|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 22 februari 2015 - 12:54 schreef freakie het volgende:[..] Dit geeft vrijwel zeker aan dat Serero een zekerheid is aan de bal. De dingen die jij noemt spreken in het voordeel van Klaassen. Behalve in het passings gedeelte, Klaassen heeft namelijk veel vaker balverlies en weet dus ook niet zo goed wanneer hij iets moet doen. Hij weet juist heel goed wanneer die wat moet doen, namelijk niet spelers aanspelen als die in de problemen komen, en dan liever iets meer risico nemen in een voorwaartse pass..
Misschien moet je eens gewoon een wedstrijd kijken, en niet alleen maar die statistieken.. Je draaft er echt verschrikkelijk in door kerel.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 22 februari 2015 - 12:56 schreef freakie het volgende:[..] Spijtig genoeg hebben we het daar ook regelmatig over gehad. De passes van hem naar voren waren zo'n 60-75% van zijn passes. Dat is dus totale onzin. Je snapt het echt niet he, de ballen die hij op de backs geeft komen we door in de problemen en zo is er wel meer te noemen, leuk dat hij vooruit speelt, maar dat doet ie met ballen over 10 meter waar een ander niets mee kan, daarbij is ie positioneel gewoon dramatisch en heeft ie niet zo heel veel spelers achter hem waardoor zelfs een bal op Moisander nog weleens vooruit gespeeld wordt.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 22 februari 2015 - 13:05 schreef freakie het volgende:[..] Als ik kijk naar de "Key passes" heeft Klaassen er op de CVM er in totaal wel 0 gegeven. kan niet beter dus. dat was tegen GAE en Twente. Serero had er in de wedstrijd tegen Feyenoord al 1 en tegen Groningen ook 1. Kwa passes is Serero gewoon beter maar hij heeft geen leiding gevende kwaliteiten. Dat is wat hij in het laatste ook zegt, ruimte vinden voor andere om te gaan voetballen etc. Serero is heel erg snel met denken, Frank de Boer zei dat toen hij kwam bij Ajax ook. Hij denkt veel sneller dan veel andere speler doen. Dus heel vaak korte balletjes dan zoekt hij de ruimte op etc. Daar kan hij ook vaak andere spelers mee in verlegenheid brengen. Er is echt niet 1 echt maar 1 onderdeel waar hij beter in is dan Klaasen en dat is het korte wegdraaien, en precies dat wil ik niet zien bij een CVM omdat het veel te veel risico met zich mee neemt..
En hij hoeft van mij echt niet uit het elftal hoor, maar hij hoort gewoon niet op cvm, daar is in in eigenlijk alle onderdelen gewoon te slecht voor.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Overigens moet Klaassen ook nog veel leren op die positie, maar is van de beschikbare spelers nu al ruim de beste voor die plek.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 22 februari 2015 - 13:57 schreef remco k het volgende:[..] We hadden het helemaal niet over balbezit, we hadden het over de invulling van de CVM positie.. En dan kan je wel weer aankomen met Keypasses en weet ik veel wat allemaal nog meer. Het elftal is volledig in onbalans met Serero op 6, met name als we iets onder druk gezet worden maakt hij de verkeerde keuzes en speelt hij de verkeerde mensen in, en ja heel erg leuk dat zijn passes wel aankomen, maar als je daar een medespeler mee in de problemen brengt, zoals bijvoorbeeld onder druk een back inspelen, dan is het gewoon een kutpass en die vind je nergens terug, maar wordt regelmatig door Serero gespeeld.. En nogmaals, dit soort percentages zeggen helemaal niets.. Ik heb liever een bal van Klaassen op Millik die niet aan komt, dan een bal van Serero op Boilesen die wel aankomt, maar waardoor we alleen maar verder in de problemen komen.. Beste Remco, ik begon niet over balbezit en key passes. Ik geloof dat ik dat 2e stukje van jou ook aangeef. Hij lijdt bijna geen balverlies maar speelt dan verkeerde mensen aan. We hadden het trouwens wel over balbezit, mag je eerst even gaan lezen;)
Die percentages geven aan dat Serero niet de gene is die balverlies lijdt en nogmaals fr keypasses geven aan dat Serero er in 2 wrdstrijden 2 meer heeft dan Klaassen. Dat zegt niks over zijn mentale kwaliteiten, daar is Klaassen inderdaad beter. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 22 februari 2015 - 13:53 schreef remco k het volgende:Ongeloooflijk, en dan gewoon weer Schone en Moisander in de basis.. de Boer waar ben je toch mee bezig man.. Dit snap ik inderdaad ook niet. Tsja Moisander dan wel, soort van. Viergever speelt nu aan de zijkant. