BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Legia Warschau - Ajax (donderdag 26 februari 2015, 19:00); 0 - 3

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - dinsdag 24 februari 2015 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 februari 2015 - 14:10 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik denk dat jij dan toch de rol van bijvoorbeeld Ooijer en Poulsen (ook in de kleedkamer) onderschat. Juist zo'n speler loopt er op dit moment niet rond bij Ajax. Ik vermoed dat men met het binnenhalen van Zimling daarin probeerde te voorzien, maar het is genoegzaam bekend, dat hij het niet is.
Eens. Bovendien werd Zimling Ajax aangeraden als de jongere, voetballend betere, versie van Poulsen door bijvoorbeeld heren als Morten Olsen. Bovendien wilde Ajax liefst verder met Poulsen maar wilde die in eerste instantie niet. Toen hij alsnog aangaf met Ajax te willen praten had Ajax Zimling al aangetrokken....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 februari 2015 door Eide --
Pietje
 Pietje - dinsdag 24 februari 2015 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 februari 2015 - 14:14 schreef Eide het volgende:

[..]

Eens. Bovendien werd Zimling Ajax aangeraden als de jongere, voetballend betere, versie van Poulsen door bijvoorbeeld heren als Morten Olsen. Bovendien wilde Ajax liefst verder met Poulsen maar wilde die in eerste instantie niet. Toen hij alsnog aangaf met Ajax te willen praten had Ajax Zimling al aangetrokken....
Ja, dat had ik destijds ook gelezen wat betreft Poulsen. Erg jammer, want Christian Poulsen had een enorme voetbal-intelligentie. Hij kon een wedstrijd "lezen" en was in de grote wedtrijden van een enorme waarde.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 24 februari 2015 - 14:28   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ik denk dat jij dan toch de rol van bijvoorbeeld Ooijer en Poulsen (ook in de kleedkamer) onderschat. Juist zo'n speler loopt er op dit moment niet rond bij Ajax. Ik vermoed dat men met het binnenhalen van Zimling daarin probeerde te voorzien, maar het is genoegzaam bekend, dat hij het niet is.
Hij is er volgens mij bijgehaald als Cvm maar daar waren ze snel achter
dat het hem niet ging worden.

http://www.nu.nl/sport/3866631/ajax-haalt-niki-zimling-binnen-als-opvolger-van-blind.html

Moisander heeft meer ervaring als Zimling btw.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 24 februari 2015 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 februari 2015 - 14:22 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ja, dat had ik destijds ook gelezen wat betreft Poulsen. Erg jammer, want Christian Poulsen had een enorme voetbal-intelligentie. Hij kon een wedstrijd "lezen" en was in de grote wedtrijden van een enorme waarde.
En toch heb ik hem nog vaak zat vervloekt vond hem erg wisselvallig.
Hij zorgde uiteindelijk wel voor de balans die je nu mist.
freakie
 freakie - dinsdag 24 februari 2015 - 16:03   quote  deeplink  
quote:

[..]

Jup.. Daarbij was vorige jaar ook Blind heel belangrijk. Zo'n speler hebben we nu ook niet lopen. Klaassen had het moeten worden dit seizoen, hij gaat het worden maar niet dit seizoen. Het is een langzame groeier.
freakie
 freakie - dinsdag 24 februari 2015 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 februari 2015 - 14:28 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Hij is er volgens mij bijgehaald als Cvm maar daar waren ze snel achter
dat het hem niet ging worden.

http://www.nu.nl/sport/3866631/ajax-haalt-niki-zimling-binnen-als-opvolger-van-blind.html

Moisander heeft meer ervaring als Zimling btw.
Mm hij is niet gekocht, dan kan je nooit vervanging voor Blind noemen. Hij is gekomen voor ervaring, en ervaring meer of minder dan Moisander. Ik denk dat, dat niet uitmaakt. Als een speler uitstraalt dat hij de leider is dan kan iedere speler van Ajax wat leren van die leidinggevende speler.
Stanley
 Stanley - dinsdag 24 februari 2015 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 februari 2015 - 14:05 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
ik vind het nogal raar. selectie is ouder en meer ervaren dan vorig jaar.
en volgens mij in de hele 4 jaar.

