|
|
freakie
|
|
|
Lekker Cilessen, lekkere blunder was dat zeg |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ongelooflijk wat is het weer slecht bij vlagen zeg.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Nou man man.. drama |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Tsja, Ajax speelt onder de maat. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Gewoon op 30% voetballen. Waren na 13 minuten al klaar. Op naar zondag!
Andersen komt ook net zijn bed uitrollen gezien zijn kapsel! ;-) |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Is dat vreemd trouwens?? Waarom zou je je nu nog druk maken? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op donderdag 26 februari 2015 - 20:35 schreef Ajax Warrior het volgende:Gewoon op 30% voetballen. Waren na 13 minuten al klaar. Op naar zondag! Andersen komt ook net zijn bed uitrollen gezien zijn kapsel! ;-) Ja dat dacht ik ook.. T is toch al klaar? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Dat zeg ik net. Je staat na 13 minuten op 0-2 voor en weet dan eigenlijk dat het gespeeld is. En voor wie moet je jezelf dan nog inspannen? Ajax speelt de wedstrijd gewoon op 30% uit. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Allang. Na 12 minuten al. |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Shit, wat een wereldredding van Cillessen 9 HAHAHAHAHAHa ). |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ze mogen Cillesen van mij wel als beste speler van dit seizoen gaan maken. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op donderdag 26 februari 2015 - 20:38 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Dat zeg ik net. Je staat na 13 minuten op 0-2 voor en weet dan eigenlijk dat het gespeeld is. En voor wie moet je jezelf dan nog inspannen? Ajax speelt de wedstrijd gewoon op 30% uit. Ja halo we hadden bijna op dezelfde tijd dezelfde gedachten sorry hoor:( |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Eindelijk doet hij ook leuke reddingen |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Hahahahahahaha, hij heeft er van genoten, die verslaggever. Nou ik niet, hoor. Balen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Net terug en helemaal niet ervan kunnen zien. Kan iemand een fatsoenlijke verslagje neerzetten met het wedstrijdverloop? |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote:Op donderdag 26 februari 2015 - 20:56 schreef Eide het volgende:Net terug en helemaal niet ervan kunnen zien. Kan iemand een fatsoenlijke verslagje neerzetten met het wedstrijdverloop? Ook voor mij een goed verslag. Zit momenteel in Lissabon. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Eerst 0-1 toen 0-2 en daarna pas de 0-3
Geen dank! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Hahahahahahahaaaaaaa |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Eerste helft prima, 2e helft brak... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 26 februari 2015 - 20:56 schreef Eide het volgende:Net terug en helemaal niet ervan kunnen zien. Kan iemand een fatsoenlijke verslagje neerzetten met het wedstrijdverloop? Een warrige wedstrijd van beide ploegen, Legia eigenlijk kansloos pas na de 3-0 kregen zijn een paar echte kansen, Ajax was niet heel goed, domineerde zeker niet en de goals kwamen uit counters, wel heel goed gespeeld door Millik, de tweede goal na een overtreding in een counter.
Na de 3-0 was het wel klaar, en dat zag je aan alles.. Bazoer weer erg goed, Millik goed met twee goals, en een centrum dat goed was.. Boilesen weer heel matig.
De passing was weer heel slordig bij Ajax anders maak je hier vrij makkelijk 5-0.
