BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: We zijn de beste "supporters" van het land

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 21 februari 2015 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 februari 2015 - 08:55 schreef Peckerwood het volgende:
Die fontein lag vol met flessen, verder niks aan de hand. Opruimen die zooi en weer verder, Zag ook dat ie al weer lekker water stond te spugen.
Italiaanse media melden dat er gister 110 beschadigingen zijn gevonden aan de fontein..

http://www.ilmessaggero.it/ROMA/CRONACA/barcaccia_riapre_restauro_record_scempio_vandali/notizie/1193445.shtml
Els
 Els - zaterdag 21 februari 2015 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 februari 2015 - 15:01 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Italiaanse media melden dat er gister 110 beschadigingen zijn gevonden aan de fontein..

http://www.ilmessaggero.it/ROMA/CRONACA/barcaccia_riapre_restauro_record_scempio_vandali/notizie/1193445.shtml
Het is ook echt niet zo dat het een kwestie van opruimen is. Dat proberen een paar mensen heel hardnekkig te beweren, maar die fontein is gewoon vernield. Niet aan gruzelementen, maar er zijn allemaal stukken af. En dan is hij dus vernield. Hij was net gerestaureerd, dus ik zou er als burgemeester ook zwaar de pest over in hebben.
Els
 Els - zaterdag 21 februari 2015 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 februari 2015 - 14:58 schreef Barabas het volgende:

[..]

Hele domme gebruikers met een stadionverbod heb ik inmiddels begrepen...
Daar ben ik niet zo erg van overtuigd. Ik zou het graag willen geloven en ik begrijp ook wel dat Feyenoord die kant op redeneert, maar dat is echt niet wat ik gezien heb.
Er zijn ongetwijfeld maar weinig initiatiefnemers, maar wij hebben zo ontzettend veel meelopers.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 21 februari 2015 - 15:14   quote  deeplink  
Ela is het geen probleem van de NL samenleving, als ik in NL ben voel en zie ik een grote ontevredenheid in diverse lagen van de bevolking. Komt dat niet tot uiting daar waar de mogelijkheid is?
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 21 februari 2015 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 februari 2015 - 15:14 schreef piet de paler het volgende:
Ela is het geen probleem van de NL samenleving, als ik in NL ben voel en zie ik een grote ontevredenheid in diverse lagen van de bevolking. Komt dat niet tot uiting daar waar de mogelijkheid is?
Dan nog ,hoef je je niet te misdragen !!!
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 21 februari 2015 - 15:21   quote  deeplink  
Dat zeg ik niet, maar mijn oude landje is veranderend
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 21 februari 2015 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 februari 2015 - 15:21 schreef piet de paler het volgende:
Dat zeg ik niet, maar mijn oude landje is veranderend
Elke 50 of 100 jaar veranderd er wel iets ...

Vroeger waren het sommige die het cristendom misbruikte om hun gelijk te halen
Nu zijn er van die gekken die de islam misbruiken om hun gelijk te halen
En zijn er van die DEBIELEN die de naam Feyenoord maar steeds misbruiken
Peckerwood
 Peckerwood - zaterdag 21 februari 2015 - 15:30   quote  deeplink  
De samenleving veranderd snel, de tolerantiegrens wordt lager. Het gedrag van Feyenoord supporters is sinds de jaren 80 niet zo anders vind ik. Met Feyenoord In Duitsland, Frankrijk, Belgie dit soort taferelen al zo vaak meegemaakt, zo ook in NL. Ik zie geen nieuwe grens waar we over zijn gegaan. Dat zijn we in de 90er jaren wel, Beverwijk enzo.
Appie53
 Appie53 - zaterdag 21 februari 2015 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 februari 2015 - 12:21 schreef FR-Henk het volgende:
Opnamen van hekken gooiende, verkeersborden slopende gasten.
Bevuiling, beschadiging monumenten.

Domme Romeinen. Volgende keer alles weghalen.
Gewoon met je poten afblijven!
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 21 februari 2015 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 februari 2015 - 15:30 schreef Peckerwood het volgende:
De samenleving veranderd snel, de tolerantiegrens wordt lager. Het gedrag van Feyenoord supporters is sinds de jaren 80 niet zo anders vind ik. Met Feyenoord In Duitsland, Frankrijk, Belgie dit soort taferelen al zo vaak meegemaakt, zo ook in NL. Ik zie geen nieuwe grens waar we over zijn gegaan. Dat zijn we in de 90er jaren wel, Beverwijk enzo.
In Frankrijk ,België en Duitsland waren het ook de DEBIELEN die over de rooie gingen.
Maar blijkbaar praat jij dat alles goed en wil je niet in het belang van Feyenoord denken.
En bij die rellen in Beverwijk hadden ze wat mij betreft alle DEBIELEN die daar op het weiland liepen levenslang vast mogen zetten!! En daar hoort ook een neef van mij bij ....