in die 4 jaar speelde we soms goed, niet altijd.
maar dat heeft meer te maken met de vorm van de dag.

dat er nu geen goede wedstrijd word gespeeld, komt omdat er niemand in vorm is.
iedereen is ziek zwak en misselijk
Frank husselt het team veel te veel en vaak. Er is sprake van talent maar niet sprake van automatisme! Zowel in de verdediging, het middenveld als voorin blijft Frankie maar wisselen. ... Jonge onervaren spelers hebben vertrouwen en houvast nodig. Dit jaar krijgen ze dit niet!
Brandje
 Brandje - dinsdag 24 februari 2015 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 februari 2015 - 16:03 schreef freakie het volgende:

[..]

Jup.. Daarbij was vorige jaar ook Blind heel belangrijk. Zo'n speler hebben we nu ook niet lopen. Klaassen had het moeten worden dit seizoen, hij gaat het worden maar niet dit seizoen. Het is een langzame groeier.
Klaassen wordt op dit moment gewoon misbruikt door FdB. Het is een aanvallende middenvelder en geen controleur en voegt in mijn ogen ook niks toe op die plek. Blijft net als Serero ook hangen en voegt aanvallend weinig toe daarbij mis ik zijn doelgerichte acties. Bazoer doet het prima maar het is van de gekke als hij samen met Klaassen in de basis staat dat Bazoer op rechts staat en Klaassen op de plek van Andersen/Sinkgraven.
Ik hoop en ga ervan uit dat dit uit nood is en dat we volgend seizoen de boel weer op orde hebben.
Technisch hart heeft grove inschattingsfouten gemaakt en krijgt nu de kans ze te herstellen
freakie
 freakie - dinsdag 24 februari 2015 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 februari 2015 - 19:07 schreef Brandje het volgende:

[..]

Klaassen wordt op dit moment gewoon misbruikt door FdB. Het is een aanvallende middenvelder en geen controleur en voegt in mijn ogen ook niks toe op die plek. Blijft net als Serero ook hangen en voegt aanvallend weinig toe daarbij mis ik zijn doelgerichte acties. Bazoer doet het prima maar het is van de gekke als hij samen met Klaassen in de basis staat dat Bazoer op rechts staat en Klaassen op de plek van Andersen/Sinkgraven.
Ik hoop en ga ervan uit dat dit uit nood is en dat we volgend seizoen de boel weer op orde hebben.
Technisch hart heeft grove inschattingsfouten gemaakt en krijgt nu de kans ze te herstellen
Ik denk dat ze weinig keus hebben gehad. Ja meer spelers kopen, maar dan had je ook pas volgend jaar een leuk seizoen gehad. Met aan de zijkanten een inmens veel talenten, op het middenveld een enorm veel talent en in de vedediging een beetje talent kan je toch stellen dat de verdediging kwa talent niet "veel is maar voor de rest hebben ze gehoopt dat Schone wat had kunnen doorzetten, en anders zou er wel iemand anders opstaan.

Ik verwacht dan ook dat ze niet heel veel gaan halen, ja 2 oudere spelers die wss gelijk meekunnen.
remco k
 remco k - dinsdag 24 februari 2015 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 februari 2015 - 16:03 schreef freakie het volgende:

[..]

Ik denk niet dat Klaassen dat dit seizoen had moeten worden. De Boer had volgens mij veel meer verwacht van jongens als Boilesen en van Rhijn.. Klaassen is pas aan zijn tweede seizoen bezig, als de Boer dit van Klaassen had verwacht is ie niet goed bij zn hoofd..
remco k
 remco k - dinsdag 24 februari 2015 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 februari 2015 - 18:55 schreef Stanley het volgende:

[..]

