BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Geld inzamelen

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Terminator1908
 Terminator1908 - vrijdag 20 februari 2015 - 18:06   quote  deeplink  
Ik opper het idee om geld in te zamelen voor de mensen die schandalig veel moeten gaan betalen in italie.als iedereen nou 100 euro geeft om die mensen te helpen.deze gewone mensen kunnen dit natuurlijk nooit zelf betalen.ik heb al 100 euro opzij gezet.

wie volgt?
Barabas
 Barabas - vrijdag 20 februari 2015 - 18:09   quote  deeplink  
Het waren voorwaardelijke boetes en celstraffen.

Verder lekker geslapen?
Terminator1908
 Terminator1908 - vrijdag 20 februari 2015 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 februari 2015 - 18:09 schreef Barabas het volgende:
Het waren voorwaardelijke boetes en celstraffen.

Verder lekker geslapen?
voor het idee alleen.P;
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 20 februari 2015 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 februari 2015 - 18:06 schreef Terminator1908 het volgende:
Ik opper het idee om geld in te zamelen voor de mensen die schandalig veel moeten gaan betalen in italie.als iedereen nou 100 euro geeft om die mensen te helpen.deze gewone mensen kunnen dit natuurlijk nooit zelf betalen.ik heb al 100 euro opzij gezet.

wie volgt?
Wat een LUL verhaal, het is al jammer dat het voorwaardelijk is . Die DEBIELEN moeten niet geholpen worden maar flink gestraft !!!
JanM
 JanM - vrijdag 20 februari 2015 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 februari 2015 - 18:45 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Wat een LUL verhaal, het is al jammer dat het voorwaardelijk is . Die DEBIELEN moeten niet geholpen worden maar flink gestraft !!!
Hoor ik daar die verrekte papagaai weer!
Els
 Els - vrijdag 20 februari 2015 - 18:52   quote  deeplink  
Van mijn leven niet. Als je je de consequenties van je gedrag niet kunt permitteren, dan moet je ze achterwege laten.
V town madness
 V town madness - vrijdag 20 februari 2015 - 18:53   quote  deeplink  
Mee eens lijdensweg en Els
R()b
 R()b - vrijdag 20 februari 2015 - 19:00   quote  deeplink  
Hahahahahahahahahaha dit topic zorgt in ieder geval voor een goede rek in je lachspieren.
daan limbos
 daan limbos - vrijdag 20 februari 2015 - 19:01   quote  deeplink  
Terminator, wat ben jij een ongelofelijke klootzak. Had graag gezien dat ze de rest van hun leven krom hadden moeten liggen om de boetes te betalen. Dit tuig, en daar voel jij je blijkbaar bij thuis, probeert Feyenoord kapot te maken. Maar je hebt waarschijnlijk geen grijntje verstand in je door god weet wat allemaal versufte kop.
muisje1966
 muisje1966 - vrijdag 20 februari 2015 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 februari 2015 - 18:52 schreef Els het volgende:
Van mijn leven niet. Als je je de consequenties van je gedrag niet kunt permitteren, dan moet je ze achterwege laten.
+1
legrande
 legrande - vrijdag 20 februari 2015 - 20:56   quote  deeplink  
Ik ben het zo zat dat een paar werkloze kwartcellige idioten het verzieken voor de vele honderdduizenden Feyenoord supporters. Zij zien inderdaad niet in dat zij de club Feyenord kapot aan het maken zijn. Alleen maar zuipen en rotzooi snuiven dat kunnen ze die klootzakken. Ja ik kom al bijna 50 jaar in de kuip. Mijn hele leven en geef alles voor de club maar deze idioten verdienen het om langdurig te worden vastgezet en voor het leven een stadionverbod moeten krijgen. Hoewel ik betwijfel of zij wel echt in de kuip komen.Hoe haal je het in je hersens om voor deze klootzakken sorry voor mijn taalgebruik maar echt klootzakken geld in te zamelen. Stokslagn moeten ze krijgen en uitgeknepen worden om deschade te vergoeden. Ik zit donderdag weer bij mijn geliefde club ik van E onder de Romeinen en god sta me bij dat we het rustig houden. Stel je voor we halen de volgende ronde en worden gestraft dooe die klozakken die zich weer gaan misdragen dan zoek ik ze zelf op. Woedend ben ik en dan nog geld inzamelen die Terminater is bijne net zo erg. Sorry moest dit even kwijt.
Terminator1908
 Terminator1908 - vrijdag 20 februari 2015 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 februari 2015 - 18:49 schreef JanM het volgende:

[..]

Hoor ik daar die verrekte papagaai weer!
hahaha
Terminator1908
 Terminator1908 - vrijdag 20 februari 2015 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 februari 2015 - 19:01 schreef daan limbos het volgende:
Terminator, wat ben jij een ongelofelijke klootzak. Had graag gezien dat ze de rest van hun leven krom hadden moeten liggen om de boetes te betalen. Dit tuig, en daar voel jij je blijkbaar bij thuis, probeert Feyenoord kapot te maken. Maar je hebt waarschijnlijk geen grijntje verstand in je door god weet wat allemaal versufte kop.
als je me echt leert kennen ben ik best aardig hoor.alleen je moet me niet op me verkeerde snaar raken continue want als je een hond vaak slaat wordt hij vals

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 februari 2015 door Terminator1908 --
VVout
 VVout - vrijdag 20 februari 2015 - 21:47   quote  deeplink  
Goed topic, zet vast wat euries opzij :)
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 20 februari 2015 - 21:54   quote  deeplink  
Ze hebben in Rome nu weer mooie nieuwe ruïnes maar voor die boetes wil ik wel spekken! 😂

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Geld inzamelen









0.0067949