|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 22 februari 2015 - 16:23 schreef remco k het volgende:[..] Ik heb weer van alles afgezegd om vandaag thuis te zijn.. Begin er langzamerhand meer en meer spijt van te krijgen.. Hahahah dat is dan het enige waar we het samen over eens zijn.. O man.. Wat een drama |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 22 februari 2015 - 16:24 schreef Bobby1972 het volgende:Jij hebt letterlijk gezegd dat er niks bij hoeft. Wanneer je 1 jonge speler als Sinkgraven koopt, kun je ook niks verwachten. Omdat een jonge speler onmogelijk het verschil kan gaan brengen. Dat staat los van zijn kwaliteiten. En wederom een bewijs dat je niet kan lezen.. Lees nou toch eens een keer wat een ander post man. |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Al die 4 gele kaarten vandaag bij Ajax, zegt al genoeg hoe het er tot heden er aan toe is bij Ajax. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 22 februari 2015 - 16:24 schreef Bobby1972 het volgende:Jij hebt letterlijk gezegd dat er niks bij hoeft. Wanneer je 1 jonge speler als Sinkgraven koopt, kun je ook niks verwachten. Omdat een jonge speler onmogelijk het verschil kan gaan brengen. Dat staat los van zijn kwaliteiten. Hij vraagt naar opties en niet dat er iets gehaald moet worden, dat het ook onderbouwt mag worden etc |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
1-1 tegen Willem niks???? Ongelooflijk, ik heb inmiddels genoeg gezien van een aantal spelers! Sommigen mogen echt vertrekken! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Whahahaha, en dan zegt Moisander dat ze een goede eerste helft hebben gespeeld.. Tering mensen.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Blijven voetballen Moisander???? Doen jullie al maanden niet! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Het is beschamend zoals fans en supporters voor lul worden gezet door onze club. Ze spelen al wekenlang met poep in de broek. Waar zijn de rushes en voorzetten van onze backs? Zowel Van Rhijn als Viergever vandaag:NUL Hoe kan je nou winnen als je geen enkele tegenstander bij strot grijpt? De inzet en passie is beneden alle peil en ook de kwaliteit ontbreekt gewoon. Ik schaam mij echt kapot voor deze wanvertoning! |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Dat heeft niks te maken met meelopers. Oplossingen? Ajax moet haar scouting eens on de loep gaan nemen. En Ajax heeft leiderschap nodig, en ook sturing. En daarmee meer ervaren spelers. De huidige selectie kan dat niet brengen. En daarmee kun je de conclusie wel trekken dat de huidige selectie niet in balans zit. En daarmee klopt jouw opmerking niet dat Ajax een prima selectie heeft.
Dan moet je het lef hebben om de Boer als hoofdschuldige aan te wijzen. En dat doe je ook niet. Wie is hier nu zwak? En waar zijn jouw oplossingen? Ik heb ze niet gezien Remco? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 22 februari 2015 - 16:27 schreef Brandje het volgende:Het is beschamend zoals fans en supporters voor lul worden gezet door onze club. Ze spelen al wekenlang met poep in de broek. Waar zijn de rushes en voorzetten van onze backs? Zowel Van Rhijn als Viergever vandaag:NUL Hoe kan je nou winnen als je geen enkele tegenstander bij strot grijpt? De inzet en passie is beneden alle peil en ook de kwaliteit ontbreekt gewoon. Ik schaam mij echt kapot voor deze wanvertoning! Het zijn baby's geworden! En daarover maak ik mij voornamelijk zorgen. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 22 februari 2015 - 16:27 schreef remco k het volgende:Whahahaha, en dan zegt Moisander dat ze een goede eerste helft hebben gespeeld.. Tering mensen.. Gebeurd toch vaker. Ze zijn snel tevreden hoor |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