Frank husselt het team veel te veel en vaak. Er is sprake van talent maar niet sprake van automatisme! Zowel in de verdediging, het middenveld als voorin blijft Frankie maar wisselen. ... Jonge onervaren spelers hebben vertrouwen en houvast nodig. Dit jaar krijgen ze dit niet!
Ik denk inderdaad niet dat we dit seizoen 3 wedstrijden op rij met dezelfde opstelling hebben gespeeld..
nora
 nora - dinsdag 24 februari 2015 - 22:51   quote  deeplink  
Ja de druppel was Klaasen op links en Bazoer op rechts gekker kan Frank het niet maken !!! wanhoop
Eide
 Eide - dinsdag 24 februari 2015 - 23:08   quote  deeplink  
Dat wisselen heeft ook te maken met de aanhoudende blessures van Klaassen, Serero en Veltman. En natuurlijk de wisselvallige prestaties van de voorhoede. En de linksback. Eigenlijk het hele elftal heeft wel iets behalve Ricardo van Rhijn en Cilissen.
nora
 nora - dinsdag 24 februari 2015 - 23:14   quote  deeplink  
Misschien maar als je beste man op een voor hem onbekende positie wordt gezet haal je een deel van je kracht uit het elftal dat is wat ik niet begrijp.
Eide
 Eide - dinsdag 24 februari 2015 - 23:38   quote  deeplink  
Half is half. Op de ene positie speel je meer aanvallend, op de ander meer hangend maar je mag van iemand als Klaassen, die een veelzijdige en complete middenvelder is, best verwachten dat hij overal op het middenveld uit de voeten kan.

Bovendien gaf FdB eerder in het seizoen aan leiever niet meer Klaassen te willen schuiven vanwege zijn aanvallende kwaliteiten. Dat hij dat nu toch doet is echtte wijten aan de andere middenvelders. Het is een teken aan de wand dat iemand als Bazoer Serero en Andersen voorbij is in de pikorde kennelijk.
Eide
 Eide - woensdag 25 februari 2015 - 10:16   quote  deeplink  
Veltman en Riedewald terug bij Ajax, Zivkovic niet mee naar Polen

Ajax-trainer Frank de Boer heeft donderdagavond weer de beschikking over Joël Veltman. De centrale verdediger viel eerder deze maand uit in de wedstrijd tegen FC Twente en miste vervolgens de duels met Legia Warschau en Willem II. Donderdagavond is hij echter van de partij, als Ajax in Polen de tweede wedstrijd tegen Legia afwerkt.

Ajax laat woensdagochtend weten dat de 23-jarige Veltman tot de wedstrijdselectie van De Boer behoort. Ook Jaïro Riedewald is erbij: in de eerste ontmoeting met Legia viel hij twintig minuten voor het einde in, maar afgelopen weekend speelde hij geen rol van betekenis tegen Willem II. Riedewald speelde wel negentig minuten mee bij Jong Ajax, dat doelpuntloos gelijkspeelde tegen FC Den Bosch.

Richairo Zivkovic ontbreekt donderdagavond in Warschau. De spits, die in de Jupiler League dit seizoen al achttien doelpunten maakte, maakte in december zijn enige Europese minuten voor Ajax. Hij mocht toen zes minuten voor tijd invallen tegen APOEL Nicosia. In aanvallend opzicht heeft De Boer de beschikking over Ricardo Kishna, Anwar El Ghazi, Lasse Schöne en Arek Milik. Kolbeinn Sigthórsson is nog geblesseerd.

