BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Willem II - Ajax (zondag 22 februari 2015, 14:30 uur); 1 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - zondag 22 februari 2015 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2015 - 16:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Jammer dat je nergens anders op reageert...

maar goed, wat is er nu niet goed aan de scouting en hoe weet jij dat??
En wat is het huidige beleid van Ajax?? En hoe zou jij dar graag willen invullen??

En welke spelers zouden er weg moeten, en welke spelers zouden er bij moeten komen om het beleid wat jij voor ogen hebt gaan invullen..
Het Bobby, reageer hier nou eens op, of ga je weer hetzelfde doen als je altijd doet, namelijk ontwijken totdat niemand het er meer over heeft..
freakie
 freakie - zondag 22 februari 2015 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2015 - 16:41 schreef Bobby1972 het volgende:
Ik denk ook dat Sinkgraven in het huidige Ajax nooit het verschil kan maken.
Jij vind dat het andrrs moet, maar je komt alleen met ervaring en nieuw beleid. Maar wat en wie en hoe, dramatisch dat je ons aanwijs.
remco k
 remco k - zondag 22 februari 2015 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2015 - 16:42 schreef Bobby1972 het volgende:
We hebben het over 1 persoon. Hoe kan 1 persoon ineens het verschil brengen? Staat los van de rest van de selectie kwalitatief goed genoeg is!
En je snapt er werkelijk waar helemaal niets van..
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 22 februari 2015 - 16:44   quote  deeplink  
Heb je het niet gelezen: Ik roep al een paar jaar dat Ajax oudere en meer ervaren spelers nodig heeft.De vorige wedstrijd ben ik eens gaan kijken naar wat Boilesen tegen zijn spelers zegt. Nagenoeg niks. Dit Ajax heeft sturing nodig tijdens de wedstrijden en in de trainingen idem.
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 22 februari 2015 - 16:45   quote  deeplink  
Jij snapt het zeker remco? Want met de prima selectie hadden we toch kampioen kunnen worden?
freakie
 freakie - zondag 22 februari 2015 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2015 - 16:44 schreef Bobby1972 het volgende:
Heb je het niet gelezen: Ik roep al een paar jaar dat Ajax oudere en meer ervaren spelers nodig heeft.De vorige wedstrijd ben ik eens gaan kijken naar wat Boilesen tegen zijn spelers zegt. Nagenoeg niks. Dit Ajax heeft sturing nodig tijdens de wedstrijden en in de trainingen idem.
Maar wie wat en hoe? Je lult in de lucht. Dat had dit ook niet opgelost
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 22 februari 2015 - 16:46   quote  deeplink  
Jouw focus op het verleden en de huidige selectie heeft ook duidelijk niet gewerkt!
remco k
 remco k - zondag 22 februari 2015 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2015 - 16:44 schreef Bobby1972 het volgende:
En weer roepen om het roepen, kom nu eens met iets concreets man..
3sterren
 3sterren - zondag 22 februari 2015 - 16:46   quote  deeplink  
Vindt het wel weer een zwaktebod dat viergever die het in het centrum gwn goed deed weer linksback moet staan!
Boilesen speelt ook bagger maar toch ik had viergever centraal laten staan waar hij ook het liefst speelt
remco k
 remco k - zondag 22 februari 2015 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2015 - 16:45 schreef Bobby1972 het volgende:
Jij snapt het zeker remco? Want met de prima selectie hadden we toch kampioen kunnen worden?
Ik snap het zeker wel ja..
freakie
 freakie - zondag 22 februari 2015 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2015 - 16:45 schreef Bobby1972 het volgende:
Ga nou reageren... Gosh, we hebben posities bijna 3 dubbel bezet, allemaal top talenten. Dan is de selectie tich goed? Het probleem is eigenlijk dat niemand van de groep "echt" is opgestaan. Wie heeft er nou een echt uitzonderlijke prestatie geleverd?
remco k
 remco k - zondag 22 februari 2015 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2015 - 16:46 schreef Bobby1972 het volgende:
Jouw focus op het verleden en de huidige selectie heeft ook duidelijk niet gewerkt!
focus op het verleden?? Waar haal je dit nu weer vandaan..

