|
|
RenatoBos
|
|
|
Dat wij zoiets moeten verzinnen he |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Dit dus!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 februari 2015 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Dit dus!!! ROTTERDAM LA VITTORIA!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 februari 2015 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Blijf met je Romeinse poten van onze stad en supporters af of het zal jullie bezuren stelletje klote messentrekkers!
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 25 februari 2015 - 23:00 schreef Feyenoord till i die het volgende:Blijf met je Romeinse poten van onze stad en supporters af of het zal jullie bezuren stelletje klote messentrekkers! hier zijn geen Romeinen, beter effe daar posten. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Het gaat om het statement! 😂 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Eindelijk eens een fatsoenlijke post 😎 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ja hooguit je neus, je ogen stel je voor zeg -.- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
O ja gooi er ook nog maar een schepje boven op..
WAAR IS DAT ENVELOPJE..!!!! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Onderweg met de pony expres! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Wel de juiste likegel opgeplakt maat..(?) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Denk het wel want het ziet er kleurrijk uit op dit moment. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
De 'post' is binnen thanx VV.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Met die 3 punten er in |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nee niet versnijden Bluffert |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Verwend, snoof t praktisch rechtstreeks uit de reet van een Antilliaan man. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Thanx ik denk in beelden.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Pasje dr door. ff hakken. hoppetee. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hoempa hoempa hoempa teteteh.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
in een week alle goodwill verneuken die in jaren is opgebouwd. Ik ben er verdrietig van. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Tja. Maar hier zitten dan ook al van die hersenlozen die denken dat we er bij de UEFA slecht opstaan omdat er bij ons geld te halen is. Zoveel domheid heb ik echt nog nooit ergens gezien. Ik word er verdrietig en moedeloos van. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Spelers gaan nu ook een stuk minder graag voor Feyenoord spelen. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Ben ik ook bang voor. |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
Ik ga even een afkoelingsperiode houden..
Feyenoord is natuurlijk de enige club op de wereld, maar ik ben er even helemaal klaar mee. Ik ben de fans continue aan het verdedigen, omdat ik hoop dat het maar een aantal supporters zijn die zich als debielen gedragen. Dit blijkt helaas niet zo te zijn.
Tuurlijk, die banaan is niet racistisch bedoeld en ik weet dat dit al tientallen jaren gebeurd, maar laten we eerlijk zijn. Dit is toch gewoon dom? Je hoeft het inderdaad niet te associeren met racisme, maar iedereen weet dat de hele wereld dat wel doet. Ook al die aanstekers etc die het veld op gegooid worden, het is gewoon hersenloos en belachelijk.
Ik kan er serieus met mijn pet niet bij, dat 50% van het stadion een negatief IQ heeft. Ze brengen Feyenoord keer op keer in diskrediet. Terwijl er ook supporters zijn die Feyenoord supporten om de club en niet om zich als een hooligan te kunnen gedragen. Waarschijnlijk krijg ik nu weer te horen, ga maar naar 020 etc. Prima, denk wat je denken wil, maar ik ben oprecht klaar met het grootste gedeelte van onze supporters. Laat staan als je iemand hier op aanspreekt in het stadion... ik durf er 100 euro op te leggen dat diezelfde vent je dan een vuist in je gezicht geeft.. ja ook dat is feyenoord.
Het liefst zou je nu zeggen, jongens, we gaan het volgende doen. - Zingen en lawaai maken tijdens een wedstrijd. - Sfeeracties doen, zonder dat alles het veld op gegooid wordt. - Geen vuurwerk - Geen kaartje... niet naar het buitenland
Maar dit zal er gebeuren. - Zingen.. gaat lukken, maar er komen sowieso spreekkoren bij - Alles wat netjes neergelegd wordt door ECHTE fans, wordt het veld op geslingerd, plus mobieltjes, aanstekers etc. - Een of andere gozer zal vast wel weer een aantal nitraatbommen in zijn reet mee smokkelen. - Mensen met een stadionverbod gaan zelfs
Wat is de oplossing... zero tolerance? Van mij mag het..