Bron

--------------------

Weer geen Zivkovic.
remco k
 remco k - woensdag 25 februari 2015 - 10:21   quote  deeplink  
Waarom toch, juist zijn snelheid zou je prima kunnen gebruiken in de omschakeling..
Eide
 Eide - woensdag 25 februari 2015 - 10:28   quote  deeplink  
Ja, eens. Nu zal Ajax echt wel starten met Milik, of Zivkovic er nu bij was geweest of niet. Maar het is toch een nuttige speler die de meesten Ajacieden ondertussen wel eens vanuit de basis aan het werk zouden willen zien.
Stanley
 Stanley - woensdag 25 februari 2015 - 11:04   quote  deeplink  
Ik begrijp er niets van! Zivkovic is een goede eredivisie spits want op basis van die prestaties is hij aangekocht. Maar eenmaal bij de club krijgt hij zero kansen. ...
Pietje
 Pietje - woensdag 25 februari 2015 - 12:28   quote  deeplink  
Ik ben het uiteraard met jullie eens wat betreft het bijna continu passeren van Zivkovic. Het begint er bijna op te lijken, dat de Boer een hekel aan hem heeft. Het zal wel niet zo bedoeld zijn, maar het lijkt er wel heel erg op. En Zivko wordt met de dag ontevredener. Goed bezig, de Boer. Misschien wil je gewoon niet winnen??
freakie
 freakie - woensdag 25 februari 2015 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 februari 2015 - 21:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk niet dat Klaassen dat dit seizoen had moeten worden. De Boer had volgens mij veel meer verwacht van jongens als Boilesen en van Rhijn.. Klaassen is pas aan zijn tweede seizoen bezig, als de Boer dit van Klaassen had verwacht is ie niet goed bij zn hoofd..
Ik weet niet ik dacht dat er in de media door Klaassen en de Boer werd gezegd dat we meer konden gaan verwachten van Klaassen dit seizoen. van Rhijn vind ik het trouwens ook best goed doen, alleen is hij aanvallend weinig belangrijk.
freakie
 freakie - woensdag 25 februari 2015 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 februari 2015 - 23:38 schreef Eide het volgende:
Half is half. Op de ene positie speel je meer aanvallend, op de ander meer hangend maar je mag van iemand als Klaassen, die een veelzijdige en complete middenvelder is, best verwachten dat hij overal op het middenveld uit de voeten kan.

Bovendien gaf FdB eerder in het seizoen aan leiever niet meer Klaassen te willen schuiven vanwege zijn aanvallende kwaliteiten. Dat hij dat nu toch doet is echtte wijten aan de andere middenvelders. Het is een teken aan de wand dat iemand als Bazoer Serero en Andersen voorbij is in de pikorde kennelijk.
Ja dat heb ik ook ergens gehoord, een speler van deze tijd zou eigenlijk op elke positie moeten kunnen spelen.
freakie
 freakie - woensdag 25 februari 2015 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 februari 2015 - 10:21 schreef remco k het volgende:
Waarom toch, juist zijn snelheid zou je prima kunnen gebruiken in de omschakeling..
Counters, ja daar kunnen we nog een hoop leren.. Ajax kan niet eens counteren, zo lijkt het.
Eide
 Eide - donderdag 26 februari 2015 - 15:37   quote  deeplink  
Legia: 'Ajax wordt lastig verhaal'

Legia Warschau is op een slopende avond voorbereid, als Ajax op bezoek komt voor de Europa League-return. "Als Ajax scoort, dan wordt het een heel lastig verhaal", weet Legia-spits Jakub Rzezniczak.

Ajax won vorige week in de eigen ArenA met 1-0, dankzij een goal van Arek Milik. In Polen zijn geen fans aanwezig in het stadion door een straf van de UEFA.

"We moeten niet als een stel losgeslagen figuren naar voren stormen, maar verstandig spelen", zegt Rzezniczak tegenover Poolse media. "We zitten in een lastig parket en moeten sowieso scoren om uitzicht te houden op de volgende ronde. Onze verdediging moet dus potdicht zijn." Een tegengoal is het horrorscenario voor de Poolse club. "Als dat gebeurt, dan wordt het heel lastig voor ons."

Legia Warschau - Ajax begint vanavond om 19.00 uur. Inzet is een plaats in de 1/8-finales

Bron

----------------------------

Kortom: Legia gaat doen wat ze altijd doen. Leunen op de eigen verdediging en loeren op kansen.
freakie
 freakie - donderdag 26 februari 2015 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 februari 2015 - 15:37 schreef Eide het volgende:
Legia: 'Ajax wordt lastig verhaal'

Legia Warschau is op een slopende avond voorbereid, als Ajax op bezoek komt voor de Europa League-return. "Als Ajax scoort, dan wordt het een heel lastig verhaal", weet Legia-spits Jakub Rzezniczak.