Nogmaals, reageer nu eens een keer op de inhoud man. NIks anders dan in de lucht roepen..

Tering kerel, en jij hebt een eigen bedrijf?? laat me niet lachen man.. gesprekstechnisch en communicatief de vaardigheden van een neushoorn man..
remco k
 remco k - zondag 22 februari 2015 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2015 - 16:46 schreef 3sterren het volgende:
Vindt het wel weer een zwaktebod dat viergever die het in het centrum gwn goed deed weer linksback moet staan!
Boilesen speelt ook bagger maar toch ik had viergever centraal laten staan waar hij ook het liefst speelt
Boilesen was niet helemaal fit, Riedewald had gewoon moeten spelen..
freakie
 freakie - zondag 22 februari 2015 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2015 - 16:48 schreef remco k het volgende:

[..]

focus op het verleden?? Waar haal je dit nu weer vandaan..

Nogmaals, reageer nu eens een keer op de inhoud man. NIks anders dan in de lucht roepen..

Tering kerel, en jij hebt een eigen bedrijf?? laat me niet lachen man.. gesprekstechnisch en communicatief de vaardigheden van een neushoorn man..
Hahahah praat me niet na
Brandje
 Brandje - zondag 22 februari 2015 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2015 - 16:28 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Het zijn baby's geworden! En daarover maak ik mij voornamelijk zorgen.
Je zou het bijna eens worden met Raiola dat er bij Ajax alleen ja-knikkers lopen.
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - zondag 22 februari 2015 - 16:49   quote  deeplink  
Stel dat Ajax 11 hele goede basisspelers heeft. Dan nog blijft er twee problemen aanwezig waardoor Ajax niet wint, namelijk dat de samenspel er niet aanwezig is, en dat er tot heden teveel egoïsme aanwezig is. Niemand is bereid om ervoor te zorgen door goed samenspel te scoren. De mentaliteit is niet optimaal bij Ajax.

Dus wat wil je met 11 goede spelers, als er toch niet gewonnen wordt. Dan wordt je zo ook geen kampioen. Ajax mist goede kwaliteitsspelers, type spelers zoals Rijkaard, Kluivert en Litmanen. Zonder deze type spelers komt Ajax niet verder. Dat zal nog lang duren, tenzij Ajax het tegendeel bewijst. Deze type spelers zijn ook te huur, als Ajax ze niet kan kopen.

Vanaf het jaar 1995 is Ajax minimaal 35% zwakker geworden. En overigens. Ajax kan heel gemakkelijk deze drie zeer goede type spelers voor 2 jaar huren, spelers die minimaal 26 jaar zijn.
Ajax heeft namelijk 120 miljoen op de bank staan. Dus.....................dat is zeker geen probleem.
Is logisch.
remco k
 remco k - zondag 22 februari 2015 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2015 - 16:49 schreef nieuwe ajax het volgende:
Stel dat Ajax 11 hele goede basisspelers heeft. Dan nog blijft er twee problemen aanwezig waardoor Ajax niet wint, namelijk dat de samenspel er niet aanwezig is, en dat er tot heden teveel egoïsme aanwezig is. Niemand is bereid om ervoor te zorgen door goed samenspel te scoren. De mentaliteit is niet optimaal bij Ajax.

Dus wat wil je met 11 goede spelers, als er toch niet gewonnen wordt. Dan wordt je zo ook geen kampioen. Ajax mist goede kwaliteitsspelers, type spelers zoals Rijkaard, Kluivert en Litmanen. Zonder deze type spelers komt Ajax niet verder. Dat zal nog lang duren, tenzij Ajax het tegendeel bewijst. Deze type spelers zijn ook te huur, als Ajax ze niet kan kopen.

