|
|
legrande
|
|
|
Ik schaam me zo diep voor wat er in rome is gebeurd. Ik vind dat de vele honderdduizenden feyenoord supporters een voorbeeld moeten geven hoe het ook kan. Ik ben niet rijk maar ik wil zo 25 euro storten op een rekening waarvan ik dan ook zeker weet dat het ten goede komt van de restauratie van de schade. Wie kan er voor zorgen dat we zo'n rekening krijgen die betrouwbaar is dan hebben we zo 2 3 miljoen bij elkaar en laten we heel Europa zien hoe we dat oplossen bij Feyenoord. Ik vind ook dat de daadwerkelijke klootzakken helemaal financieel uitgemolken moeten worden en een stadionverbod meten krijgen voor het leven in heel Nederland en ook in heel Europa. Dit zou me weer een echt Feyenoordgevoel moeten opleveren. Nu heeft vooral schaamte van die paar klootzakken die altijd alles verzieken de overhand. Wie helpt me zo'n rekening te openen. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Laten wij nu in ieder geval donderdag een voorbeeld geven en als mensen weten dat diezelfde klootzakken weer van plan zijn om te gaan rellen dit ten alle tijden moeten voorkomen met zijn allen. Het moet nu echt afgelopen zijn met die randdebielen. Ziet nu niemand in dat zij onze club aan het vernietigen zijn. Laten we r met zijn allen voor zorgen dat dit niet gebeurd. Zeker niet aan komen dragen dat het wel meevalt en dat het niet hun schuld is boelsjit. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Kunnen we niet collecteren bij thuiswedstrijden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wacht de thuiswedstrijd nog maar eens af, moet je niet van kijken als daar van die mafkezen tussen zitten. Praten we misschien weer heel anders.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Jammer dat je je zo schuldig voelt. Is echt niet nodig. Je hebt zelf toch niets misdaan? Nergens voor nodig.
Die Italianen hebben volgens mij ook niet gecollecteerd toen het station in Leeuwarden aan gort gereden werd door een Italiaanse trein? Was ook een mooi monument.
Wat ik wil zeggen: Probeer het voor jezelf een beetje te relativeren. Verder heb je wel een geweten, dat valt op zich al te prijzen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 - 22:34 schreef legrande het volgende:Ik schaam me zo diep voor wat er in rome is gebeurd. Ik vind dat de vele honderdduizenden feyenoord supporters een voorbeeld moeten geven hoe het ook kan. Ik ben niet rijk maar ik wil zo 25 euro storten op een rekening waarvan ik dan ook zeker weet dat het ten goede komt van de restauratie van de schade. Wie kan er voor zorgen dat we zo'n rekening krijgen die betrouwbaar is dan hebben we zo 2 3 miljoen bij elkaar en laten we heel Europa zien hoe we dat oplossen bij Feyenoord. Ik vind ook dat de daadwerkelijke klootzakken helemaal financieel uitgemolken moeten worden en een stadionverbod meten krijgen voor het leven in heel Nederland en ook in heel Europa. Dit zou me weer een echt Feyenoordgevoel moeten opleveren. Nu heeft vooral schaamte van die paar klootzakken die altijd alles verzieken de overhand. Wie helpt me zo'n rekening te openen. Giro 555 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Prima, maar dan ook een Romeins potje voor de neergestoken supporters. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Wis, ga ik verder niet meer op in. |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
Publiceer eerst maar eens een realistisch overzicht van de schade...met bewijs / foto's enz. Ik kan je nu al vertellen dat die schade bedragen uit een Politieke Romeinse duim zijn gezogen. Ik heb behalve een grote pleurisbende nauwelijks schade gezien. Die Romeinen voelen zich in hun eer en privacy aangetast ( terecht ) maar in de nasleep beginnen ze weer klassiek itakken / Zuid Europees bedelgedrag te vertonen....net als die Romavrouwtjes die bij de Spaanse Trappen tussen het publiek liepen en de dag van hun leven hadden....ze haalden zoveel op dat ze die dag niets hoefden te jatten. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 22 februari 2015 - 08:11 schreef Peckerwood het volgende:Publiceer eerst maar eens een realistisch overzicht van de schade...met bewijs / foto's enz. Ik kan je nu al vertellen dat die schade bedragen uit een Politieke Romeinse duim zijn gezogen. Ik heb behalve een grote pleurisbende nauwelijks schade gezien. Die Romeinen voelen zich in hun eer en privacy aangetast ( terecht ) maar in de nasleep beginnen ze weer klassiek itakken / Zuid Europees bedelgedrag te vertonen....net als die Romavrouwtjes die bij de Spaanse Trappen tussen het publiek liepen en de dag van hun leven hadden....ze haalden zoveel op dat ze die dag niets hoefden te jatten. Die fontein en die bussen zijn kapot. De fontein is uit één stuk gemaakt, dus die schade is enorm. Die kan zelfs niet hersteld worden, alleen maar een beetje opgelapt. Als je echt de volgende dag bent wezen kijken, dan weet je dat dit onherstelbare schade is en zit je hier tegen beter weten in de daden van de supporters goed te praten. Schei er mee uit. Aanvaard dat deze mensen bij ons horen, dat ze in naam van Feyenoord onacceptabel gedrag vertonen en dat dat moet stoppen. Omdat we er allemaal op aangekeken worden en Feyenoord hier last van heeft. |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
Ik ben trots op Feyenoord en dat aangekeken worden interessert me geen ruk. Football is a crime, dat is niet van vandaag....ik heb nog steeds geen fotos van die miljoenen schade gezien. Ik geloof in tegenstelling tot velen niet alles wat er in de pers wordt geroepen. Mijn bijdrage aan de schade heb ik achtergelaten bij de straatventers van Rome, die ondankr de drooglegging ons biertjes verkochten voor 4 Euro. |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
Laat die Fanshop medewerker z'n loon maar afstaan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Keep smiling...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 februari 2015 door VVout -- |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
het bestuur van feyenoord moet een rekening openen waar de echte supporters van onze clup een bijdrage kunnen overmaken en dan kan gudde persoonlijk het bedrag overhandigen aan de burgervader van rome met de welgemeende verontschuldigingen en dan maar hopen dat ze die willen accepteren. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Eerst excuus voor de messentrekkers. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Gewoon iedereen die er bij betrokken was: Loonbeslag en bezittingen in beslag nemen en laten veilen ... en daarna voor minstens 5 jaar de bak in!!! Maar dan ook alleen de schuldigen !@!@ |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
Ongetwijfeld minimumloon, ik denk niet dat die Romeinen het daar voor doen.....staat in actie op foto's die domoor;) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 22 februari 2015 - 09:51 schreef Dirk1 het volgende:het bestuur van feyenoord moet een rekening openen waar de echte supporters van onze clup een bijdrage kunnen overmaken en dan kan gudde persoonlijk het bedrag overhandigen aan de burgervader van rome met de welgemeende verontschuldigingen en dan maar hopen dat ze die willen accepteren. Waarom zouden wij ( de onschuldigen ) moeten opdraaien voor de DEBIELEN ??? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 22 februari 2015 - 08:39 schreef Peckerwood het volgende:Ik ben trots op Feyenoord en dat aangekeken worden interessert me geen ruk. Football is a crime, dat is niet van vandaag....ik heb nog steeds geen fotos van die miljoenen schade gezien. Ik geloof in tegenstelling tot velen niet alles wat er in de pers wordt geroepen. Mijn bijdrage aan de schade heb ik achtergelaten bij de straatventers van Rome, die ondankr de drooglegging ons biertjes verkochten voor 4 Euro. Er zijn foto's zat. Je wilt het niet zien, dat is wat anders. En het begin van alle ellende.was de dag erna even naar het Spaanse plein gegaan. Dan had je de schade met eigen ogen kunnen zien. Ik heb geen idee wat een bus kost, maar ook daarvan zijn er een aantal gesloopt. 5 naar eigen waarneming, maar het zijn er ongetwijfeld meer. Zat dat ook allemaal in die 4 euro van jou? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Je moet het onder ogen zien, maar op dit moment zelf roomser als de paus omdat ze in hun kruis getrapt zijn dat hun lievelings-fonteintje er aan geloven moest.
