BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Spandoek en stellingname

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 20 februari 2015 - 11:11   quote  deeplink  
Zoals jullie misschien weten zit ik op een redelijke afstand van de kuip, maar wanneer ik kan kom ik naar de kuip. Mijn vraag aan de mensen die er altijd zitten de echte fans:
Zoa het niet een keer mooi zijn als we een spandoek ophangen met hierop een duidelijke stellingname VOOR FEYENOORD TEGEN HOOLIGANISME.
En de vakken die soms hele rare dingen doen en roepen, gewoon vanuit alle vakken openlijk uit te lachen.

Het mag dan misschien een harte kreet zijn maar is het niet tijd om de mensen die het doen eens te laten voelen met (uitlachen) dat ze heel zielig zijn?

En nogmaals boefjes en rare spreekkoren horen bij het voetbal,maar niet als je je ploeg kapot maakt net nu het weer iets beter gaat.
Barabas
 Barabas - vrijdag 20 februari 2015 - 11:18   quote  deeplink  
Nog zo'n Piet de Paler mening. Was daar niet al een topic voor?
VVout
 VVout - vrijdag 20 februari 2015 - 11:21   quote  deeplink  
Ja, maar snap Piet... goed dat hij dit aandikt. Wij worden allemaal slachtoffer van een kleine groepje malloten, heb jij daar dan geen ideeën over.
sportverteller
 sportverteller - vrijdag 20 februari 2015 - 11:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 februari 2015 - 11:21 schreef VVout het volgende:
Ja, maar snap Piet... goed dat hij dit aandikt. Wij worden allemaal slachtoffer van een kleine groepje malloten, heb jij daar dan geen ideeën over.
Slachtoffer ben en voel ik me niet. Een statement maken, al is het de zoveelste, is wat mij betreft altijd goed. Het meest effect sorteert naar mijn mening echter de sociale controle. Zoals in de topic 'We zijn de "beste supporters" van het land' door VVout wordt gemeld.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 februari 2015 door sportverteller --
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 20 februari 2015 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 februari 2015 - 11:18 schreef Barabas het volgende:
Nog zo'n Piet de Paler mening. Was daar niet al een topic voor?
Ik hoop dat ik met dit topic mensen kan mobiliseren om iets te doen. Nederlanders hebben altijd een mening (daar ben ik er ook een van hoewel ik de franse nationaliteit heb) maar er gebeurt nooit iets altijd ja maar en misschien dit en dat.Maar sluit de topic maar
En laten we blijven huilen en roepen,tot het te laat is.