Vanaf het jaar 1995 is Ajax minimaal 35% zwakker geworden. En overigens. Ajax kan heel gemakkelijk deze drie zeer goede type spelers voor 2 jaar huren, spelers die minimaal 26 jaar zijn.
Ajax heeft namelijk 120 miljoen op de bank staan. Dus.....................dat is zeker geen probleem.
Is logisch.
En als dat soort spelers niet willen komen dan??
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - zondag 22 februari 2015 - 16:55   quote  deeplink  
Dan moet Ajax blijven doorgaan tot er spelers zijn die dat wel willen.
Zo goed vindt ik het beleid niet bij Ajax. Het kan veel beter.
nora
 nora - zondag 22 februari 2015 - 17:02   quote  deeplink  
De Boer is de weg kwijt om weer Moisander op te stellen en waarom inzakken en op de counter spelen en ook Schone weer als linker spits neer te zetten terwijl hij daar gewoon dramatisch speelt man man.
remco k
 remco k - zondag 22 februari 2015 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2015 - 16:55 schreef nieuwe ajax het volgende:
Dan moet Ajax blijven doorgaan tot er spelers zijn die dat wel willen.
Zo goed vindt ik het beleid niet bij Ajax. Het kan veel beter.
Wat heeft dat met beleid te maken??

Het beleid is jeugd inpassen waar het kan als de kwaliteit aanwezig is, en aankopen voor waar de kwaliteit ontbreekt.

ik zou me niet kunnen indenken wat daar mis mee is??
remco k
 remco k - zondag 22 februari 2015 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2015 - 17:02 schreef nora het volgende:
De Boer is de weg kwijt om weer Moisander op te stellen en waarom inzakken en op de counter spelen en ook Schone weer als linker spits neer te zetten terwijl hij daar gewoon dramatisch speelt man man.
volgens mij zakten ze niet in, ze durfden simpelweg niet vooruit te spelen..
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - zondag 22 februari 2015 - 17:08   quote  deeplink  
Dat is ook zo. Dat doen ze al weken lang.
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - zondag 22 februari 2015 - 17:13   quote  deeplink  
Is de spits Drost een optie voor Ajax ????
remco k
 remco k - zondag 22 februari 2015 - 17:17   quote  deeplink  
Absoluut niet, speelt de sterren van de hemel bij de nummer twee van de Bundesliga. Absoluut onbetaalbaar nu..

Edit, dacht dat je Dost bedoelde..

Drost is een leuke speler, maar Sinkgraven is echt beter, en Dost is ook een jonge gast.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 februari 2015 door remco k --
remco k
 remco k - zondag 22 februari 2015 - 17:18   quote  deeplink  
Feyenoord ook al 2-0 achter..
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - zondag 22 februari 2015 - 17:19   quote  deeplink  
Is ook geweldig nieuws.
Brandje
 Brandje - zondag 22 februari 2015 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2015 - 17:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat heeft dat met beleid te maken??

Het beleid is jeugd inpassen waar het kan als de kwaliteit aanwezig is, en aankopen voor waar de kwaliteit ontbreekt.

ik zou me niet kunnen indenken wat daar mis mee is??
Beleid prima. Uitvoering gewoon zeer matig. Jeugdspelers vroeg scouten is prima echter lopen er bij Ajax allemaal van hetzelfde type spelers. Allemaal fysiek zeer zwak en veel te lief. Ook dat is prima maar dan moet je zulke spelers wel van buitenaf halen maar ook dan haalt men weer dezelfde lieve spelers zoals Moisander, Schone, Hoessen, Sana en Duarte.
We hebben nu eenmaal geen geschiedenis met "bikkelaars" die we zelf opleiden dus moet je ze halen zoals we dat deden met Wouters en mindere mate van Halst.
In de jeugd zijn Cerny,vd Beek en Nouri echt geweldige voetballers waar ik van kan genieten maar als deze gasten geen ervaring, en dan geen Maduro, naast zich krijgen dan komt er geen ruk van terecht.
We hebben de laatste jaren niet al teveel geld uitgegeven maar wat ze kochten kan je alleen van Schone en Moisander dat ze het aardige aankopen waren maar lopen ook beide gatis de deur uit. de rest is allemaal zwaar kut. Hoorn speelt nu een tijdje in Ajax1 maar heeft gewoon niet het niveau.
Brandje
 Brandje - zondag 22 februari 2015 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2015 - 17:18 schreef remco k het volgende:
Feyenoord ook al 2-0 achter..
Tsja de appies kwamen alweer binnen van mijn feyenoordvrienden maar ze zijn nu zelf ook stil al verwacht ik dat ze het nog wel recht zetten
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - zondag 22 februari 2015 - 17:34   quote  deeplink  
Voorlopig lopen wel achter feiten aan. Is wel leuk voor Excelsior.
remco k
 remco k - zondag 22 februari 2015 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2015 - 17:27 schreef Brandje het volgende:

[..]

Beleid prima. Uitvoering gewoon zeer matig. Jeugdspelers vroeg scouten is prima echter lopen er bij Ajax allemaal van hetzelfde type spelers. Allemaal fysiek zeer zwak en veel te lief. Ook dat is prima maar dan moet je zulke spelers wel van buitenaf halen maar ook dan haalt men weer dezelfde lieve spelers zoals Moisander, Schone, Hoessen, Sana en Duarte.
We hebben nu eenmaal geen geschiedenis met "bikkelaars" die we zelf opleiden dus moet je ze halen zoals we dat deden met Wouters en mindere mate van Halst.
In de jeugd zijn Cerny,vd Beek en Nouri echt geweldige voetballers waar ik van kan genieten maar als deze gasten geen ervaring, en dan geen Maduro, naast zich krijgen dan komt er geen ruk van terecht.
We hebben de laatste jaren niet al teveel geld uitgegeven maar wat ze kochten kan je alleen van Schone en Moisander dat ze het aardige aankopen waren maar lopen ook beide gatis de deur uit. de rest is allemaal zwaar kut. Hoorn speelt nu een tijdje in Ajax1 maar heeft gewoon niet het niveau.
Helemaal met je eens.. Ik denk dat een jongen als Poulsen we een goede vondst was en erg jammer dat die zelf dit seizoen in eerste instantie weg wou..
De echte goede ervaren jongens zijn gewoon eigenlijk niet te halen, zeker niet als je al ziet dat de Nederlandse jongens vaak al niet eens meer naar de top 3 willen als tussenstation..

Ajax heeft soiwiezo pech met het aantrekken van de ervaren spelers, en niet alleen met dit beleid, ook jongens als Atouba en Tanio zijn nou niet bepaald succesvol gebleken.
Ik hoop dat ze een of twee gasten zoals Gabri en Olequer kunnen vinden, misschien inet de meest gepolijste en geliefde voetballers, maar wel gasten zoals jij ook aangeeft die voorop gaan in de strijd. Pas als je dat soort gasten weet te vinden, gaat het aantrekken van een vd Vaart ook een echte meerwaarde zijn..

Ik ben en blijf overigens van mening dat de selectie prima is, alleen door teveel verkeerde keuzes is het seizoen mislukt..
remco k
 remco k - zondag 22 februari 2015 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2015 - 17:28 schreef Brandje het volgende:

[..]

Tsja de appies kwamen alweer binnen van mijn feyenoordvrienden maar ze zijn nu zelf ook stil al verwacht ik dat ze het nog wel recht zetten
Zo spelen ze anders absoluut niet..
Brandje
 Brandje - zondag 22 februari 2015 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2015 - 17:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Zo spelen ze anders absoluut niet..
Ik kijk er niet na. Als Ajax punten verliest dan blijf ik hier nog even hangen maar kijk geen studio sport, studio voetbal en VI. Maar de lol is er wel vanaf.
remco k
 remco k - zondag 22 februari 2015 - 17:52   quote  deeplink  
Feyenoord gaat terug komen, penalty en een rode kaart met nog 40 minuten te spelen..
freakie
 freakie - zondag 22 februari 2015 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2015 - 17:52 schreef remco k het volgende:
Feyenoord gaat terug komen, penalty en een rode kaart met nog 40 minuten te spelen..
:(
remco k
 remco k - zondag 22 februari 2015 - 18:24   quote  deeplink  
en 3-2 voor..
Eide
 Eide - zondag 22 februari 2015 - 18:27   quote  deeplink  
Zo, 14.5km gelopen en 14.5km pissig geweest over de flauwekul die we vandaag voorgeschoteld hebben gekregen van ons aller Ajax.