Zie foto van deze lieve roomse jongetjes -.-
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Even heel ruim getrokken bijna elke islamiet is tegen IS maar je ziet en hoort het niet. Ik hoor jullie denken wat heeft het er mee te maken? In mijn ogen is dit hetzelfde in het zeer klein met hooligans iederreen is ertegen maar als een zeker vak wat roept of doet, doen we niets terug! Dus de angst regeerd ideeën voor een spandoek of een geldbedrag worden door sommige forumledenals belachelijk afgedaan. Deze mensen zijn die wel Fan? En wees er zeker van bij elke ongeregeldheden in de kuip de EUFA zij gram haalt en ons gaat schorsen,ik heb bij de laatste wedstrijden weer munten,aanstekers, bier zien vliegen het veld op. Enmaar roepen i love Feyenoord till i die? Ps forum politie als je deze mening niet zind je hoeft het niet te lezen |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op zondag 22 februari 2015 - 09:53 schreef lijdensweg het volgende:[..] Gewoon iedereen die er bij betrokken was: Loonbeslag en bezittingen in beslag nemen en laten veilen ... en daarna voor minstens 5 jaar de bak in!!! Maar dan ook alleen de schuldigen !@!@ Weer eens helemaal eens. Voor de rest moet iedereen zich eens verdiepen in alle beelden en feiten. Er zijn daar echt wel enkele sukkels bewust bezig geweest maar dat zijn er hooguit honderd. Ik begin het echt beu te worden dat er maar naar 1 kant word gekeken. Als iedereen nou eens goed de beelden en feiten bestudeert zal je zien dat de organisatie en lokale autoriteiten het meeste te verwijten valt. |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
quote:Op zondag 22 februari 2015 - 10:14 schreef Els het volgende:[..] Er zijn foto's zat. Je wilt het niet zien, dat is wat anders. En het begin van alle ellende.was de dag erna even naar het Spaanse plein gegaan. Dan had je de schade met eigen ogen kunnen zien. Ik heb geen idee wat een bus kost, maar ook daarvan zijn er een aantal gesloopt. 5 naar eigen waarneming, maar het zijn er ongetwijfeld meer. Zat dat ook allemaal in die 4 euro van jou? Ik was niet de enige die 4 euro betaalde, er waren er nog een paar duizend. Schade valt mee, google maar wat. Ik heb wel wat fotos van die fontein gevonden, stukken afgebrokkeld, zonde. Bussen: die van ons was goed doorgeschud maar heel, bussen kapot is niet goed maar gebeurt al sinds supportersvervoer bestaat. Vervoer zeeeeer slecht georganiseerd is frustatie is kapotte bus, zelfs in Deventer of in Groningen. |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
Trouwens genoeg advocaat voor de duivel gespeeld, nu ga ik straks lekker een biertje drinken op Varkenoord en daarna een plaatsje in de schaduw. Hopelijk gaat het donderdag allemaal goed. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 22 februari 2015 - 10:40 schreef Peckerwood het volgende:[..] Ik was niet de enige die 4 euro betaalde, er waren er nog een paar duizend. Schade valt mee, google maar wat. Ik heb wel wat fotos van die fontein gevonden, stukken afgebrokkeld, zonde. Bussen: die van ons was goed doorgeschud maar heel, bussen kapot is niet goed maar gebeurt al sinds supportersvervoer bestaat. Vervoer zeeeeer slecht georganiseerd is frustatie is kapotte bus, zelfs in Deventer of in Groningen. Ik hoef niet te googelen, ik ben zelf wezen kijken afgelopen vrijdag. Het is om je kapot te schamen. Vervoer was bijzonder slecht geregeld, maar dat is geen reden om een bus te slopen. Frustratie, alcohol en pillen zijn geen redenen om te slopen. Niet in Rome, niet in Deventer en niet in Groningen. De zogenaamde provocatie trouwens ook niet. De spullen zijn van een ander, daar blijf je dus vanaf. De meeste ouders brengen dat principe succesvol over op hun kinderen, dat noemen we opvoeding. Jammer dat dat bij een aantal Feyenoordsupporters zo compleet de mist in is gegaan. Je hebt trouwens wel een punt, helaas. Ons wangedrag beperkt zich helaas niet tot Rome. |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