Gegroet
daan limbos
 daan limbos - vrijdag 20 februari 2015 - 11:51   quote  deeplink  
Een levensgroot spandoek en laten zien en horen dat wij echte supporters zijn.En dus vooral.....sociale controle. Eigenlijk zou ik zo'n initiatief nu van de Feyenoord-leiding verwachten.
sportverteller
 sportverteller - vrijdag 20 februari 2015 - 11:55   quote  deeplink  
Er zijn geen "supporters" en "echte supporters". Er zijn in dit verhaal "supporters" en "relschoppers".
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 20 februari 2015 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 februari 2015 - 11:18 schreef Barabas het volgende:
Nog zo'n Piet de Paler mening. Was daar niet al een topic voor?
Barabas werd verkozen om vrij gelaten te worden boven J, en was een misdadiger jij niet maar je geest is niet te volgen.Ook een vaste forum politie man, het enige wat voor je pleit is dat je feyenoord supporter bent (?)
Barabas
 Barabas - vrijdag 20 februari 2015 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 februari 2015 - 12:30 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Barabas werd verkozen om vrij gelaten te worden boven J, en was een misdadiger jij niet maar je geest is niet te volgen.Ook een vaste forum politie man, het enige wat voor je pleit is dat je feyenoord supporter bent (?)
Je hebt een talent voor overdrijven. Valt reuze mee allemaal.
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 20 februari 2015 - 12:54   quote  deeplink  
nee realistisch met een romantische krijgshaftige inslag, nen ook bezig met een boek aan het schrijven over mijn leven.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 februari 2015 door piet de paler --
Vincent1970
 Vincent1970 - vrijdag 20 februari 2015 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 februari 2015 - 12:54 schreef piet de paler het volgende:
nee realistisch met een romantische krijgshaftige inslag, nen ook bezig met een boek aan het schrijven over mijn leven.
Derde druk is realistisch.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 20 februari 2015 - 14:12   quote  deeplink  
Voor Feyenoord! Voor Hooliganisme zolang ze de club er niet mee schaden! En natuurlijk ook de normale supporters niet schaden!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 februari 2015 door Feyenoord till i die --
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 20 februari 2015 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 februari 2015 - 14:12 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Voor Feyenoord! Voor Hooliganisme zolang ze de club er niet mee schaden! En natuurlijk ook de normale supporters niet schaden!
mmmmmmm tja het is een mening.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 20 februari 2015 - 18:27   quote  deeplink  
Een spandoek? Okee.
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 20 februari 2015 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 februari 2015 - 11:11 schreef piet de paler het volgende:
Zoals jullie misschien weten zit ik op een redelijke afstand van de kuip, maar wanneer ik kan kom ik naar de kuip. Mijn vraag aan de mensen die er altijd zitten de echte fans:
Zoa het niet een keer mooi zijn als we een spandoek ophangen met hierop een duidelijke stellingname VOOR FEYENOORD TEGEN HOOLIGANISME.
En de vakken die soms hele rare dingen doen en roepen, gewoon vanuit alle vakken openlijk uit te lachen.

Het mag dan misschien een harte kreet zijn maar is het niet tijd om de mensen die het doen eens te laten voelen met (uitlachen) dat ze heel zielig zijn?

En nogmaals boefjes en rare spreekkoren horen bij het voetbal,maar niet als je je ploeg kapot maakt net nu het weer iets beter gaat.
Ga ik helemaal in mee!!! Geweldig idee ...
Alleen zitten we voorlopig niet meer in de kuip
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 20 februari 2015 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 februari 2015 - 18:35 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ga ik helemaal in mee!!! Geweldig idee ...
Alleen zitten we voorlopig niet meer in de kuip
HEB JIJ EEN STADIONVERBOD?
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 20 februari 2015 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 februari 2015 - 11:55 schreef sportverteller het volgende:
Er zijn geen "supporters" en "echte supporters". Er zijn in dit verhaal "supporters" en "relschoppers".
'Supporters' en 'DEBIELEN' moet het zijn ...
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 20 februari 2015 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 februari 2015 - 14:12 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Voor Feyenoord! Voor Hooliganisme zolang ze de club er niet mee schaden! En natuurlijk ook de normale supporters niet schaden!
Opflikkeren met je hooliganisme!! Uitroeien die debielen
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 20 februari 2015 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 februari 2015 - 18:36 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

HEB JIJ EEN STADIONVERBOD?
We komen gewoon niet meer zolang bepaalde spelers en trainer nog aanwezig zijn ...
Els
 Els - vrijdag 20 februari 2015 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 februari 2015 - 14:12 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Voor Feyenoord! Voor Hooliganisme zolang ze de club er niet mee schaden! En natuurlijk ook de normale supporters niet schaden!
Mooi. Dan is rellen voor jou dus voorbij. Want het schaadt de club en de normale supporter altijd.
Barabas
 Barabas - vrijdag 20 februari 2015 - 18:48   quote  deeplink  
Als we debielen gaan uitroeien dan heeft Nederland straks 3 inwoners.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 20 februari 2015 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 februari 2015 - 18:45 schreef Els het volgende:

[..]