Succes allemaal in ieder geval, ik blijf stiekem hopen dat het goed komt... maar ik weet eigenlijk dat dit niet gaat gebeuren.. helaas |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Te bedenken dat een hernieuwd stadion 70.000 mensen moet gaan bergen.... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 - 12:05 schreef kuipje het volgende:Ik ga even een afkoelingsperiode houden.. Feyenoord is natuurlijk de enige club op de wereld, maar ik ben er even helemaal klaar mee. Ik ben de fans continue aan het verdedigen, omdat ik hoop dat het maar een aantal supporters zijn die zich als debielen gedragen. Dit blijkt helaas niet zo te zijn. Tuurlijk, die banaan is niet racistisch bedoeld en ik weet dat dit al tientallen jaren gebeurd, maar laten we eerlijk zijn. Dit is toch gewoon dom? Je hoeft het inderdaad niet te associeren met racisme, maar iedereen weet dat de hele wereld dat wel doet. Ook al die aanstekers etc die het veld op gegooid worden, het is gewoon hersenloos en belachelijk. Ik kan er serieus met mijn pet niet bij, dat 50% van het stadion een negatief IQ heeft. Ze brengen Feyenoord keer op keer in diskrediet. Terwijl er ook supporters zijn die Feyenoord supporten om de club en niet om zich als een hooligan te kunnen gedragen. Waarschijnlijk krijg ik nu weer te horen, ga maar naar 020 etc. Prima, denk wat je denken wil, maar ik ben oprecht klaar met het grootste gedeelte van onze supporters. Laat staan als je iemand hier op aanspreekt in het stadion... ik durf er 100 euro op te leggen dat diezelfde vent je dan een vuist in je gezicht geeft.. ja ook dat is feyenoord. Het liefst zou je nu zeggen, jongens, we gaan het volgende doen. - Zingen en lawaai maken tijdens een wedstrijd. - Sfeeracties doen, zonder dat alles het veld op gegooid wordt. - Geen vuurwerk - Geen kaartje... niet naar het buitenland Maar dit zal er gebeuren. - Zingen.. gaat lukken, maar er komen sowieso spreekkoren bij - Alles wat netjes neergelegd wordt door ECHTE fans, wordt het veld op geslingerd, plus mobieltjes, aanstekers etc. - Een of andere gozer zal vast wel weer een aantal nitraatbommen in zijn reet mee smokkelen. - Mensen met een stadionverbod gaan zelfs Wat is de oplossing... zero tolerance? Van mij mag het.. Succes allemaal in ieder geval, ik blijf stiekem hopen dat het goed komt... maar ik weet eigenlijk dat dit niet gaat gebeuren.. helaas De oplossing is een strengere wet voor die DEBIELEN, zodat het makkelijker wordt om ze op te pakken en zwaar te straffen |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 - 12:05 schreef kuipje het volgende:Ik ga even een afkoelingsperiode houden.. Feyenoord is natuurlijk de enige club op de wereld, maar ik ben er even helemaal klaar mee. Ik ben de fans continue aan het verdedigen, omdat ik hoop dat het maar een aantal supporters zijn die zich als debielen gedragen. Dit blijkt helaas niet zo te zijn. Tuurlijk, die banaan is niet racistisch bedoeld en ik weet dat dit al tientallen jaren gebeurd, maar laten we eerlijk zijn. Dit is toch gewoon dom? Je hoeft het inderdaad niet te associeren met racisme, maar iedereen weet dat de hele wereld dat wel doet. Ook al die aanstekers etc die het veld op gegooid worden, het is gewoon hersenloos en belachelijk. Ik kan er serieus met mijn pet niet bij, dat 50% van het stadion een negatief IQ heeft. Ze brengen Feyenoord keer op keer in diskrediet. Terwijl er ook supporters zijn die Feyenoord supporten om de club en niet om zich als een hooligan te kunnen gedragen. Waarschijnlijk krijg ik nu weer te horen, ga maar naar 020 etc. Prima, denk wat je denken wil, maar ik ben oprecht klaar met het grootste gedeelte van onze supporters. Laat staan als je iemand hier op aanspreekt in het stadion... ik durf er 100 euro op te leggen dat diezelfde vent je dan een vuist in je gezicht geeft.. ja ook dat is feyenoord. Het liefst zou je nu zeggen, jongens, we gaan het volgende doen. - Zingen en lawaai maken tijdens een wedstrijd. - Sfeeracties doen, zonder dat alles het veld op gegooid wordt. - Geen vuurwerk - Geen kaartje... niet naar het buitenland Maar dit zal er gebeuren. - Zingen.. gaat lukken, maar er komen sowieso spreekkoren bij - Alles wat netjes neergelegd wordt door ECHTE fans, wordt het veld op geslingerd, plus mobieltjes, aanstekers etc. - Een of andere gozer zal vast wel weer een aantal nitraatbommen in zijn reet mee smokkelen. - Mensen met een stadionverbod gaan zelfs Wat is de oplossing... zero tolerance? Van mij mag het.. Succes allemaal in ieder geval, ik blijf stiekem hopen dat het goed komt... maar ik weet eigenlijk dat dit niet gaat gebeuren.. helaas Het IQ van een garnaal hebben die DEBIELEN ....... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dat heb ik jaren geleden al eens geroepen !!! Sinds die DEBIELEN hadden huis gehouden in Nancy ... |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 - 13:23 schreef lijdensweg het volgende:[..] Dat heb ik jaren geleden al eens geroepen !!! Sinds die DEBIELEN hadden huis gehouden in Nancy ... Enige wat ik me af vraag.. hoe groot is het percentage in het stadion dat een negatief IQ heeft.. ik ben bang dat dit 40% is.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 - 13:21 schreef lijdensweg het volgende:[..] De oplossing is een strengere wet voor die DEBIELEN, zodat het makkelijker wordt om ze op te pakken en zwaar te straffen Eerlijk fluiten en zwaar beïnvloedbare scheidsrechters verbannen. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 - 13:29 schreef kuipje het volgende:[..] Enige wat ik me af vraag.. hoe groot is het percentage in het stadion dat een negatief IQ heeft.. ik ben bang dat dit 40% is.. Ik denk wel meer
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 februari 2015 door de bluffer -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Dat heb ik gisterenavond wel gezien dat we de beste zijn |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 - 13:29 schreef kuipje het volgende:[..] Enige wat ik me af vraag.. hoe groot is het percentage in het stadion dat een negatief IQ heeft.. ik ben bang dat dit 40% is.. Haha, een negatief iq, dan ben je wel erg dom! ;) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: U wordt steeds leuker. |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote: eens.. en als je dit ziet, dan blijkt het wel weer dat er een hoop mensen heel erg dom zijn..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 februari 2015 door kuipje -- |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
De tering zeg. Dan ben je idd echt niet goed bij je hoofd als je dat het veld op gooit. Wetende dat er stewards staan die dat het veld af zullen proberen te krijgen. |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
Hard voor weinig, minimumloontje?......triest. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Als ik Gudde was, was ik er nu helemaal klaar mee. Kuip in oude luister herstellen en hekken om het veld. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
hotjumper