BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Willem II - Ajax (zondag 22 februari 2015, 14:30 uur); 1 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 22 februari 2015 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2015 - 15:21 schreef Brandje het volgende:

[..]

Tsja aangezien Serero al maanden geen aanvallende middenvelder speelt geeft maar weer hoe bij je bent.
Daarom mis ik hem ook als cvm. En daarnaast Klaassen naar voren en Sinkgraven eruit. Dus ik ben gewoon bij hoor zeikertje!
remco k
 remco k - zondag 22 februari 2015 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2015 - 15:20 schreef Eide het volgende:
Net terug van Piet Piraat met m'n zoon. net op tijd om de herhaling van de 0-1 te zien.
Nou wees blij, want verder heb je niets gemist..
remco k
 remco k - zondag 22 februari 2015 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2015 - 15:23 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Daarom mis ik hem ook als cvm. En daarnaast Klaassen naar voren en Sinkgraven eruit. Dus ik ben gewoon bij hoor zeikertje!
Klaassen links op het middenveld, dat was toch ook 3 keer niks..
remco k
 remco k - zondag 22 februari 2015 - 15:25   quote  deeplink  
Overigens wel een hele mooie goal..
freakie
 freakie - zondag 22 februari 2015 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2015 - 15:21 schreef Brandje het volgende:

[..]

Tsja aangezien Serero al maanden geen aanvallende middenvelder speelt geeft maar weer hoe bij je bent.
Tsja wie zegt dat hij aanvallend moet spelen? Ik heb Klaassen nu ook niet aanvallend iets zien brengen.
Eide
 Eide - zondag 22 februari 2015 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2015 - 15:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Nou wees blij, want verder heb je niets gemist..
Zie net wat kansen van Schone voorbij komen. Die mogen er wel in zeg. De aanval waar de goal uit valt wel goed van Bazoer en Schone zeg.

Ik weet dat het hier bijna vloeken in de kerk is... maar 3 herhalingen van Ajax en bij alle drie Schoen betrokken. Zo slecht als dat hij speelt wel doorlopend bij de gevaarlijke acties betrokken. Zo, en dan nu iedereen weer miepen over hoe slecht Schone wel niet is en weet ik veel wat.
Ztjes
 Ztjes - zondag 22 februari 2015 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2015 - 15:25 schreef remco k het volgende:
Overigens wel een hele mooie goal..
Klopt, als je bal in een keer speelt, komt er altijd ruimte. Bazoer-Schöne- Milik.
Brandje
 Brandje - zondag 22 februari 2015 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2015 - 15:23 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Sinkgraven speelt volgens jou slecht maar je mist sereo. Dus zowel Klaassen als Sinkgraven vind jij ruk want als Klaassen zo goed is kan hij toch gewoon CVM blijven staan. Snap je het nog knul
freakie
 freakie - zondag 22 februari 2015 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2015 - 15:28 schreef Eide het volgende:

[..]

Zie net wat kansen van Schone voorbij komen. Die mogen er wel in zeg. De aanval waar de goal uit valt wel goed van Bazoer en Schone zeg.

Ik weet dat het hier bijna vloeken in de kerk is... maar 3 herhalingen van Ajax en bij alle drie Schoen betrokken. Zo slecht als dat hij speelt wel doorlopend bij de gevaarlijke acties betrokken. Zo, en dan nu iedereen weer miepen over hoe slecht Schone wel niet is en weet ik veel wat.
Ja klopt, alleen hij moet ze wel maken. Voor de rest was hij prima
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 22 februari 2015 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2015 - 15:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Klaassen links op het middenveld, dat was toch ook 3 keer niks..
Tot nu toe vind ik die Sinkgraven ook niets bbrengen. Ja net zoveel ballen verspelen als Serero normaal in 1 wedstrijd doet.
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - zondag 22 februari 2015 - 15:30   quote  deeplink  
Die Moisander zit allang met zijn gedachten bij Sampdoria.
Hij mag van mij meteen opzouten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 februari 2015 door nieuwe ajax --
Brandje
 Brandje - zondag 22 februari 2015 - 15:31   quote  deeplink  
quote:

[..]

Klopt een aardige bal breed waar de goal uit komt. Verder gemist voor open goal en opgelegde kans gemist. Oh ja ook nog twee corners in de handen geschoten bij de kleinste keeper van de eredivsie
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 22 februari 2015 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2015 - 15:30 schreef Brandje het volgende:

[..]