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 22 februari 2015 - 13:58 schreef remco k het volgende:[..] Hij weet juist heel goed wanneer die wat moet doen, namelijk niet spelers aanspelen als die in de problemen komen, en dan liever iets meer risico nemen in een voorwaartse pass.. Misschien moet je eens gewoon een wedstrijd kijken, en niet alleen maar die statistieken.. Je draaft er echt verschrikkelijk in door kerel.. Je bent je enorm aan het opwinden en ik zeg toch ook over het aanspelen van spelers toch precies hetzelfde? Ik debk dat je nog even terug naar bed moet man. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 22 februari 2015 - 14:03 schreef freakie het volgende:[..] Beste Remco, ik begon niet over balbezit en key passes. Ik geloof dat ik dat 2e stukje van jou ook aangeef. Hij lijdt bijna geen balverlies maar speelt dan verkeerde mensen aan. We hadden het trouwens wel over balbezit, mag je eerst even gaan lezen;) Die percentages geven aan dat Serero niet de gene is die balverlies lijdt en nogmaals fr keypasses geven aan dat Serero er in 2 wrdstrijden 2 meer heeft dan Klaassen. Dat zegt niks over zijn mentale kwaliteiten, daar is Klaassen inderdaad beter. We hebben het al weken over de CVM positie, die discussie is dus niet van nu , en speelde al veel langer dan dat jij hier weer terug bent.. Ga dus lekker zelf ff terug lezen.
En je kan wel blijven komen met die nietszeggende statistieken. Serero is gewoon ruk op CVM, niet meer en niet minder.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 22 februari 2015 - 14:06 schreef freakie het volgende:[..] Je bent je enorm aan het opwinden en ik zeg toch ook over het aanspelen van spelers toch precies hetzelfde? Ik debk dat je nog even terug naar bed moet man. Wat lul je dom kerel. Ga jij lekker voetbal kijken op basis van statistieken, maar er is echt meer.. Veel succes verder, ben wel klaar met dat domme genuil van je over Serero.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 22 februari 2015 - 14:00 schreef remco k het volgende:[..] Je snapt het echt niet he, de ballen die hij op de backs geeft komen we door in de problemen en zo is er wel meer te noemen, leuk dat hij vooruit speelt, maar dat doet ie met ballen over 10 meter waar een ander niets mee kan, daarbij is ie positioneel gewoon dramatisch en heeft ie niet zo heel veel spelers achter hem waardoor zelfs een bal op Moisander nog weleens vooruit gespeeld wordt.. Fijn dat je het zegt, maar als iemand zegt dat hij 18 van de 20 ballen naar achter geeft is dat gewoon niet waar. Daarnaast ben je nu Serero voorgek aan het zetten, ik zou er ook een asperine bij nemen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 22 februari 2015 - 14:08 schreef freakie het volgende:[..] Fijn dat je het zegt, maar als iemand zegt dat hij 18 van de 20 ballen naar achter geeft is dat gewoon niet waar. Daarnaast ben je nu Serero voorgek aan het zetten, ik zou er ook een asperine bij nemen. Zoals ik al zei, veel succes verder.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 22 februari 2015 - 14:07 schreef remco k het volgende:[..] We hebben het al weken over de CVM positie, die discussie is dus niet van nu , en speelde al veel langer dan dat jij hier weer terug bent.. Ga dus lekker zelf ff terug lezen. En je kan wel blijven komen met die nietszeggende statistieken. Serero is gewoon ruk op CVM, niet meer en niet minder.. Nee je wurmt je in een discussie.. Eide zei dat je met Klaassen op balbezit kan spelen, dat is op basis wat ik zeg helemaal niet waar. Hij is juist de meest zekere persoon als het gaat om de bal in de ploeg houden. Niks meer niks minder. Niet komen met allemaal verwijtende dingen en aanvallende dingen, want je bent aan het doorslaan remco |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 22 februari 2015 - 14:08 schreef remco k het volgende:[..] Wat lul je dom kerel. Ga jij lekker voetbal kijken op basis van statistieken, maar er is echt meer.. Veel succes verder, ben wel klaar met dat domme genuil van je over Serero.. Wowow.. Doe ik wat? Jij reageert zo opgewonde hoor. No offence maar ik zeg hier niks maar dan ook niks aanvallends en jij gaat gelijk zo opgewonde doen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 22 februari 2015 - 14:11 schreef freakie het volgende:[..] Nee je wurmt je in een discussie.. Eide zei dat je met Klaassen op balbezit kan spelen, dat is op basis wat ik zeg helemaal niet waar. Hij is juist de meest zekere persoon als het gaat om de bal in de ploeg houden. Niks meer niks minder. Niet komen met allemaal verwijtende dingen en aanvallende dingen, want je bent aan het doorslaan remco Die discussie is hier al maanden aan de gang..
