BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - AS Roma (Europa League: 26 februari 2015, 21:05 uur) 1-2 (2-3)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
moa
 moa - dinsdag 24 februari 2015 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 februari 2015 - 19:01 schreef hotjumper het volgende:
Ik ben blij dat ze de plexiglas afscheiding plaatsen rond het uitvak, de afscheiding bij vorige thuiswedstrijden was natuurlijk belachelijk. Die gasten van Standard lieten zich wel makkelijk tegen houden door een paar stewards, dat verwacht ik van die Romeinen niet. Als de pleuris uitbreekt is het niet denkbeeldig dat zowel Roma als Feyenoord de sjaak zijn.
Nooit meer uit supporters dan maar.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 24 februari 2015 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 februari 2015 - 19:07 schreef moa het volgende:

[..]

Nooit meer uit supporters dan maar.
Wel hoor, maar niet naast vakken met kinderen, zonder goede afscheiding
moa
 moa - dinsdag 24 februari 2015 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 februari 2015 - 07:31 schreef Stylzz het volgende:

[..]

dat vinden er veel. Maar heeft t merendeel van zijn carrière vanaf links gespeeld.
Maar de basis is al tijden slecht los van zijn positie. Passing. Meeverdedigen. Schot. Etc.
Mee eens, aan de andere kant is de positie waar je iemand neer zet natuurlijk geen klein detail, zet je een van Beek op links buiten of Clasie in de spits dan ga je ook heel anders oordelen over de basisvaardigheden van deze spelers.

We moeten onze talenten koesteren, goed opleiden en goed inzetten. Spelers als bijvoorbeeld Vilhena, Boetius en Achabar moeten het niveau dat gevraagd wordt gewoon aan kunnen, aan trainer en directie de taak om te zorgen dat dat bij Feyenoord gebeurd en niet bij een andere club.

(Bruma, Rekik, Leerdam, Ebecilio, voorbeelden in overvloed.)
moa
 moa - dinsdag 24 februari 2015 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 februari 2015 - 19:11 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Wel hoor, maar niet naast vakken met kinderen, zonder goede afscheiding
Nee gewoon mee ophouden, levert alleen maar ellende op, blijkbaar zijn we te barbaars om ons ergens anders te kunnen gedragen. Voorkomen is beter dan genezen.
het kale mannetje
 het kale mannetje - dinsdag 24 februari 2015 - 19:24   quote  deeplink  
Ik hoop dat Fred eens ballen toont en gewoon met een rechtsbuiten speelt,
ik hoop dat kasdorp rechtsback staat en Anass rechtsbuiten staat.

Alle respect voor Immers maar ik denk dat Toonstra een vele slimmere en technisch vaardiger is als Lex op de 10 positie.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 24 februari 2015 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 februari 2015 - 19:24 schreef het kale mannetje het volgende:
Ik hoop dat Fred eens ballen toont en gewoon met een rechtsbuiten speelt,
ik hoop dat kasdorp rechtsback staat en Anass rechtsbuiten staat.

Alle respect voor Immers maar ik denk dat Toonstra een vele slimmere en technisch vaardiger is als Lex op de 10 positie.
Vilhena is ook technischer dan Immers maar half zo effectief.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 24 februari 2015 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 februari 2015 - 21:17 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Vilhena is ook technischer dan Immers maar half zo effectief.
En dat is zelfs nog overdreven. Ik denk dat Vilhena van de tien balcontacten er 6 verprutst en verdedigend altijd steken laat vallen.
van geil
 van geil - dinsdag 24 februari 2015 - 21:32   quote  deeplink  
We gaan DOOR!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 24 februari 2015 - 21:37   quote  deeplink  
van geil
 van geil - dinsdag 24 februari 2015 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 februari 2015 - 21:37 schreef hotjumper het volgende:
[ filmpje ]
hahaha
Barabas
 Barabas - dinsdag 24 februari 2015 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 februari 2015 - 19:07 schreef moa het volgende:

[..]