Mooi. Dan is rellen voor jou dus voorbij. Want het schaadt de club en de normale supporter altijd.
Zolang ze niet in een weiland met gelijkgestemde afspreken is dat zeker waar! Uiteindelijk moeten ze natuurlijk ook de kosten betalen voor de schade aan het weiland voor diegene die gepakt worden. Voor de rest mogen ze dus hun oorlog voeren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 februari 2015 door Feyenoord till i die --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 20 februari 2015 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 februari 2015 - 18:38 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Opflikkeren met je hooliganisme!! Uitroeien die debielen
Opflikkeren met jou met je joodse gedrag!
sportverteller
 sportverteller - vrijdag 20 februari 2015 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 februari 2015 - 18:37 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

'Supporters' en 'DEBIELEN' moet het zijn ...
Ook goed.
Els
 Els - vrijdag 20 februari 2015 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 februari 2015 - 18:52 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Zolang ze niet in een weiland met gelijkgestemde afspreken is dat zeker waar! Uiteindelijk moeten ze natuurlijk ook de kosten betalen voor de schade aan het weiland voor diegene die gepakt worden. Voor de rest mogen ze dus hun oorlog voeren.
Het is niet meer zoals vroeger toen er nog relatief onschuldig onderling gevochten werd. Er wordt nu gesloopt en gestolen, kleine kinderen en oude mensen geïntimideerd. Het lijken wel beesten.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 20 februari 2015 - 19:07   quote  deeplink  
Helaas wel Els. Dit gaat niet meer om eer en respect! In tegendeel.
R()b
 R()b - vrijdag 20 februari 2015 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 februari 2015 - 19:06 schreef Els het volgende:

[..]

Het is niet meer zoals vroeger toen er nog relatief onschuldig onderling gevochten werd. Er wordt nu gesloopt en gestolen, kleine kinderen en oude mensen geïntimideerd. Het lijken wel beesten.
Eens, en als reactie kijken die blauwhelmen ook nergens meer naar, en doen gewoon hetzelfde.
Dus dubbele stront.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 20 februari 2015 - 19:12   quote  deeplink  
ik neem deze wel mee.
stelling.1.jpg
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 20 februari 2015 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 februari 2015 - 19:09 schreef R()b het volgende:

[..]

Eens, en als reactie kijken die blauwhelmen ook nergens meer naar, en doen gewoon hetzelfde.
Dus dubbele stront.
Heb nu in niets meer te melden in dit topic! Of die simpele lijdensweg moet weer beginnen te raaskallen. 😉
Alexi
 Alexi - vrijdag 20 februari 2015 - 19:34   quote  deeplink  
Wat ik zag, waren een stel losgeslagen achterlijken die (weer) onze mooie club in diskrediet brengen!
Men snapt het nog steeds niet!
Ik verwachte alweer een totale uitsluiting van minimaal 5jaar op het europese toneel en een mega boete natuurlijk!
Wat schaamteloos om die beelden te zien op alle binnen en buitenlandse zenders,
ongelofelijk dom! Je weet allang van tevoren dat de politie je gaat provoceren, en als zij het niet doen, dan doet de tegenpartij het wel. En je weet als Feyenoord"supporter" belijkt men je onder een vergrootglas, zeker op dit niveau!
broer van Ted
 broer van Ted - vrijdag 20 februari 2015 - 19:43   quote  deeplink  
Het leek weer NANCY , Italianen&4 types politie,s zorgden voor de chaos, ook ik wist wel dat er volop kaarten verkocht zouden worden . Ben niet gegaan 500/600€ uitgeven dat is 3 weken boodschappen .
En het gaat maar door 160€ voor vak D normale prijs is 40€ . De mijne verkocht voor 60€ .
Doei Feyenoord walgelijke toestanden van beide kanten . Daar hoor ik niet meer bij .
Terminator1908
 Terminator1908 - vrijdag 20 februari 2015 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 februari 2015 - 11:11 schreef piet de paler het volgende:
Zoals jullie misschien weten zit ik op een redelijke afstand van de kuip, maar wanneer ik kan kom ik naar de kuip. Mijn vraag aan de mensen die er altijd zitten de echte fans:
Zoa het niet een keer mooi zijn als we een spandoek ophangen met hierop een duidelijke stellingname VOOR FEYENOORD TEGEN HOOLIGANISME.
En de vakken die soms hele rare dingen doen en roepen, gewoon vanuit alle vakken openlijk uit te lachen.

