BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: We zijn de beste "supporters" van het land

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 21 februari 2015 - 21:24   quote  deeplink  
Lachen toch...
1. Eencelligen gooien en vernielen en pissen.
Feit: overtredingen

2. Vervolgens worden gewonden erbij gehaald, de rol van de politie tot Nijmegen toe.
Alsof er iets plat gepraat moet worden.
Dit zijn niet eens discussies.
van geil
 van geil - zaterdag 21 februari 2015 - 21:24   quote  deeplink  
haha die is leuk
bedoelde de foto

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 februari 2015 door van geil --
JanM
 JanM - zaterdag 21 februari 2015 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 februari 2015 - 21:16 schreef van geil het volgende:

[..]

mij is t ook niet opgevallen.
De brillen zijn spotgoedkoop op het moment en je krijgt er zelfs 2 of 3 voor dezelfde prijs!
van geil
 van geil - zaterdag 21 februari 2015 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 februari 2015 - 21:29 schreef JanM het volgende:

[..]

De brillen zijn spotgoedkoop op het moment en je krijgt er zelfs 2 of 3 voor dezelfde prijs!
zou kunnen, misschien let ik er niet op .
Alexi
 Alexi - zaterdag 21 februari 2015 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Wat een helden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
JanM
 JanM - zaterdag 21 februari 2015 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 februari 2015 - 21:16 schreef van geil het volgende:

[..]

mij is t ook niet opgevallen.
Ik heb toch niet verzonnen dat meneer de lagere school niet afgemaakt heeft en (multi?)miljonair geworden is met zijn bedrijf, in het duurste appartementencomplex van R'dam woont en 'tonnen' aan Feyenoord spendeert?

Maar veel plezier verder: ik ben er ff een weekje tussenuit!
Beertje-K
 Beertje-K - zaterdag 21 februari 2015 - 21:38   quote  deeplink  
Schaam mij werkelijk diep als Feyenoorder en als Nederlander. Wat een idioten zijn die gasten die er nu verantwoordelijk voor zijn dat de naam Feyenoord weer te grabbel is gegooid en geassocieerd wordt met randdebielen van het ergste soort. Bedankt, de motivatie van de spelers van as Roma zal volgende week zeer groot zijn.
Zou wel eens onderzocht willen hebben of die idioten niet "toevallig" neuzensympathisanten zijn of gewoon 020 aanhangers, die louter Feyenoord in een kwaad daglicht willen stellen.
van geil
 van geil - zaterdag 21 februari 2015 - 21:39   quote  deeplink  
ja, maar dat komt op mij niet vreemd over,
er zijn er zoveel die iets vergelijkbaars hebben.
fijne week overigens!Jan M

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 februari 2015 door van geil --
Barabas
 Barabas - zaterdag 21 februari 2015 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 februari 2015 - 21:36 schreef JanM het volgende:

[..]

Ik heb toch niet verzonnen dat meneer de lagere school niet afgemaakt heeft en (multi?)miljonair geworden is met zijn bedrijf, in het duurste appartementencomplex van R'dam woont en 'tonnen' aan Feyenoord spendeert?

Maar veel plezier verder: ik ben er ff een weekje tussenuit!
Glij ze
Barabas
 Barabas - zaterdag 21 februari 2015 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 februari 2015 - 21:38 schreef Beertje-K het volgende:
Zou wel eens onderzocht willen hebben of die idioten niet "toevallig" neuzensympathisanten zijn of gewoon 020 aanhangers, die louter Feyenoord in een kwaad daglicht willen stellen.
Zoiets moet je niet eens willen weten. Als je het mij vraagt....
Alexi
 Alexi - zaterdag 21 februari 2015 - 21:45   quote  deeplink  
We worden , door dit gezeik weer goed op de kaart gezet!
Ze zien Feyenoord allemaal liever in de stront zakken, en op deze manier is er geen houwe meer aan he,toch?! Met "ze" bedoel ik de media in het algemeen..
Maar ok ,inderdaad aanstaande zondag Excelsior,ik hoop 3punten.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 21 februari 2015 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 februari 2015 - 21:36 schreef JanM het volgende:

[..]

Ik heb toch niet verzonnen dat meneer de lagere school niet afgemaakt heeft en (multi?)miljonair geworden is met zijn bedrijf, in het duurste appartementencomplex van R'dam woont en 'tonnen' aan Feyenoord spendeert?

Maar veel plezier verder: ik ben er ff een weekje tussenuit!
De keiharde waarheid.