Nooit meer uit supporters dan maar.
Eerlijk gezegd vind ik dat het beste idee... Jammer voor de welwillende supporters, maar geen gezeur meer is me dat wel waard.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 24 februari 2015 - 22:03   quote  deeplink  
Helemaal geen supporters meer en de wedstrijden op de PS4 laten spelen, moet je eens kijken wat dat scheelt aan spelers salarissen.
VVout
 VVout - dinsdag 24 februari 2015 - 22:11   quote  deeplink  
Ja lekker met blaren op mijn duim ipv met een biertje in mijn hand, echt niet!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 24 februari 2015 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 februari 2015 - 22:11 schreef VVout het volgende:
Ja lekker met blaren op mijn duim ipv met een biertje in mijn hand, echt niet!
Alsof Rutten jou selecteert!
VVout
 VVout - dinsdag 24 februari 2015 - 22:47   quote  deeplink  
Als het om een biertje gaat, kan die naar de pomp lopen. Geloof mijn nu.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 24 februari 2015 - 22:50   quote  deeplink  
2-1 Tot 10 minuten voor tijd 1-1
dr love
 dr love - woensdag 25 februari 2015 - 03:00   quote  deeplink  
Van geel wees verstandig niet meer doorgaan met die achterlijk verwende rutten, deze selectie had deze zeisoen zeker 1 of 2 plaats staan en oké er zijn paar spelers die hebben problemen met hun vorm zoals : vilhena, bouituis, bilal maar erger is nog spelers die niet het top niveau hebben of bereiken en dat zijn : clasie, immers, Mathijssen, boularhouz, en rrutten moet niet gaan ouwehoeren. En natuurlijk had feyenoord een spits moeten halen en we nu achter af flink balen dat de komst van bas dost is afgeketst, nu hij zz.n vorm terug heeft doet ie het goed dus nu kun je het vergeten en toch maar gokken op m.kramer erbij dan heb je voor het nieuwe zeisoen toch 3 spitsen in huis

1 m.kramer
2 kazim
3 manu/ herrman
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 25 februari 2015 - 03:04   quote  deeplink  
Ga jij je vriendje nou eens pesten, die ligt boven op je te wachten lovert..
dr love
 dr love - woensdag 25 februari 2015 - 03:28   quote  deeplink  
Hahaha hahaha jou hebben ze al zeker van achter genomen jij vindt het wel lekker ook hè heb je zeker die clasie ook genomen zeker vieze pedofiel renato tje
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 25 februari 2015 - 05:11   quote  deeplink  
Haha ja inderdaad..
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 25 februari 2015 - 07:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 februari 2015 - 03:00 schreef dr love het volgende:
Van geel wees verstandig niet meer doorgaan met die achterlijk verwende rutten, deze selectie had deze zeisoen zeker 1 of 2 plaats staan en oké er zijn paar spelers die hebben problemen met hun vorm zoals : vilhena, bouituis, bilal maar erger is nog spelers die niet het top niveau hebben of bereiken en dat zijn : clasie, immers, Mathijssen, boularhouz, en rrutten moet niet gaan ouwehoeren. En natuurlijk had feyenoord een spits moeten halen en we nu achter af flink balen dat de komst van bas dost is afgeketst, nu hij zz.n vorm terug heeft doet ie het goed dus nu kun je het vergeten en toch maar gokken op m.kramer erbij dan heb je voor het nieuwe zeisoen toch 3 spitsen in huis

1 m.kramer
2 kazim
3 manu/ herrman
En jij stelt dat Kazim moet blijven en Clasie moet gaan ??? Ga pepernoten strooien !!! Van voetbal heb je geen ENKEL verstand ... Betretf Immers, Mathijsen, Boulahrouz en Rutten ben ik het wel met je eens , daar moet Nelom zeker nog bij.
En wat de jeugd betreft verneukt Rutten ze allemaal ja ...
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 25 februari 2015 - 07:21   quote  deeplink  
''Ver van je eigen doel voetballen, dat kan beter met Karsdorp''

30x7qfb.jpg

John De Wolf vindt niet dat Feyenoord achterover moet leunen om AS Roma het spel te laten maken in de Kuip. Lef tonen net als na rust in Rome, dat is wat Feyenoord moet doen. ''Roma vanaf de eerste minuut bij de keel grijpen. Dat zijn Italiaanse ploegen niet gewend'', zegt hij in de Stentor.