Je eigen ego is blijkbaar belangrijker dan Feyenoord ...
JanM
 JanM - zaterdag 21 februari 2015 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 februari 2015 - 15:35 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Je eigen ego is blijkbaar belangrijker dan Feyenoord ...
Zelfkennis!
Gerard_FR
 Gerard_FR - zaterdag 21 februari 2015 - 16:37   quote  deeplink  
Supporters laten verzamelen op een plein bij oude monumenten kan je op voorhand al bestempelen als onverstandig.
De autoriteiten hebben alles schromelijk onderschat,leren ze dan nooit van het verleden.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 21 februari 2015 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 februari 2015 - 15:55 schreef JanM het volgende:

[..]

Zelfkennis!
Betreft wat?
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 21 februari 2015 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 februari 2015 - 16:37 schreef Gerard_FR het volgende:
Supporters laten verzamelen op een plein bij oude monumenten kan je op voorhand al bestempelen als onverstandig.
De autoriteiten hebben alles schromelijk onderschat,leren ze dan nooit van het verleden.
Dat is gewoon weer een KUT smoes. Ze horen zich NIET te misdragen! Wat is daar nu zo moeilijk aan?
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 21 februari 2015 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 februari 2015 - 15:55 schreef JanM het volgende:

[..]

Zelfkennis!
En heet jij soms peckerwood ???
Gerard_FR
 Gerard_FR - zaterdag 21 februari 2015 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 februari 2015 - 16:46 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat is gewoon weer een KUT smoes. Ze horen zich NIET te misdragen! Wat is daar nu zo moeilijk aan?
Een dief hoort ook niet te stelen,
whats your point?
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 21 februari 2015 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 februari 2015 - 17:44 schreef Gerard_FR het volgende:

[..]

Een dief hoort ook niet te stelen,
whats your point?
Dat zijn ook DEBIELEN , wat mij betreft. Als ik een inbreker zou tegenkomen in mijn appartement dan zou ik hem zonder pardon neer knallen. Daar heb ik echt geen medelijden mee! Gelukkig zal dat niet snel gebeuren dat er een inbreker komt.
Of het moet spiderman zijn ... Hahahaha
Ik vind ook dat Nederland wat dat betreft veel te soft is! Zie maar welke straffen hooligans, moordenaars, ontvoerders, verkrachters en pedofielen hier krijgen.
Dat is gewoon een lachertje: Wat dat ben ik in sommige gevallen niet tegen de doodstraf ... mijn voorkeur is liever een levenslange straf zonder de mogelijkheid op vrijlating
TBS , ook al zo'n waardeloze maatregel om die personen dan weekandverlof te geven ....
van geil
 van geil - zaterdag 21 februari 2015 - 19:18   quote  deeplink  
als je de meeste supporters hebt,
dan is het waarschijnlijk dat daar dus ook de meeste droef toeters rondlopen.
JanM
 JanM - zaterdag 21 februari 2015 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 februari 2015 - 16:45 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Betreft wat?
Lezen is toch niet zo moeilijk: dat jouw ego groter is dan Feyenoord!
Bol.Ron
 Bol.Ron - zaterdag 21 februari 2015 - 19:44   quote  deeplink  
Jammer dat sommige supporters zich weer niet kunnen inhouden en niet afreizen om naar de wedstrijd komen kijken, maar om de boel voor de echte supporters te verzieken. Vele zien er op de beelden ook uit als randdebielen met hersenen ten grootte van een walnoot of te veel gezopen of gesnoven. Dat zijn geen supporters van Feyenoord.....
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 21 februari 2015 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 februari 2015 - 18:10 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat zijn ook DEBIELEN , wat mij betreft. Als ik een inbreker zou tegenkomen in mijn appartement dan zou ik hem zonder pardon neer knallen. Daar heb ik echt geen medelijden mee! Gelukkig zal dat niet snel gebeuren dat er een inbreker komt.
Of het moet spiderman zijn ... Hahahaha
Ik vind ook dat Nederland wat dat betreft veel te soft is! Zie maar welke straffen hooligans, moordenaars, ontvoerders, verkrachters en pedofielen hier krijgen.
Dat is gewoon een lachertje: Wat dat ben ik in sommige gevallen niet tegen de doodstraf ... mijn voorkeur is liever een levenslange straf zonder de mogelijkheid op vrijlating
TBS , ook al zo'n waardeloze maatregel om die personen dan weekandverlof te geven ....
Maar voorlopig suggereer jij een vuurwapen te hebben. Dus ook geen brave burger.
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 21 februari 2015 - 20:08   quote  deeplink  
Sowieso vuurwapens gedemonteerd bewaren in een afgesloten kluis, en je munitie wordt weer apart van je vuurwapen afgesloten. Beide volledig uit het zicht opgeborgen. Succes om dat ding te zoeken, in elkaar te zetten, munitie te scoren en dan die inbreker neer te knallen.