Maar wel lekker gelopen :)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 februari 2015 door Eide --
remco k
 remco k - zondag 22 februari 2015 - 18:31   quote  deeplink  
Hahaha, ja we zoeken allemaal wel iets om het mee te verwerken..

Ik ben maar meer voetbal gaan kijken, maar daar werd ik ook niet vrolijk van..
freakie
 freakie - zondag 22 februari 2015 - 18:41   quote  deeplink  
Ik ben FM2015 aan het spelen.. Dat gaat wel een stuk beter, niks meer van Ajax over. totaal geen Ajax spel. Het is zo aanvallend dat ik tegen Manchester United 4-1 voor sta(vriendschappelijk) en pas de eerste helft gespeeld.

Dat wordt minimaal 7-3, leuker dan de wedstrijd van Ajax vandaag haha
biebie
 biebie - zondag 22 februari 2015 - 22:09   quote  deeplink  
Nou, nou, wat deed het weer pijn aan de ogen vanmiddag. Van enige progressie is totaal geen sprake. Viergever mag terug naar de amateurs en El G. mag op schietles. Mijn god, wat zijn we slecht. Veertien!!!! punten achterstand op PSV. Wat een blamage.
Enigma
 Enigma - zondag 22 februari 2015 - 22:26   quote  deeplink  
We kunnen dit seizoen gerust omdopen tot het grote demasqué van de fabel van toptrainer de Boer. Er is, zoals altijd bij een falend team, 1 hoofdverantwoordelijk; in dit geval kun je alleen maar bij de Boer uitkomen. Ik heb geen zin om ellenlange verhalen op te hangen maar in mijn woede en verontwaardiging over de minachting waarmee dit Ajax, de leiding, de directie met ons, de supporters omgaat is enorm. Vandaar kort waarom ik vind dat er niet alleen witte zakdoekjes moeten wapperen maar hele lakens.
1- dik drie jaar géén vooruitgang in spel.
2- dik drie jaar géén herkenbaar voetbal, al helemaal niet des Ajax.
3- onder de boer, geen enkele aankoop die ons direct sterker heeft gemaakt. Het is steeds weer aanpassen en lievelingetjes voortrekken.
4- onder de boer geen ENKELE spits gezien die Ajax waardig is, er is er 1 maar die krijgt geen kans : zivkovic.
5- dik drie jaar geen bevlogenheid bij spelers gezien, geen enkele keer instelling van gras opvreten. Nee steeds meer ideale schoonzoontjes.
6- spelers die echt wat konden, individuele acties waar je naar het stadion voor komt, worden gekapitteld en afgebrand. Van rhijn, kishna, ghazi, Sulejmani, hamdoui en er zullen er nog genoeg zijn.
7- al dik drie jaar gaat Ajax achteruit terwijl regeren vooruit zien is. Er is ons beloofd: we kweken eigen jeugd en waar we tekort schieten of geen kwaliteit genoeg hebben, zal kwaliteit worden gekocht. Het is niet gedaan, valse belofte.
8- al twee jaar zie je de tendens dat de Boer oogkleppen op heeft over het vertoonde spel en hoe de verhoudingen op het veld liggen. Wat hij vandaag uitkraamde was simpelweg pathetisch. Zoals overigens heel Ajax was vandaag en eigenlijk het gehele seizoen al een kwestie is van achteruit rennen in kwaliteit en zelfs meelijwekkend is voor een topclub.
9- de staf die de boer heeft is ook zo actief als een luiaard op vakantie op de noordpool die in winterslaap is gesust, wat een lamlullen met sufkuttenuitdrukking.
10- schreeuwen dat we geen ervaring nodig hebben in achterste linie, terwijl de boer zelf een vier was! Als hij werkelijk meent dat we met hoorn, moisander, Veltman, viergever en boilesen enige kans maken op eerherstel, zelfs in Nederland, mag deze man geen wedstrijd meer Ajax leiden.