Sinkgraven speelt volgens jou slecht maar je mist sereo. Dus zowel Klaassen als Sinkgraven vind jij ruk want als Klaassen zo goed is kan hij toch gewoon CVM blijven staan. Snap je het nog knul
Ik snap het allemaal nog! Jij ook zeikertje. Ik mis Serero als cvm! De pit van die jongen kan Ajax goed gebruiken.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 22 februari 2015 - 15:32   quote  deeplink  
Hoppa Serero loopt warm!
Brandje
 Brandje - zondag 22 februari 2015 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2015 - 15:30 schreef nieuwe ajax het volgende:
Die Moisander zit allang met zijn gedachten bij Sampdoria.
Hij mag van mij meteen opzouten.
Yep. Maar wat verdedigen die Moisander en Hoorn trouwens zeer slap uit elke keer. Ballen komen nog tien meter buiten de eigen zestien.
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - zondag 22 februari 2015 - 15:33   quote  deeplink  
Een snelle dubbele wissel kan de mogelijkheid zijn dat Ajax dan wel goed gaat spelen.
freakie
 freakie - zondag 22 februari 2015 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2015 - 15:31 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik snap het allemaal nog! Jij ook zeikertje. Ik mis Serero als cvm! De pit van die jongen kan Ajax goed gebruiken.
Ik ook, Klaassen was nou ook totaal niet zichtbaar. Iets wat hij dan zoals vele zeggen, toch zou moeten zijn met Key passes en balbezit
remco k
 remco k - zondag 22 februari 2015 - 15:34   quote  deeplink  
quote:

[..]

Hij speelt een rare wedstrijd, is bij alle gevaarlijke momenten betrokken, maar ook weer heel veel dom balverlies.. Tsjaa, hij deelt in de malaise die Ajax heet..
Ik zou op dit moment ook liever Kishna en El Ghazi zien, Schone is niet in de beste vorm, en die anderen verdienen wel eens een kans over langere periode.. Dat wil niet zeggen dat Schone niet moet spelen trouwens..
Brandje
 Brandje - zondag 22 februari 2015 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2015 - 15:31 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Weet je echt zeker want kraamt een hoop onzin uit. Serero is totaal niet nodig want er is helemaal niks aan de hand. Ze moeten juist meer vooruit voetballen en dat doet Serero nooit. Zo je hebt nu de hele twee helft om een fatsoenlijk antwoord te bedenken.
remco k
 remco k - zondag 22 februari 2015 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2015 - 15:30 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Tot nu toe vind ik die Sinkgraven ook niets bbrengen. Ja net zoveel ballen verspelen als Serero normaal in 1 wedstrijd doet.
Daarom zou misschien Serero op die plek van Sinkgraven kunnen, daar speelde die voorheen ook altijd..
remco k
 remco k - zondag 22 februari 2015 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2015 - 15:33 schreef freakie het volgende:

[..]

Ik ook, Klaassen was nou ook totaal niet zichtbaar. Iets wat hij dan zoals vele zeggen, toch zou moeten zijn met Key passes en balbezit
Jij bent echt de enige die het over keypasses heeft..
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - zondag 22 februari 2015 - 15:36   quote  deeplink  
Ajax begint weer lekker ( maar niet heus ). Dat wordt nog wat.
remco k
 remco k - zondag 22 februari 2015 - 15:37   quote  deeplink  
Ongelooflijk die Blom. En weer niets aan de hand.. Begin me meer en meer te irriteren aan het niveau van de scheidsrechters in NL.. Altijd en eeuwig overal maar voor fluiten. Dat is in mijn optiek 1 van de redenen dat we achter lopen in NL..
freakie
 freakie - zondag 22 februari 2015 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2015 - 15:32 schreef Ajax Warrior het volgende:
Hoppa Serero loopt warm!
Wss loopt hij warm om een 20-30 minutjes mee te spelen. Was tegen Legia licht geblesseerd. Tegen Legia spelen is dan toch belangrijker
freakie
 freakie - zondag 22 februari 2015 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2015 - 11:20 schreef Eide het volgende:

[..]

Natuurlijk is het percentage passes belangrijk. Maar het toch toch veel meer om wat men tegenwoordig "Key passes" noemt. Die passes waarbij je het team in staat stelt tot mogelijkheden te komen. Passes waarmee je Kishna of El Ghazi in een 1 tegen 1 brengt, of waarbij je de ruimte vindt voor anderen echt te gaan voetballen of tot kansen te komen. En daarin vind ik Serero tegen vallen.

Dat staat volledig los van zijn kwaliteiten als balafpakker die meer dan prima zijn.
Wat zei je Remco?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 22 februari 2015 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2015 - 15:34 schreef Brandje het volgende:

[..]

Weet je echt zeker want kraamt een hoop onzin uit. Serero is totaal niet nodig want er is helemaal niks aan de hand. Ze moeten juist meer vooruit voetballen en dat doet Serero nooit. Zo je hebt nu de hele twee helft om een fatsoenlijk antwoord te bedenken.
De enige die tot nu toe onzin uitkraamt ben jij zelf. Jouw kritiek op Serero is kansloos en onzinnig. Weet jij namelijk met welke taak hij het veld wordt ingestuurd? Nee!
remco k
 remco k - zondag 22 februari 2015 - 15:40   quote  deeplink  
Heerlijk verdedigd..
Loetje
 Loetje - zondag 22 februari 2015 - 15:41   quote  deeplink  
Wat een waardeloze miscommunicatie weer
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 22 februari 2015 - 15:41   quote  deeplink  
Lekker Viergever! Hahaha
remco k
 remco k - zondag 22 februari 2015 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2015 - 15:40 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

