BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Rekening geopend voor Rome

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 24 februari 2015 - 21:50   quote  deeplink  
Ik wil graag 1 pizza bestellen met veel rauwe uien en sterke pepers zodat ik mee kan huilen. Toon ik ook medeleven.
van geil
 van geil - dinsdag 24 februari 2015 - 21:52   quote  deeplink  
Boycot alle Italiaanse producten.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 24 februari 2015 - 21:55   quote  deeplink  
Vraag is nu hoe onderscheppen we donderdag de debiel die toch een fakkel of cobra gaat afsteken in de Kuip. Want dan zijn we echt de sjaak.
Barabas
 Barabas - dinsdag 24 februari 2015 - 22:00   quote  deeplink  
En dan krijgen die irritante pastagrazers alsnog waar ze op uit waren.
Els
 Els - dinsdag 24 februari 2015 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 februari 2015 - 21:55 schreef hotjumper het volgende:
Vraag is nu hoe onderscheppen we donderdag de debiel die toch een fakkel of cobra gaat afsteken in de Kuip. Want dan zijn we echt de sjaak.
Die ene vrees ik inderdaad het meest.
Barabas
 Barabas - dinsdag 24 februari 2015 - 22:08   quote  deeplink  
En weer spreken onze senatoren over Feyenoordsupporters die de boel vernield hebben!

Typisch gedrag van mensen die hun verantwoordelijkheid in het verleden wegmoffelen: ZE zijn collectief verantwoordelijk voor het feit dat er geen voetbalwet is of beleid om zaken als deze te voorkomen. Dat ze fijntjes naar de kloten lopen joh....
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 24 februari 2015 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 februari 2015 - 22:08 schreef Barabas het volgende:
En weer spreken onze senatoren over Feyenoordsupporters die de boel vernield hebben!

Typisch gedrag van mensen die hun verantwoordelijkheid in het verleden wegmoffelen: ZE zijn collectief verantwoordelijk voor het feit dat er geen voetbalwet is of beleid om zaken als deze te voorkomen. Dat ze fijntjes naar de kloten lopen joh....
Is niet in hun belang, als het volk zich niet meer druk maakt om voetbal hooligans kan het zich wel eens gaan focussen op de graaipraktijken van het groot kapitaal. Tenslotte maakt niemand zich druk om een Amerikaanse playboy die personeel laat uitknijpen om 10 miljoen terwijl hij voor zichzelf een optrekje van 20 miljoen koopt.
morkanne
 morkanne - dinsdag 24 februari 2015 - 22:27   quote  deeplink  
Ik denk dat er eerst maar eens een expert uit Nederland naar Rome moet om de werkelijke schade te taxeren. Een beetje expert kan ook wel zien of het recente schade is. Dit neemt natuurlijk niets weg van het feit dat je je normaal moet gedragen als je ergens te gast bent.
Barabas
 Barabas - dinsdag 24 februari 2015 - 22:27   quote  deeplink  
Tsja... Doe anders nog zo'n dooddoener.... 😉
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 24 februari 2015 - 22:33   quote  deeplink  
Ik zeg Geert Wilders aan de macht. Zijn die Italiaanse fascisten direct weer vriendjes of willen ze het weer worden. 😉
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 24 februari 2015 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 februari 2015 - 22:33 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Ik zeg Geert Wilders aan de macht. Zijn die Italiaanse fascisten direct weer vriendjes of willen ze het weer worden. 😉
Mooi dan kan ik de laarzen van m'n Duitse opa weer oppoetsen.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 24 februari 2015 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 februari 2015 - 22:39 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Mooi dan kan ik de laarzen van m'n Duitse opa weer oppoetsen.
Die van mij draagt ze nog steeds! 😂
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 25 februari 2015 - 02:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 februari 2015 - 21:21 schreef Els het volgende:

[..]

Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen gedrag en er zijn aan beide zijden fouten gemaakt.
De organisatie was slecht, geen extra prullenbakken, geen extra toiletten, de ME grijpt niet als bierflessen de fontein ingeschopt worden, het alcoholverbod wordt niet gehandhaafd, veel te weinig bussen voor het transport van zo'n 5000 supporters en een aantal ME'ers daar liepen in spijkerbroek.
Maar als ik thuis een feestje vier, en beide toiletten zijn bezet, verwacht ik niet dat één van mijn gasten in de fruitschaal gaat staan zeiken. Daar word ik boos van. Ik neem aan dat dat bij jou thuis niet anders is.
Er is wel gesloopt. De schade aan die fontein valt relatief mee. De minister zegt 2000 euro, de architecten 10.000 tot 20.000. Ik heb geen vertand van fonteinen, dus ik vind elk bedrag plausibel.
Er is veel schade toegebracht aan de bussen. Stenen tegen de ruiten, waardoor het glas is gebarsten en zo hard op het plafond geslagen dat dat eruit viel. Die 200.000 euro vind ik ook plausibel, maar dan moeten die bussen wel al bijna afgeschreven zijn. Apart was wel dat die bussen uit het transport werden genomen. Ik had ons lekker in die kapotte bussen laten staan.
Dat vrouwen en kinderen zijn geslagen, vind ik niet goed, maar dat is wel wat er overal ter wereld gebeurd als er een charge is. Vluchtende mensen zijn als vee, er is geen onderscheid meer te maken en dus wordt er geslagen op alles wat beweegt.
Dat er mensen zijn neergestoken is afschuwelijk. Het is niet iets 'wat je dus kon verwachten', maar ook niet iets waardoor je het wangedrag van onze supporters kunt vergoeilijken.
Er had beter georganiseerd moeten worden, daar moeten ze in Rome maar eens heel erg goed over nadenken en tot een beter beleidsplan komen.
Wij hebben ons op verschillende plekken misdragen. Ook dat moet geevalueerd worden en moet ten einde zijn. We zijn binnenkort nergens meer welkom.
De Roma supporters zijn niet lekker, ze staan bekend als messentrekkers en hebben die reputatie weer bevestigd. Niets rechtvaardigd het een ander mens zulk letsel toe te brengen. Ook zij moeten maar eens heel erg goed nadenken over hun eigen gedrag.

Als De Kromme geld over wil maken, dan is dat zijn goed recht. Moet hij helemaal zelf weten.
Wel redelijk eens met je, ze moeten natuurlijk niet in mijn fruitschaal zeiken maar als mijn gast zijn plas niet op kan houden dan zeikt ie maar in de tuin. Doet ie het wel in de fruitschaal dan mep ik zijn kind in elkaar en bewerk ik zijn vrouw met mij lange lat natuurlijk..
En de Kromme moet vooral doneren als ie zich daar goed bij voelt..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 februari 2015 door RenatoBos --
MMM
 MMM - woensdag 25 februari 2015 - 09:37   quote  deeplink  
Pfffff weer een Roma topic

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 februari 2015 door MMM --
k2
 k2 - woensdag 25 februari 2015 - 10:59   quote  deeplink  
ik denk dat er nog veel meer gevallen zijn dat Nederlanders iets gesloopt hebben in het buitenland. betalen we daar ook voor of doen we het alleen als ze een feyenoord shirt dragen? zou wat zijn als een terrorist een aanslag pleegt in een feyenoord shirt zeg
de bluffer
 de bluffer - woensdag 25 februari 2015 - 11:20   quote  deeplink  
Als ik 100 Euro stort kan ik dat ook terug eisen van de daders
plannetje
 plannetje - woensdag 25 februari 2015 - 11:39   quote  deeplink  
belachelijke actie zeg dit.. als je hier geld naar overmaakt kun je het net zo goed storten op mijn rekening.

pleurt ff gauw op.
de bluffer
 de bluffer - woensdag 25 februari 2015 - 12:18   quote  deeplink  
De daders die opgepakt waren en de namen bekend zijn, laten die samen de schade betalen
het schadebedrag is toch bekend dus gewoon delen
dan hoeft er ook geen Rekening geopend te worden
Gerard_FR
 Gerard_FR - woensdag 25 februari 2015 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 februari 2015 - 02:54 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Wel redelijk eens met je, ze moeten natuurlijk niet in mijn fruitschaal zeiken maar als mijn gast zijn plas niet op kan houden dan zeikt ie maar in de tuin. Doet ie het wel in de fruitschaal dan mep ik zijn kind in elkaar en bewerk ik zijn vrouw met mij lange lat natuurlijk..
En de Kromme moet vooral doneren als ie zich daar goed bij voelt..
En de gasten die toevallig in de buurt staan krijgen natuulijk ook klappen.
Ze mogen eens rare ideeën krijgen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5975
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Rekening geopend voor Rome









0.0068218