De selectie ontbeert kwaliteit en ervaring, voor mij twee verschillende dingen. Voorts ontbreekt het aan vuur en leiderschap, ook aan de kant en in de staf. De chemie is uitgewerkt en dus moet er ververst worden; geïnvesteerd om precies te zijn. Geld genoeg, geld dat van ons is, niet van het bestuur. Niet kopen om kopen maar om je beloftes gestand te doen Ajax! En beter omgaan met talenten als kishna en Ghazi, Zivkovic, etc. Nu worden jonge spelers weer kapot gemaakt; bazoer, Sinkgraven, kishna, onterecht geslachtofferd door fout gebruik van de boer en eigenwijze, misplaatste trots, jammer. Het begon zo mooi.

Ik zeg Rijkaard, Hiddink of stam voor de groep volgend seizoen. Elke linie minimaal 1 versterking met ervaring. Dan ben je zo weer kampioen en dat verdienen wij. Drie jaar lang wegslapen bij wedstrijden van Ajax is onnodig.

Tenslotte vraag ik mij oprecht af: waarom kunnen wij geen verdedigers opleiden en Feijenoord wel? Is dat nou echt zo moeilijk? Ben gewoon ziek van afgunst op een kongolo en van beek of hoe die knakker ook mag heten. Beter scouten anders daar misschien?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 februari 2015 door Enigma --
verbrande harry
 verbrande harry - zondag 22 februari 2015 - 22:51   quote  deeplink  
Bagger, word met de wel slechter...
nora
 nora - zondag 22 februari 2015 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2015 - 17:06 schreef remco k het volgende:

[..]

volgens mij zakten ze niet in, ze durfden simpelweg niet vooruit te spelen..
Dat is voor mij het zelfde ik zal het anders zeggen meer vooruit verdedigen inplaats van met jekont in de eigen zestien te wachten op een counter we zijn de lampjes niet.
Er zit een angst en een matheid over dit team die mij zorgen baart.
Ztjes
 Ztjes - maandag 23 februari 2015 - 07:24   quote  deeplink  
Helemaal mee eens, Enigma
biebie
 biebie - maandag 23 februari 2015 - 07:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2015 - 23:16 schreef nora het volgende:

[..]

Dat is voor mij het zelfde ik zal het anders zeggen meer vooruit verdedigen inplaats van met jekont in de eigen zestien te wachten op een counter we zijn de lampjes niet.
Er zit een angst en een matheid over dit team die mij zorgen baart.
Die matheid is inderdaad verontrustend, ook gisteren leek het net alsof ze met zijn allen aan de valium waren. En FdB durft na afloop te zeggen dat ze een puike wedstrijd hebben gespeeld. Hij begint al net zulke wartaal uit te slaan als zijn grote voorbeeld Louis na de zoveelste dramawedstrijd van MU.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 23 februari 2015 - 09:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2015 - 18:27 schreef Eide het volgende:
Zo, 14.5km gelopen en 14.5km pissig geweest over de flauwekul die we vandaag voorgeschoteld hebben gekregen van ons aller Ajax.

Maar wel lekker gelopen :)
Na dit seizoen ben je wel lekker fit.. ;-)
Hummel10
 Hummel10 - maandag 23 februari 2015 - 09:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2015 - 17:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Helemaal met je eens.. Ik denk dat een jongen als Poulsen we een goede vondst was en erg jammer dat die zelf dit seizoen in eerste instantie weg wou..
De echte goede ervaren jongens zijn gewoon eigenlijk niet te halen, zeker niet als je al ziet dat de Nederlandse jongens vaak al niet eens meer naar de top 3 willen als tussenstation..

Ajax heeft soiwiezo pech met het aantrekken van de ervaren spelers, en niet alleen met dit beleid, ook jongens als Atouba en Tanio zijn nou niet bepaald succesvol gebleken.
Ik hoop dat ze een of twee gasten zoals Gabri en Olequer kunnen vinden, misschien inet de meest gepolijste en geliefde voetballers, maar wel gasten zoals jij ook aangeeft die voorop gaan in de strijd. Pas als je dat soort gasten weet te vinden, gaat het aantrekken van een vd Vaart ook een echte meerwaarde zijn..

