|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op donderdag 26 november 2015 - 10:31 schreef Marc69 het volgende:Kunnen jullie die onvriendelijke ajax / feyenoord strijd ergens anders uitvechten dan op het TWENTE forum. We hebben het al zwaar genoeg zo :) Die Feyenoorders zie je alleen hier als het slecht gaat met Twente.. Ze genieten meer van de ellende van andere clubs dan van hun eigen succes..
Havenboeren... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Pardon jij was diegene die zijn fascistische muil moest laten zien en begon te tieren op het feyenoordforum dus loop je straatje niet schoon te lullen mispunt.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Moet ik het ff quoten om te laten zien wat je zei, tja dan krijg je reacties he zielenpoot.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op donderdag 26 november 2015 - 18:15 schreef Aartus het volgende:[..] Die Feyenoorders zie je alleen hier als het slecht gaat met Twente.. Ze genieten meer van de ellende van andere clubs dan van hun eigen succes.. Havenboeren... Ja dat doen we zeker, en neem morgenavond maar een wit laken mee naar de wedstrijd dan kun je er mee zwaaien en je tranen mee afdrogen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dan kan ie er wel twee meenemen.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Ik snap het niet, eerst wordt Jeroen Heubach weggestuurd als trainer bij de Tukkers en daar is hij niet mee eens, en nu loopt hij voor op bij de Tukkers om de club te redden |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Ja Quote maar!!!! Je doet maar..
Ik heb niets te verbergen!!! Vleugellamme Zee(uw)meeuw..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 november 2015 door Aartus -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Stop dan met liegen door te zeggen dat wij hier komen om te zeiken, jij kwam eerst bij ons Aart. Wel de feiten goed brengen.. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 november 2015 - 13:24 schreef RenatoBos het volgende:Stop dan met liegen door te zeggen dat wij hier komen om te zeiken, jij kwam eerst bij ons Aart. Wel de feiten goed brengen.. Ja ik kwam eerst bij jullie omdat ik me ergerde vanwege die vuurwerkgeluiden.. Daarbij alle sores rondom FC Twente opgeteld reageer ik vanuit de emotie...
Uit teleurstelling,frustatie,boosheid.. Hierbij biedt ik m,n excuses aan!!!
Ik doe dat niet per PB.. Iedereen mag het zien dat ik fout zat...
Ik voel me daar niet te groot voor.. Sorry kerels..
Ik moet nu gaan naar m,n club.. Ik blijf er achterstaan.. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Mocht Twente volgend jaar niet meer bestaan dan ben je welkom in de Kuip! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 november 2015 - 19:29 schreef Aartus het volgende:[..] Ja ik kwam eerst bij jullie omdat ik me ergerde vanwege die vuurwerkgeluiden.. Daarbij alle sores rondom FC Twente opgeteld reageer ik vanuit de emotie... Uit teleurstelling,frustatie,boosheid.. Hierbij biedt ik m,n excuses aan!!! Ik doe dat niet per PB.. Iedereen mag het zien dat ik fout zat... Ik voel me daar niet te groot voor.. Sorry kerels.. Ik moet nu gaan naar m,n club.. Ik blijf er achterstaan.. Top Helmut..👌 Je weet hoe voetbal is dus dat je je daar aan stoort, tja, niet doen en daarnaast moet je niet generaliseren.. Succes.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Doe is ff normaal jij.. |
|
|
|
|
RUKBOOR
|
|
|
volgend seizoen FC Twente- Almere City in een groot leeg stadion !!! |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Als het mag van de KNVB mag het wel op het trainingscomplex in Hengelo |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Mijn buurman zegt als Ziyech toch weg gaat dan vind hij stel hem niet meer op en bouw naar een nieuw elftal mentaal is hij niet meer zo sterk |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 november 2015 - 19:29 schreef Aartus het volgende:[..] Ja ik kwam eerst bij jullie omdat ik me ergerde vanwege die vuurwerkgeluiden.. Daarbij alle sores rondom FC Twente opgeteld reageer ik vanuit de emotie... Uit teleurstelling,frustatie,boosheid.. Hierbij biedt ik m,n excuses aan!!! Ik doe dat niet per PB.. Iedereen mag het zien dat ik fout zat... Ik voel me daar niet te groot voor.. Sorry kerels.. Ik moet nu gaan naar m,n club.. Ik blijf er achterstaan.. Op naar de Jupiler Leaque |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 30 november 2015 - 13:57 schreef de bluffer het volgende:Mijn buurman zegt als Ziyech toch weg gaat dan vind hij stel hem niet meer op en bouw naar een nieuw elftal mentaal is hij niet meer zo sterk Mijn tante zegt dat jij een Twente supporter bent.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Is dat de vrouw van zijn buurman.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nee, ook een Tante van zijn buurman. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Wat is er toch met die buurman....moet een bijzondere man zijn als hij er elke dag zit....of ben ik nu naïef ?? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Nou dan moet ie zijn tante zeker bij Bert voorbij gestuurd hebben want zijn visie betreft het voortbestaan is vrij mild. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 02 december 2015 - 17:03 schreef VVout het volgende:Nou dan moet ie zijn tante zeker bij Bert voorbij gestuurd hebben want zijn visie betreft het voortbestaan is vrij mild. Ik moet je eerlijk zeggen dat het me allemaal de bout zal hachelen..... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Dat weten we dat zulke dingen aan je neus voorbij gaan. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik volg Ajax en Feijenoord....de rest neem ik voor kennisgeving aan |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Ik vind als zeer grote FEYENOORD FAN de jaarkaarttukkers het jubileumboek gratis moet krijgen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Maar ze hebben geld nodig! |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
38e minuut ja ja 1-0 van Weeeeeeeeeeeeeeeert Hoppa |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Zit je nu op je buurman...wuffer |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Woont die dan ook in Zutphen |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op donderdag 26 november 2015 - 18:15 schreef Aartus het volgende:[..] Die Feyenoorders zie je alleen hier als het slecht gaat met Twente.. Ze genieten meer van de ellende van andere clubs dan van hun eigen succes.. Havenboeren... Eigenlijk het hele jaar dus. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Bluffer wil een paar keer per seizoen een rondje voor de supporters. Hij wilde zelfs gratis seizoenkaarten geloof ik |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ach ja geloof dat de Duitse bevolking van Headliner inmiddels van ellende terug naar het reactie platform van Tubantia is verdwenen. Kunnen ze hun smart rustig delen zonder gepest te worden door neuzen en havenslaven... |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 december 2015 - 23:14 schreef tomson het volgende:[..] Ach ja geloof dat de Duitse bevolking van Headliner inmiddels van ellende terug naar het reactie platform van Tubantia is verdwenen. Kunnen ze hun smart rustig delen zonder gepest te worden door neuzen en havenslaven... Hehe, mooi dat wij er zijn, dan gebeurd er nog eens wat! |
|
|
|
|
NickyTee
|
|
|
|
|