|
|
VVout
|
|
|
Gelukkig dat ik wat anders moest doen en niet kon kijken, ga het vanavond ook maar niet doen zag ik net. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Om te huilen!!! Direct Oprutten! !!! |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
Ben bang dat we nog flink punten laten liggen. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Was weer waardeloos , helemaal geen inspiratie, bezieling, beleving en passie in het elftal!
Fred Krukken moet maar heel snel opstappen samen met die lulhannes van een Greveraars ... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ook niet gezien. Maar al lezende geen verrassingen. Dezelfde spelers slecht als dezelfde die altijd goed zijn. 't Zal wel. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zondag 01 maart 2015 - 16:42 schreef lijdensweg het volgende:Was weer waardeloos , helemaal geen inspiratie, bezieling, beleving en passie in het elftal! Dus dat |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
Slappe hap net als onze trainer. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Haha, die Fred. Vindt het toch mooi dat we een punt hebben gepakt in een uitwedstrijd. Strijd om 2e plek nog helemaal open. Alleen stonden we voor dit weekend 3e en nu 4e. |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
En weer tevrede erin zetten.dan snap je het nog niet als trainer.maja hij Wilt gewoon zijn gelijk halen dat er geen spelers zijn bijgehaald en dus stelt hij tevrede op.maar aan de andere had van geel tevrede ook moeten verkopen.manu kan namelijk ook in de spits en dat had fred moeten doen Maja de laatste mensen die hoopten dat hij nog een jaartje zou blijven die jaagt hij ook tegen zich in het harnas helaas. |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
Trouwens cherry is niet goed genoeg |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 01 maart 2015 - 16:47 schreef Els het volgende:Haha, die Fred. Vindt het toch mooi dat we een punt hebben gepakt in een uitwedstrijd. Strijd om 2e plek nog helemaal open. Alleen stonden we voor dit weekend 3e en nu 4e. Die moet maar snel op straat gezet worden door de directie of RvC ... |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
Fred zijn geld geven en afscheid nemen , en gewoon verder gaan met het beoogde duo JP en Gio. Als je Fredzjzchg toch laat staan ben je ook je geld kwijt en bereik je niks. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 01 maart 2015 - 16:47 schreef Els het volgende:Haha, die Fred. Vindt het toch mooi dat we een punt hebben gepakt in een uitwedstrijd. Strijd om 2e plek nog helemaal open. Alleen stonden we voor dit weekend 3e en nu 4e. Jeah, heeft mazzel dat ie niet binnen handbereik zit met z'n uitspraak. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Als Fred nou eens opzout dan hebben we dat vast gehad. Zijn aanwezigheid is inmiddels storend, ook voor de selectie. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 01 maart 2015 - 16:47 schreef Els het volgende:Haha, die Fred. Vindt het toch mooi dat we een punt hebben gepakt in een uitwedstrijd. Strijd om 2e plek nog helemaal open. Alleen stonden we voor dit weekend 3e en nu 4e. |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Trainer van excelsior van dikhuizen of fraser met p.v.hooydonk gewoon twee en geen drie trainers zwaar overdreven 3 kapiteins op een schip. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 01 maart 2015 - 16:51 schreef Tjabba het volgende:Fred zijn geld geven en afscheid nemen , en gewoon verder gaan met het beoogde duo JP en Gio. Als je Fredzjzchg toch laat staan ben je ook je geld kwijt en bereik je niks. Tsja, bereiken doen we toch niks meer helaas !!! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Hoogste tijd voor een GROTE schoonmaak betreft spelers en Rutten en Greveraars |
|
|
|
|
donskie kanonskie
|
|
|
je ziet serieus aan alles dat het bij feyenoord helemaal op is,elke wedstrijd is voor iedereen een vraagteken,die rutten met die twee lamzakken naast hem zijn het spoor helemaal kwijt,lekker hoor pffff |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik heb niets kunnen zien,maar als ik lees dat zelfs Clasie de tyf erin had en beroerd speelde,dan heb ik niet veel gemist. |
|
|
|
|
salemi
|
|
|
quote:Op zondag 01 maart 2015 - 18:38 schreef lijdensweg het volgende:Hoogste tijd voor een GROTE schoonmaak betreft spelers en Rutten en Greveraars Je wens zal verhoord worden, denk ik. Mathijssen, Mulder, Te Vrede, Boulharouz, Verhoek gaan op zeker weg. Wellicht Immers en Vilhena en mogelijk Clasie (jammer maar helaas). Fred weg en die zgn. assistent trainer. Bert van Marwijk verzoeken om een of twee jaar Feyenoord te doen. Daarna gewoon weer Ronald of Erwin Koeman. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote: hahahaha
ach ja ik houd wel van een beetje optimisme hahaha dat zijn we toch nu wel gewend!gewoon alles winnen en je wordt tweede! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
het was weer niet geweldig, begreep sowieso niet waarom Te Vrede in de spits/basis stond en niet Achabar die veel beweeglijker is (beloning voor zijn spel (rode kaart) van donderdag misschien?) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 01 maart 2015 - 16:47 schreef Els het volgende:Haha, die Fred. Vindt het toch mooi dat we een punt hebben gepakt in een uitwedstrijd. Strijd om 2e plek nog helemaal open. Alleen stonden we voor dit weekend 3e en nu 4e. so true.. |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Tijd voor de grote schoonmaak:
Clasie, Mathijssen, boularhouz, wilkshere, vilhena, immers, boeitius, te vrede, feyenoord onwaardig.