Cowboy Billy Boem.
JanM
 JanM - zaterdag 21 februari 2015 - 20:09   quote  deeplink  
Valt sowieso weinig te halen in dat flatje van 'm ;-P
van geil
 van geil - zaterdag 21 februari 2015 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 februari 2015 - 20:09 schreef JanM het volgende:
Valt sowieso weinig te halen in dat flatje van 'm ;-P
jaloers mannetje
Peckerwood
 Peckerwood - zaterdag 21 februari 2015 - 20:36   quote  deeplink  
De ene achtergebleven Feyenoorder na de andere wordt neergestoken en het klootjesvolk maakt zich zorgen om een fontein. De tyfus afbreken die decadente bij elkaar gestolen kut stad
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 21 februari 2015 - 20:38   quote  deeplink  
Het ene maakt het ander nog steeds niet minder erg.

Ik heb van 'ons' ook zat hersenlozen gezien waar ik niets eens bijna mee geassocieerd wil worden.
Barabas
 Barabas - zaterdag 21 februari 2015 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 februari 2015 - 15:21 schreef piet de paler het volgende:
Dat zeg ik niet, maar mijn oude landje is veranderend
Dat is klopt helemaal. Na Paars 2 is het hier veranderd van een tolerante samenleving in een wereld waarin de een de ander het licht in de ogen niet gunt. Vroeger was ik erg trots om Nederlander te zijn. Tegenwoordig zeg ik het liever niet.
Peckerwood
 Peckerwood - zaterdag 21 februari 2015 - 20:43   quote  deeplink  
En hoeveel mensen zijn er mishandeld in Rome door Feyenoord supporters? Woensdag en donderdag waren die laffe honden niet thuis...
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 21 februari 2015 - 20:43   quote  deeplink  
Ik heb niets met Nederland, maar nog minder met elk ander land.
Barabas
 Barabas - zaterdag 21 februari 2015 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 februari 2015 - 16:37 schreef Gerard_FR het volgende:
Supporters laten verzamelen op een plein bij oude monumenten kan je op voorhand al bestempelen als onverstandig.
De autoriteiten hebben alles schromelijk onderschat,leren ze dan nooit van het verleden.
Dit was óók aan de hand ja... Weigerachtig gedrag van Italiaanse gezagsdragers. Feit.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 21 februari 2015 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 februari 2015 - 20:43 schreef Peckerwood het volgende:
En hoeveel mensen zijn er mishandeld in Rome door Feyenoord supporters? Woensdag en donderdag waren die laffe honden niet thuis...
Wat wil je hier nu allemaal mee zeggen?
Dat het gedrag wat sommigen laten zien hebben compleet rechtvaardig is?

Hou op, asociale hersenlozen zijn t, een klein gedeelte.

T merendeel komt daar voor Feyenoord. Een kleine groep exact voor wat er nu gebeurd is.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 21 februari 2015 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 februari 2015 - 20:01 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Maar voorlopig suggereer jij een vuurwapen te hebben. Dus ook geen brave burger.
Ik heb inderdaad een wapenvergunning ... ik hoop het alleen nooit te hoeven te gebruiken !!!
Barabas
 Barabas - zaterdag 21 februari 2015 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 februari 2015 - 15:33 schreef Appie53 het volgende:

[..]

Gewoon met je poten afblijven!
Hier in Nijmegen staan ze met de Zomerfeesten ook tegen de Sint Steven aan te zeiken. Volgend jaar reken ik op jou om dit monument te beschermen tegen wildplassers.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 21 februari 2015 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 februari 2015 - 19:34 schreef JanM het volgende:

[..]