Klote dat je blijkbaar een rotgevoel overhoudtaan je reis, daar is de stad te mooi en de reis te duur voor! hopelijk heb je nog wel genoten van de wedstrijd. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 22 februari 2015 - 10:23 schreef piet de paler het volgende:Even heel ruim getrokken bijna elke islamiet is tegen IS maar je ziet en hoort het niet. Ik hoor jullie denken wat heeft het er mee te maken? In mijn ogen is dit hetzelfde in het zeer klein met hooligans iederreen is ertegen maar als een zeker vak wat roept of doet, doen we niets terug! Dus de angst regeerd ideeën voor een spandoek of een geldbedrag worden door sommige forumledenals belachelijk afgedaan. Deze mensen zijn die wel Fan? En wees er zeker van bij elke ongeregeldheden in de kuip de EUFA zij gram haalt en ons gaat schorsen,ik heb bij de laatste wedstrijden weer munten,aanstekers, bier zien vliegen het veld op. Enmaar roepen i love Feyenoord till i die? Ps forum politie als je deze mening niet zind je hoeft het niet te lezen Ik ben het helemaal met je eens Piet. De eerste reactie van velen is om te zeggen dat deze supporters geen Feyenoordsupporters zijn. Hetzelfde mechanisme. Je lost het probleem niet op door je er van af te keren. Wat dat betreft heeft Chelsea zich van zijn goede kant laten zien. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 22 februari 2015 - 11:28 schreef Peckerwood het volgende:Klote dat je blijkbaar een rotgevoel overhoudtaan je reis, daar is de stad te mooi en de reis te duur voor! hopelijk heb je nog wel genoten van de wedstrijd. Ik heb een prima tijd gehad. Ik heb een klotegevoel over de uren voor de wedstrijd. Zoals ik ook wel eens naast het uitvak heb gezeten in plaats van erin en me dan verbaasde over de onmenselijke kant van een groep van 500 mensen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Els, niet om alles goed te praten.een van mijn vrienden vertelde dat er op het plein geen toiletten waren, geen vuilniscontainers, en het vervoer niet goed geregeld was klopt dat? Niet om iets goed te praten. Maar de rotzooi en het wildplassen zou dan wel iets verklaren. En die fontein is natuurlijk erg |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zondag 22 februari 2015 - 12:00 schreef Els het volgende:[..] Ik ben het helemaal met je eens Piet. De eerste reactie van velen is om te zeggen dat deze supporters geen Feyenoordsupporters zijn. Hetzelfde mechanisme. Je lost het probleem niet op door je er van af te keren. Wat dat betreft heeft Chelsea zich van zijn goede kant laten zien. Het is maar wat men lezen wil. Ik begrijp dat iedereen baalt als een stekker van wat daar gebeurd is, maar zie jij hier Moslims collecteren om de schade in Syrië te vergoeden? Dat komt omdat ze niet verantwoordelijk willen zijn voor de idioten die het allemaal niet snappen. En terecht.
Het hebben van een geweten is een goede zaak, maar je hoeft toch niet vrijwillig op te draaien voor de daden van een stel idioten.