Ajax won vorige week in de eigen ArenA met 1-0, dankzij een goal van Arek Milik. In Polen zijn geen fans aanwezig in het stadion door een straf van de UEFA.

"We moeten niet als een stel losgeslagen figuren naar voren stormen, maar verstandig spelen", zegt Rzezniczak tegenover Poolse media. "We zitten in een lastig parket en moeten sowieso scoren om uitzicht te houden op de volgende ronde. Onze verdediging moet dus potdicht zijn." Een tegengoal is het horrorscenario voor de Poolse club. "Als dat gebeurt, dan wordt het heel lastig voor ons."

Legia Warschau - Ajax begint vanavond om 19.00 uur. Inzet is een plaats in de 1/8-finales

Bron

----------------------------

Kortom: Legia gaat doen wat ze altijd doen. Leunen op de eigen verdediging en loeren op kansen.
Is het eigenlijk niet pakket? Inplaats van parket?

Ik denk dat het juist heel fijn is voor Ajax zoals de trainer van Legia wil spelen, als hij de aandacht zet op het verdedigen dan kan Ajax nog best wel eens makkelijk overeind blijven. Ik ben bang dat ze hetzelfde gaan spelen zoals tegen Ajax in de 2e helft.
Eide
 Eide - donderdag 26 februari 2015 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 februari 2015 - 15:46 schreef freakie het volgende:

[..]
Ik ben bang dat ze hetzelfde gaan spelen zoals tegen Ajax in de 2e helft.
Waarom zouden we daar bang van zijn? Ook dat was zeer defensief. Ajax moet alleen effectiever doordekken en met name veel minder balverlies leiden. Want dat was telkens het probleem. Balverlies op het middenveld en dan een snelle opschakeling.

Ajax moet gewoon spelen zoals in de eerste helft. Degelijk, zuiver en Legia geen kans geen te counteren. En dan komt het goed. Als Ajax zo slordig gaat spelen als in de 2e helft tegen Legia wordt het een moeilijk verhaal. Maar Ajax heeft dit geheel in eigen hand want Legia is gewoon een matige ploeg.
freakie
 freakie - donderdag 26 februari 2015 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 februari 2015 - 15:50 schreef Eide het volgende:

[..]

Waarom zouden we daar bang van zijn? Ook dat was zeer defensief. Ajax moet alleen effectiever doordekken en met name veel minder balverlies leiden. Want dat was telkens het probleem. Balverlies op het middenveld en dan een snelle opschakeling.

Ajax moet gewoon spelen zoals in de eerste helft. Degelijk, zuiver en Legia geen kans geen te counteren. En dan komt het goed. Als Ajax zo slordig gaat spelen als in de 2e helft tegen Legia wordt het een moeilijk verhaal. Maar Ajax heeft dit geheel in eigen hand want Legia is gewoon een matige ploeg.
Juist toen had Ajax heel veel problemen omdat Legia meer druk gaf, ja Ajax zou daar toch onderuit moeten kunnen voetballen maar dit Ajax heeft daar problemen mee. De eerste helft deed Legia dat helemaal niet, dat komt door Ajax maar ook door de instelling van Legia.

Maar dit stukje stemt me dan wel tevreden, verdedigend spelen betekend voor Ajax gewoon 1 scoren en zien dat Legia de opstelling niet meer zo aanvallend kan omdraaien dan ze zouden willen.
Eide
 Eide - donderdag 26 februari 2015 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 februari 2015 - 16:06 schreef freakie het volgende:

[..]

Juist toen had Ajax heel veel problemen omdat Legia meer druk gaf, ja Ajax zou daar toch onderuit moeten kunnen voetballen maar dit Ajax heeft daar problemen mee. De eerste helft deed Legia dat helemaal niet, dat komt door Ajax maar ook door de instelling van Legia.
Meer omdat Legia van 5-3-2 de eerste helft omschakelende naar 4-4-2 de tweede helft. Daardoor kregen ze een mannetje extra over op het middenveld om druk te zetten die bovendien in de omschakeling meteen mee ging waardoor Legia in balbezit eigenlijk 4-3-3 speelde. Ajax wist die man extra op het middenveld niet effectief op te vangen. De ruimtes werden kleiner en daar had Ajax geen antwoord op. We probeerden op dezelfde manier door te voetballen en leden daarbij snel en makkelijk balverlies.