''Ik zou niet voor een behoudende speelwijze met Boulahrouz gaan'', begint hij zijn analyse. ''De Kuip gaat erachter staan en Totti wil je zover mogelijk buiten je strafschopgebied houden. Dan moet je ver van je doel af durven voetballen.Dat kan met Karsdorp beter dan met Boulahrouz. Wanneer je een voorsprong moet verdedigen, kun je Boulahrouz in de slotfase altijd nog brengen.''

De Wolf kijkt met speciale belangstelling naar het duo Sven van Beek en Terence Kongolo. ''Toch vind ik het ook wel jammer dat één van de twee nu niet met een sterke, ervaren verdediger naast zich speelt. Daar word je nóg beter van. Ze zijn bij Feyenoord in het diepe gegooid en maken af en toe een foutje, zoals iedere jonge voetballer dat doet. Eigenlijk moeten ze iemand naast zich hebben staan die ze de weg wijst. Daar ontbreekt het nu aan.''

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 februari 2015 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 25 februari 2015 - 07:24   quote  deeplink  
DJ Paul Elstak, 20% meer stewards en vuurwerkhonden

2mfnu1.jpg

Feyenoord neemt morgen maatregelen om de beladen wedstrijd tegen AS Roma goed te laten verlopen. De club zet in totaal 20 procent meer personeel in dan bij de voorgaande wedstrijden in de Europa League. Vuurwerkhonden zullen daarnaast zowel bij uit en thuispubliek naar vuurwerk zoeken. Dat meldt het Rotterdams Dagblad vandaag.

Op de eigen officiële website riep Feyenoord gisteren al op tot een 'Sevilla-sfeer'. Om dat te bewerkstelligen hebben ze in De Kuip opnieuw DJ Paul Elstak uitgenodigd om het stadion op te zwepen. Ook Ron Smit, voorzitter FSV, hoopt op positieve sfeer. ''Laten we zorgen voor een fantastische sfeer en ambiance in De Kuip.''
Stylzz
 Stylzz - woensdag 25 februari 2015 - 08:04   quote  deeplink  
Ik heb er eigenlijk geen moer zin in vanwege de ellende die er boven hangt
Rene Rijneveld
 Rene Rijneveld - woensdag 25 februari 2015 - 11:22   quote  deeplink  
Waarom brengen we AS Roma geen aubade woensdagnacht?Ik ga er van uit dat zij in het Hilton Hotel slapen?Ik ben ervan overtuigd dat zij van zang houden?
de bluffer
 de bluffer - woensdag 25 februari 2015 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 februari 2015 - 00:22 schreef RenatoBos het volgende:
Was 5-0 al genoemd..(?)
Ha Ha Ha ben je er nog Gr. KENNER ik weet het echt niet misschien moeilijk maar hoopt
toch dat we verder komen ik ben er wel bij
plannetje
 plannetje - woensdag 25 februari 2015 - 11:41   quote  deeplink  
Ben bang voor een debacel... ik gok op een vroege 0-1 en dat het 1-2 word.

dan loopt het uit de klauwen buiten en komen de hoolies weer in het nieuws.

wie love you feinort wie doe..
plannetje
 plannetje - woensdag 25 februari 2015 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 februari 2015 - 07:24 schreef RenatoBos het volgende:
DJ Paul Elstak, 20% meer stewards en vuurwerkhonden

[ afbeelding ]

Feyenoord neemt morgen maatregelen om de beladen wedstrijd tegen AS Roma goed te laten verlopen. De club zet in totaal 20 procent meer personeel in dan bij de voorgaande wedstrijden in de Europa League. Vuurwerkhonden zullen daarnaast zowel bij uit en thuispubliek naar vuurwerk zoeken. Dat meldt het Rotterdams Dagblad vandaag.

Op de eigen officiële website riep Feyenoord gisteren al op tot een 'Sevilla-sfeer'. Om dat te bewerkstelligen hebben ze in De Kuip opnieuw DJ Paul Elstak uitgenodigd om het stadion op te zwepen. Ook Ron Smit, voorzitter FSV, hoopt op positieve sfeer. ''Laten we zorgen voor een fantastische sfeer en ambiance in De Kuip.''
Ze moeten normale muziek draaien en geen hardcore zodat iedereen pilletjes kan gaan slikken en zich als mongolen gaan gedragen!