En als jij het zo goed weet met de huidige selectie, waarom heb je dan geen functie bij Ajax remco? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Moet je eens zien hoe onze backs de duels ingaan! Ongelooflijk maar wat slecht! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Haha volgens mij werd hij niet gezien als de verlosser hoor? Weet niet waar je dat gelezen hebt? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 22 februari 2015 - 16:29 schreef Bobby1972 het volgende:En als jij het zo goed weet met de huidige selectie, waarom heb je dan geen functie bij Ajax remco? Jij roept zinnige dingen???? |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 22 februari 2015 - 16:27 schreef remco k het volgende:Whahahaha, en dan zegt Moisander dat ze een goede eerste helft hebben gespeeld.. Tering mensen.. Tsja. Je geeft eigenlijk niks weg de eerste helft en hebt zelf vier opgelegde kansen dus ik begrijp dat enigzins. Maar waar is FdB in godsnaam mee bezig? Die is de grip totaal kwijt en neemt doet alleen maar verkeerde keuzes! Viergever deed het aardig als LCV en wordt weer back gezet. Schone al wekenlang hopeloos uit vorm en staat weer rechtsbuiten. Zivkovich erbij dan zet hij Milik als linksbuiten terwijl je Kishna(die wil nu zeker weg) hebt. Serero als rechter aanvallende middenvelder zetten terwijl hij daar NOOIT speelt. Onbegrijpelijk!!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 22 februari 2015 - 16:29 schreef Bobby1972 het volgende:En als jij het zo goed weet met de huidige selectie, waarom heb je dan geen functie bij Ajax remco? Als jij het zo goed weet wat er moet komen, waarom heb jij dan geen functie in het bestuur bij Ajax Bobby. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 22 februari 2015 - 16:29 schreef Bobby1972 het volgende:En als jij het zo goed weet met de huidige selectie, waarom heb je dan geen functie bij Ajax remco? Nee, jij weet het zo goed. Alles leuk en aardig maar ga je frustratie eens niet over een en dezelfde persoon uitstrooien die toevallig een andere mening heeft. Je post hier flauwekul opmerking na flauwekul opmerking. Sodemieter eens gauw op droeftoeter.
Je hoeft het niet met elkaar eens te zijn maar doe eens even normaal man. En zo niet hoef je van mij ook niet meer te verwachten dat ik jou normaal behandel. De tering, wat ben ik dit getrut zat zeg.
Mafkees.
Bij deze offer ik mijzelf op als doelwit. Doe je best.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 februari 2015 door Eide -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 22 februari 2015 - 16:30 schreef Hummel10 het volgende:[..] Haha volgens mij werd hij niet gezien als de verlosser hoor? Weet niet waar je dat gelezen hebt? Nou vanaf de zomer tot aan het aantrekken van hem.. Daarna trouwens niks meer over Sinkgraven vernomen van diezelfde mensen.. Oja, dezelfde mensen die Hoessen ( reserve bij Groningen) zo geweldig vonden.. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
quote: Dat is een logisch gevolg wanneer jij te weinig ervaren spelers in je team hebt de de jonge kunnen sturen en aanwijzingen geven wanneer dat nodig is. Ajax heeft te veel jonge spelers gekocht. De onbalans die in het team zit komt door foute beslissingen. In de zomer is het tijd om de onbalans in de ploeg te gaan veranderen. Er zullen oudere en meer ervaren spelers bij moeten komen. De huidige slectie is te onevenwichtig. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 22 februari 2015 - 16:28 schreef Bobby1972 het volgende:Dat heeft niks te maken met meelopers. Oplossingen? Ajax moet haar scouting eens on de loep gaan nemen. En Ajax heeft leiderschap nodig, en ook sturing. En daarmee meer ervaren spelers. De huidige selectie kan dat niet brengen. En daarmee kun je de conclusie wel trekken dat de huidige selectie niet in balans zit. En daarmee klopt jouw opmerking niet dat Ajax een prima selectie heeft. Dan moet je het lef hebben om de Boer als hoofdschuldige aan te wijzen. En dat doe je ook niet. Wie is hier nu zwak? En waar zijn jouw oplossingen? Ik heb ze niet gezien Remco? Daar moet ik Remco gelijk in geven.. Je bent een meeloper en komt met alleeb maar gebakke lucht. Ajax heeft een prima selectie, eigenlijk hebben ze alle posities geweldig bezet. Het gaat niet goed, remco zegt ook dat de Boer sommige spelers teveel taken meegeeft.