De enige die tot nu toe onzin uitkraamt ben jij zelf. Jouw kritiek op Serero is kansloos en onzinnig. Weet jij namelijk met welke taak hij het veld wordt ingestuurd? Nee!
Weet jij dat wel dan?? Dus hoe kan je dan in hemelsnaam beoordelen of die wel of niet goed speelt?? Zoals jij nu aangeeft kan je dat namelijk van heen enkele speler zeggen..
Loetje
 Loetje - zondag 22 februari 2015 - 15:41   quote  deeplink  
Sowieso wat is dat toch steeds die 2e helft...
3sterren
 3sterren - zondag 22 februari 2015 - 15:42   quote  deeplink  
Kon je op wachten
remco k
 remco k - zondag 22 februari 2015 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2015 - 15:41 schreef Loetje het volgende:
Sowieso wat is dat toch steeds die 2e helft...
Nu de hele wedstrijd al hoor..
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 22 februari 2015 - 15:42   quote  deeplink  
Wanneer Ajax spelers koopt die te weinig kwaliteiten hebben, krijg je dit soort fouten. Van der Hoorn heeft er dit jaar ook al een paar gehad. Ik zei deze week al dat dit soort spelers Ajax punten gaat kosten. Hier heb je opnieuw zo'n voorbeeld. En ik kan je garanderen dat dit niet de laatste keer is!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 22 februari 2015 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2015 - 15:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Weet jij dat wel dan?? Dus hoe kan je dan in hemelsnaam beoordelen of die wel of niet goed speelt?? Zoals jij nu aangeeft kan je dat namelijk van heen enkele speler zeggen..
Serero doet het werk wat hij moet doen en dat is ballen afpakken! En dat doet hij tot nu toe naar behoren.
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - zondag 22 februari 2015 - 15:42   quote  deeplink  
Tsja, Ajax zal er toch echt veel harder aan moeten trekken naar de 1-2, wil Ajax nu met 3 punten terug naar Amsterdam gaan. Is hun eigen schuld.

Kan De Boer Ajax nog wel beter en sterker maken, en in welke opzicht ????
remco k
 remco k - zondag 22 februari 2015 - 15:43   quote  deeplink  
En dan daar weer wel voor fluiten, jezus wat vermoeiend..
remco k
 remco k - zondag 22 februari 2015 - 15:43   quote  deeplink  
Godverdomme Ghazi..
Loetje
 Loetje - zondag 22 februari 2015 - 15:43   quote  deeplink  
Egoist dat het is!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 22 februari 2015 - 15:44   quote  deeplink  
Hoe groot moet de kans zijn om te scoren?
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 22 februari 2015 - 15:44   quote  deeplink  
De kwaliteit spat ervan af bij dit Ajax.....
freakie
 freakie - zondag 22 februari 2015 - 15:44   quote  deeplink  
Manman...
pth
 pth - zondag 22 februari 2015 - 15:44   quote  deeplink  
Voor ervaring wordt niet gedacht aan de verdediging?????? Dan heb je er weinig kijk op, om het maar netjes uit te drukken.
Eide
 Eide - zondag 22 februari 2015 - 15:44   quote  deeplink  
Poh poh... hoe veel tijd heb je nodig Anwar...
Loetje
 Loetje - zondag 22 februari 2015 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2015 - 15:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Nu de hele wedstrijd al hoor..
Nou ik vind Ajax over het algemeen niet goed, je weet me mening. Eerste helft was absoluut matig. Maar 2e helft gaat het altijd steeds slechter. Nooit beter. Moet je toch wel beamen.
freakie
 freakie - zondag 22 februari 2015 - 15:45   quote  deeplink  
Die Klaassen pakt ook niks af van Willem 2
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 22 februari 2015 - 15:45   quote  deeplink  
Sinkgraven is overigens net als onze overige middenvelders gewoon een lichtgewicht.
remco k
 remco k - zondag 22 februari 2015 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2015 - 15:44 schreef pth het volgende:
Voor ervaring wordt niet gedacht aan de verdediging?????? Dan heb je er weinig kijk op, om het maar netjes uit te drukken.
Er staan 112 Europese wedstrijden in de basis op dit moment, ervaring zat dunkt me..
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 22 februari 2015 - 15:46   quote  deeplink  
Ik zou in de zomer maar eens een grote opruiming gaan houden als ik Ajax was. Anders krijg je volgende jaar een gelijkwaardig niveau en resultaat voorgeschoteld!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 22 februari 2015 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2015 - 15:45 schreef freakie het volgende:
Die Klaassen pakt ook niks af van Willem 2
Serero doet dat over het algemeen wel!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5976
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Willem II - Ajax (zondag 22 februari 2015, 14:30 uur); 1 - 1

0.0098240