|
|
Stylzz
|
|
|
met 9 zelfs. Want Boëtius en Immers is samen 1. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Jammer dat Rutten het niet aandurft met Manu of Achabar in de spits, je moet dan wel een beetje anders aanvallen maar daar gaat iig. veel meer dreiging van uit dan van te Vrede. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Rutten laffe klootzak, oprotten!!!! |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Ik lach me rot als hij straks na de wedstrijd verteld dat hij voor een seizoen heeft bijgetekend. |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote:Op zondag 01 maart 2015 - 13:42 schreef moa het volgende:Ik lach me rot als hij straks na de wedstrijd verteld dat hij voor een seizoen heeft bijgetekend. Dat zou inderdaad wat zijn. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Te Vrede in de spits, Lex erachter. Heerlijk, lekker voetballend duo. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Is die nummer 7 Botaka van Excelsior niet wat voor ons? |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Ze voelen elkaar wel aan denk ik, |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Manu kan nog geen 90 minuten spelen! Maar een hele wedstrijd (of 60 minuten en dan Manu) Achabar had ik ook wel eens willen zien. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Immers is nog steeds wel belangrijk op zijn manier voor Feyenoord, maar je moet niet 2 types zoals Immers naast elkaar zetten. Dan haal je het voetbal en het tempo er uit. |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
Als je Te Vrede opstelt, stel dan ook Bilal Başaçikoğlu op. Dan heb je spelers die elkaar versterken. En kan Toornstra op 10. Als Bilal Başaçikoğlu en Boëtius niet in vorm zijn, waar het tot nu toe op leek, speel dan met van positie wisselende spelers als Achahbar en Manu, zonder Te Vrede en Boëtius. De opstelling nu lijkt niet logisch. Ik hoop echter dat ik hartstikke ongelijk heb. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Haha ja, we gaan eraan :-( |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Gaat hij wel weg? dit sta je toch niet toe als technische staf |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Nou feyenoorders hou je hart vast voor de vrije val ze gaan vanmiddag keihard verliezen heel erg jammer jullie blijven toch die clasie steunen daar kan ik niks teweegbrengen Maar niet hij alleen hoor meer dan de helft moet eruit behalve :
Vermeer. Jens toornstra Kazim Achmafio |
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zondag 01 maart 2015 - 14:11 schreef dr love het volgende:Nou feyenoorders hou je hart vast voor de vrije val ze gaan vanmiddag keihard verliezen heel erg jammer jullie blijven toch die clasie steunen daar kan ik niks teweegbrengen Maar niet hij alleen hoor meer dan de helft moet eruit behalve : Vermeer. Jens toornstra Kazim Achmafio Achmafio speelt idd lekker de laatste tijd.
Uit principe pas ik mijn voorspelling aan naar 1-3. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: precies wat er staat. |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
Te Vrede... Hoeveel ballen gaat hij aanraken? Hij kan in iedergeval niet meer invallen. Een geruststelling. Begrijp me niet verkeerd, ik gun hem een topwedstrijd. Maar ik word altijd fysiek onpasselijk als ik hem zie spelen en krijg gewoon een stijve nek en heb last met de trap op lopen erna. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Ja maar op wie / wat / waarover reageer je :D |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
de opstelling. lijkt er wederom op gemaakt om t zo moeilijk mogelijk te maken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 maart 2015 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 01 maart 2015 - 14:14 schreef moa het volgende:[..] Achmafio speelt idd lekker de laatste tijd. Uit principe pas ik mijn voorspelling aan naar 1-3. Vind Achmafio ook een topspeler. Goed gescout. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Ja wel wat mee eens, maar misschien gaan we ook wel weer wat meer spelen zoals met Pelle, als invaller voor Pelle deed te Vrede het vaak verdienstelijk. In die rol past hij ook en komt hij het best tot zijn recht. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Het is te hopen dat Achmafio niet verkocht wordt deze zomer, daarvoor halen we niet zomaar een vervanger. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 01 maart 2015 - 14:25 schreef moa het volgende:[..] Ja wel wat mee eens, maar misschien gaan we ook wel weer wat meer spelen zoals met Pelle, als invaller voor Pelle deed te Vrede het vaak verdienstelijk. In die rol past hij ook en komt hij het best tot zijn recht. laten we t hopen. succes allemaal |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Utrecht wilt tenminste voetballen.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Te Vrede heb je echt niets aan zo. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Fantastische voorzet. Maar geluk liep te Vrede toch ook buitenspel. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ben er nu al helemaal klaar mee. Fantasieloos kudt voetbal. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dat was gewoon rood voor Mitchell..!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
spelen we waarschijnlijk beter |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
Pff hele elftal op de eigen helft, wat is dit voor flut tactiek tegen zo'n matig ploegje. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
dit doet gewoon pijn aan mijn ogen weer. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Ja, waarom kunnen we niet gewoon even 10 meter dieper gaan staan met de 3 voorsten, beetje afjagen, dan komen de kansen/fouten vanzelf. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Omdat Mitta niet kan jagen. Daar mist hij de kwaliteiten voor. Sta je telkens tegen een man meer |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vilhena erbij en shitta eruit.. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zondag 01 maart 2015 - 14:46 schreef Stylzz het volgende:Omdat Mitta niet kan jagen. Daar mist hij de kwaliteiten voor. Sta je telkens tegen een man meer Kwestie van taktiek, zet hem tegen 1 van die centrale verdedigers aan dan kunnen Toornstra, Immers en Boetius gewoon jagen. Kan iemand Rutten even appen? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|