Het mag dan misschien een harte kreet zijn maar is het niet tijd om de mensen die het doen eens te laten voelen met (uitlachen) dat ze heel zielig zijn?

En nogmaals boefjes en rare spreekkoren horen bij het voetbal,maar niet als je je ploeg kapot maakt net nu het weer iets beter gaat.
totaal ONeens...!eigen supporters val je nooit af hoe dan ook.ik keur het ook niet helemaal goed maar je moet ook kijken naar de pure frustratie na jarenlange en nog steeds nonprestaties.feyenoord is veels te groot voor de daden die de club (presteert).Feyenoord MOET TEN ALLE TIJDEN PRESTEREN met regelmaat dan wordt het ook weer eens wat rustiger onder de supporters.45 jaar 5 keer kampioen.dat kan toch niet?????

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 februari 2015 door Terminator1908 --
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 20 februari 2015 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 februari 2015 - 19:19 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Heb nu in niets meer te melden in dit topic! Of die simpele lijdensweg moet weer beginnen te raaskallen. 😉
Heb jij ooit wel eens iets te melden dan?? Je bent net een papegaai ...
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 20 februari 2015 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 februari 2015 - 18:53 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Opflikkeren met jou met je joodse gedrag!
Gij zijt zeker ook zo'n debiel? Die alles maar wil slopen en alleen maar naar het voetbal gaat om te knokken!!
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 20 februari 2015 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 februari 2015 - 18:48 schreef Barabas het volgende:
Als we debielen gaan uitroeien dan heeft Nederland straks 3 inwoners.
Hahaha
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 20 februari 2015 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 februari 2015 - 20:23 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Gij zijt zeker ook zo'n debiel? Die alles maar wil slopen en alleen maar naar het voetbal gaat om te knokken!!
Ik kom alleen naar het voetbal op de hoop jou eens tegen te komen!
van geil
 van geil - vrijdag 20 februari 2015 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 februari 2015 - 18:48 schreef Barabas het volgende:
Als we debielen gaan uitroeien dan heeft Nederland straks 3 inwoners.
De rest stemt niet op Wilders.
:)
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 20 februari 2015 - 21:57   quote  deeplink  
Niet? En maar zeggen dat het debielen in Rome waren!
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 21 februari 2015 - 02:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 februari 2015 - 21:49 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Ik kom alleen naar het voetbal op de hoop jou eens tegen te komen!
Heb jij even pech !!! Ik vermijd de debielen ...
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 21 februari 2015 - 09:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 februari 2015 - 02:48 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Heb jij even pech !!! Ik vermijd de debielen ...
Dan kijk je dus nooit in een spiegel!
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 21 februari 2015 - 10:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 februari 2015 - 09:33 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Dan kijk je dus nooit in een spiegel!
Papi gaai gelul ...
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 21 februari 2015 - 10:05   quote  deeplink  
Lorre lorre!!
Peckerwood
 Peckerwood - zaterdag 21 februari 2015 - 10:09   quote  deeplink  
Is ie al klaar? We zien hem zondag wel. Je mag hem vast bij de bestuurskamer ophangen of op het Stadhuis. Verdeel en heers is daar het motto.........
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 21 februari 2015 - 11:07   quote  deeplink  
Ik zal eens kijken ik kom naar NL bij Feyenoord PSV.
de kromme2
 de kromme2 - zaterdag 21 februari 2015 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 februari 2015 - 20:02 schreef Terminator1908 het volgende:

[..]

totaal ONeens...!eigen supporters val je nooit af hoe dan ook.ik keur het ook niet helemaal goed maar je moet ook kijken naar de pure frustratie na jarenlange en nog steeds nonprestaties.feyenoord is veels te groot voor de daden die de club (presteert).Feyenoord MOET TEN ALLE TIJDEN PRESTEREN met regelmaat dan wordt het ook weer eens wat rustiger onder de supporters.45 jaar 5 keer kampioen.dat kan toch niet?????
Terminator, rot toch op man. Je keurt het ook niet helemaal goed. Niet helemaal ?
Nou elk weldenkend mens keurt dit HELEMAAL af.
Omdat wat van die lui gefrustreerd zijn over de resultaten van de laatste decennia begrijp jij het wel dat ze Rome half afbreken en ons hele land, en onze club compleet te schande maken...