Veel plezier dan maar !!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 februari 2015 door lijdensweg --
Barabas
 Barabas - zaterdag 21 februari 2015 - 21:58   quote  deeplink  
Gevoel voor drama hebben ze wel die Romeinen. Open brief aan onze koning sturen. En gelijk om 8 miljoen bedelen. Wegens inkomstenderving.... sla er anders gelijk een slaatje uit. Lijken verdomme wel Nederlanders! 😁
Alexi
 Alexi - zaterdag 21 februari 2015 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 februari 2015 - 21:58 schreef Barabas het volgende:
Gevoel voor drama hebben ze wel die Romeinen. Open brief aan onze koning sturen. En gelijk om 8 miljoen bedelen. Wegens inkomstenderving.... sla er anders gelijk een slaatje uit. Lijken verdomme wel Nederlanders! 😁
Tja, aan de andere kant , het blijft handel he,
piet
 piet - zaterdag 21 februari 2015 - 22:20   quote  deeplink  
http://www.fr-fans.nl/nieuws/opnieuw-feyenoordfans-neergestoken-door-as-roma-hooligans-15983
Barabas
 Barabas - zaterdag 21 februari 2015 - 22:29   quote  deeplink  
Mooi volk die Romeinen
van geil
 van geil - zaterdag 21 februari 2015 - 22:38   quote  deeplink  
ik was laatst bij n vechtpartij,
breekt er ineens n voetbalwedstrijd uit.
Els
 Els - zaterdag 21 februari 2015 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 februari 2015 - 15:14 schreef piet de paler het volgende:
Ela is het geen probleem van de NL samenleving, als ik in NL ben voel en zie ik een grote ontevredenheid in diverse lagen van de bevolking. Komt dat niet tot uiting daar waar de mogelijkheid is?
Het lijkt wel een beetje een Nederlands probleem, hoewel Feyenoord supporters opvallend vaker op deze manier in het nieuws zijn. Ik kan me best voorstellen dat er ontevredenheid is, maar het is zo opmerkelijk hoe men hier mee omgaat. In plaats van heel hard proberen uit die situatie te komen, ga je dan dus dingen slopen? Ik heb het idee dat het vooral een opvoedingsprobleem is. Ze willen van alles, hebben overal recht op, maar missen de sociale vaardigheden om op een normale manier in de maatschappij te functioneren.
Els
 Els - zaterdag 21 februari 2015 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 februari 2015 - 15:30 schreef Peckerwood het volgende:
De samenleving veranderd snel, de tolerantiegrens wordt lager. Het gedrag van Feyenoord supporters is sinds de jaren 80 niet zo anders vind ik. Met Feyenoord In Duitsland, Frankrijk, Belgie dit soort taferelen al zo vaak meegemaakt, zo ook in NL. Ik zie geen nieuwe grens waar we over zijn gegaan. Dat zijn we in de 90er jaren wel, Beverwijk enzo.
Vroeger waren de clashes meer onderling, nu heeft het grote publiek er last van. En ik heb ook de indruk dat de vernielzucht groter is.
Vincent1970
 Vincent1970 - zaterdag 21 februari 2015 - 23:01   quote  deeplink  
Misschien heb ik het gemist, maar is het totale schadebedrag al bekend?
Els
 Els - zaterdag 21 februari 2015 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 februari 2015 - 20:52 schreef Peckerwood het volgende:

[..]

Ik wil zeggen dat wat er gebeurd is geen flikker voorstelt en enorm wordt opgeblazen, terwijl er nu misschien mensen voor hun leven vechten en daar hoor ik niemand over hier, alleen een echo van mezelf! ..en die mensen zijn naief en geen hooligans maar het interesseert niemand hier ene fuck blijkbaar.
Wat jammer dat je het vernielen van andermans eigendommen zo bagatelliseert en gelijk in de slachtofferrol duikt. Het is niet goed dat er onschuldige supporters, 4 tot nu toe, zijn neergestoken. En schuldige supporters verdienen het trouwens ook niet om neergestoken te worden. De vernielingen in de stad zijn geen rechtvaardiging voor wraak, in welke vorm dan ook. Het is verwerpelijk. Zoals het ook verwerpelijk is dat bussen en monumenten zijn beschadigd. Actie=reactie is prima, maar alleen als de reactie een door een rechter bekrachtigd vonnis is. Niet het middeleeuwen gedrag wat nu zichtbaar is.
Wat er is gebeurd is verschrikkelijk, te genant voor woorden. Dat jij het goed praat, vind ik verontrustend. Je zet de deur open voor het gedrag wat je nu bij de Roma supporters ziet.
Els
 Els - zaterdag 21 februari 2015 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 februari 2015 - 23:01 schreef Vincent1970 het volgende:
Misschien heb ik het gemist, maar is het totale schadebedrag al bekend?
Paar miljoen. 4 wordt regelmatig genoemd. Maar ligt er ook aan hoe je alles wilt gaan repareren.
Vincent1970
 Vincent1970 - zaterdag 21 februari 2015 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 februari 2015 - 23:15 schreef Els het volgende:

[..]