PS Als je vindt dat de forumpolitie je idee hiermee als belachelijk wegzet dan snap je het ook niet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 februari 2015 door Barabas -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ben benieuwd hoe wij supporters zouden reageren als een club historici vandaag het standbeeld van Coen Moulijn komen slopen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zondag 22 februari 2015 - 12:12 schreef piet de paler het volgende:Els, niet om alles goed te praten.een van mijn vrienden vertelde dat er op het plein geen toiletten waren, geen vuilniscontainers, en het vervoer niet goed geregeld was klopt dat? Niet om iets goed te praten. Maar de rotzooi en het wildplassen zou dan wel iets verklaren. En die fontein is natuurlijk erg Zo. Duidelijk hoe goed jij op zit te letten. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zondag 22 februari 2015 - 12:17 schreef Stylzz het volgende:Ben benieuwd hoe wij supporters zouden reageren als een club historici vandaag het standbeeld van Coen Moulijn komen slopen. Hetzelfde daders betalen, maar niet heel Italie aan de collectebus. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik denk dat Nuance ver te zoeken zal zijn. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zondag 22 februari 2015 - 12:17 schreef Stylzz het volgende:Ben benieuwd hoe wij supporters zouden reageren als een club historici vandaag het standbeeld van Coen Moulijn komen slopen. Emotionele waarde is hoog, cultuurhistorisch laag. Hooguit de forumpolitie die zoiets hoog op gaat nemen. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Volgens dit topic moet elke Italiaan 0.02 cent dan voor dat voorbeeld overmaken. Doe ff normaal, iedereen schaamt zich voor dat gedrag in Rome. Maar ik kan verdomme zelf amper een kaartje kopen om NORMAAL naar een wedstrijd te gaan. En dan worden er hier achterlijke voorstellen gedaan van 10 tot 100 euro betalen. Beetje doorgeslagen ofzo |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 22 februari 2015 - 11:00 schreef Peckerwood het volgende:Trouwens genoeg advocaat voor de duivel gespeeld, nu ga ik straks lekker een biertje drinken op Varkenoord en daarna een plaatsje in de schaduw. Hopelijk gaat het donderdag allemaal goed. Dan HOOP ik dat je je vriendjes erop aanspreekt wat er in Rome is gebeurt. Wat sociale controle zou niet verkeerd zijn, Ik hoop echt dat de echte Feyenoord supporters de DEBIELEN van Rome over hun wandaden gaan aanspreken ... |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zondag 22 februari 2015 - 12:23 schreef lijdensweg het volgende:[..] Dan HOOP ik dat je je vriendjes erop aanspreekt wat er in Rome is gebeurt. Wat sociale controle zou niet verkeerd zijn, Ik hoop echt dat de echte Feyenoord supporters de DEBIELEN van Rome over hun wandaden gaan aanspreken ... Stonden erbij en keken ernaar..... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Ik luister liever naar eigen bronnen |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Tuurlijk Piet. Vooral doorgaan met het ventileren van je mening op basis van de helft van de waarheid. Zal me een boeiend boek zijn zeg... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dit topic brengt het slechtste in mensen boven. Ik zeg. ga zo door.
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Scheelt weer een week afzeiken op Rutten, Immers etc. Zelfde langspeelplaat.
Paar dagen wachten. Is emotie er wat meer af. |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
quote: Die popcorn lukt me niet door een rietje.....;) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Doe nog wat meer je best. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Beter je best doen. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op zondag 22 februari 2015 - 12:23 schreef lijdensweg het volgende:[..] Dan HOOP ik dat je je vriendjes erop aanspreekt wat er in Rome is gebeurt. Wat sociale controle zou niet verkeerd zijn, Ik hoop echt dat de echte Feyenoord supporters de DEBIELEN van Rome over hun wandaden gaan aanspreken ... Die gasten zijn helemaal niet voor rede vatbaar, ze zijn er juist op uit het tegenovergestelde te doen. Confrontatie zoeken met ME en slopen,of het nou Rome is Hoek van Holland of waar dan ook. 9/10 van die groep zijn meelopers die sensatie zoeken, net als 40 jaar geleden. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 22 februari 2015 - 12:12 schreef piet de paler het volgende:Els, niet om alles goed te praten.een van mijn vrienden vertelde dat er op het plein geen toiletten waren, geen vuilniscontainers, en het vervoer niet goed geregeld was klopt dat? Niet om iets goed te praten. Maar de rotzooi en het wildplassen zou dan wel iets verklaren. En die fontein is natuurlijk erg Nee, er waren geen dixies, maar je kon wel naar het toilet bij de café's en de McDonalds. Maar dan moet je er moeite voor doen. Piet, het was slecht geregeld en er zijn grote inschattingsfouten gemaakt door de organisatie. Waarschijnlijk hebben ze gedacht gewoon 5000 toeristen op bezoek te krijgen. Die op zoek gaan naar een toilet, stoppen met drinken als ze aangeschoten zijn en netjes op een plaatsje in een bus wachten. Maar slechte organisatie geeft je geen recht om zo te keer te gaan. De organisatie moet leren van deze fouten, maar Nederlandse ouders moeten weer verantwoordelijkheid nemen en hun kinderen opvoeden. |
|
|
|