Lezen is toch niet zo moeilijk: dat jouw ego groter is dan Feyenoord!
Niks en niemand is groter dan Feyenoord !!! Laat dat duidelijk zijn ...
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 21 februari 2015 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 februari 2015 - 20:45 schreef Barabas het volgende:

[..]

Hier in Nijmegen staan ze met de Zomerfeesten ook tegen de Sint Steven aan te zeiken. Volgend jaar reken ik op jou om dit monument te beschermen tegen wildplassers.
Maar niemand geeft wat om Nijmegen. Echt niet.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 21 februari 2015 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 februari 2015 - 20:45 schreef Barabas het volgende:

[..]

Hier in Nijmegen staan ze met de Zomerfeesten ook tegen de Sint Steven aan te zeiken. Volgend jaar reken ik op jou om dit monument te beschermen tegen wildplassers.
Oppakken en castreren dan maar !!!
Peckerwood
 Peckerwood - zaterdag 21 februari 2015 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 februari 2015 - 20:44 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Wat wil je hier nu allemaal mee zeggen?
Dat het gedrag wat sommigen laten zien hebben compleet rechtvaardig is?

Hou op, asociale hersenlozen zijn t, een klein gedeelte.

T merendeel komt daar voor Feyenoord. Een kleine groep exact voor wat er nu gebeurd is.
Ik wil zeggen dat wat er gebeurd is geen flikker voorstelt en enorm wordt opgeblazen, terwijl er nu misschien mensen voor hun leven vechten en daar hoor ik niemand over hier, alleen een echo van mezelf! ..en die mensen zijn naief en geen hooligans maar het interesseert niemand hier ene fuck blijkbaar.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 21 februari 2015 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 februari 2015 - 20:52 schreef Peckerwood het volgende:

[..]

Ik wil zeggen dat wat er gebeurd is geen flikker voorstelt en enorm wordt opgeblazen, terwijl er nu misschien mensen voor hun leven vechten en daar hoor ik niemand over hier, alleen een echo van mezelf! ..en die mensen zijn naief en geen hooligans maar het interesseert niemand hier ene fuck blijkbaar.
Wat daar gebeurd is, wordt ten dele opgeblazen, maar een kleine groep heeft daar wel als beesten huisgehouden. En geen prullenbak, geen toilet is natuurlijk geen excuus om met flessen te gaan gooien of historische zaken te slopen. Dat DIE mensen neergeknuppeld zijn. MOOI, goed voor jullie, hoop dat je alleen nog maar door een rietje kan eten.

Dat ONSCHULDIGE supporters die daar toevallig waren, omdat je daar verzamelen moest, ook gepakt zijn. DAT vind ik vreselijk. Dat onschuldige supporters nu neergestoken of in elkaar geslagen worden, DAT vind ik vreselijk. Maar dat is op HET CONTO van die kleine groep EENCELLIGEN die alleen maar naar Europese uitwedstrijden van Feyenoord gaat OM ROTZOOI te schoppen. EN DIE PAAR MEELOPERS die ook zo nodig dapper moeten doen.

DAT is wat ik er van vind.
JanM
 JanM - zaterdag 21 februari 2015 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 februari 2015 - 20:12 schreef van geil het volgende:

[..]

jaloers mannetje
Ik ben niet degene die loopt te pochen over zijn successen! Hoe meer je er over lult, hoe groter de kans dat het uit de dikke duim komt!

En ga je mij nu aan-/afvallen omdat ik een paar keer tegengas heb gegeven op jouw gezaag. Had ik niet van je verwacht!
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 21 februari 2015 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 februari 2015 - 20:52 schreef Peckerwood het volgende:

[..]

Ik wil zeggen dat wat er gebeurd is geen flikker voorstelt en enorm wordt opgeblazen, terwijl er nu misschien mensen voor hun leven vechten en daar hoor ik niemand over hier, alleen een echo van mezelf! ..en die mensen zijn naief en geen hooligans maar het interesseert niemand hier ene fuck blijkbaar.
Laat 1 ding duidelijk zijn: Onschuldige slachtoffers is altijd triest , die horen niet de dupe te worden!

Maar door wie zijn die de dupe? JUIST DIE DEBIELEN !!! En dat zijn GEEN Feyenoord supporters, ondanks dat ze een Feyenoord shirtje , sjaaltje of plakkertje hebben ...
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 21 februari 2015 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 februari 2015 - 21:03 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Laat 1 ding duidelijk zijn: Onschuldige slachtoffers is altijd triest , die horen niet de dupe te worden!