Paar miljoen. 4 wordt regelmatig genoemd. Maar ligt er ook aan hoe je alles wilt gaan repareren.
Ik ken nog wel een paar Polen die perfect stukadoorswerk leveren voor een mooie prijs.
Els
 Els - zaterdag 21 februari 2015 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 februari 2015 - 23:17 schreef Vincent1970 het volgende:

[..]

Ik ken nog wel een paar Polen die perfect stukadoorswerk leveren voor een mooie prijs.
:)
Ik ben bang dat het marmer oid moet zijn. Ik heb niet goed genoeg gekeken om dat te kunnen beoordelen.
van geil
 van geil - zaterdag 21 februari 2015 - 23:19   quote  deeplink  
dat mogen ze dan in Polen doen.
Vincent1970
 Vincent1970 - zaterdag 21 februari 2015 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 februari 2015 - 23:18 schreef Els het volgende:

[..]

:)
Ik ben bang dat het marmer oid moet zijn. Ik heb niet goed genoeg gekeken om dat te kunnen beoordelen.
Blijft misselijk. Ik vrees donderdag. Niet alleen vanwege eventuele 'tegenacties', maar ook omdat Lexie geschorst is.
Els
 Els - zaterdag 21 februari 2015 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 februari 2015 - 23:22 schreef Vincent1970 het volgende:

[..]

Blijft misselijk. Ik vrees donderdag. Niet alleen vanwege eventuele 'tegenacties', maar ook omdat Lexie geschorst is.
Ik vrees vooral de acties van onze supporters en de UEFA. Tot nu toe is er altijd wel iemand geweest die een fakkel of aansteker op het veld gooit. Ga er al helemaal van uit dat dat donderdag ook gaat gebeuren. En ik ben bang dat de UEFA dat aangrijpt om Feyenoord ongenadig hard te straffen. We zijn tensloote ook recidivist.
Vincent1970
 Vincent1970 - zaterdag 21 februari 2015 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 februari 2015 - 23:29 schreef Els het volgende:

[..]

