|
|
Rdamnoord
|
|
|
Volgens ELF Ron Jans' nieuwe trainer volgend seizoen Rutten technisch directeur Twente |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik denk dat Koeman over 2 jaar terugkomt met Pelle. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Leuk, een nieuw topic! Je. Verwacht. Het. Niet. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ron Jans, een goeie voor achter de toog. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Met een schaaltje nootjes en een olijke grap. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
En een ruk aan die bel elk uur! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Past wel in die sfeer, jep. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Geloof alleen niet dat te ook moet gaan zingen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ach wel ja, Hazes met zijn vlieger lallen door de karaoke. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Weet het niet hoor. Laat hem eerst Cox maar eens proberen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee, dat is nu eenmaal gekweel. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Zetten we Kazim als uitsmijter voor de deur. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En Immers als uitsmijter kaas. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Ben je gek? Je laat een pedo toch ook niet op je kinderen passen?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 februari 2015 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ik draai me nog maar eens om. Slaapverwekkend dat geleuter over de trainert. Was mooi hè, 1-1 uit in Rome. Ik droom nog ff verder. |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Kijk dat is pas goed nieuws Ron Jans een Veel betere coach dan de meeste Nederlandse coach. Doet z.n eigen manier laat zich niet paaien heeft een visie op speelstijl leuk herkenbaar aanvallend voetbal geeft iedereen ook daadwerkelijk genoeg speel minuten dan die gore klootzak koeman r.die vormer heeft weggepest terwijl hij een vele betere voetballer is dan die zielige clasie. M.v.geel probeer clasie om te ruilen voor vormer. Wat doet hij het fantastisch goed bij Brugge sterker nog de Belgische competitie is meer van niveau dan de Nederlandse competitie. Nee effe zonder gekkigheid Ron Jans en f.de boer is de beste Nederlandse coach op dit moment. En r.koeman moet niet terug komen en of onzin gaan roepen om feyenoord aan een landtitel te helpen want dat kon hij al niet toen hij 3 jaar bij feyenoord was dus ook niet in de toekomst of hij gaat ook eisen stellen om bijv. Dure aankopen te laten doen. Hij speelt wel slim op de emoties van de feyenoord supporters. De Engelse clubs, media, suporters zijn toch meer kritischer dan hier ze trekken ruim hun portemonnee open maar als je het niet waar maakt pleuren ze je zo eruit wat voor naam en club je hebt versleten. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Waar zou het toch mis gegaan zijn bij jou dr love..(?) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Jans heeft gefaald in België en daarmee is je hele epistel weer eens irrelevant geworden |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: van Marwijk heeft ook gefaald in Duitsland GJ Verbeek heeft ook gefaald in Duitsland van Hanegem heeft ook gefaald bij Fc Utrecht
zo kan ik er wel honderden die wel eens ergens gefaald hebben ..... |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 - 09:14 schreef lijdensweg het volgende:[..] van Marwijk heeft ook gefaald in Duitsland GJ Verbeek heeft ook gefaald in Duitsland van Hanegem heeft ook gefaald bij Fc Utrecht zo kan ik er wel honderden die wel eens ergens gefaald hebben ..... Jij faalt bijvoorbeeld elke dag! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 - 09:14 schreef lijdensweg het volgende:[..] van Marwijk heeft ook gefaald in Duitsland GJ Verbeek heeft ook gefaald in Duitsland van Hanegem heeft ook gefaald bij Fc Utrecht zo kan ik er wel honderden die wel eens ergens gefaald hebben ..... Heb je zóveel vrienden dan? |