Zonder te veel problemen door gekomen uiteindelijk.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
en twee buitenspelers die er niks van bakten.. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Met een verschrikkelijk veld voor buitenspelers dus dat maakt het voor hen nog lastiger want de bal rolde totaal niet dus ze konden nooit echt met de bal aan de voet een aktie maken |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 26 februari 2015 - 22:13 schreef Brandje het volgende:[..] Met een verschrikkelijk veld voor buitenspelers dus dat maakt het voor hen nog lastiger want de bal rolde totaal niet dus ze konden nooit echt met de bal aan de voet een aktie maken Dat klopt ook zeker, maar eigenlijk geen dreiging, dat kan toch niet man.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Behalve een hele goede assists |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Dit zijn de vijftien mogelijke tegenstanders van Ajax in de achtste finales van de Europa League:
AS Roma Besiktas Club Brugge Dinamo Kiev Dinamo Moskou Everton FC Dnipro Fiorentina Internazionale Napoli Sevilla Torino Villarreal VfL Wolfsburg Zenit Sint-Petersburg |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Shit, zat ik er even naast met mijn 1 - 2 voor Ajax :-) |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 - 00:22 schreef Ronald 1960 het volgende:Dit zijn de vijftien mogelijke tegenstanders van Ajax in de achtste finales van de Europa League: AS Roma Besiktas Club Brugge Dinamo Kiev Dinamo Moskou Everton FC Dnipro Fiorentina Internazionale Napoli Sevilla Torino Villarreal VfL Wolfsburg Zenit Sint-Petersburg Volgende ronde waarschijnlijk klaar dus.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Mwah, Club Brugge, Torino, Dinamo Kiev en Dinamo Moskou zijn allemaal ploegen waar zeker perspectief in zit mocht Ajax die loten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 februari 2015 door Eide -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 - 08:00 schreef Eide het volgende:Mwah, Club Brugge, Torino, Dinamo Kiev en Dinamo Moskou zijn allemaal ploegen waar zeker perspectief in zit mocht Ajax die loten. Dinamo kiev en Dinamo Moskou denk ik niet dat je van wint |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Elke wedstrijd is weer een kans en met onze spits Milik kunnen we van iedereen winnen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Dinamo Moskou bleek tegen PSV nu ook niet bepaald een goede club te zijn en de Oekraïense ploegen bieden best mogelijkheden. Niemand zegt dat het eenvoudig wordt, maar dat zijn wel ploegen waartegen kansen liggen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: 1 prima assist op de 3-0, verder niet gezien en gewoon waardeloos gespeeld.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Kijk Remco het is niet moeilijk hoor:
Dat klopt, voor de rest een zwakke wedstrijd voor beide. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: In welk opzicht niet? Ze zijn toch te doen, net als Roma die nou ook niet perse geweldig speelde. Ik denk dat we wel zo realistisch kunnen blijven dat elke wedstrijd die we nu ingaan tegen wie dan ook, gewoon ligt aan hoe Ajax zicht voelt en hoe de tegenstander zich voelt.
Kijk naar Monaco en Arsenal, wie had dat verwacht, Monaco me een heel ander team en winnen met 3-1. Wereldprestatie als je het zo ziet maar Ajax heeft dat in Europa ook vaker laten zien, ze stijgen boven zich uit als ze Europees moeten spelen. Wat ik dan weer fijn vind om te zien want dat betekend dat er echt potentie in de speler zit. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 - 10:50 schreef freakie het volgende:[..] Kijk Remco het is niet moeilijk hoor: Dat klopt, voor de rest een zwakke wedstrijd voor beide. Wat lul je nou man, we hebben die wedstrijd toch gezien, iedereen heeft 1 assist gezien. Overigens absoluut niet de moeilijkste bal..
Ik stel gewoon dat die twee een waardeloze pot op de mat hebben gelegd.. Een assist doet daar in dit geval geen ene reet aan af. Gewoon waardeloos en niks meer. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 - 13:52 schreef remco k het volgende:[..] Wat lul je nou man, we hebben die wedstrijd toch gezien, iedereen heeft 1 assist gezien. Overigens absoluut niet de moeilijkste bal.. Ik stel gewoon dat die twee een waardeloze pot op de mat hebben gelegd.. Een assist doet daar in dit geval geen ene reet aan af. Gewoon waardeloos en niks meer. Dat zei ik ook, je hoeft niet zo aangevallen te doen. Toegeven is niet moeilijk zei ik. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Kerel, er valt niets toe te geven. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Voor mij wel, ik zei dat er een assists was en dat hij slecht speelde;) |
|
|
|