Ik vrees vooral de acties van onze supporters en de UEFA. Tot nu toe is er altijd wel iemand geweest die een fakkel of aansteker op het veld gooit. Ga er al helemaal van uit dat dat donderdag ook gaat gebeuren. En ik ben bang dat de UEFA dat aangrijpt om Feyenoord ongenadig hard te straffen. We zijn tensloote ook recidivist.
We zijn inderdaad recidivist. Moest gelijk denken aan 2001/2002. Kan me niet herinneren dat er toen veel ellende was met Europese wedstrijden, of heb ik het mis?
Els
 Els - zaterdag 21 februari 2015 - 23:44   quote  deeplink  
Volgens mij was er niets noemenswaardigs.
Vincent1970
 Vincent1970 - zaterdag 21 februari 2015 - 23:48   quote  deeplink  
Beetje bijzonder. Jaren daarvoor en daarna regelmatig supportersgeweld, en uitgerekend dat jaar niet.
Vincent1970
 Vincent1970 - zaterdag 21 februari 2015 - 23:50   quote  deeplink  
Alsnog bedankt God.
Els
 Els - zaterdag 21 februari 2015 - 23:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 februari 2015 - 23:48 schreef Vincent1970 het volgende:
Beetje bijzonder. Jaren daarvoor en daarna regelmatig supportersgeweld, en uitgerekend dat jaar niet.
Dan weten we hoe de weg naar succes eruit ziet.
Dirk1
 Dirk1 - zondag 22 februari 2015 - 10:04   quote  deeplink  
nou ik vind het een grote schande voor het nederlandse voetbal en voor de normale feyenoord supporter in het bijzonder.
VVout
 VVout - zondag 22 februari 2015 - 10:15   quote  deeplink  
Je zou je bijna gaan schamen dat je mens was op deze aardkloot...
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 22 februari 2015 - 10:41   quote  deeplink  
Ben het zat om het alleen over de hersenloze figuren te hebben. 100 man hooguit. Ik heb nu genoeg beelden en info uit eerste hand gezien om de 100% mening te hebben dat het grootste probleem bij de club Feyenoord, organisatie en de lokale autoriteiten liggen. De echte relschoppers veroordelen en nooit meer een stadion in laten. Voor de rest moeten die andere 3 de hand in eigen boezem steken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 februari 2015 door Feyenoord till i die --
Els
 Els - zondag 22 februari 2015 - 11:01   quote  deeplink  
Het waren er veel meer dan 100
Stylzz
 Stylzz - zondag 22 februari 2015 - 11:17   quote  deeplink  
En er zaten te veel meelopers tussen.
van geil
 van geil - zondag 22 februari 2015 - 16:14   quote  deeplink  
een er van werk in de fan shop
ar
 ar - zondag 22 februari 2015 - 16:16   quote  deeplink  
Vacature vrij geile..iets voor jou(w)?
van geil
 van geil - zondag 22 februari 2015 - 16:17   quote  deeplink  
ghe ghe.
te ver weg.
voor mij(n)
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 22 februari 2015 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2015 - 11:01 schreef Els het volgende:
Het waren er veel meer dan 100
Jij bent de enige die er bij was die ik nu hoor met dit soort berichten. Ik vind je normaal betrouwbaar maar ik denk dat je nu de plank mis slaat. Heb veel info uit normale betrouwbare bronnen en ook zo'n beetje alle beelden bestudeerd. Jij ziet er waarschijnlijk meer omdat supporters zich gaan verzetten tegen schaamteloos gedrag van lokale autoriteiten. En dan heb ik het niet eens over de organisatie.
Barabas
 Barabas - zondag 22 februari 2015 - 20:16   quote  deeplink  
Zoals gezegd: Els en ik zijn geen vrienden van elkaar, maar haar ervaringen op deze manier wegzetten kan echt niet Gozert.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 22 februari 2015 - 20:24   quote  deeplink  
Els kent mij ook langer. Ik noem haar geen leugenaar maar iemand die het teveel van 1 kant bekijkt.Els is geen verkeerde en ze weet ook dat ik vaak scherpe opmerkingen plaatst.
Alexi
 Alexi - zondag 22 februari 2015 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 februari 2015 - 00:05 schreef Dharmpie het volgende:
Ik was erbij, heb ook op het plein gestaan. Omdat het duidelijk was dat het fout zou gaan stond ik samen met mijn maat veilig op het moment dat er ingegrepen zou gaan worden. Het gebeurde uiteindelijk ook. Dit nadat hersenlose supporters massaal flessen begonnen te gooien naar de politie. Hierbij werden risico's genomen dat ook mede supporters geraakt konden worden. Volstrekt onverantwoordt en goed voor vele pogingen tot toebrengen van ernstig letsel of erger!

De politie heeft moeten tollereren dat ze bestookt werden met zowel lege als gevulde flessen.
Toen het echt begon met regenen(flessen), dat hoor je ook op menige films, toen konden zij niets anders doen en moesten zij voor hun en de veiligheid van vele niets vermoedende en onschuldige toeristen ingrijpen. Helaas zullen er tijdens de de charges ook onschuldigen meegenomen zijn.
Daar kon de politie niets aan doen. Zij moesten doen wat zij gedaan hebben!

Was alles de schuld van de hersenlozen? Eigenlijk wel!
Wat had de stad Rome kunnen doen om het geheel minder of misschien geheel te vermijden?
( dat laatste geloof ik niet). Ze hadden mobiele toiletten en containers moeten plaatsen om alle flessen en overige troep in te kunnen doen. Dit was zowel bij Campo de Fiori ( daar waren wij niet toen het fout ging) als bij de spaanse trappen geheel niet aanwezig. Het had onnoemelijk gescheeld als dit er wel was geweest.

Vanmiddag om 17.00 zijn wij teruggevlogen uit Rome, de hele dag was er op bijna alle zenders een reportage over gisteren. Ze hadden het over de barbaren, ongemanierden etc, etc..

Ik ga vaak mee met Feyenoord, zelfs toen het niet mocht! ( Lazio in 2000 uit en nog veel meer) maar zo erg als dit heb ik het werkelijk waar nog nooit meegemaakt!

