|
|
remco k
|
|
|
quote: Millik is helemaal niet snel. En die tweede komt ook uit een counter met Millik, of wou je zeggen dat die overtreding niet gemaakt werd in die counter??
Niks provocerend aan, gewoon positief en blij.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Als het hele elftal de inzet van Millik de afgelopen weken zou hebben gehad, dan waren we heel wat verder geweest als nu.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En toch vind ik het helemaal niets, Boilesen met die band.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Toch is het weer niet best, elftal is weer veel te lang, buitenspelers komen er niet aan te pas.. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
quote: zijn we het toch nog een keer eens. Slaat nergens op. Kan geen leiding en sturing geven. Zit er niet in bij hem. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
quote: verbouwings feestju! |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 26 februari 2015 - 19:33 schreef Bobby1972 het volgende:[..] zijn we het toch nog een keer eens. Slaat nergens op. Kan geen leiding en sturing geven. Zit er niet in bij hem. Prima talent, maar die jongen moet met zichzelf bezig zijn, zijn eigen vorm hervinden en gewoon weer goed gaan ballen.. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
het is misschien niet best, maar wel vermakelijk! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Sorry hoor, maar dat is een 200% penalty.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Begint nu wel wat beter te worden trouwens, iets meer op de helft van de tegenstander.. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
De vraag is: Wanneer komt de rode kaart? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Een leuke commentator is het halve werk.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Had het al moeten zijn bij die pebalty. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik vind Bazoer trouwens weer goed spelen, veel gevoel voor waar de ruimte ligt, erg goed in de passing. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
MILLLIKKKKKKKKKKKKKKKK!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Gecontroleerd verdedigen..Whahahaha |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ik heb kleine marc net ff gebeld. Ik zei; geef die Millik maar een vast contract.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 februari 2015 door Bobby1972 -- |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Ja, 0-3. Alleen de laatste 10 minuten waren even minder. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Maar alle gekheid op een stokje.. In de knockout fase van de EL met 3-0 voor staan bij rust.. Dat gebeurt niet zo vaak.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Van deze val ik in slaap! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op donderdag 26 februari 2015 - 19:41 schreef remco k het volgende:Ik vind Bazoer trouwens weer goed spelen, veel gevoel voor waar de ruimte ligt, erg goed in de passing. Yep. Veltman ook zeer sterk. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Doet ie niet. Transfersom is veel te hoog hahahaha |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Nee Zenit, laat Feyenoord ook maar winnen in een kolkende kuip. Ook veel beter voor het Nederlandse voetbal in het geheel! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik vind hem altijd wel leuk.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ja en ook Viergever vind ik prima.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Sinkgraven voor Klaassen. Dat vind ik nou eens een verstandige wissel. Ajax is zo goed als door en Klaassen niet 100% fit en zondag keihard nodig.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Rare bal weer van Boilesen, kan de bal kortbij kwijt en speelt dan met risoco terug op de keeper.. |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Ja, die Boilesen vind ik een speler voor de uitverkoop. |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
Nu pas zie ik hoe ik veltman heb gemist mits hij deze vorm vasthoud |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En dat had gele kaart nummer 3 moeten zijn.. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Komt echt geen zinnig woord uit maar kan ook wel om sierd lachen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En veel van de verhalen kloppen ook.. Kijk dat mokkeltje van die Sala of hoe die knakker ook heet eens na waar die het vorige week over had.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Overigens heeft onze koploper van de competitie zichzelf weer kansloos voor lul gezet. 14 punten voorsprong hebben en dan nog de EL niet serieus nemen en afgaan als een gieter. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Nutteloos geouwehoer van hem. |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Is ook geen favoriete commentator van mij. |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
Wrm rent die idioot van een boilesen elke keer naar voren |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
De tweede helft is weer een stuk minder van Ajax zoals altijd. Wat is dat nou toch steeds, allemaal bij Ajax ??? Lijkt wel de zwakste schakel bij Ajax. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Vind het altijd wel vermakelijk.. Zeker als de pot niet zo veel aan is zoals nu.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 26 februari 2015 - 20:19 schreef nieuwe ajax het volgende:De tweede helft is weer een stuk minder van Ajax zoals altijd. Wat is dat nou toch steeds, allemaal bij Ajax ??? Lijkt wel de zwakste schakel bij Ajax. Ik vind het niets anders dan de eerste helft hoor op de goals na.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Deed ie dat maar vaker. Backs van Ajax moeten aanvallen.. Verdedigend en passend is het een zwakke schakel.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
De buitenspelers spelen trouwens echt bedroevend slecht vandaag.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Op z'n kees kwakman....... Dat was de beste van vandaag |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Alleen de assist van Kishna dan |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Weet je wat ik zo raar vind.. Als een Ajax speler een slechte pass geeft, doet het hele elftal inclusief de verzender alsof het gewoon heel normaal is.. NOoit zie je iemand eens echt balen, nooit zie je eens iemand helemaal uit zijn plaat gaan.. Apart is dat. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Die spelen gewoon een hele slechte wedstrijd.. |
|
|
|