Als Legia nu weer kiest voor 4-4-2 ben ik benieuwd hoe FdB dat oplost. Normaliter laat je in balbezit dan de CVM inzakken tussen de centrale verdedigers in en gaan de backs heel diep spelen. Dat werkt echter alleen als je diep op de helft van de tegenstander speelt, anders worden de ruimtes tussen de backs en buitenspelers te klein.

Dat zagen we vorige week gedurende de tweede helft. Door het constante balverlies en trage tempo moesten Boilesen en Van Rhijn blijven hangen. Legia kreeg dus een overtal op het middenveld waardoor ze steeds snel op de omschakeling konden spelen. Daardoor moesten alle verdedigers steeds beducht zijn op de tegenaanval waardoor ze minder snel opstoomde.... en je komt in een vicieuze cirkel waarbij je constant mensen tekort komt. Gewoon omdat je zelf slecht speelt.

Ajax zou dus met spelers het veld in moeten gaan die makkelijk ruimtes vinden om te voetballen en die snelheid in het spel kunnen brengen. Dan neig ik naar Serero, Sinkgraven en Klaassen hoewel Serero fysiek tekort gaat komen als Legia de beuk erin gooit.
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 26 februari 2015 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 februari 2015 - 14:20 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Als wij er wel 2 maken, moeten zij er al 4 maken..... Ik zie dat niet gebeuren. Nee hoor wij gaan 'gewoon' door ;-)
Precies Ronald......dat denk ik ook. Ik zie niet in dat we niet door gaan. Have fun!
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - donderdag 26 februari 2015 - 17:59   quote  deeplink  
Ajax speelt vooral de eerste helft veel beter dan de tweede helft. Dat was vaak te zien.
Dan moet Ajax al in de eerste helft minimaal met 0-1 of zelfs met 0-2 de rust ingaan.
Zo niet, dan wordt het weer een moeilijke wedstrijd voor Ajax.
Brandje
 Brandje - donderdag 26 februari 2015 - 18:18   quote  deeplink  
Opstelling Ajax:
Cillessen; Van Rhijn, Veltman, Viergever, Boilesen; Bazoer, Serero, Klaassen; El Ghazi, Milik, Kishna.

Wissels:
Boer, Moisander, Van der Hoorn, Andersen, Schöne, Sinkgraven, Riedewald.

Opstelling Legia Warschau:
Kuciak; Broz, Dossa Júnior, Rzezniczak, Guilherme; Vrdoljak, Jodlowiec, Zyro, Maslowski; Kucharczyk, Sa.

Wissels:
Malarz, Astiz, Bereszynski, Pinto, Saganowski, Kosecki, Duda.

Op zich een logische opstelling alleen jammer dat Klaassen weer niet op zijn eigen positie speelt want zal nu weer op links staan.
remco k
 remco k - donderdag 26 februari 2015 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 februari 2015 - 18:18 schreef Brandje het volgende:
Opstelling Ajax:
Cillessen; Van Rhijn, Veltman, Viergever, Boilesen; Bazoer, Serero, Klaassen; El Ghazi, Milik, Kishna.

Wissels:
Boer, Moisander, Van der Hoorn, Andersen, Schöne, Sinkgraven, Riedewald.

Opstelling Legia Warschau:
Kuciak; Broz, Dossa Júnior, Rzezniczak, Guilherme; Vrdoljak, Jodlowiec, Zyro, Maslowski; Kucharczyk, Sa.

Wissels:
Malarz, Astiz, Bereszynski, Pinto, Saganowski, Kosecki, Duda.