Die muziek en de uitstraling van Paul Elstak is niet goed voor het imago van de club...
R()b
 R()b - woensdag 25 februari 2015 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 februari 2015 - 11:42 schreef plannetje het volgende:

[..]

Ze moeten normale muziek draaien en geen hardcore zodat iedereen pilletjes kan gaan slikken en zich als mongolen gaan gedragen!

Die muziek en de uitstraling van Paul Elstak is niet goed voor het imago van de club...
Vooroordelen
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 25 februari 2015 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 februari 2015 - 11:42 schreef plannetje het volgende:

[..]

Ze moeten normale muziek draaien en geen hardcore zodat iedereen pilletjes kan gaan slikken en zich als mongolen gaan gedragen!

Die muziek en de uitstraling van Paul Elstak is niet goed voor het imago van de club...
Hahaha, doe niet zo gek joh.

Doe mij maar coke.
plannetje
 plannetje - woensdag 25 februari 2015 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 februari 2015 - 12:07 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Hahaha, doe niet zo gek joh.

Doe mij maar coke.
haha ja dat zou ook nog kunnen ;)

maar jij ken er tegen...
de bluffer
 de bluffer - woensdag 25 februari 2015 - 12:10   quote  deeplink  
Ik hoop op een zeer mooie sfeer in de KUIP zonder vuurwerk of gegooi met iets anders gewoon lekkere ouderwetse sfeer en natuurlijk een ronde verder zonder boete van de UEFA
natuurlijk

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 februari 2015 door de bluffer --
plannetje
 plannetje - woensdag 25 februari 2015 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 februari 2015 - 12:00 schreef R()b het volgende:

[..]

Vooroordelen
Misschien, maar het is vaak genoeg gebleken dat dit niet ten goede komt van het gedrag van sommige jongentjes..

Gewoon elke vorm van misdraging keihard afstraffen!

Dit moet uit de Kuip wegblijven.

Draai gewoon een normaal muziekie maak een leuk barretje zet wat soul op en praat gezellig met elkaar... ipv tegen elkaar te springen als echte "hoolies" haha.

Ik wil het "supportershome" niet in, omdat ze daar al het geweld verheerlijken...

Het is gemaakt voor de herrieschoppers en mensen die dit stiekem toch een beetje tof vinden, vaak zijn dit wat jongere mensen.

echte hoolies komen daar niet of zelden, omdat het nergens op slaat.
Er is totaal geen kameraadschap in dat honk.
Vincent1970
 Vincent1970 - woensdag 25 februari 2015 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 februari 2015 - 12:10 schreef de bluffer het volgende:
Ik hoop op een zeer mooie sfeer in de KUIP zonder vuurwerk of gegooi met iets anders gewoon lekkere ouderwetse sfeer en natuurlijk een ronde verder zonder boete van de UEFA
natuurlijk
Ouderwetse sfeer is toch juist met vuurwerk?
R()b
 R()b - woensdag 25 februari 2015 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 februari 2015 - 12:13 schreef plannetje het volgende:

[..]

Misschien, maar het is vaak genoeg gebleken dat dit niet ten goede komt van het gedrag van sommige jongentjes..

Gewoon elke vorm van misdraging keihard afstraffen!

Dit moet uit de Kuip wegblijven.

Draai gewoon een normaal muziekie maak een leuk barretje zet wat soul op en praat gezellig met elkaar... ipv tegen elkaar te springen als echte "hoolies" haha.

Ik wil het "supportershome" niet in, omdat ze daar al het geweld verheerlijken...

Het is gemaakt voor de herrieschoppers en mensen die dit stiekem toch een beetje tof vinden, vaak zijn dit wat jongere mensen.

echte hoolies komen daar niet of zelden, omdat het nergens op slaat.
Er is totaal geen kameraadschap in dat honk.
Tja... dan kan je net zo goed in je plaatselijke bar blijven met wat André Vislip op.
de bluffer
 de bluffer - woensdag 25 februari 2015 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 februari 2015 - 12:16 schreef Vincent1970 het volgende:

[..]