Ik zal niet snel tekeer gaan op dit forum , maar van mensen zoals jij moet ik ongelooflijk de pot op. Was je erbij of zo en heb je soms meegedaan ?

Ik voel me bijna geroepen om een inzamelingsactie op gang te zetten om als gebaar van de echte Feyenoord supporters iets te doen voor Rome. Daar zou het over moet gaan, en niet over het vergoelijken van wat deze mongolen hebben gedaan.
Els
 Els - zaterdag 21 februari 2015 - 23:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 februari 2015 - 20:02 schreef Terminator1908 het volgende:

[..]

totaal ONeens...!eigen supporters val je nooit af hoe dan ook.ik keur het ook niet helemaal goed maar je moet ook kijken naar de pure frustratie na jarenlange en nog steeds nonprestaties.feyenoord is veels te groot voor de daden die de club (presteert).Feyenoord MOET TEN ALLE TIJDEN PRESTEREN met regelmaat dan wordt het ook weer eens wat rustiger onder de supporters.45 jaar 5 keer kampioen.dat kan toch niet?????
Als eigen supporters zich misdragen, ga ik dat niet met de mantel der liefde bedekken. Het is wangedrag en dat vind ik afschuwelijk. Hou van de mens, maar veroordeel het gedrag. Je kent het wel.
Frustratie over wat dan ook is geen enkel excuus. Niet voor de minste vorm van wangedrag, maar zeker niet voor wat er in Rome is gebeurd. Dronkenschap en pillen zijn trouwens ook geen excuus. Als je er niet tegen kan, moet je er vanaf blijven.
Om te presteren heeft Feyenoord geld nodig. Geld wat we bijvoorbeeld hadden kunnen verdienen door tegen Tottenham goed te spelen. Helaas was kort daarvoor Nancy. Geld wat we bijvoorbeeld ook hadden kunnen krijgen door sponsoring van Shell, P&G, Unilever, noem maar op. Maar deze zaken zullen door het wangedrag van onze supporters door de jaren heen nooit voor ons kunnen kiezen wegens potentieel imagoschade.
Natuurlijk is er bestuurlijk wanbeleid, maar ook de supporters veroordelen Feyenoord tot een bestaan in de marge. De enige manier om daar uit te komen, is heel hard werken en je gedragen. Ik hoop dat de supporters die uitdaging aangaan.
theezakje
 theezakje - zondag 22 februari 2015 - 00:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 februari 2015 - 23:56 schreef Els het volgende:

[..]

Als eigen supporters zich misdragen, ga ik dat niet met de mantel der liefde bedekken. Het is wangedrag en dat vind ik afschuwelijk. Hou van de mens, maar veroordeel het gedrag. Je kent het wel.
Frustratie over wat dan ook is geen enkel excuus. Niet voor de minste vorm van wangedrag, maar zeker niet voor wat er in Rome is gebeurd. Dronkenschap en pillen zijn trouwens ook geen excuus. Als je er niet tegen kan, moet je er vanaf blijven.
Om te presteren heeft Feyenoord geld nodig. Geld wat we bijvoorbeeld hadden kunnen verdienen door tegen Tottenham goed te spelen. Helaas was kort daarvoor Nancy. Geld wat we bijvoorbeeld ook hadden kunnen krijgen door sponsoring van Shell, P&G, Unilever, noem maar op. Maar deze zaken zullen door het wangedrag van onze supporters door de jaren heen nooit voor ons kunnen kiezen wegens potentieel imagoschade.
Natuurlijk is er bestuurlijk wanbeleid, maar ook de supporters veroordelen Feyenoord tot een bestaan in de marge. De enige manier om daar uit te komen, is heel hard werken en je gedragen. Ik hoop dat de supporters die uitdaging aangaan.
Hier ben ik het 100% mee eens!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5967
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Spandoek en stellingname









0.0062360