Op zich een logische opstelling alleen jammer dat Klaassen weer niet op zijn eigen positie speelt want zal nu weer op links staan.
Of Serero op links??
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 26 februari 2015 - 19:11   quote  deeplink  
hahahahahahahahahahaha Die Remco.......ik kom niet meer bij!!!!

lalalalalalalalalalalalalalalala

we gaan zeker verliezen!!
Pietje
 Pietje - donderdag 26 februari 2015 - 19:11   quote  deeplink  
Yes!!!!!! Milik!!!!!! 0-1
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 26 februari 2015 - 19:12   quote  deeplink  
Staan die supporters allemaal buiten het stadion te schreeuwen???

Goallllll!
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - donderdag 26 februari 2015 - 19:12   quote  deeplink  
Zo, dat ziet er goed uit op het ogenblik, na 10 minuten. Nu doordrukken naar de 0-2.
Nu moeten de Polen wel komen, waardoor Ajax meer weer ruimte kan / gaat krijgen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 26 februari 2015 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 februari 2015 - 19:11 schreef Bobby1972 het volgende:
hahahahahahahahahahaha Die Remco.......ik kom niet meer bij!!!!

lalalalalalalalalalalalalalalala

we gaan zeker verliezen!!
Kap eens met je persoonlijke aanvallen sukkeltje en geniet van Ajax!
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 26 februari 2015 - 19:13   quote  deeplink  
het wordt steeds lachwekkender!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 26 februari 2015 - 19:13   quote  deeplink  
En nog een goallllll!
remco k
 remco k - donderdag 26 februari 2015 - 19:14   quote  deeplink  
Whahaha, wie had dat gedacht.. Ik niet..
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 26 februari 2015 - 19:14   quote  deeplink  
Remco is de gene die anderen altijd aanvalt. Niet dingen om gaan draaien.

Ik geniet me suf, maak je daar maar geen zorgen om :)
Pietje
 Pietje - donderdag 26 februari 2015 - 19:14   quote  deeplink  
Hoppa.... gaat lekker. En nu maar hopen op een grote uitslag, dat is goed voor het zelfvertrouwen voor a.s. zondag
Pietje
 Pietje - donderdag 26 februari 2015 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 februari 2015 - 19:12 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Kap eens met je persoonlijke aanvallen sukkeltje en geniet van Ajax!
+ 1
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - donderdag 26 februari 2015 - 19:15   quote  deeplink  
Geweldig, die 0-2.
Nu gecontroleerd uitspelen, de wedstrijd.
remco k
 remco k - donderdag 26 februari 2015 - 19:15   quote  deeplink  
Whahaha, twee counters van de trage Millik, en bam 2-0
Pietje
 Pietje - donderdag 26 februari 2015 - 19:17   quote  deeplink  
Milik als linksback. Wat werkt die jongen hard!
remco k
 remco k - donderdag 26 februari 2015 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 februari 2015 - 19:14 schreef Bobby1972 het volgende:
Remco is de gene die anderen altijd aanvalt. Niet dingen om gaan draaien.

Ik geniet me suf, maak je daar maar geen zorgen om :)
Nee kerel, ik heb een mening die haaks staat op die van sommige anderen, maar val anderen niet aan. Jij bent de persoon die hier ooit mee begonnen is en het iedere keer weer doet. Jij, en niet iemand anders..
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 26 februari 2015 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 februari 2015 - 19:15 schreef remco k het volgende:
Whahaha, twee counters van de trage Millik, en bam 2-0
Trage Milik? Siggie bedoel je? 2-0 was geen counter? Lekker provocerende post
weer van je!
remco k
 remco k - donderdag 26 februari 2015 - 19:19   quote  deeplink  
Het elftal lukt het weer niet om aan de bal eens vooruit te voetballen, zodra we aan de bal zijn zakt het elftal steeds verder in..
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 26 februari 2015 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 februari 2015 - 19:12 schreef Ajax Warrior het volgende:
Staan die supporters allemaal buiten het stadion te schreeuwen???

Goallllll!
Lijkt er wel op haha

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Legia Warschau - Ajax (donderdag 26 februari 2015, 19:00); 0 - 3

0.0088441