Ouderwetse sfeer is toch juist met vuurwerk?
Betaal jij dan de boete
Vincent1970
 Vincent1970 - woensdag 25 februari 2015 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 februari 2015 - 13:19 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Betaal jij dan de boete
Tuurlijk wijfie.
VVout
 VVout - woensdag 25 februari 2015 - 14:43   quote  deeplink  
Vond dat krijtpoeder in die film wat Bossie plaatste wel gaaf, wel een zooi ghèhè.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 25 februari 2015 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 februari 2015 - 11:26 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Ha Ha Ha ben je er nog Gr. KENNER ik weet het echt niet misschien moeilijk maar hoopt
toch dat we verder komen ik ben er wel bij
Ach een moeilijke 5-0 vind ik ook prima..
plannetje
 plannetje - woensdag 25 februari 2015 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 februari 2015 - 12:43 schreef R()b het volgende:

[..]

Tja... dan kan je net zo goed in je plaatselijke bar blijven met wat André Vislip op.
Waarom dan ?? waarom ken dat niet in de "legioenzaal" ??
leg mij dat nou is uit...

waarom moet er keiharde muziek gedraaid worden waar je helemaal gek van word en dan tegen elkaar aan springen... ow ja en dan Joden gaan roepen..
dat hoort er ook bij ?

het is wel van het ene naar het andere uiterste, maar toch!

alles wat met misdragingen te maken heb gelijk eruit pleuren en er niet meer in laten voor 5 jaar.

- vuurwerk gooien
- spreekkoren ( racist of haatdragend )
- geweld
- dingen gooien op het veld ( muntjes of aanstekers )

oppakken eruit zetten, kaart innemen en een boete.
en tot in de kern aanpakken!! net zo lang tot ze ermee op houden.

voetbal is veel te mooi en te leuk, neem nou Engeland daar zit je met je muil op het veld. als dat hier gebeur dan lopen ze erop...

je ken toch uit je naad gaan en je club steunen ??

je ben allemaal wel is teleurgesteld of vloek hier en daar, probeer daar gewoon normaal mee om te gaan.

Ik vind het ook belachelijk dat er geen bier meer verkocht word of een baco.
Gewoon aanpakken die gassies ... dan ken dat ook weer. extra omzet voor de club.

Maar alles word verboden, omdat er een aantal zijn die het steeds verzieken.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 25 februari 2015 - 17:17   quote  deeplink  
FEYENOORD IN EIGEN HUIS ONGESLAGEN TEGEN ITALIAANSE CLUBS

rw4br7.jpg

Feyenoord ontvangt donderdagavond AS Roma in de wetenschap dat de club tot dusver ongeslagen is in thuiswedstrijden in Europees verband tegen Italiaanse tegenstanders. Bovendien heeft Feyenoord de afgelopen vier thuisduels in de Europa League allemaal gewonnen.

Drie keer gelijkspel

De laatste drie wedstrijden in De Kuip waarin een Italiaanse club de tegenstander was, eindigden allemaal in een gelijkspel. Zo speelde Feyenoord in september 2002 in de groepsfase van de Champions League met 1-1 gelijk tegen Juventus. Pierre van Hooijdonk maakte toen het enige doelpunt voor Feyenoord.

Vijf maanden eerder was de spits ook trefzeker geweest in de thuiswedstrijd tegen Internazionale in de halve finale van de UEFA Cup. Feyenoord zag toen na een 2-0 voorsprong (ook Jon Dahl Tomasson scoorde) de bezoekers nog terugkomen tot 2-2. Omdat Feyenoord de uitwedstrijd in Milaan met 0-1 had gewonnen, was dat gelijkspel voldoende voor een plek in de finale.

Ook Lazio Roma kwam in maart 2000 in de tweede groepsfase van de Champions League niet verder dan een gelijkspel in De Kuip (0-0). Drie jaar eerder had Feyenoord met 2-0 gewonnen van de Italiaanse topclub Juventus in de groepsfase van de Champions League. De Rotterdammers boekten in 1969 dezelfde cijfers tegen AC Milan in de Europa Cup, die dat seizoen ook werd gewonnen door Feyenoord

AS Roma won nog nooit in Nederland

AS Roma speelde pas twee keer eerder een Europese uitwedstrijd tegen een Nederlandse tegenstander. In 2002 verloor de ploeg met 2-1 van Ajaks in de tweede groepsfase van de Champions League. In 1969 ging de club in het Europese toernooi voor bekerwinnaars met 1-0 onderuit op bezoek bij PSV.