Ik ben en blijf overigens van mening dat de selectie prima is, alleen door teveel verkeerde keuzes is het seizoen mislukt..
Ik kan je verklappen dit seizoen is echt niet alleen verloren door verkeerde keuzes zoals jij aangeeft.
Ja verkeerde keuzes in van Moisander, Sigthorsson, Schöne, Duarte, Zimling enz in je
selectie te behouden. Sinkgraven had voor dit seizoen ook niet meer de prioriteit.
Je mist gewoon een stukje balans in de vorm van ervaring en kwaliteit.
Als je dat nog niet wilt zien dan ben je verblind. Dus nee deze selectie is niet prima.
remco k
 remco k - maandag 23 februari 2015 - 09:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 februari 2015 - 09:17 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ik kan je verklappen dit seizoen is echt niet alleen verloren door verkeerde keuzes zoals jij aangeeft.
Ja verkeerde keuzes in van Moisander, Sigthorsson, Schöne, Duarte, Zimling enz in je
selectie te behouden. Sinkgraven had voor dit seizoen ook niet meer de prioriteit.
Je mist gewoon een stukje balans in de vorm van ervaring en kwaliteit.
Als je dat nog niet wilt zien dan ben je verblind. Dus nee deze selectie is niet prima.
Ach ja, diezelfde Moisander en Schone waren afgelopen seizoen gigantisch belangrijk. en Schone is nog steeds de meest waardevolle Ajacied. Dat die jongens en meerdere gasten niet de frisheid en vorm hebben die ze kunnen halen is voor mij met de verkeerde keuzes de grootste reden van het floppen van dit seizoen.

Ik heb een verschrikkelijek hekel aan die Verheijen of hoe die knakker ook heet. Maar dat de ploeg niet fris is, niet fit is, en de absolute felheid mist, is voor mij een feit, en dat is de schuld van de technische staf die misschien wel in de voorbereiding en in de winterstop het elftal te hard hebben afgetraind. Iedereen verbaasde zich namelijk over de vermoeidheid bij de ploeg in de eerste wedstrijden van het seizoen en hetzelfde na de winterstop.. Dat krijg je in de loop van een seizoen ook niet meer uit de ploeg..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 23 februari 2015 - 10:23   quote  deeplink  
Dat de meeste, zo niet alle spelers onder hun niveau spelen, dat mag duidelijk zijn. Dat Schöne heel belangrijk is geweest voor onze club is ook een feit. Het probleem ligt veel dieper: waarom kan ajax tegen Legia in de eerste wel leuk spelen en op het moment dat Legia meer druk zet wordt het gelijk minder? Elke keer worden we in persoonlijke duels afgetroeft. Op het moment dat het wel loopt, komen we niet eens in de duels. Als het niet loopt wordt heel vaak ons middenveld overlopen, maar ook in de voorhoede gaat te veel mis. Milik is een goede spits, maar geen sterk aanspeelpunt, kan niet echt een bal vast houden. Ik begrijp wel dat Frank meer ervaring voorin en op het middenveld wil, maar ik zou ook graag een leider in het veld zien, iemand die onze jonge jongens in het veld kan bijsturen. Wat dat betreft zou een Nigel de Jong (die niet gaat komen), een v/d Vaart, een Maxwell, zou wel leuk zijn, maar denk niet dat die jongens gaan komen.
Talent hebben we genoeg bij ajax, maar iemand in het veld die deze talenten kan sturen, gewoon veel te weinig....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 februari 2015 door Ronald 1960 --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 23 februari 2015 - 16:21   quote  deeplink  
Wat een azijnzeikers zijn jullie eigenlijk en hypocriet.

Vorig jaar werden we kampioen maar de hoeveelheid punten verschilt niet heel veel met dat van vorig jaar.
Vorig jaar hadden we een jonger selectie, de oudjes kregen toen al de meeste kritiek.

