterdam af te reizen; alleen maar om die idioten op hun gedrag aan te spreken.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 21 februari 2015 - 15:01   quote  deeplink  
Ach politici lullen altijd , zieltjes winnen, maar ach het wordt gewoon weer zondag en dan staat Excelsior weer in de kuip.
En die 2 neergestoken jongens roept de pers niet il Barbari. In heel mijn leven heb ik nog nooit zulke slechte laffe modieuze soldaten meegemaakt maar dit terzijde.
En de Nederlandse politiek is niet in staat wat uit te voeren niet tegen hooliganisme niet tegen IS.
Rechtspraak in NL is krom en zwak (( ik kan er nog over meepraten)
Gewoon doorgaan even de dDers pakken en dan weer rustig inslapen en wachten tot er weer wat gebeurd.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: We zijn de beste "supporters" van het land









0.0097839