Maar door wie zijn die de dupe? JUIST DIE DEBIELEN !!! En dat zijn GEEN Feyenoord supporters, ondanks dat ze een Feyenoord shirtje , sjaaltje of plakkertje hebben ...
Dat hadden ze juist niet. Ze waren totaal niet herkenbaar als Feyenoord supporter.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 21 februari 2015 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 februari 2015 - 20:59 schreef JanM het volgende:

[..]

Ik ben niet degene die loopt te pochen over zijn successen! Hoe meer je er over lult, hoe groter de kans dat het uit de dikke duim komt!

En ga je mij nu aan-/afvallen omdat ik een paar keer tegengas heb gegeven op jouw gezaag. Had ik niet van je verwacht!
Pochen??? Valt wel mee. Dat maakt jij er van ...
Peckerwood
 Peckerwood - zaterdag 21 februari 2015 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 februari 2015 - 20:57 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Wat daar gebeurd is, wordt ten dele opgeblazen, maar een kleine groep heeft daar wel als beesten huisgehouden. En geen prullenbak, geen toilet is natuurlijk geen excuus om met flessen te gaan gooien of historische zaken te slopen. Dat DIE mensen neergeknuppeld zijn. MOOI, goed voor jullie, hoop dat je alleen nog maar door een rietje kan eten.

Dat ONSCHULDIGE supporters die daar toevallig waren, omdat je daar verzamelen moest, ook gepakt zijn. DAT vind ik vreselijk. Dat onschuldige supporters nu neergestoken of in elkaar geslagen worden, DAT vind ik vreselijk. Maar dat is op HET CONTO van die kleine groep EENCELLIGEN die alleen maar naar Europese uitwedstrijden van Feyenoord gaat OM ROTZOOI te schoppen. EN DIE PAAR MEELOPERS die ook zo nodig dapper moeten doen.

DAT is wat ik er van vind.
Duidelijk, vooral dat stukje met dat rietje. ik herken daar steenvast een stukje beschaving / verlichting. jammer echter dat de beschaving begint met wat je denkt en schriijft en eindigd met met je doet. Laat maar joh.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 21 februari 2015 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 februari 2015 - 21:06 schreef Peckerwood het volgende:

[..]

Duidelijk, vooral dat stukje met dat rietje. ik herken daar steenvast een stukje beschaving / verlichting. jammer echter dat de beschaving begint met wat je denkt en schriijft en eindigd met met je doet. Laat maar joh.
ik pretendeer niet roomser dan de paus te zijn. Als je krijgt waarom je vraagt, kan ik geen medelijden met je hebben.

Dat heb ik wel met de mensen die hier willoos slachtoffer van geworden zijn. Alle mensen, Feyenoord supporter of niet.
Barabas
 Barabas - zaterdag 21 februari 2015 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 februari 2015 - 20:48 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Maar niemand geeft wat om Nijmegen. Echt niet.
Je moet je muil houden jij
van geil
 van geil - zaterdag 21 februari 2015 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 februari 2015 - 20:59 schreef JanM het volgende:

[..]

Ik ben niet degene die loopt te pochen over zijn successen! Hoe meer je er over lult, hoe groter de kans dat het uit de dikke duim komt!

En ga je mij nu aan-/afvallen omdat ik een paar keer tegengas heb gegeven op jouw gezaag. Had ik niet van je verwacht!
t een staat los van het ander.( ik waardeer juist tegengas)
maar ik vind t opmerkelijk dat je je überhaupt druk maakt over de bezittingen van iemand.
daar concludeerde ik dat uit.
meer niet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 februari 2015 door van geil --
van geil
 van geil - zaterdag 21 februari 2015 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 februari 2015 - 21:04 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Pochen??? Valt wel mee. Dat maakt jij er van ...
mij is t ook niet opgevallen.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 21 februari 2015 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 februari 2015 - 21:14 schreef Barabas het volgende:

[..]

Je moet je muil houden jij
hahaha
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 21 februari 2015 - 21:18   quote  deeplink  
Wat een rare discussies hier.
Scheiden van thema's is ook een kunst.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 21 februari 2015 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 februari 2015 - 21:18 schreef FR-Henk het volgende:
Wat een rare discussies hier.
Scheiden van thema's is ook een kunst.
allememagies!

B-ZC5XyCQAApoRO.jpg

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: We zijn de beste "supporters" van het land









0.0095889