Je zegt alleen maar dat er ervaring moet komen. Dat de scouting verbeterd miet worden etc dat is gebakke lucht |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 22 februari 2015 - 16:31 schreef Eide het volgende:[..] Nee, jij weet het zo goed. Alles leuk en aardig maar ga je frustratie eens niet over een en dezelfde persoon uitstrooien die toevallig een andere mening heeft. Je post hier flauwekul opmerking na flauwekul opmerking. Sodemieter eens gauw op droeftoeter. Je hoeft het niet met elkaar eens te zijn maar doe eens even normaal man. En zo niet hoef je van mij ook niet meer te verwachten dat ik jou normaal behandel. De tering, wat ben ik dit getrut zat zeg. Mafkees. Hooligan! ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 22 februari 2015 - 16:32 schreef Bobby1972 het volgende:[..] Dat is een logisch gevolg wanneer jij te weinig ervaren spelers in je team hebt de de jonge kunnen sturen en aanwijzingen geven wanneer dat nodig is. Ajax heeft te veel jonge spelers gekocht. De onbalans die in het team zit komt door foute beslissingen. In de zomer is het tijd om de onbalans in de ploeg te gaan veranderen. Er zullen oudere en meer ervaren spelers bij moeten komen. De huidige slectie is te onevenwichtig. Je verteld mij niks nieuws hoor! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 22 februari 2015 - 16:30 schreef Brandje het volgende:[..] Tsja. Je geeft eigenlijk niks weg de eerste helft en hebt zelf vier opgelegde kansen dus ik begrijp dat enigzins. Maar waar is FdB in godsnaam mee bezig? Die is de grip totaal kwijt en neemt doet alleen maar verkeerde keuzes! Viergever deed het aardig als LCV en wordt weer back gezet. Schone al wekenlang hopeloos uit vorm en staat weer rechtsbuiten. Zivkovich erbij dan zet hij Milik als linksbuiten terwijl je Kishna(die wil nu zeker weg) hebt. Serero als rechter aanvallende middenvelder zetten terwijl hij daar NOOIT speelt. Onbegrijpelijk!!!!! Helemaal mee eens.. Opstelling is al zo vaak gewoon niet goed bij de start, de Boer blijft rouleren en denkt dat iedere speler op iedere positie uit de voeten kan.
Als Boilesen niet fit is, dan stel je toch Riedewald op??? En als je zegt dat Viergever de komende weken de kans krijgt als CV, dan stel je hem toch niet op als back de eerstvolgende pot? En als Schone al weken dramatisch is, terwijl Kishna en El Ghazi het steeds beter gingen doen, dan stel je Schone toch niet op?? Echt ongelooflijk..
Er klopt werkelijk waar helemaal niets van, en dat neem ik de Boer kwalijk.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 22 februari 2015 - 16:32 schreef Bobby1972 het volgende:[..] Dat is een logisch gevolg wanneer jij te weinig ervaren spelers in je team hebt de de jonge kunnen sturen en aanwijzingen geven wanneer dat nodig is. Ajax heeft te veel jonge spelers gekocht. De onbalans die in het team zit komt door foute beslissingen. In de zomer is het tijd om de onbalans in de ploeg te gaan veranderen. Er zullen oudere en meer ervaren spelers bij moeten komen. De huidige slectie is te onevenwichtig. Constant schreeuwen en niks zeggen.. Beter gezegd "de beste stuurlui staan aan wal". Jij bent er een voorbeeld van |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Fucking hell zeg. Wat een apaat. Zit pagina na pagina te zeiken en zeuren en gaat dan het baasje uithangen. Wat een idioot.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 februari 2015 door Eide -- |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
quote:Op zondag 22 februari 2015 - 16:31 schreef remco k het volgende:[..] Nou vanaf de zomer tot aan het aantrekken van hem.. Daarna trouwens niks meer over Sinkgraven vernomen van diezelfde mensen.. Oja, dezelfde mensen die Hoessen ( reserve bij Groningen) zo geweldig vonden.. Je kunt Sinkgraven niet als schuldige gaan aanwijzen. Er zijn teveel spelers die structureel niet presteren. Hoe kan een nieuwe speler die jong is nu ineens in een slecht presterend Ajax het verschil maken? Volledig onrealistisch! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Goed, is dat er ook weer uit :)
Ik ga hardlopen, hoog tijd wat met m'n energie te doen! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 22 februari 2015 - 16:35 schreef Bobby1972 het volgende:[..] Je kunt Sinkgraven niet als schuldige gaan aanwijzen. Er zijn teveel spelers die structureel niet presteren. Hoe kan een nieuwe speler die jong is nu ineens in een slecht presterend Ajax het verschil maken? Volledig onrealistisch! Je wil het gewoon echt niet snappen he.. Waar staat in hemelsnaam dat ik Sinkgraven aanwijs.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 22 februari 2015 - 16:35 schreef Bobby1972 het volgende:[..] Je kunt Sinkgraven niet als schuldige gaan aanwijzen. Er zijn teveel spelers die structureel niet presteren. Hoe kan een nieuwe speler die jong is nu ineens in een slecht presterend Ajax het verschil maken? Volledig onrealistisch! Doet hij dat? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 22 februari 2015 - 16:34 schreef Eide het volgende:[..] Fucking hell zeg. Wat een apaat. Zit pagina na pagina te zeiken en zeuren en gaat dan het baasje uithangen. Wat een idioot. Hahaha Eide, ik reageer gewoon niet meer. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 22 februari 2015 - 16:36 schreef remco k het volgende:[..] Je wil het gewoon echt niet snappen he.. Waar staat in hemelsnaam dat ik Sinkgraven aanwijs.. Lol wacht ik zie een bruggetje van bobby... Er moet ervaring bij |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Dit jaar valt er weinig meer te reden en te bereiken. Die illusie dat het ineens gaat veranderen is toch niet realistisch. Volgend jaar nieuw seizoen, nieuwe kansen. Graag met een ander beleid, spelers en hopelijk betere scouting! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 22 februari 2015 - 16:34 schreef Eide het volgende:[..] Fucking hell zeg. Wat een apaat. Zit pagina na pagina te zeiken en zeuren en gaat dan het baasje uithangen. Wat een idioot. Ja en zegt dan ook niks om het dan echt op te lossen |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
quote: Remco gaat ineens de focus leggen dat bepaalde mensen hebben gezegd dat hij het verschil gaat brengen. Wat een kul opmerking! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 22 februari 2015 - 16:38 schreef Bobby1972 het volgende:Dit jaar valt er weinig meer te reden en te bereiken. Die illusie dat het ineens gaat veranderen is toch niet realistisch. Volgend jaar nieuw seizoen, nieuwe kansen. Graag met een ander beleid, spelers en hopelijk betere scouting! Hahahahha bobby met een bord voor zijn kop. Reageert niet op de andere reacties en gaat weer verder met zijn lul verhaal. Meeloper pursang |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Kom maar op met de oplossingen zou ik zeggen..... |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Gaan jullie elkaar nu in kont kruipen of zo? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 22 februari 2015 - 16:35 schreef Bobby1972 het volgende:[..] Je kunt Sinkgraven niet als schuldige gaan aanwijzen. Er zijn teveel spelers die structureel niet presteren. Hoe kan een nieuwe speler die jong is nu ineens in een slecht presterend Ajax het verschil maken? Volledig onrealistisch! Volgens sommigen hier moest Sinkgraven komen om het middenveld te versterken en concurrentie creƫren. Hij is uiteindelijk gewoon hetzelfde als alle andere middenvelders bij Ajax. Er zit gewoon geen creatie in dit elftal. Allemaal angsthazen. En Sinkgraven maakt daar onderdeel van uit en is ook geen versterking. Had je net zo goed een jeugdspeler uit de A1 halen!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 februari 2015 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 22 februari 2015 - 16:39 schreef Bobby1972 het volgende:[..] Remco gaat ineens de focus leggen dat bepaalde mensen hebben gezegd dat hij het verschil gaat brengen. Wat een kul opmerking! Dat was geen kul opmerking, dat kan je zelf teruglezen. Ik heb zelfs gezegd dat Sinkgraven het dit seizoen niet laat zien |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 22 februari 2015 - 16:38 schreef Bobby1972 het volgende:Dit jaar valt er weinig meer te reden en te bereiken. Die illusie dat het ineens gaat veranderen is toch niet realistisch. Volgend jaar nieuw seizoen, nieuwe kansen. Graag met een ander beleid, spelers en hopelijk betere scouting! Jammer dat je nergens anders op reageert...
maar goed, wat is er nu niet goed aan de scouting en hoe weet jij dat?? En wat is het huidige beleid van Ajax?? En hoe zou jij dar graag willen invullen??
En welke spelers zouden er weg moeten, en welke spelers zouden er bij moeten komen om het beleid wat jij voor ogen hebt gaan invullen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 22 februari 2015 - 16:39 schreef Bobby1972 het volgende:[..] Remco gaat ineens de focus leggen dat bepaalde mensen hebben gezegd dat hij het verschil gaat brengen. Wat een kul opmerking! Dat is een feit.. Er staan hier meerder berichten die dat bewijzen. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ik denk ook dat Sinkgraven in het huidige Ajax nooit het verschil kan maken. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Volgens mij draag juist jij die oplossingen niet aan.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Nee we vragen jou om oplossingen.. Wie, wat waarom?
Niet het verhaal: ervaring, beleid en andere mensen. Dat is wazig |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Wat een slap gelul van Frank! Hahaha. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
We hebben het over 1 persoon. Hoe kan 1 persoon ineens het verschil brengen? Staat los van de rest van de selectie kwalitatief goed genoeg is! |
|
|
|