|
|
|
|
010rob
|
|
|
quote: Met jouw geweldige reacties op anderen ben je ongetwijfeld ook een Romeinse pannenkoek. Wat dat betreft is lijdensweg in vergelijking met jouw een Hoog Leraar. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Papi gaai is er weer ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 - 09:53 schreef 010rob het volgende:[..] Met jouw geweldige reacties op anderen ben je ongetwijfeld ook een Romeinse pannenkoek. Wat dat betreft is lijdensweg in vergelijking met jouw een Hoog Leraar. Niet overdrijven, ik was zeker niet de slimste van de klas. Heb wel geluk gehad betreft het bedrijf , mijn vrouw en de kinderen ... De rest is dan niet zo belangrijk Feyenoord is een verloren hobby met veel lief en leed !!! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik ben zelden negatief , maar Ron Jans' ? Herinneren jullie zijn successen bij Groningen ???????? Juist. Bij PEC is het makkelijker mbt druk op het moeten. Nee ik vind en hopelijk is het een brainfart geen goed huwelijk |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 - 09:53 schreef 010rob het volgende:[..] Met jouw geweldige reacties op anderen ben je ongetwijfeld ook een Romeinse pannenkoek. Wat dat betreft is lijdensweg in vergelijking met jouw een Hoog Leraar. Op anderen? Moet die lijdensweg alleen niet. Maar jij mag je mening hebben hoor. |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
Ik denk dat Jans het niet red bij Feyenoord, je moet iemand met een sterke personlijkheid zijn om na ome Cor die rotzakkies van Varkenoord te temmen. Te provinciaals, met alle respect. Geen waarde oordeel, maar niet de juiste uitstraling....en voor dat iedereeen begint, ik heb nix tegen mensen uit de provincies, topsupporters en ben zelf ook geen Rotterdammer. Ik denk wel dat Jans een uitstekende trainer is. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 - 10:14 schreef Peckerwood het volgende:Ik denk dat Jans het niet red bij Feyenoord, je moet iemand met een sterke personlijkheid zijn om na ome Cor die rotzakkies van Varkenoord te temmen. Te provinciaals, met alle respect. Geen waarde oordeel, maar niet de juiste uitstraling....en voor dat iedereeen begint, ik heb nix tegen mensen uit de provincies, topsupporters en ben zelf ook geen Rotterdammer. Ik denk wel dat Jans een uitstekende trainer is. 100% eens. Goede trainer maar geen persoonlijkheid. |
|
|
|
|
010rob
|
|
|
Ik mag hem wel.Net ff wat anders als de rest en is geen meeloper. Heeft ook een bloedhekel aan fans die we in de volksmond ook wel "hooligans" noemen. Heeft net als zovelen de pech dat er rood/wit door zijn aderen stroomt. en zag jaren geleden ook al snel dat het met Mulder nooit wat zou worden. En zo heb heb ik hem meer treffende uitspraken zijn doen.
En dat er anderen als papagaaien elkaar tot in hun "sterretje" nalullen, daar blijft hij toch al jaren bovenstaan. Respect ! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 - 10:19 schreef 010rob het volgende:Ik mag hem wel.Net ff wat anders als de rest en is geen meeloper. Heeft ook een bloedhekel aan fans die we in de volksmond ook wel "hooligans" noemen. Heeft net als zovelen de pech dat er rood/wit door zijn aderen stroomt. en zag jaren geleden ook al snel dat het met Mulder nooit wat zou worden. En zo heb heb ik hem meer treffende uitspraken zijn doen. En dat er anderen als papagaaien elkaar tot in hun "sterretje" nalullen, daar blijft hij toch al jaren bovenstaan. Respect ! Ik heb inderdaad ook wel respect voor zijn het feit dat hij bij zijn mening blijft. Ik heb overigens zelf ook vaker een totaal eigen mening. Vind het alleen vreemd dat jullie dus andersom niet kunnen respecteren dat er vaker een groep wel een zelfde mening heeft. Dan zijn het meteen papagaaien. Het mes snijd dus aan 2 kanten.