Niet alleen de historische statistieken spreken in het voordeel van Feyenoord, maar ook recente Europese resultaten. Feyenoord heeft namelijk de afgelopen vier thuiswedstrijd in de Europa League allemaal in winst omgezet. AS Roma daarentegen wacht al zes wedstrijden op een Europese uitoverwinning. Van de laatste zes Europese uitwedstrijden gingen er drie verloren, terwijl er drie keer gelijk werd gespeeld.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 25 februari 2015 - 18:25   quote  deeplink  
Rutten wil nog niets kwijt over zijn opstelling

(http://youtu.be/vDLHpCyb8rw)
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 25 februari 2015 - 19:03   quote  deeplink  
Totti waarschuwt Feyenoord: "We zijn gekomen om te winnen"

35knby8.jpg

Hoewel Feyenoord een week geleden de morele winnaar was van de heenwedstrijd tegen AS Roma (1-1), stelt trainer Rudi Garcia van de Italiaanse topclub dat de strijd nog allerminst is gestreden. We weten dat Feyenoord een goede ploeg heeft met veel kwaliteiten, vertelde hij woensdagavond tijdens een persconferentie in De Kuip. Maar vorige week hebben we kansen gehad en die zullen we morgen ook krijgen. Nu moeten we zorgen dat we die kansen ook afmaken.

Voor AS Roma staat er donderdag veel op het spel in De Kuip. De ploeg won dit kalenderjaar pas een competitiewedstrijd, waardoor het gat met koploper Juventus in de Serie A is opgelopen tot negen punten. Zodoende is de Europa League wellicht de enige kans op een prijs dit seizoen voor de Romeinen, die het aanstaande maandag opnemen tegen Juventus. Toen AS Roma-aanvoerder Francesco Totti in De Kuip werd gevraagd welke van de twee komende wedstrijden hij het liefst wint, antwoordde hij niet voor niets: De wedstrijd van morgen.

AS Roma weet dat het na het 1-1 gelijkspel van vorige week in elk geval moet scoren in De Kuip om verder te komen. Daarvoor zullen we risicos moeten nemen, vertelde Garcia. We hebben in de afgelopen periode veel wedstrijd gelijkgespeeld. We zullen hard moeten werken om weer eens een overwinning te kunnen boeken.

Voor Totti betekent de wedstrijd van donderdag een terugkeer in het stadion waar hij in 2000 met Italië de finale van het EK speelde. Dat duel ging door een doelpunt in de verlenging met 2-1 verloren. Op de weg hier naartoe heb ik nog over die wedstrijd gesproken met onze trainer. Het was mooi om dat duel te kunnen spelen, maar helaas hebben we toen verloren. Hopelijk kunnen we hier morgen een beter resultaat boeken.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 februari 2015 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 25 februari 2015 - 19:04   quote  deeplink  
Hij kan waarschuwen wat ie wil totti er bij neervalt maar wij gaan een ronde verder..
van geil
 van geil - woensdag 25 februari 2015 - 19:07   quote  deeplink  
met of zonder Rutten
ar
 ar - woensdag 25 februari 2015 - 19:39   quote  deeplink  
Zo is het mannen.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 25 februari 2015 - 20:05   quote  deeplink  
r9pqo6.jpg
ar
 ar - woensdag 25 februari 2015 - 20:06   quote  deeplink  
hahahahahah..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 25 februari 2015 - 20:35   quote  deeplink  
Warming up: Feyenoord - AS Roma

(http://youtu.be/FNO56o91Fi0)
Stylzz
 Stylzz - woensdag 25 februari 2015 - 20:36   quote  deeplink  
vind die statistieken maar kut.
Nooit verloren tegen Italianen.
Kut.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - AS Roma (Europa League: 26 februari 2015, 21:05 uur) 1-2 (2-3)









0.0067019