De rest mag het nieuwe zeisoen proberen :
Vermeer, hahn.in
S.v.beek, kongolo, nelom, nieuwe talent a.u.b niet te jong tussen 23 en 25 jaar.
Karsdorp, toornstra, achmadi, nieuwe aankoop directe versterking voor het middenveld.
Achabar, bilal,, manu, kazim, nieuwe versterking een vleugel aanvaller en een diepe spits voor directe versterking en Hermann achter de hand.
Hoofdchoach : j.klopp, R.muniz, r.b.szalsburg. r.gullit, H.fraser met g.v.bronckhorst. |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Nou kom maar op met de kritiek en zeker omdat ik clasie der uit hebt gegooid. Hahaha waardeloze hoog getilde jochie. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 01 maart 2015 - 22:28 schreef dr love het volgende:Tijd voor de grote schoonmaak: Clasie, Mathijssen, boularhouz, wilkshere, vilhena, immers, boeitius, te vrede, feyenoord onwaardig. De rest mag het nieuwe zeisoen proberen : Vermeer, hahn.in S.v.beek, kongolo, nelom, nieuwe talent a.u.b niet te jong tussen 23 en 25 jaar. Karsdorp, toornstra, achmadi, nieuwe aankoop directe versterking voor het middenveld. Achabar, bilal,, manu, kazim, nieuwe versterking een vleugel aanvaller en een diepe spits voor directe versterking en Hermann achter de hand. Hoofdchoach : j.klopp, R.muniz, r.b.szalsburg. r.gullit, H.fraser met g.v.bronckhorst. Ga je ze allemaal in bad doen |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zondag 01 maart 2015 - 22:31 schreef dr love het volgende:Nou kom maar op met de kritiek en zeker omdat ik clasie der uit hebt gegooid. Hahaha waardeloze hoog getilde jochie. ehhhhhhh die wordt gewoon verkocht voor veel muntjes. Dus is niet zo relevant of je die in je FIFA team zet of niet. ;) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 01 maart 2015 - 21:56 schreef sevillana het volgende:het was weer niet geweldig, begreep sowieso niet waarom Te Vrede in de spits/basis stond en niet Achabar die veel beweeglijker is (beloning voor zijn spel (rode kaart) van donderdag misschien?) Als je dat niet snap, dan heb je er werkelijk geen ene verstand van!!!!! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 01 maart 2015 - 21:15 schreef salemi het volgende:[..] Je wens zal verhoord worden, denk ik. Mathijssen, Mulder, Te Vrede, Boulharouz, Verhoek gaan op zeker weg. Wellicht Immers en Vilhena en mogelijk Clasie (jammer maar helaas). Fred weg en die zgn. assistent trainer. Bert van Marwijk verzoeken om een of twee jaar Feyenoord te doen. Daarna gewoon weer Ronald of Erwin Koeman. Dan zijn het nog te weinig spelers die weg gaan ... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
onze kennert (?) L. heeft ook weer zinnige posts geplaatst zie ik, de LUL |
|
|
|