Zelf beschouw ik mijzelf als een normale Feyenoorder waar er gelukkig veel van zijn, maar die hersenloze, snuifende en compleet dronken en gestoorde supporters die er deze keer bij waren heb ik nog nooit meegemaakt. De hersenlozen hadden niet eens respect voor hun eigen mede supporters, omdat ze vaak groot, of vol met tatoo's of compleet van de wereld leken werden de normale supporters geïntimideerd en durfden ze niets te zeggen als de hersenlozen ernstig gingen voordringen of zich buitengewoon grof of associaal gedroegen. De nieuwe ( schreeuwende jongere) generatie namen soms helaas het verkeerde voorbeeld aan.

Ik vermoed dat voor vele normale supporters deze intimiderende en associale ervaring reden zou kunnen zijn om niet meer naar europese uitwedstrijden te gaan. Dit zou erg jammet zijn ( maar ook begrijpelijk).

Ik laat mij niet weerhouden door idioten om niet meer mee te gaan!
Daarvoor houdt ik teveel van deze club en de saamhorigheid bij uitwedstrijden, HEERLIJK! Om dit keer op keer mee te mogen maken.

Overigens, vermoedt ik dat er gisteren meer dan 6000 supporters aanwezig waren, 5000 in de vakken 50,51 en 52. Wij stonden in de vakken ernaast i(n de vakken 48 en 49).

Ondanks enkele andere discussies op dit moment wil ik nog wel dit kwijt!
Feyenoord heeft het beste legioen van Nederland, de beste supporters en ook de meest trouwe aanhang. Het is niet fair om ongeveer 95% van de echte fans met dezelfde kam te scheren als die 5% hersenlozen. We moeten niet de ilussie hebben dat het het 100% kan worden ge(ver)bannen.
We kunnen ons er wel voor blijven inzetten om het de hersenlozen zoveel als mogelijk te verhinderen dat zij mooie gebeurtenissen een ZWARTE RAND(je) geven.

NB: hoewel ik zelf enkele seizoenskaarten bezit ( staan helaas op bedrijfsnaam) en daardoor niet via Feyenoord een kaart kon kopen heb ik bij VIAGOGO kaarten gekocht. Dit hebben vele anderen met mij ook gedaan. Van al deze mensen zijn in ieder geval de namen bekend. Zonder je Naam (naw)gegevens kon je geen kaarten bestellen. Als men echt onderzoek wil gaan doen dan vermoed ik dat dit niet heel moeilijk zal zijn.
De goeie lijden, zoals altijd,
onder de kwaaie......, tja
Stylzz
 Stylzz - zondag 22 februari 2015 - 20:58   quote  deeplink  
http://cabrasfeliz.com/wedstrijden/feyenoord/seizoen-20142015/as-roma-feyenoord/
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 22 februari 2015 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2015 - 20:28 schreef Alexi het volgende:

[..]

De goeie lijden, zoals altijd,
onder de kwaaie......, tja
Is NOOIT anders geweest dankzij die DEBIELEN helaas . Vroeger en nu ...
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 22 februari 2015 - 21:19   quote  deeplink  
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 22 februari 2015 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2015 - 20:24 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Els kent mij ook langer. Ik noem haar geen leugenaar maar iemand die het teveel van 1 kant bekijkt.Els is geen verkeerde en ze weet ook dat ik vaak scherpe opmerkingen plaatst.
Els kies 1 kant ja : de goeie welwillende supporters!!

En jij kies de kant van die malloten?

Of denk jij daar anders over?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 februari 2015 door lijdensweg --
Stylzz
 Stylzz - zondag 22 februari 2015 - 22:20   quote  deeplink  
@FRFC1908: BREAKING: ZOGENAAMDE "NIEUWE" BESCHADIGING FONTEIN WAS ER AL VÓÓR HET VUURWERKGEWELD. via @Feyenoord_Foto http://twitter.com/FRFC1908/status/569607380796895233/photo/1
Els
 Els - zondag 22 februari 2015 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2015 - 20:14 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Jij bent de enige die er bij was die ik nu hoor met dit soort berichten. Ik vind je normaal betrouwbaar maar ik denk dat je nu de plank mis slaat. Heb veel info uit normale betrouwbare bronnen en ook zo'n beetje alle beelden bestudeerd. Jij ziet er waarschijnlijk meer omdat supporters zich gaan verzetten tegen schaamteloos gedrag van lokale autoriteiten. En dan heb ik het niet eens over de organisatie.
Ik heb er geen enkel belang bij om de zaken op te kloppen. En ik heb er ook geen belang bij om het minder erg te maken dan het was. Misschien moet je het eens in dat licht zien.
En ik ben ook niet de enige die erbij was die mijn versie van het gebeuren bevestigt, maar misschien wel de enige in jouw omgeving.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: We zijn de beste "supporters" van het land









0.0101530