|
|
tomson
|
|
|
[UEFA MAFFIA]Dit was dus de bedoeling he[UEFA MAFFIA] |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op donderdag 26 februari 2015 - 22:21 schreef Terminator1908 het volgende:Ongelooflijk jodenhoer scheidsrechter Ongelooflijk jodenhoer scheidsrechter Ongelooflijk jodenhoer scheidsrechter Ongelooflijk jodenhoer scheidsrechter Ongelooflijk jodenhoer scheidsrechter Ongelooflijk jodenhoer scheidsrechter Ongelooflijk jodenhoer scheidsrechter Ongelooflijk jodenhoer scheidsrechter Ongelooflijk jodenhoer scheidsrechter Ongelooflijk jodenhoer scheidsrechter Ongelooflijk jodenhoer scheidsrechter Ongelooflijk jodenhoer scheidsrechter Ongelooflijk jodenhoer scheidsrechter Ongelooflijk jodenhoer scheidsrechter Ongelooflijk jodenhoer scheidsrechter Ongelooflijk jodenhoer scheidsrechter |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Dit is een lachertje dit kan niet waar zijn? Waar zijn die bananen? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Gvd bij Kazim zien ze niks, en nu dit!!!!! |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Geraakt door een biertje ofzo pfff, zeker nog nooit op een concert van Normaal geweest die autoritaire slakkenvreter!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
Ik schreeuw normaal niet snel dat een scheids partijdig is maar wat ik nu zie...
Je krijgt bijna de neiging dat de UEFA een andere Europese stad wil behouden :p |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Dit is een lachertje dit kan niet waar zijn? Waar zijn die bananen? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ik word graag gekust als ik word genaaid, jullie ook? |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
Maar Feyenoord krijgt nu effe een bespreking, wat goed uit kan pakken. FF peptalk en half uurtje alles geven |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Zelfs dan hoeft het niet zonder spuug, met een aanloopje. Zoals nu het geval is. |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
Met 10 man, tegen een sterker team, met 1-0 achter en de scheidsrechter tegen. Nu gaan ze zien waarom wij Feyenoord zijn!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 februari 2015 door BertusBadeend -- |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Ben het vaak niet eens met die snor maar nu wel kieft///held |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Het is bar slecht allemaal. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nou Fred, wat ga je nu doen? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Blijft Te Vrede wel een tweede wissel bespaard. |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
voorin zo spelen:
manu boetius toornstra karsdorp |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar goed, sinds de komst van te Vrede was deze wedstrijd al afgelopen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Te Vrede had er nooit in mogen komen. Zeker niet tegen zo'n tegenstander. |
|
|
|
|
oosterflank010
|
|
|
|
|
|
oosterflank010
|
|
|
deze scheids vanavond op het stadhuisplein zetten |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Vond het al een matige wissel... |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
quote:Op donderdag 26 februari 2015 - 22:30 schreef BertusBadeend het volgende:Met 10 man, tegen een sterker team, met 1-0 achter en de scheidsrechter tegen. Nu gaan ze zien waarom wij Feyenoord zijn! NU GAAN ZE ZIEN WAAROM WIJ FEYENOORD ZIJN!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
MANUTELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLI |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Mulder rood, wat een lul joh -.- |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Van mij mag er een bom af gaan onder die scheids zijn sokken, wat een gore eikel is dat zeg. |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
Geen hand geven en terecht |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote: Van mij ook en nog veel meer Hahahaha kaffersssss
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 februari 2015 door Terminator1908 -- |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Die Turpin... Zul je naast staan op de camping. Lijkt mij leuk... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Wat staat die Nelom nou weer te doen man |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
hoerenlopers die scheidsrechters |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Vuile vieze hond rutten moet echt opdonderen heeft deze wedstrijd verkracht met z.n onkunde als coach, en clasie is onherkenbaar toornstra staat alleen. Kortom
Deze selectie is zeer armoedige kwaliteit te kort. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Jammer voor Manu. Blij dat ie weer fit is. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op donderdag 26 februari 2015 - 22:56 schreef dr love het volgende:Vuile vieze hond rutten moet echt opdonderen heeft deze wedstrijd verkracht met z.n onkunde als coach, en clasie is onherkenbaar toornstra staat alleen. Kortom Deze selectie is zeer armoedige kwaliteit te kort. Komt hij ook weer aankakken. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Tsja... Dat doet ie dan... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat is een beetje zijn ding. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Ik zeg matchfixing. Onafhankelijk onderzoek dus niet door UEFA |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mulder kreeg #rood omdat hij als reserve even kort binnen de lijnen stond te juichen. #eufa hield t buiten beeld. Vreemd. #feyrom |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Klopt. Gaat nooit gebeuren. We worden gewoon voor twee jaar geschorst, let maar op. |
|
|
|