En ja ik vind dat hij soms ook best goede uitspraken doet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 februari 2015 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
010rob
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 - 10:27 schreef Feyenoord till i die het volgende:[..] Ik heb inderdaad ook wel respect voor zijn het feit dat hij bij zijn mening blijft. Ik heb overigens zelf ook vaker een totaal eigen mening. Vind het alleen vreemd dat jullie dus andersom niet kunnen respecteren dat er vaker een groep wel een zelfde mening heeft. Dan zijn het meteen papagaaien. Het mes snijd dus aan 2 kanten. En ja ik vind dat hij soms ook best goede uitspraken doet. Kijk beter toch, iets meer van elkaar accepteren.
En O ja vergat ik nog, lijdensweg heeft al jaren zijn eigen account. Hier heeft ie de afgelopen jaren al heel wat stront tot zich gekregen. Soms ook wel terecht, echter om nou als een groepje soms hem te vernederen gaat me te ver !! Hij had er ook voor kunnen kiezen een ander account te nemen.
In tegen stelling tot sommige anderen die werken al geruime tijd met meerdere accounts, heeft hij dit niet gedaan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 februari 2015 door 010rob -- |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Ik weet het. Zit hier zelf ook al jaren. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: GJ Verbeek had wel persoonlijkheid en die heeft het ook niet gered!
Bert van Marwijk heeft ook geen persoonlijkheid en die werd ook uitgekotst toen die de eerste keer voor Feyenoord tekende !
Dus, ik zou er geen moeite mee hebben als Ron Jans de nieuwe trainer zou worden van Feyenoord. En dan zien we vanzelf of ie geschikt is of niet ... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Huub Stevens charisma ,persoonlijkheid,volgend seizoen vrij, heeft een uitgesproken mening,alleen hij speelt vanuit een gesloten verdediging.Maar in mijn ogen de man voor Feyenoord. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Lijdensweg doet het er om, heb geen medelijden met hem. Ook hij zal er zelf zo over denken, is gewoon lekker aan het zuigen en hoopt er op dat er veel happen.
Voor de rest is het gewoon lekker om soms met gefundeerde soms met volledig onzinnige gelijkgestemde te kleppen, ga er niet te veel achter zoeken dus. |
|
|
|
|
010rob
|
|
|
Allereerst denk ik dat Rutten gewoon blijft. Ben géén lid van zijn Fanclub, echter vergeet niet vier belangrijke steun pilaren raakte hij kwijt voordat hij aan de slag ging. Echter neemt niet weg dat ik zijn beleid nogal warrig vindt.
Maar als die toch weggaat; 1) Ron Jans 2) Huub Stevens 3) Erwin Koeman
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 februari 2015 door 010rob -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Waarom komt Huub Stevens elk jaar terug als we een trainer zoeken? Kansloos.. Erwin Koeman heeft hier ook gefaald, had de beste selectie in 2005-2006 van de Eredivisie..
Ron Jans, nah mwah. |
|
|
|
|
010rob
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 - 11:34 schreef MMM het volgende:Waarom komt Huub Stevens elk jaar terug als we een trainer zoeken? Kansloos.. Erwin Koeman heeft hier ook gefaald, had de beste selectie in 2005-2006 van de Eredivisie.. Ron Jans, nah mwah. MMM Je hebt wel een punt, echter zoveel smaken zijn er niet. Of je moet op de buitenlandse toer gaan.
Anders rest er niets anders om van Gastel een kans te geven.
Ligt er ook aan welke spelers erbij komen volgend jaar. Komt K2 en nog 2 toppers kan je ook meneer Cactus voor de groep zetten. Je wordt dan met je ogen dicht kampioen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ron Jans is trouwens wel een prima gozer. Zal voor Feyenoord onvoldoende bagage hebben.
En Lijdensweg is een lul, maar wel eerlijk en duidelijk. Is niet iedereen. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ron Jans' met zijn natte bovenlip en varkensoogjes hahaha |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
GA EENS IN DE SPIEGEL KIJKEN!!! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
Huub stevens wilde toch geen trainer meer zijn in Nederland? Dus dat is een gesloten boek. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Je bent in de war met Mario Been. |
|
|
|