Met deze selectie had je wel kampioen kunnen worden.
Basiselftal is vrijwel identiek aan die van vorig jaar, alleen voorin en op 6.
De rest is gebleven.

Erken dat PSV gewoon de terechte kampioen is en dat ajax bij voorbaat al kansloos was. PSV heeft namelijk op elke positie betere spelers lopen, dat was vorig jaar eigenlijk ook, maar toen liep het niet.
Marcel Brands heeft gewoon een hele mooie selectie bij elkaar verzameld, waarmee je terecht kampioen kan worden. Vorig jaar niet, maar nu wel.
Speelt PSV mooi voetbal? Nee toch?

Er is geen verschil met vorig jaar bij ajax, ajax speelt eerder met meer ervaring dan vorig jaar. Het enige verschil is is dat PSV 22 punten meer heeft dan vorig jaar.

Laten we hopen dat alle 3 nl clubs doorgaan in de el, want we hebben de punten hard nodig!!!!!!!!!!
Brandje
 Brandje - maandag 23 februari 2015 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 februari 2015 - 16:21 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Wat een azijnzeikers zijn jullie eigenlijk en hypocriet.

Vorig jaar werden we kampioen maar de hoeveelheid punten verschilt niet heel veel met dat van vorig jaar.
Vorig jaar hadden we een jonger selectie, de oudjes kregen toen al de meeste kritiek.

Met deze selectie had je wel kampioen kunnen worden.
Basiselftal is vrijwel identiek aan die van vorig jaar, alleen voorin en op 6.
De rest is gebleven.

Erken dat PSV gewoon de terechte kampioen is en dat ajax bij voorbaat al kansloos was. PSV heeft namelijk op elke positie betere spelers lopen, dat was vorig jaar eigenlijk ook, maar toen liep het niet.
Marcel Brands heeft gewoon een hele mooie selectie bij elkaar verzameld, waarmee je terecht kampioen kan worden. Vorig jaar niet, maar nu wel.
Speelt PSV mooi voetbal? Nee toch?

Er is geen verschil met vorig jaar bij ajax, ajax speelt eerder met meer ervaring dan vorig jaar. Het enige verschil is is dat PSV 22 punten meer heeft dan vorig jaar.

Laten we hopen dat alle 3 nl clubs doorgaan in de el, want we hebben de punten hard nodig!!!!!!!!!!
Nope helaas begrijp jij er zelf zeer weinig van als ik je reactie lees!!
Er is al jaren kritiek op het spel onder Boer. te saai, te traag, te zakelijk. Het zijn allemaal termen die we horen sinds het Ajax van FdB maar als we uiteindelijk dan toch kampioen werden dan vergoede dat een hoop maar kritiek is er altijd geweest. Dus de reacties hier zijn totaal niet hypocriet!
Ondanks het matige/trage/saaie spel van de laatste jaren was je wel vaak gewoon beter dan je tegenstander.Echter is ook dat dit seizoen totaal anders. twee keer volledig van het veld geblazen door f'noord. twee keer door Vitesse. Zowel beker als uit in Arnhem. Een tijdlang weggespeeld worden door Dordrecht in de ARENA.Heerenveen thuis mag je heel blij zijn dat je bij 0-1 geen pingel en rood tegen krijgt. Excelsior uit was je gewoon de mindere!
Het voetbal is alleen maar slechter geworden.
Dus als jij nou gewoon een keer bij de feiten houdt en je kop uit het zand haalt dan weet je dat JIJ diegene bent totale onzin lult en om dan andere hypocriet te noemen is lachwekkend!!!
Ik hoef geen kampioen te worden. Zelfs een paar jaar niet maar ik wil wel Ajax zien en niet een halfbakken selectie waarvan de helft niet goed genoeg is voor Ajax. Een nog nooit zo hoge bankrekening en we halen de middelmaat uit de eredivisie er mee op ipv de toppers te halen. Zoals we dat altijd deden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 februari 2015 door Brandje --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5946
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Willem II - Ajax (zondag 22 februari 2015, 14:30 uur); 1 - 1

0.0097420