|
|
dr love
|
|
|
Zeker jammer voor hem en feyenoord hij had in moeten vallen i.p.v te vrede en achabar had ook moeten invallen voor vilhena en clasie nou een woord zwaar ongeschikt voor feyenoord laat staan Europese top club. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hey dr, wat vind JIJ nou van Clasie he? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote: Voor deze tijd van het jaar. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Dhr love kennert! Love///held |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Geel kaartje, geen roood??? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Volgend jaar weer persona non grata in Europa. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Het zijn allemaal helden! |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
De jongens valt niets te verwijten. Ze hebben met inzet en hun hart gespeeld. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Rutten valt de wissel te Vrede - Kazim te verwijten. Daarmee gaf hij de hele wedstrijd uit handen. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
De tyfus met die Italianen en de UEFA. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zo geef je een wisselplaats gewoon weg.. Gelijk Manu moeten brengen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Pfffff kreeg alle geloof bij de 1-1.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat, maar we konden geen vuist maken met te Vrede, daardoor kwamen alle ballen met dezelfde gang weer terug. |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
Feyenoord stond goed. De blessure van Kazim was een fikse streep door de rekening. Anders weet ik het niet zo. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Zo nu kan Rutten bekend maken dat ie oprot. En dat ie Immers Nelom, Mulder, Boulahrouz, Kazim, te Vrede en Mathijsen mee neemt
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 februari 2015 door lijdensweg -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Hey. Leuke match? Ik heb er helemaal niks van gezien! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Goeie voetballer man !!! Hahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tot de dertigste minuut had ik alle vertrouwen. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Pijnlijk duidelijk geworden dat we niet zonder lexie en kazim kunnen! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Haha, voorgevoel ..... Lekker wat anders wezen doen !!! Geen leedvermaak voor deze jongen. Niet in de kuip en niet op televisie |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
Sven van Beek aan Feyenoord zijde de man of the match. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: zonder Lex wel, Jens deed t prima. Tot Kazm weg viel. Dus even een nuance geplaatst in je quote. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: nou..er speelde wel wat meer dingen mee vanavond. |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote: Het uitvallen van Kazim was zichtbaar een gemis. |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote: We speelde met 12 tegen 16 man |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Foute conclusie. Dat kan makmelijk, een angstige waardeloze trainer hebben we. Die liever met kneuzen en oudjes een elftal samen stelt |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: mwa, wat Stylzz zegt. Toornstra speelde naar behoren. Bovendien op 1 wedstrijd kan je moeilijk al te grote conclusies trekken. Al vind ik Te Vrede een stuk minder dan Kazim. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Te Vrede kan echt niet. Die rode kaart, kwam door zijn eigen onkunde. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik heb zelden zo,n warrige onzekere scheids gezien..prutsert |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: True. Al vond ik het eigenlijk geel. Zelfde type overtreding als die van die Italiaan op het einde. Die kreeg er geel voor. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 26 februari 2015 - 23:38 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] True. Al vond ik het eigenlijk geel. Zelfde type overtreding als die van die Italiaan op het einde. Die kreeg er geel voor. Dat is ook zo, maar dat maakt t niet minder waar.
Vanaf moment 1 dat hij er in kwam, is t al ruk geweest. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Zal ook echt niet meer invallen na vanavond, lijkt me sterk. Daar heb je echt helemaal niks aan. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Na weggaan Kazim, en Te Vrede erin, doofde het licht. Lichtpunt toch wel Karsdorp. Ook Manu.
Prettig voor a.s. zondag. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 26 februari 2015 - 23:39 schreef Stylzz het volgende:[..] Dat is ook zo, maar dat maakt t niet minder waar. Vanaf moment 1 dat hij er in kwam, is t al ruk geweest. Echt he. Wrang verschil met beest Kazim. Te Vrede huppelt maar wat mee en kan geen bal bij zich houden. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 26 februari 2015 - 23:39 schreef Stylzz het volgende:[..] Dat is ook zo, maar dat maakt t niet minder waar. Vanaf moment 1 dat hij er in kwam, is t al ruk geweest. Eens. Al wil ik wel ter verdediging van hem zeggen dat hij ook niet op zijn sterke punten gebruikt wordt, als Feyenoord zonder buitenspelers speelt en hij weinig in de 16 kan komen. Je kunt je afvragen of het logisch was van Fred om juist hem te brengen.
Maar goed, dan nog ruk inderdaad. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op donderdag 26 februari 2015 - 23:39 schreef Stylzz het volgende:[..] Dat is ook zo, maar dat maakt t niet minder waar. Vanaf moment 1 dat hij er in kwam, is t al ruk geweest. Onbegrijpelijke wissel gewoon spits voor een spits wisselen..zou Rutten zo simpel denken en niet kijken, wat voor kwaliteiten iemand heeft? Of juist niet! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wat een gore klootzak die scheidsrechter, vandaag kon je gewoon niet winnen..
En wat een enge provocerende gasten die Italianen, bah. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Verpauperd voetballand |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Miste Lex pas toen Kazim uitviel. Voor mij eerder een bevestiging dat je ze niet allebei op moet stellen. |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
Gewoon een avond dat alles tegen zit. |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
Ik snap alleen 1 ding niet. De meeste kansen van Feyenoord kwamen vanaf de flanken waarbij spelers net te laat waren om hem in te tikken. We kwamen er een aantal keer goed uit en creeerde 2v2 situaties. Dan breng je toch een snelle spits in als Kazim uitvalt? Manu kan net voor zn man rennen. Ik snap keuze voor Te Vrede echt niet. Te traag. Zo traag dat het hem rood kostte. We hadden hem moeten verkopen voor die paar ton deze winter. Als Kazim uitvalt heb je altijd Manu nog. Lexie kan in hoge nood in de spits (we hebben voldoende anderen voor #10) en Anass achter de hand.
Het had ons een paar ton opgeleverd, + salaris, bonussen en premies en had ons vanavond een kans gegeven. |
|
|
|