En zoals al aangegeven, veel succes met je statistieken over Serero.. Gelukkig ziet de Boer dat vandaag anders en speelt ie niet op CVM... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: En nu de grote jongen uithangen.. Manman, bij asperines is het goed als je even gaat liggen en de tv uit doet. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 22 februari 2015 - 14:13 schreef freakie het volgende:[..] Wowow.. Doe ik wat? Jij reageert zo opgewonde hoor. No offence maar ik zeg hier niks maar dan ook niks aanvallends en jij gaat gelijk zo opgewonde doen. Ik zeg niet dat je aanvallend iets doet, maar je verhaal over Serero is gewoon kul, niets anders dan dat.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 22 februari 2015 - 14:13 schreef remco k het volgende:[..] Die discussie is hier al maanden aan de gang.. En zoals al aangegeven, veel succes met je statistieken over Serero.. Gelukkig ziet de Boer dat vandaag anders en speelt ie niet op CVM... Gelukkig is Serero er de vorige wedstrijd met een lichte blesure af gegaan en zet hij hem nu niet in. Ach t is een andere kant van bekijken |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 22 februari 2015 - 14:14 schreef freakie het volgende:[..] En nu de grote jongen uithangen.. Manman, bij asperines is het goed als je even gaat liggen en de tv uit doet. Grote jongen uithangen?? Ben je niet goed ofzo? Heb geen zin om verder te gaan in de discussie met jou over Serero omdat je op dat vlak de plank volledig misslaat, en gigantisch doordrijft in je statistieken verhaal.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 22 februari 2015 - 14:15 schreef freakie het volgende:[..] Gelukkig is Serero er de vorige wedstrijd met een lichte blesure af gegaan en zet hij hem nu niet in. Ach t is een andere kant van bekijken Hij zit bij de selectie, en ach, als ie maar niet speelt. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Domme genuil, Wat lul je dom kerel, door draven. Nee niks aanvallends;) |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Oo wacht er komt weer wat bij, ben je niet goed ofzo???
Als je even terug wil lezen alsjeblieft.. Waar sla ik de plank mis?? Als ik reageer dat je met Klaassen meer op balbezit kan spelen en ik laat zien dat hij 1/4 van zijn passes niet goed geeft en Serero alles goed dan is dat toch iets waar je niet om heen kan. Ik geef ook aan dat Serero soms andere spelers aanspeelt die hij niet moet aanspelen(dat zeg jij ook)
Dan kwam het verhaal met key passes waar ik ben gaan kijken wat dat was helemaal niet zo.. Ik snap niet waarom je zo aanvallend doet en zo raar.. Sorry ben er klaar mee |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
We houden gewoon de moed er in. We moeten nu alle wedstrijden winnen voor behoud voor de CL. Daar gaan we nu met z'n allen voor. HUP AJAX !!!!!!!!! |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
quote:Op zondag 22 februari 2015 - 14:08 schreef freakie het volgende:[..] Fijn dat je het zegt, maar als iemand zegt dat hij 18 van de 20 ballen naar achter geeft is dat gewoon niet waar. Daarnaast ben je nu Serero voorgek aan het zetten, ik zou er ook een asperine bij nemen. Dat is gwn zo hij verplaatst het spel elke x opzij of naar achter dat irriteert mij ook |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
Kan cillissen niet uittrappen ofzo |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Als ik Ajax ziet spelen in vergelijking met een Europese topclub ( Barcelona, Real Madrid, Bayern Munchen of Milan en Juventus ), dan blijft bij mij het meest zichtbare verschil dat Ajax de bal niet hard doet inspelen van de ene naar de andere speler. Daardoor sluipt iedere keer de traagheid bij Ajax erin. Dit was ook goed te zien toen Feyenoord tegen Roma speelde. Wat is dat toch met de Nederlandse voetbalclubs ??? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat doet die blom allema joh. Fluit alsof het de fjes zijn ofzo. 3 x niets aan de hand en toch affluiten. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En weer. Godverdomme man laat eens doorspelen man |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 22 februari 2015 - 14:42 schreef nieuwe ajax het volgende:Als ik Ajax ziet spelen in vergelijking met een Europese topclub ( Barcelona, Real Madrid, Bayern Munchen of Milan en Juventus ), dan blijft bij mij het meest zichtbare verschil dat Ajax de bal niet hard doet inspelen van de ene naar de andere speler. Daardoor sluipt iedere keer de traagheid bij Ajax erin. Dit was ook goed te zien toen Feyenoord tegen Roma speelde. Wat is dat toch met de Nederlandse voetbalclubs ??? Klopt helemaal. Roep ik ook al hee erg lang |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Omdat dit HET probleem is, is dit mede de oorzaak dat Ajax zich net niet kan aansluiten bij de beste 16 van Europa, omdat Ajax bijna nooit de kwartfinale haald in de CL. Nu tegen Willem II, begint er weer de angst of traagheid erin te sluipen. Had nu al 0-1 of 0-2 kunnen staan. |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Wat er gezegd wordt over scheidsrechter Blom, klopt ook helemaal. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En schone had er al twee moeten maken. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ongelooflijk zwak weer. Pffff |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote: Onze top(vleugel)spits volgens Frank als hij maar kan lopen, staat hij in het veld.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 februari 2015 door Ztjes -- |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Je ziet het per minuut bij Ajax, dat Willem II Ajax expres uit de wedstrijd speelt omdat bij Ajax de gretigheid ontbreekt. Jammer dat ook het niveau ontbreekt, ondanks dat het twee aanvallende clubs zijn. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
T is ook echt niet goed hoor |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Jezus wat mis ik Serero nu!! En wat een drama die Sinkgraven! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Wat moet je als speler nog doen om een keeper te missen dan? Je poot afhakken? Domme Blom! |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Nee, achteraf gezien vind ik het toch niet een goede wedstrijd als dat wat ik wel had verwacht. Ajax had allang op 0-2 moeten staan, minimaal. Ajax creëert zelf de problemen.
Geloof me, ook De Boer is zeker niet tevreden, daar hij veel feller moet optreden tegen zijn spelers. De 0-1 had eerder aanwezig moeten zijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 februari 2015 door nieuwe ajax -- |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Dit is waar een spits voor staat! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 22 februari 2015 - 15:07 schreef nieuwe ajax het volgende:Nee, achteraf gezien vind ik het toch niet een goede wedstrijd als dat wat ik wel had verwacht. Ajax had allang op 0-2 moeten staan, minimaal. Ajax creëert zelf de problemen. Geloof me, ook De Boer is zeker niet tevreden, daar hij veel feller moet optreden tegen zijn spelers. De 0-1 had eerder aanwezig moeten zijn. Donderdag Europees gespeeld en jij denkt dat Ajax zich bovenmatig gaat inspannen? |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Ajax moet gewoon alle wedstrijden beter spelen. Zowel nationaal of internationaal. |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
Owjaa assist van schone. Nu kan de fanclub weer een maand lang hun bek opentrekken |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Dan zijn ze wel heel erg dom na zeker vier keer zwak balverlies, missen voor open goal, een opgelegde kans missen en twee corners getrapt en beide in de handen van met afstand de kleinste keeper van de eredivisie. Je had natuurlijk gewoon met minimaal 0-2 de rust in moeten gaan. Ze spelen niet best maar er is verder niet veel aan het handje. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Net terug van Piet Piraat met m'n zoon. net op tijd om de herhaling van de 0-1 te zien.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 februari 2015 door Eide -- |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Dat doen ze al maanden niet. Heeft niets met een Europese wedstrijd te maken, waar ze overigens de lijn met kutvoetbal gewoon doortrokken. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Tsja aangezien Serero al maanden geen aanvallende middenvelder speelt geeft maar weer hoe bij je bent. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Een waardeloze eerste helft van Ajax, maar ook Willem 2 kan me niet bekoren.
Ik kan ook echt niet 1 positieve uitzondering noemen binnen het elftal. Overal komt Ajax te kort bij de tweede bal, overal staat men veel te ver bij tegenstanders weg..
En wat is Moisander allemaal aan het doen, bij die vrije trap loopt ie gewoon naar de zijkant toe en laat gewoon zijn man helemaal vrij.. Echt een onbegrijpelijke opstelling van de Boer en het geschuif met spelers komt het elftal niet ten goede..
Sinkgraven eraf voor Andersen, en Kishna voor Schone en Riedewald voor Moisander.. Helaas kan ajax niet direct drie keer wisselen.. |
|
|
|